Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2007, 13:32
FT
FT is offline
De situatie is als volgt ;

Mijn ex-vriendin blijft bij hoog en bij laag beweren tegenover mijn vriendin dat ze met mij naar bed is geweest, nadat mijn vriendin & ik bij elkaar zijn gekomen. En for the record; dat is niet waar.

Nu is mijn vriendin ongelooflijk pissig op me, en zegt ze zelf niet te weten wat ze moet geloven. Verder blijft mijn ex ook in een privégesprek met mij bij hoog en bij laag haar leugens volhouden, en ik heb geen idee wat ik hier dus mee moet.

Wat moet ik in deze situatie doen?
Hoe kan ik mijn vriendin bewijzen dat ik volledig 100% voor haar wil gaan? Want bij de gedachte haar kwijt te raken wordt ik al nogal gek hier..

Ik spreek haar ergens vanavond weer aan de telefoon.. ik weet niet wat ik moet zeggen, hoe ik haar ervan kan overtuigen dat het leugens zijn.. dus kan iemand me helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2007, 13:35
Verwijderd
Jammer voor je dat ze jou niet vertrouwt zeg. :/
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 13:40
Melpomene
Melpomene is offline
Ex beuk verkopen

En je vriendin maar duidelijk maken dat vertrouwen het belangrijkste in een relatie is en als ze dat niet kan opbrengen is de relatie sowiezo gedoemd te mislukken.

Dit alleen als je echt onschuldig bent
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 13:40
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ga eens met je ex praten.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 13:47
Prometheus.
Avatar van Prometheus.
Prometheus. is offline
Nog een keer over je ex heengaan.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 13:51
FT
FT is offline
Ik heb net met mijn ex gepraat, op MSN en aan de telefoon, maar ze blijft maar volhouden.

En ik ben niet van plan nog een keer over mn ex heen te gaan, dat is überhaupt al waar ik nu van wordt beschuldigd.. en ja Melpomene, ik ben echt onschuldig
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 13:53
Verwijderd
Hoezo houdt ze zoiets vol tegenover jou? Ik begrijp dat niet hoor.

En wat schiet ze er eigenlijk mee op?
Wil ze je terug?
Of gunt ze jou geen nieuwe relatie?
Is het een haatdragende ex?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 02-07-2007 @ 14:35 :
Jammer voor je dat ze jou niet vertrouwt zeg. :/
Idd, daar zou ik ook niet echt blij van worden...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 13:54
Melpomene
Melpomene is offline
Vergeet die ex iig en richt je op je vriendin. Waarom vertrouwt ze je niet?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 13:57
Verwijderd
1. Contact verbreken met ex.
2. Tegen je vriendin zeggen dat ze je moet vertrouwen en haar dumpen als ze blijft volhouden dat je vreemd bent gegaan.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 14:18
FT
FT is offline
Ik ben al een tijdje niet meer wasted geweest, dus ik herinner me alles nog prima, en er is niks gebeurd.

Het contact met mijn ex verbreken wordt lastig, aangezien we sowieso nog 2 concerten - waarvan een overmorgen - samen in de planning hebben staan. En één van mijn grootste karakterfouten is dat ik niet boos kan blijven, ik heb de neiging excuses voor haar te verzinnen, en ik loop het naar mezelf toe te bagatelliseren terwijl zij op deze manier mijn relatie aan het kapotmaken is..

En ik heb net nog eventjes gesmst met mijn vriendin, ze is vanavond bij een goede vriend van haar om even met hem hierover te praten, en daarna belt ze eerst mijn ex op, en daarna belt ze mij.

Dus ik zie alles vanavond wel aankomen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 14:19
Verwijderd
Wat voor nut heeft het als zij met jouw (liegende) ex belt?
Beter van niet, lijkt me in jouw situatie.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 14:20
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
FT schreef op 02-07-2007 @ 15:18 :


Het contact met mijn ex verbreken wordt lastig, aangezien we sowieso nog 2 concerten - waarvan een overmorgen - samen in de planning hebben staan. En één van mijn grootste karakterfouten is dat ik niet boos kan blijven, ik heb de neiging excuses voor haar te verzinnen, en ik loop het naar mezelf toe te bagatelliseren terwijl zij op deze manier mijn relatie aan het kapotmaken is..

Sukkel
Kom op voor jezelf en voor je relatie gast. verbreek het contact met haar, want anders kun je deze relatie nu al op je buik schrijven.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 14:21
Verwijderd
Waarom ga je nog met je ex om dan? Kan me wel voorstellen dat je vriendin paranoďde wordt als je nog gewoon met haar naar concerten gaat. Dus dat in ieder geval afblazen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 14:23
FT
FT is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 02-07-2007 @ 15:19 :
Wat voor nut heeft het als zij met jouw (liegende) ex belt?
Beter van niet, lijkt me in jouw situatie.
Dat weet ik, maar zij wil duidelijkheid, en denkt die blijkbaar bij haar te kunnen krijgen. Ik weet ook niet wat ze met haar aan de telefoon wil bespreken, dat hoor ik dan daarna wel weer denk ik.

En de betreffende concerten waren al gepland voordat mijn ex & ik uit elkaar gingen.

Maar waar ik dit topic eigenlijk voor opende; wat kan ik vanavond, aan de telefoon, tegen mijn vriendin zeggen zodat ze misschien dat vertrouwen in mij weer een beetje terugkrijgt? Ik heb namelijk geen idee wat ik moet doen..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 14:25
Verwijderd
Citaat:
FT schreef op 02-07-2007 @ 15:23 :
En de betreffende concerten waren al gepland voordat mijn ex & ik uit elkaar gingen.
Gewoon afblazen dan.
Citaat:
Maar waar ik dit topic eigenlijk voor opende; wat kan ik vanavond, aan de telefoon, tegen mijn vriendin zeggen zodat ze misschien dat vertrouwen in mij weer een beetje terugkrijgt? Ik heb namelijk geen idee wat ik moet doen..
Zeggen dat je haar nooit meer zult zien.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 14:45
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ten eerste vind ik het raar dat jouw vriendin jouw ex gelooft en jou niet.
Daarnaast snap ik niet waarom je zo aardig tegen je ex doet, ze is duidelijk nog teveel met jou bezig, anders zou ze niet alles bij elkaar liegen. Tja, jammer van die concerten hoor, iemand op marktplaats wil ze vast wel overkopen.

Je vriendin moet je maar vertrouwen, anders wordt het niks. Ik zou zeggen dat je beledigd bent omdat zij jou niet gelooft..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 15:09
FT
FT is offline
Ik kan het mijn vriendin moeilijk kwalijk nemen dat ze me niet volledig vertrouwt; ik heb op dat gebied geen goede reputatie/historie, en ik moet toegeven dat het verhaal wel erg geloofwaardig wordt gebracht; zodanig dat als het over een ander zou gaan ik ook geneigd zou zijn mijn ex te geloven. Dus ik snap haar positie wel.

En als ik het op de 'ik ben beledigd'-tour ga gooien ben ik haar zeker kwijt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-07-2007, 15:20
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Wat een waarheden in dit topic.

Je ex is een kuthoer. Wat hierboven staat, gelijk contact verbreken, ga alleen naar dat concert. Niets meer tegen je ex zeggen, block haar, negeren. Wat ben je ook voor een idioot? Je maakt het mensen wel erg makkelijk op deze manier, je verdient het haast zou ik zeggen...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 15:24
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
FT schreef op 02-07-2007 @ 16:09 :
En als ik het op de 'ik ben beledigd'-tour ga gooien ben ik haar zeker kwijt.
Wat stelt julie relatie nu sowieso dan voor als zij jou niet vertrouwt? Als jij zegt dat ze je kan vertrouwen, dan moet ze dat doen. Punt. Daar kun je dan verder met woorden weinig meer aan toevoegen, in een goede relatie zouden die simpele woorden genoeg moeten zijn. Dus daar ligt een stuk bij jouw vriendin. Zij kiest er voor om jou niet te vertrouwen, daar heb jij dan verder helaas bijzonder weinig invloed op. Zij moet kiezen wat ze daarmee wil.

Waar je wel wat aan kunt doen (en naar mijn idee ook iets aan moet doen) is je relatie met je ex. Ik snap serieus niet dat jij nog naar concerten met haar gaat terwijl zij jouw huidige relatie loopt te verzieken, alleen maar omdat je niet boos kunt blijven op dr en die concerten al gepland stonden voordat het uit ging. wtf, zoiets pik je toch niet? En ik als jouw huidige vriendin zou dat ook niet pikken denk ik. Niet in deze situatie iig. Zo lang zal het dan blijkbaar ook nog niet uit zijn tussen jou en je ex. Verbreek het contact met haar, misschien dat je de situatie met je huidige vriendin daarmee nog iets kunt redden.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 15:27
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Je verkloot het vertrouwen wat er nog is idd door met die ex nog naar 2 concerten te gaan. Je verhaal komt een beetje vreemd over.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 15:30
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Jullie hechten btw allebei veel te veel waarde aan jullie exen, gezien dit topic van ook nog niet zo lang terug. Jullie maken het jezelf wel erg moeilijk zo, dat lijkt me toch ook niet de bedoeling van een relatie.

Beetje hypocriet ook om jezelf zoveel zorgen te maken over haar ex, terwijl jij hetzelfde doet...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 16:01
Estar
Estar is offline
Misschien gebruikt ze dit als excuus om van je af te komen.


Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten, komt er in mij op.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-07-2007 @ 14:57 :
1. Contact verbreken met ex.
2. Tegen je vriendin zeggen dat ze je moet vertrouwen en haar dumpen als ze blijft volhouden dat je vreemd bent gegaan.
dit dus
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 16:28
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 02-07-2007 @ 15:20 :
Sukkel
Kom op voor jezelf en voor je relatie gast. verbreek het contact met haar, want anders kun je deze relatie nu al op je buik schrijven.
ja, beetje ruggegraat tonen hoor als je voor je huidige relatie wil gaan, zou ik echt het contact met je ex verbreken want aan zo'n hoer die jou blijkbaar niets gunt heb je natuurlijk helemaal niets. daarnaast zou je vriendin zich dan ook beter voelen, lijkt me.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2007, 16:35
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 02-07-2007 @ 17:28 :
ja, beetje ruggegraat tonen hoor als je voor je huidige relatie wil gaan, zou ik echt het contact met je ex verbreken want aan zo'n hoer die jou blijkbaar niets gunt heb je natuurlijk helemaal niets. daarnaast zou je vriendin zich dan ook beter voelen, lijkt me.
Maar dan wel omdat ze een liegbeest is en niet 'omdat je voor je vriendin gaat'. Dat zou me daar mooi wezen, zeg, dat je het contact moet verbreken met iedereen op wie zij jaloers is/niet vertrouwt. Dan blíjf je bezig, want die onzekerheid zit in je vriendin/jouw gedrag en heeft weinig te maken met wat ándere mensen doen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 16:47
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-07-2007 @ 17:35 :
Maar dan wel omdat ze een liegbeest is en niet 'omdat je voor je vriendin gaat'. Dat zou me daar mooi wezen, zeg, dat je het contact moet verbreken met iedereen op wie zij jaloers is/niet vertrouwt. Dan blíjf je bezig, want die onzekerheid zit in je vriendin/jouw gedrag en heeft weinig te maken met wat ándere mensen doen.
ja das natuurlijk helemaal waar.
maar aan een ex als dit heb je gewoon niets, ik zou die liever kwijt zijn dan rijk. en daarnaast moet je vriendin er wel op vertrouwen dat er inderdaad niets gebeurt is, anders ben je nog geen stap verder.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 18:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 02-07-2007 @ 16:30 :
Jullie hechten btw allebei veel te veel waarde aan jullie exen, gezien dit topic van ook nog niet zo lang terug. Jullie maken het jezelf wel erg moeilijk zo, dat lijkt me toch ook niet de bedoeling van een relatie.

Beetje hypocriet ook om jezelf zoveel zorgen te maken over haar ex, terwijl jij hetzelfde doet...
Door dit topic snap ik er helemaal niets meer van.
Volgens mij zijn jullie allebei nog té verbonden met jullie ex. Als dit nou eens eerst uitgepraat wordt!
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 20:50
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
hmm ik weet niet wat ik zou doen als ik zoiets van de ex van mijn vriend te horen zou krijgen. Natuurlijk het aan mijn vriend vragen zoals jou vriendin heeft gedaan, en hem op zijn woord vertrouwen. Tja doet zij dat niet bij jou....hmm...dan heb je niet z'n lekkere basis.

Verder HEEL ERG VEEL MEDELIJDEN hebben met je ex, want of het nu wel of niet waar is, het feit dat ze zoiets zegt maakt dat zij een behoorlijke fucked up biatch is, en dat kan je alleen maar betreuren.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 22:40
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Metal schreef op 02-07-2007 @ 16:20 :
Wat een waarheden in dit topic.

Je ex is een kuthoer. Wat hierboven staat, gelijk contact verbreken, ga alleen naar dat concert. Niets meer tegen je ex zeggen, block haar, negeren. Wat ben je ook voor een idioot? Je maakt het mensen wel erg makkelijk op deze manier, je verdient het haast zou ik zeggen...
Dit dus, alleen dan dat concert laten zitten. Hiermee kun je je vriendin tonen dat je meer om haar geeft dan zo'n stom concert. Gewoon het kaartje verkopen en van dat geld iets leuks doen met je huidige vriendin. Zo moeilijk is dat toch niet?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 09:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 02-07-2007 @ 14:53 :
Hoezo houdt ze zoiets vol tegenover jou? Ik begrijp dat niet hoor.

En wat schiet ze er eigenlijk mee op?
Wil ze je terug?
Of gunt ze jou geen nieuwe relatie?
Is het een haatdragende ex?
Sommige vrouwen zijn gewoon danig fucked up...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 02-07-2007 @ 23:40 :
Dit dus, alleen dan dat concert laten zitten. Hiermee kun je je vriendin tonen dat je meer om haar geeft dan zo'n stom concert. Gewoon het kaartje verkopen en van dat geld iets leuks doen met je huidige vriendin. Zo moeilijk is dat toch niet?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 10:48
FT
FT is offline
Een kleine update;

Ik ben gisteravond toch naar mn vriendin toegegaan, heb een vrij goed gesprek met haar gehad.
Daarna heb ik haar afgezet, naar mijn gevoel was alles wel redelijk oké, en ze zei dat ze waarschijnlijk nog wel op MSN zou zijn als ik weer thuis was, en anders zou ze wel even mailen.

Ik kwam thuis, drie kwartier zitten wachten maar ze kwam niet online, toen zelf maar een mailtje gestuurd en naar bed gegaan omdat ik best moe was.

Nu wordt ik vanmorgen wakker, geen mail terug en ze is niet online; ok, kan gebeuren. Blijkt dat ze vanmorgen mijn ex nog wel heeft gesproken. Maar niet eens even de moeite heeft genomen mij een mailtje terug te sturen.. ik weet nu echt even niet meer wat ik van e.e.a. moet denken
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 11:09
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Als je duidelijkheid wilt, bel dan of ga langs, maar ga niet mailen of op MSN wachten.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 11:22
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 03-07-2007 @ 12:09 :
Als je duidelijkheid wilt, bel dan of ga langs, maar ga niet mailen of op MSN wachten.
Ja, misschien is juist NU de computer gecrasht
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 12:07
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Oh mijn god, neem het heft over je leven eens in eigen handen.

Je vriendin woont bij haar ex, die haar nog terugwil en haar elke dag 100 keer belt. Zij vindt dit prima. En jij zegt er niets van.

Je ex vertelt je vriendin dat jullie met elkaar naar bed zijn gegaan, waardoor je vriendin op het punt staat het uit te maken. Je laat ze lekker met elkaar bellen, doet nog steeds aardig tegen je ex, wil zelfs met haar naar een concert 'omdat het al afgesproken was' en gaat op msn op een antwoord van je vriendin zitten wachten.

Zo wordt het toch nooit wat!
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-07-2007, 12:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Weetje, de oplossing is doodsimpel. Ex-en die lopen te porren in een voor jou dierbare relatie dien je gewoon een schop onder hun hol te geven. Opvallend genoeg hebben redelijk wat mensen hier moeite mee - wat opzich logisch is - maar dan moet je ook niet zeuren wanneer je vriendin vol onzekerheid en wantrouwen zit. En gezien het topic dat TheeMuts ons liet zien, weet jij hier zelf ook alles vanaf.

Persoonlijk begrijp ik niet waarom je uberhaupt nog contact zou willen hebben met een ex-vriendin die ervoor zorgt dat jouw huidige relatie het te voorduren krijgt. En er uiteindelijk overduidelijk voor probeert te zorgen het vertrouwen van jouw vriendin te breken en daarmee jullie relatie kapot te maken. Als jij me uit kunt leggen waarom je contact met je ex prefereert boven een gezonde, mooie relatie.... Heel graag (??).

Inplaats van met je ex naar die concerten te gaan, verkoop je de kaartjes en van dat geld ga je wat leuks doen samen met je huidige vriendin. Zoals Vice dus al zei

Verbreek elke vorm van contact, want het mag duidelijk zijn dat je hier gewoon te maken hebt met een goor wijf. Als vriendelijke verzoeken tot stoppen niet werken, was ik in jou situatie zelfs in staat geweest om de betreffende ex een verdomd harde klap in zijn/haar gezicht te verkopen, om vervolgens uitdrukkelijk te vermelden dat hij/zij nu echt te ver gaat. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen, helaas.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 12:30
Verwijderd
Dat je hier überhaupt nog over na moet denken...

Je ex is een kutwijf. Zou er niet aan moeten denken om dan nog 'gezellig' met elkaar naar een concert te gaan. Verkoop dat kaartje en laat het haar lekker uitzoeken.

Je vriendin woont bij haar ex en vertrouwt je niet. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik een relatie zit wil ik dat iemand helemaal voor me gaat en anders bekijkt hij het maar.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 13:12
Verwijderd
dit komt voor mij eigenlijk een beetje over alsof je het WEL gedaan hebt en nu excuses probeerdtdtdt te zoeken via ons om je nieuwe vriendin te laten geloven dat het niet zo is ;x
Je reputatie heb je iig niet mee zei je zelf al...
Mocht je het echt niet gedaan hebben en je vriendin vertrouwdtdtdt je niet is ze t niet waard

groetjes ;x

ps.
ik kan niet spellen, dus dan maar zo! :vmbo:

haha rijmen kan ik wel

groetjes˛
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 16:44
Verwijderd
Je ex is echt enorm laag bezig. Je vriendin kan ik heel ergens diep van binnen wel begrijpen. Maar alsnog zou ze je moeten geloven als jij zei dat het echt echt echt niet zo was. En nogmaals, je ex is 'n kutwijf. Contact verbreken met je ex (Verkoop die kaartjes gewoon of ga zonder haar, wattanook. Smoesjes dat je nog samen naar een concert moet zijn laag want er zijn genoeg opties om niet te gaan.)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 16:59
Verwijderd
alles is al gezegd, nu moet je er nog naar handelen!!

en trouwens... een gezonde relatie speelt zich niet alleen af via mail en msn. met bellen kun je al zo veel meer overbrengen van wat je bedoelt. en gewoon irl met elkaar praten werkt sowieso het beste. het maakt niet uit hoe ver je van elkaar vandaan woont, maar in dit soort "crisissituaties" moet je dat maar gewoon voor elkaar over hebben
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 17:46
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
FT schreef op 03-07-2007 @ 11:48 :
Een kleine update;

Ik ben gisteravond toch naar mn vriendin toegegaan, heb een vrij goed gesprek met haar gehad.
Daarna heb ik haar afgezet, naar mijn gevoel was alles wel redelijk oké, en ze zei dat ze waarschijnlijk nog wel op MSN zou zijn als ik weer thuis was, en anders zou ze wel even mailen.

Ik kwam thuis, drie kwartier zitten wachten maar ze kwam niet online, toen zelf maar een mailtje gestuurd en naar bed gegaan omdat ik best moe was.

Nu wordt ik vanmorgen wakker, geen mail terug en ze is niet online; ok, kan gebeuren. Blijkt dat ze vanmorgen mijn ex nog wel heeft gesproken. Maar niet eens even de moeite heeft genomen mij een mailtje terug te sturen.. ik weet nu echt even niet meer wat ik van e.e.a. moet denken
echt, wtf waarom DOE je niks? beetje zitten wachten en huilen werkt niet hoor
en ik snap ook echt niet waarom je vriendin wel de hele tijd met je ex loopt te praten, aangezien die niet bepaald de aangewezen persoon is om haar gerust te stellen sukkel dat ben jij en jij laat 't maar allemaal lekker toe? slappe zak
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 11:43
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-07-2007 @ 14:57 :
1. Contact verbreken met ex.
2. Tegen je vriendin zeggen dat ze je moet vertrouwen en haar dumpen als ze blijft volhouden dat je vreemd bent gegaan.
Dit dus. Exact wat ik zou doen en wat jij ook zou moeten doen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 14:10
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
En waarom is het zo vanzelfsprekend dat dat meisje hem moet vertrouwen en geloven dat er 'niks' is gebeurd? Ik krijg hoe langer hoe meer het gevoel dat je wel dingen hebt gedaan die voor je vriendin niet kunnen, dat je inderdaad maar halve waarheden vertelt.

Blijkbaar heeft je vriendin een intenser (en geloofwaardiger?) contact met haar en jouw ex.

In elk geval: of je ex een kutwijf is of niet... ik zou het niet weten. Of je zelf bent vreemd gegaan, of dingen hebt gedaan die je niet hoort te doen... ik weet het niet.

Dit dus:
Citaat:
Optima schreef op 18-06-2007 @ 20:14 :
pfff dit ruikt naar een relatie die verbroken is maar waarbij beiden exén nog met een been in het verleden staan.

tja wat kan ik zeggen anders dan : disaster waiting to happen...voor zover het al geen disaster is want je zit ermee en wat doe je eraan?

Ik zou maar eens gaan snuffelen naar een meisje dat dichterbij woont en lekker single is.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 10:52
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Eigenlijk zou een onafhankelijk iemand er iets over moeten zeggen. Een soort bemiddelaar. Iemand waarmee zowel jij als je vriendin goed kunnen opschieten.

Maar goed, jij hebt kennelijk wel meer foute dingen gedaan als je zegt dat je een slechte reputatie hebt. Je kunt wel zeggen dat ze je kan vertrouwen, maar je zult het op de een of andere manier moeten laten zien. Contact breken met je ex is al een aardige stap in de juiste richting.

En je kunt er beter maar mee opschieten want het zou me niets verbazen als wantrouwen de nummer 1 oorzaak is van het kapot gaan van relaties.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 12:33
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Typisch gevalletje van met de verkeerde mensen omgaan. Je ex en je huidige vriendin zijn allebei niet bepaald wat jij verdient. En al heb je in het verleden zoveel dingen verkeerd gedaan in relaties en ben je zo vaak vreemd gegaan, als dat nu niet het geval is moet dat mokkel je gewoon vertrouwen en als dat niet zo is, leave her. Hou je eigenwaarde in je zak en zeg tegen dat mokkel dat ze op een eiland kan gaan wonen.

Ik weet niet hoe oud ze is maar ik zou als ik op verhaal afga schatten dat ze allebei tussen de 16 en 19 zijn - en je ex een jaartje jonger als je huidige vriendin. Dat of je ex wilt jou een hak zetten omdat jij haar in het verleden iets hebt geflikt (?) of omdat ze jou inderdaad weer bij haar in bed wilt krijgen en ze je huidige vriendin niet moet of samen wilt zien met jou.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 12:58
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 08-07-2007 @ 13:33 :
Je ex en je huidige vriendin zijn allebei niet bepaald wat jij verdient.
Hoe weet jij nou wat hij verdient?
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:39
&Lily-Rose
Avatar van &Lily-Rose
&Lily-Rose is offline
weet je cker dat je geen seks met haar hbt gehad?

want zo kom je wel over.
__________________
Wat!? De wereld draait niet om mij?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 19:51
FT
FT is offline
Ik weet zelf wel zeker waar mijn geslacht zich op elk tijdstip heeft bevonden dus ja, ik weet het zeker.

Inmiddels is het probleem de wereld uit, contact met mn ex verbroken en mn vriendin zegt me inmiddels wel te vertrouwen

Bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 14:05
Steyve Haerck
Avatar van Steyve Haerck
Steyve Haerck is offline
ik zou die ex meteen verbannen uit je vriendenkring
als je in bijzijn van je vriendin zegt, dat je niks meer te maken wilt hebben met je ex, dan denk ik dat je al een stukje vertrouwen bij haar wint.

het is nogal een maatregel, maar als je je relatie verkiest boven de omgang met je ex, denk ik dat je meisje je wel weer meer gaat vertrouwen.

(heb zelf ook een ex die tegen een goeie vriend van mij beweert dat hij en ik iets hebben. heel irritant.)

of t kind gewoon negeren
__________________
lion king addict :s het neemt nu ernstige vormen aan :D
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.