Oud 05-04-2006, 21:34
blubblubblub
Avatar van blubblubblub
blubblubblub is offline
Als er een topic over Latijn is, moet er ook één over Grieks zijn. Zien jullie tegen het examen op? Sta je goed, en moet je dus hoog halen? Wanneer begin je met leren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2006, 22:06
huiswerkvrij
Avatar van huiswerkvrij
huiswerkvrij is offline
Ik vind het redelijk te doen. 't Is in ieder geval veel gemakkelijker dan Latijn. Ik begin wel meer dan een week van tevoren met leren. Heb trouwens al een paar Griekse vertalingen voor CSE op m'n site staan, maar ik heb nog niet alle. Heeft iemand die wel?

Ik sta nu nog een 5,8 maar dat door pech vorig jaar
__________________
Huiswerk is stom, vandaar huiswerkvrij.com - Rens
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 12:59
Verwijderd
Ik ben van plan de hele Timmermans-vertaling te lezen. Verder maak ik me geen zorgen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 15:59
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Ik sta er gemiddeld een 8 op en zie er niet echt tegenop, het is best interessant (veel leuker dan latijn in elk geval, al die veldslagen ) en als je eenmaal de slag te pakken hebt gaat het vertalen ook wel ok. Handig dat die formules steeds weer terugkomen enzo. Ik zie er wel tegenop om het hele boek weer door te nemen. Hebben we nu een heel jaar over gedaan en moet ik straks thuis in minder dan een weekje doen. En het dan ook nog kennen. Nja, ik zit er niet echt over in, want als het leerwerk niet goed gaat denk ik dat ik het wel op kan halen met de vertaling..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 16:26
planckton
planckton is offline
Eerst zag ik er wel tegenop, maar nu sta ik een 7.5 gemiddeld, dus valt het mee. Ik ben erg blij met dit onderwerp, grammaticaal is het veel makkelijker dan bijv. Plato. En idd, die veldslagen van Latijn lijken me helemaal geen pretje..
Al komt: 'Tot hem sprak de schrandere Odysseus als antwoord..' me nu ook wel de keel uit
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 16:36
Nyawa