Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2003, 14:06
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Sja, ik moet over een tijdje gaan lessen. Maar ja, ik ga eerst nog een paar keer met de auto van mijn pa op het industrie terein oefenen. Zorgen dat ik al een beetje kan rijden.

Maar als je niet al te veel lessen nodig hebt, moet je toch wel met 500 - 600 euro klaar kunnen zijn?

Maar vertel maar is hoeveel lessen je gebruikt hebt em hoeveel je kwijt was !
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2003, 14:25
Verwijderd
nou jongen met 500-600 euro kun je echt niet veel hoor, de exmane kost al de helft, en t gemiddelde zit op ongeveer 30-35 lessen geloof ik, wat ik doe is 40 euro per les, reken maar uit verder hoever je komt, theorie moet je dan ook nog halen dus als je t daarmee wilt doen, heb je nog ongeveer geld voor ene les of 10-15.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:27
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik niets

mijn vader: ook niets ( goede post voor zijn zwarte geld )

officieel: 35 euro per les
en denk dat ik bij 30 lessen opga
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 15:18
Verwijderd
Meer dan voor mijn eerste auto :X
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 15:38
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
******** schreef:
Meer dan voor mijn eerste auto :X
je hebt rijlessen nodig om je auto niet snel in de prak te rijden, want zo betaal je uiteindelijk toch nog meer
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 16:01
BBEM
BBEM is offline
jij denkt dat je er niet veel nodig hebt... maar het kan goed zijn dat je een eigen styl hebt aangeleerd die dan weer afgeleerd moet worden.
gemiddelt kost een rijsles 35 euro en een examen 180 en dan ben je ook nog wel z'n 40 euro voor je theorie kwijt
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 16:09
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
JSUS!!!!! Is toch niet normaal dat dat zo duur is

Maar dat kan inderdaad ook nog. Dat je dan je eigen stijl hebt, en dat het dan weer afgeleerd moet worden. Dan ben je helemaal ver van huis. Maar met auto rijden zal dat toch niet zo snel gebeuren Het enige waar ik echt mee moet oefenen is met die koppeling.

Maar ja....jullie hebben al je rijbewijs, dus jullie zullen het wel beter weten
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 16:10
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Sja, ik moet over een tijdje gaan lessen. Maar ja, ik ga eerst nog een paar keer met de auto van mijn pa op het industrie terein oefenen. Zorgen dat ik al een beetje kan rijden.
Ach die techniek (schakelen etc) leer je in 3 lessen, dat is echt het probleem niet dus dat zal ook wel niet zoveel schelen. Een motor laten afslaan is ook geen probleem, zelfs op je examen niet.

Het gaat erom hoe jij op de rest van het verkeer let, en dat leer je dus echt niet op een parkeerterrein. Zeven keer kijken voor je van baan verwisselt enzo.


Maar om je vraag te beantwoorden, ik zou niet zo snel weten wat ik kwijt was, maar denk wel dat ik een stuk of 25 lessen minimaal gehad heb (kon 8 weken niet rijden :/).
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 16:25
Thomas
Thomas is offline
Helemaal niets. Enkel het niet-roken moest ik er voor laten.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 16:26
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Niks.. (zal over een paar jaar wel kijken )
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 16:29
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Helemaal niets. Enkel het niet-roken moest ik er voor laten.
Ja, die heb ik ook nog geprobeerd, maar dat werkt niet bij alle ouders.
En ergens begrijp ik het ook wel hoor. Waarom zouden zij dat betalen?? Ik wil toch auto rijden. Zou een beetje duur cadeau zijn die auto rijlessen.
En als ik eerlijk mag zijn vind ik het ook wel een beetje verwende kinderen hoor, die auto rijlessen van hun ouders krijgen
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 16:32
BBEM
BBEM is offline
laat je trouwens niet helemaal misleiden door een instructeur die zegt dat je een hele eigen rijstijl hebt en daar minstens 5 lessen voor kwijt bent om dat af te leren. zo eentje had ik ook, ben meteen weggegaan daar bij het stelletje oplichters.
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 16:40
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
BBEM schreef:
laat je trouwens niet helemaal misleiden door een instructeur die zegt dat je een hele eigen rijstijl hebt en daar minstens 5 lessen voor kwijt bent om dat af te leren. zo eentje had ik ook, ben meteen weggegaan daar bij het stelletje oplichters.
hahaha, serieus joh???
Dus STEL dat ik door dat oefenen toch behoorlijk beter ben dan gemiddeld, zou het ook nog is kunnen zijn dat ze je gewoon expres nog langer door laten rijden omdat ze anders geld mislopen!!!
Wat een stelletje hufters zeg
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 18:29
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Ik heb 35 lessen gehad en twee keer examen gedaan.

Mijn lessen kostten 33 euro per les.
Mijn examen 159 euro, tweede examen 149 euro. In totaal was ik 1463 euro kwijt.
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 18:36
Gimson of Gloin
Gimson of Gloin is offline
ik ga ook binnekort beginenn, over een half jaar zal, ik antwoord geven ...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 18:41
angel_undercover
Avatar van angel_undercover
angel_undercover is offline
1 uur lessen kost bij mijn instructeur 36,
Tussentijdse toets heb ik ook gedaan: 140
Examen is 175..
ik heb in totaal 36 lessen gehad: 1296

1296 + 140 + 175 = 1610....

Heeeeeeel erg veel dus..
__________________
Clone Gsus || youre just jalous cause the little voices are talking to me... || Volkomen kut...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 20:17
Verwijderd
Ff denken.

-pasfoto's 10 euro ong
-theorie 100 gulden, zeg maar 50 euro

Dat was t, me ouders hebben de lessen,tussen-tijdse toets en het examen betaald

Btw, ik heb 29 lessen gehad en in 1 keer alles gehaald. Les kostte 75 gulden, later 35 euro.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 20:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
hmmm... ongeveer, afgerond naar boven... 0 euro fijn he, afspraken met je ouders?

*kuft ouders* Thanks luitjes
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-01-2003, 20:52
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Ja, die heb ik ook nog geprobeerd, maar dat werkt niet bij alle ouders.
En ergens begrijp ik het ook wel hoor. Waarom zouden zij dat betalen?? Ik wil toch auto rijden. Zou een beetje duur cadeau zijn die auto rijlessen.
En als ik eerlijk mag zijn vind ik het ook wel een beetje verwende kinderen hoor, die auto rijlessen van hun ouders krijgen
Waarom? Waarom niet? Ik zou het mijn kinderen ook geven. En je argument over verwende kinderen slaat al helemaal nergens op. Ik vind het gewoon meer dan redelijk als mijn kinderen niet gaan roken. Daar kan je het mee eens zijn of niet. Maar dat interesseert me totaal niets.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 22:04
joop knoop
joop knoop is offline
57 € per les
maal plus minus een gemiddelde die wordt gerekend van 30 α 40 les uren....


zucht
__________________
KOU ONWIJS veel van me moppie :D dikke kuzz voor MIEP
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 23:15
Southraider
Southraider is offline
kijk 26 lessen gehad, 1 TTT en 1 examen.

totaal 1100,- euro kwijt met theorie en rijbewijs kopen erbij
__________________
Bits and pieces from your star, rain upon me as they fall melt into my skin and I feel warm.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 04:13
Verwijderd
Nooit lessen gehad
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 08:19
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
?975
25 lessen + examen.

Daar zit de theorie nog niet bij.
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
€ 61 per les.
En dan ook nog een tussentijdse toets en een examen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 16:33
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Waarom? Waarom niet? Ik zou het mijn kinderen ook geven. En je argument over verwende kinderen slaat al helemaal nergens op. Ik vind het gewoon meer dan redelijk als mijn kinderen niet gaan roken. Daar kan je het mee eens zijn of niet. Maar dat interesseert me totaal niets.
Ok, ik voel een hele lange discussie opkomen!!!!

Ik denk niet dat je zomaar kan zeggen wat wel of niet goed is. Het is gewoon een verschil in opvoeding. En iedereen heeft zo zijn eigen normen en waarden.
Mijn ouders mentaliteit is blijkbaar goed over gekomen bij mij, want ik kan het echt volkomen begrijpen waarom zij niet mijn auto rijlessen willen betalen.

En dat argument over verwende kinderen slaat wel degelijk ergens op. Het is nergens voor nodig om kinderen te belonen met zulke dingen. Ik vind het zelfs een beetje richting omkoperij gaan. "als jij niet gaat roken, betalen wij je auto rijlessen". Dat slaat toch helemaal nergens op. Je ouders zouden moeten zeggen. Je gaat gewoon niet roken, klaar uit.
Nu is het zoiets van, "ja pa....ik vond die rijlessen niet zo nodig, dus ik ben maar gaan roken"

Denk daar nou maar eerst is over na. En probeer nou niet gewoon je gelijk te halen!!!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2003, 16:55
Bubbels
Avatar van Bubbels
Bubbels is offline
Ik had 26 lessen ofzo, en ik wil niet weten hoe duur het was. De eerste helft kostte 65 gulden per les, de 2e helft 80. Dat was dan een uur. En 2 examens. Nu is het dus weer duurder.
__________________
Voor de exclusiefste avatars ga je naar mijn website! In 60x60 en 80x80.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 18:36
Verwijderd
Tis zo duur.. maar ik wil het wel..

Citaat:
G.T.C. schreef:
En ergens begrijp ik het ook wel hoor. Waarom zouden zij dat betalen?? Ik wil toch auto rijden. Zou een beetje duur cadeau zijn die auto rijlessen.
En als ik eerlijk mag zijn vind ik het ook wel een beetje verwende kinderen hoor, die auto rijlessen van hun ouders krijgen
Ben ik het mee eens.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 19:02
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik begin a.s vrijdag, €35 per les, €4 theorieles. En als ik dit hier zo lees mag ik nog wel even flink gaan werken :\
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 20:26
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Sooz schreef:
Ik begin a.s vrijdag, €35 per les, €4 theorieles. En als ik dit hier zo lees mag ik nog wel even flink gaan werken :\
Theorieles is totaal overbodig. Dan scheelt alweer 4 Euro per week ofzo. Maar neemt niet weg dat het allemaal erg duur is.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 23:08
winging
winging is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Waarom? Waarom niet? Ik zou het mijn kinderen ook geven. En je argument over verwende kinderen slaat al helemaal nergens op. Ik vind het gewoon meer dan redelijk als mijn kinderen niet gaan roken. Daar kan je het mee eens zijn of niet. Maar dat interesseert me totaal niets.
Ik vraag mij af, bedoel je nou met "Ik vind het gewoon meer dan redelijk als mijn kinderen nhiet gaan roken" dat je het dus onzin vind om ze daarvoor te gaan BELONEN? ze gaan belonen omdat ze zichzelf niet naar de kanker helpen met die kankerstokjes? Of vind je nou juist wel dat jeze daarvoor moet belonen en dat dat niet meer dan normaal is....Mijn menig is duidelijk, het slaat nergens op om je kinderen te belonen voor het niet-roken met anders dan hun eigen gezondheid, en bovendien die 3 euro die is per dag uitsparen...dus nixniet rijlessen, duizend gulden of wat heb ik allemaal nog meer gehoord. Maargoed, ik als kind, zou zo een voorstel van mijn ouders uiteraard neit hebben geweigerd, zeker niet gezien t feit dat ik nooit van plan ben geweest te gaan roken....maar als vader en moeder van kind....nah...k vin t onzin
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 23:55
A*
Avatar van A*
A* is offline
ik kan me iets vaags herinneren van 1200 euro voor mn broer :\
maar hij had nogal dure lessen enzo..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef:
Ja, die heb ik ook nog geprobeerd, maar dat werkt niet bij alle ouders.
En ergens begrijp ik het ook wel hoor. Waarom zouden zij dat betalen?? Ik wil toch auto rijden. Zou een beetje duur cadeau zijn die auto rijlessen.
En als ik eerlijk mag zijn vind ik het ook wel een beetje verwende kinderen hoor, die auto rijlessen van hun ouders krijgen
Verwend ben ik niet echt. Iedereen kreeg bij ons de keuze thuis, rijbewijs of een brommer. Brommer heb ik nooit nodig gehad dus was simpel voor mij de keuze. Ben er echt niet verwend door. Sinds ik werk koop ik steeds meer dingen die ik nodig heb die vroeger me ouders voor me kochten, zelfs de simpele dingen zoals een lamp die kapot is op me slaapkamer.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 06:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het is idd wel aardig duur...

Als ik een schatting maak met wat mensen hier zeggen:

Stel je hebt 25 lessen nodig, 1 examen en 1 theorie examen.

25 lessen x €40,- = €1000,-
1x examen = € 180,-
1x theorie examen= € 40,-

Totaal is dat dus €1220,-

Well, dus als je gaat lessen, reken dan minimaal op €1000!
Sommige autorijscholen bieden goedkope pakketen aan, zoals 25 lessen + examen + theorie-examen, voor een goedkopere prijs. Dit is wel voordeliger, alleen moet je het in 2x betalen, dus je moet het geld wel hebben!
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 10:10
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Maar ja, ik ga eerst nog een paar keer met de auto van mijn pa op het industrie terein oefenen. Zorgen dat ik al een beetje kan rijden.
Zeer onverstandig.
Ten eerste is de pakkans vrij groot. De politie weet dat veel mensen daar rijden om te oefenen. Je vader zal ook een bekeuring krijgen vanwege lesgeven zonder certificaat. Kosten: 600 Euro.

Daarnaast leer je het waarschijnlijk op een verkeerde manier aan. En het is erg lastig om deze verkeerde manier weer af te leren.
Doe jezelf een plezier, en leer het in ιιn keer goed.
Citaat:
Maar als je niet al te veel lessen nodig hebt, moet je toch wel met 500 - 600 euro klaar kunnen zijn?
Reken minimaal op het dubbele.
Citaat:
Maar vertel maar is hoeveel lessen je gebruikt hebt em hoeveel je kwijt was !
Ongeveer 30 lessen als ik het mij goed herinner (en twee keer examen), kostte mij niets. Mijn vader ongeveer € 1200.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 10:15
Verwijderd
'k zou niet weten hoeveel lessen ik gehad heb...veel in ieder geval. En ook heel veel geld aan afrijden kwijt... Gelukkig betaalden mijn ouders en vonden ze dat ik het moest halen, stoppen was zonde, het had al zo veel geld gekost.

(Ik 'haat' autorijden...)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:16
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
En hebben jullie ook nog een mening over de frequentie van het lessen???

Ik bedoel, is het beter om maar 1 les per week te doen, of kan je net zo goed 2 of 3 lessen per week doen.

Niet dat je eerst een paar dagen nodig hebt, om wat je weer geleerd hebt, in je op te nemen en te verwerken. En dat je met 2 of 3 lessen per week misschien te snel zou willen gaan.

Daar nog een theorie over????
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-01-2003, 15:51
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
€1614,- (8-daagse snelcursus ANWB) + €27,45 (theorie-examen) + €15,- theorieboek + €38,- (rijbewijs ophalen op gemeentehuis)= ongeveer €1695,-

mijn ouders betaalden
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:18
kittyme
kittyme is offline
Met rijlessen (70 gulden per les), twee examens, theorie-examen, tussentijdse toets en het rijbewijs zelf was ik zo'n 5000 gulden kwijt... Heb er ook wel lang over gedaan hoor, er is een tijd geweest dat ik iedere les heel veel fouten maakte en dus niet vooruit kwam. Waardoor het aantal lessen opliep tot wel 41

Allemaal zelf betaald! Waarom? Mijn ouders vinden dat ze bij allevier de kinderen die ze hebben alles hetzelfde moeten doen. Dus ook wat geld geven betreft. En OK, toen ik rijlessen had konden ze het wel betalen, maar stel nou dat ze dat bij mijn jongste broertje die zes jaar jonger is niet meer kunnen? Dan zou hij zijn lessen wel zelf moeten betalen! En inderdaad, dat zou behoorlijk lullig zijn...
Vandaar dus
__________________
Walking on sunshine :)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:44
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
2000 gulden met alles er op en er aan enzo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:57
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Vrijdag eerste rijles gehad, en schat dat ik er toch wel een stuk of 25 minimaal nodig ga hebben. Rijden is trouwens cool, maar goed.

Rijlessen kosten 37 pleuro per uur, dus 925 euro + 150 voor examen + 50 voor theorie-examen is iets van 1125 euro (als ik het redelijk snel doe ofkors).


Theorieles lijkt me het toppunt van overbodig, tenzij je echt extreem achterlijk bent.
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:29
Kitten
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:

Theorieles lijkt me het toppunt van overbodig, tenzij je echt extreem achterlijk bent.
Hiermee heb je je kortzichtigheid bewezen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wes schreef:
Verwend ben ik niet echt. Iedereen kreeg bij ons de keuze thuis, rijbewijs of een brommer. Brommer heb ik nooit nodig gehad dus was simpel voor mij de keuze. Ben er echt niet verwend door. Sinds ik werk koop ik steeds meer dingen die ik nodig heb die vroeger me ouders voor me kochten, zelfs de simpele dingen zoals een lamp die kapot is op me slaapkamer.
zo is/was het bij mij ook dat + niet roken.
nu vind ik idd het niet-roken belonen met autorijden niet echt handig, autorijden is ook erg ongezond
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 18:29
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
982,50 voor een pakket van 25 lessen incl. examen van 157,50
theorie moet je dan nog apart en dat is 27,40 en dan natuurlijk nog je rijbewijs op het gemeentehuis en dat is per gemeente verschillend

het ligt er maar volkomen aan waar je woont in Nederland hoeveel lessen je nodig hebt en hoeveel je betaalt. raar maar waar....
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 18:59
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef:
En hebben jullie ook nog een mening over de frequentie van het lessen???

Ik bedoel, is het beter om maar 1 les per week te doen, of kan je net zo goed 2 of 3 lessen per week doen.

Niet dat je eerst een paar dagen nodig hebt, om wat je weer geleerd hebt, in je op te nemen en te verwerken. En dat je met 2 of 3 lessen per week misschien te snel zou willen gaan.

Daar nog een theorie over????
Ik had elke zaterdag les samen met een kameraad van me. Dus ik reed 1 uur en hij reed 1 uur. Maar je bent toch 2 uur in de stad waardoor je de stad ook sneller leert kennen. Ik moest namelijk in Almelo en omgeving afrijden en daar gingen we met de les ook altijd naar toe. En je steekt veel op van elkaar, vooral van wat een ander fout doet
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 09:12
22B
Avatar van 22B
22B is offline
Ik heb in totaal 37 lessen gehad, geen theorie gevolgd, geen tussentijdse toets enzo, en ik was in totaal €1400,= armer. Reken maar op €40 per uur, en €180 voor je examen, en gemiddeld 35-40 lessen.

Veel suc6 in ieder geval ermee!!!
/\\/\\zzlz
__________________
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar hoe minder zielen, hoe meer bier per ziel!!! www.daihatsutuning.com
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 09:51
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Kitten schreef:
Hiermee heb je je kortzichtigheid bewezen.
Absoluut niet. Die theorielessen doen niet meer dan ingaan op de regels. Zoiets kan je thuis ook achter de studieboeken. Ik zeg dat je zelf het beste de verkeersregels kunt leren en wat te doen in alle praktische situaties. Heb je dan nog vragen waar je zelf niet uit komt dan kan je het toch nog tijdens de rijles aan je instructeur vragen?

Die lessen zijn nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 10:44
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Ik was in totaal geloof ik 3000 Gulden kwijt
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 11:36
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ik heb over 24 minuten mijn eerste rijles, geen idee dus hoeveel ik er nodig heb
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 11:59
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Ik heb een studentenpakket:
30 x € 22,00 + 1 CBR ex : € 850,00

Maar heb meer dan 30 lessen nodig, dus ongeveer 45 (ruim). En dat (15) dan x €25,50 (ofzo) = €328,50

En dan nog theorie examen + € 28,00

Is een totaal van ongeveer = €917 (mits ik het in 1x haal )
__________________
jaaaaa jaaa
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:55
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
CreedGirl schreef:
Ik heb een studentenpakket:
30 x € 22,00 + 1 CBR ex : € 850,00

Maar heb meer dan 30 lessen nodig, dus ongeveer 45 (ruim). En dat (15) dan x €25,50 (ofzo) = €328,50

En dan nog theorie examen + € 28,00

Is een totaal van ongeveer = €917 (mits ik het in 1x haal )
Dat studenten pakket is zeker alleen bij een auto school bij jou in de buurt. Het is wel lekker goedkoop volgens mij.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28.