Oud 31-10-2003, 21:04
Verwijderd
Hoe belangrijk is sport in jouw leven? Is het slechts vermaak of probeer je het tot topsporter te schoppen? Besteedt jij veel tijd aan (jouw) sport? Kijk je alleen sport of doe je het ook veel?


Voor mij is sport best wel belangrijk. Niet dat ik het zal schoppen tot topspeler ofzo, maar ik vind het fijn om in conditie te blijven en voetballen vind ik gewoon leuk. Daarnaast betekent sport voor mij niet alleen conditie, maar ook gezelligheid. Sociale contacten zijn voor mij best belangrijk bij m'n voetbalclubbie
Ook 'passief' besteedt ik veel tijd aan sport. Op tv kijk ik regelmatig een voetbalwedstrijd en ook de formule1 volg ik regelmatig. Met komend schaatsseizoen voor de boeg zal ik ook wel weer regelmatig voor de buis te vinden zijn.
Achter de computer ben ik ook erg geinteresseerd in sport. Ik kijk veel op sportsites en speel veel sportspelletjes
Tis dus best belangrijk in m'n leven en er gaat eigenlijk ook best veel tijd in zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2003, 22:00
houn
Avatar van houn
houn is offline
Als er geen sport was zou ik het niet meer weten eerlijk gezegd..
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 22:06
annuhh
Avatar van annuhh
annuhh is offline
in mijn leven is sport best wel belangrijk ik sport ong. 5x per week (voetbal en zwemmen) en doe dit voor de ontspanning en de gezelligheid
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 22:14
Lachmetmij
Avatar van Lachmetmij
Lachmetmij is offline
Ik tennis minimaal 2 uur per week en kijk minimaal 2uur per week voetbal bij de plaatselijke voetbal club hier.
Eerlijk gezegd ga ik liever sporten dan dat ik een toets ga leren die ik de volgende dag/week heb...En ik zou het liefst nog meer sporten per week maar dan komt er helemaal niks meer van school terecht.
Misschien als ik klaar ben met mijn opleiding dat ik dan nog meer ga sporten. Of ik moet zo goed worden dat ik en topsporter wordt maar dat zie ik nog niet gebeuren op dit moment maar ja wie weet misschien Ooit......
__________________
Begin de dag met een dans, begin de dag met een lach, wie vrolijk lacht in de morgen, die lacht de hele dag
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 22:18
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Zelf sporten is voor iedereen goed dus ook voor mij
Doe aan fitness en heb jaren lang op voetbal gezeten maar was op een geven moment niet te combineren met school/werk dus toen maar kracht/conditie training.

Verder is FC Groningen een belangrijk onderdeel in mijn leven.
Als jong ventje met je vader mee voetbal kijken, prachtig gewoon!!
Was meteen verkocht toen ik er voor het eerst bij was in het Oosterpark ookal werd de wedstrijd tegen RodaJC verloren maar dat boeide me op dat moment niet echt.
Kom echt uit een FC Groningen familie iedereen is er voor dus ben der mee opgegroeid en weet niet anders.
Weet ook niet of ik het kunnen maken om thuis te komen met een heerenveen sjaaltje oid. Nee zonder gekheid ik moet het natuurlijk zelf weten, maar echt leuk hadden ze het niet gevonden.
Sinds 99/00 ga ik regelmatig naar thuiswedstrijden en 01/02 me 1ste uitwedstrijd meegemaakt.
Ik kan me nu geen leven meer voorstellen zonder voetbal en dan met name dus FC Groningen.
Zou het verschrikkelijk vinden als mijn clubbie failliet zou gaan, weet niet wat ik anders in het weekend zou moeten doen, want supporter worden van anders club? NEVER!!

Mja beetje lul verhaal eigenlijk allemaal van mij maarja boeie
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 22:36
Verwijderd
Sport is heel belangrijk voor mij. Vroeger hoopte ik altijd dat ik het tot topsporter zou schoppen, maar dat gaat denk ik niet lukken. Toch probeer ik nog steeds zo hoog mogelijk te komen, wat zeer goed lukt
Naast aan sport doen, kijk ik ook altijd naar sport. Ik ben een trouwe Studio Sport-volger, samen met m'n vader. Eigenlijk vind ik alle sporten leuk om naar te kijken, behalve boksen. Ook ben ik niet zo'n fan van motorracen. Verder alles, vooral voetbal, schaatsen, tennis, zwemmen, volleybal, enzovoorts...
Ik ben dus best veel tijd kwijt aan sport, ook omdat ik 4 keer in de week train. Daarnaast gaat er dus ook wel wat tijd zitten in het volgen van sport.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 22:38
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 31-10-2003 @ 22:36:
Sport is heel belangrijk voor mij. Vroeger hoopte ik altijd dat ik het tot topsporter zou schoppen,

Dat had ik ook gehoopt tot ik mijn hand zwaar kneusde (was keeper op dat moment)
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 23:13
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 31-10-2003 @ 22:38:
Dat had ik ook gehoopt tot ik mijn hand zwaar kneusde (was keeper op dat moment)
Das kut Bij mij is ie ook erg goed: het had best zo kunnen zijn, tot een trainer van m'n club er een jaar of 7 geleden een stokje voor stak dat ik samen met m'n badmintonmaatje naar een andere, hele sterke club zou gaan om daar opgeleid te worden Twee toppers waren ons namelijk training komen geven en wilden ons meenemen naar hun club, omdat ze vonden dat we talent hadden Komt nu niks meer van, omdat het nu een best wel gemiste kans is...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 23:20
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 31-10-2003 @ 23:13:
Das kut Bij mij is ie ook erg goed: het had best zo kunnen zijn, tot een trainer van m'n club er een jaar of 7 geleden een stokje voor stak dat ik samen met m'n badmintonmaatje naar een andere, hele sterke club zou gaan om daar opgeleid te worden Twee toppers waren ons namelijk training komen geven en wilden ons meenemen naar hun club, omdat ze vonden dat we talent hadden Komt nu niks meer van, omdat het nu een best wel gemiste kans is...

Dat is idd best klote..
Nu zijn we te oud om de echte top te kunnen halen (niet dat ik die ooit bereikt zou hebben maar zou wel redelijk hoog hebben kunnen spelen)
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 00:03
boer
Avatar van boer
boer is offline
Voor mijn is sport heel belangrijk, ik voetbal, tennis en soms tafeltennisen, verder deed ik ook aan mountainbiken en hardlopen en een beetje krachttraining, maar daar ben ik hopelijk trijdelijk mee gestopt omdat ik het niet met elkaar en school kon combineren.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 00:58
Lionheart
Onbelangrijk
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 11:10
MuayThaiFight
Avatar van MuayThaiFight
MuayThaiFight is offline
voor mij is sport ook heel belangrijk
ik sport elke dag + gym uren van school meegeteld.. als ik 1 week niet getraind heb wil ik echt zo snel mogelijk weer trainen ik train 4,5 tot 5 uur judo in de week+ bijna elke zaterdag wedstrijden en we zitten best wel hoog,teminste we doen wel mee aan Europesetoernooien etc..ik vind sport zowieso leuk ook vanwege 'sociale'contacten enz..je leert veel mensen kennen.
Ik vind dat het goed is dat er sport bestaat want mensen die niet tevreden zijn met zijn/haar lichaam kunnen door middel van sport er wat aan doen,zonder sport zal dat heel wat moeilijker zijn Wat ik zelf ook merk!
verder weet ik zo ff niks meer te vertellen...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 11:22
Thomas
Thomas is offline
Het was behoorlijk belangrijk, maar nu doe ik het alleen nog voor de lol.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 12:02
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik kijk altijd Studio Sport zondag om 7 uur, maar daar blijft het ook wel bij.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 12:05
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik sport niet echt op hoog niveau ofzo, maar ik vind het toch belangrijk, en vooral heel leuk
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 12:07
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Ik vind het niet belangrijk maar af en toe hardlopen vink wel leuk. Probeer er niet iets in te berijken in ieder geval.
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 15:58
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
heel belangrijk, daar kwam ik laatst weer achter toen ik 2 weken niet mocht trainen, werd echt helemaal gek. Ik moet gewoon mn energie kwijt. Trainde, voordat ik ziek werd, 8 uur per week en zou nog meer gaan trainen, om in vorm te komen voor wedstrijden.
Het zou leuk zijn als ik ook op een hoger niveau zou kunnen vechten, maar ambieer verder geen carriere als topsporter.
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:32
luckyleo
luckyleo is offline
het lijkt wel zo'n beetje het allerbelangrijkste te worden in me leven

Doe normaal 8-9 x looptrainingen + 3x lange krachttraining per week. Met trainingskampen loop ik iets van 12-14 x per week + kracht. Daarnaast is het voor een hardloper belangrijk om goed te leven. Dat houdt in: veel rusten, gezond eten, gezond leven, regelmaat, niet teveel uitgaan, niet teveel alcohol enz. Stap voor stap probeer ik steeds meer richting topsprter te gaan. Paar jaar terug was het altijd alleen nog maar feesten bij mij, met veel school en werken en dan trainen erbij. Nu neemt trainen steeds meer een prominentere plaats in en de rest wordt daarop afgestemd. Dat is soms best lastig met vrienden en uitgaan, want je kan lang niet altijd mee. Voorheen deed ik dat nog wel vaak, maar probeer het nu echt minder te doen, je moet gewoon ergens voor gaan, en niet halfbakken een beetje gaan lopen klooien. Daar ben ik nu naar opweg, op zo'n manier dat ik later niet spijt heb van me jeugd. Dat heb ik ook nu nog niet. Heb mooie tijd gehad met feesten, vrienden enzo, maar als je echt wat wilt bereiken wordt het tijd om dat nu achter te laten. Daarvoor krijg je een hoop mooie dingen terug: gezellige trainingsgroep, mooie wedstrijden (in Nederland en daarbuiten), lof van mensen (je doet het natuurlijk voor jezelf, maar waardering van buitenaf is altijd leuk), trainingskampen: december hele maand naar Kenia en april/mei altijd naar Portugal, enz.

Naast me eigen sport interesseer ik me ook in het algemeen voor sport, maar niet bijzonder, denk zoals de meeste, maar kijk niet speciaal tv ervoor ofzo.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-11-2003, 20:00
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Jarenlang op "straat" (eigenlijk gewoon een veldje, af en toe tegen garages) gevoetbald en later oook een jaar of 8 bij een club. maar door nogal onenigheden tussen team en bestuur verging langzaam aan het plezier. Verder ben ik van plan om in de komende tijd condititie training te gaan doen.
Verder speelt Vitesse een grote rol, gewoon helemaal weg van de club, probeer alle thuiswedstrijden te zien en af en toe een uitwedstrijd mee te pikken (dit schrijf ik terwijl Vitesse net aftrapt, ik kan er niet bijzijn vanwege andere verplichtingen)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef op 01-11-2003 @ 19:32:
*knip*
Daarvoor krijg je een hoop mooie dingen terug: gezellige trainingsgroep, mooie wedstrijden (in Nederland en daarbuiten), lof van mensen (je doet het natuurlijk voor jezelf, maar waardering van buitenaf is altijd leuk), trainingskampen: december hele maand naar Kenia en april/mei altijd naar Portugal, enz.
*knip*
Naar Kenia en Portugal

is dat niet duur of wordt je gesponsord ofzo?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 21:35
Verwijderd
sport heeft altijd al een belangrijke rol in mijn leven gespeeld. Het heeft me oa respect, zelfbeheersing en waardigheid tegenover andere opgeleverd
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 21:54
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
zo'n 10 uur per week bmx'en, zon 3 uur per week met mensen erover lullen en/of video's kijken...
vrij veel dus.
Daarvoor was het 2 jaar lang muay thai zo'n 5 uur per week.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 12:17
ZIJ
Avatar van ZIJ
ZIJ is offline
als er iets is waar ik zo goed als altijd mee bezig ben, is het dansen...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 14:46
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 01-11-2003 @ 20:13:
Naar Kenia en Portugal

is dat niet duur of wordt je gesponsord ofzo?
das erg duur ja. Me ouders betalen altijd de helft van die kosten. De rest betaal ik uit geld van wat ik verdien met werken en een klein gedeelte prijzengeld wat ik soms verdien. We zijn nu wel bezig met een sponsorplan op te zetten, dat geld moet opbrengen voor dit soort dingen, en dat zou wel wenselijk zijn. Verder zijn sponsors echt lastig te vinden. Alleen mijn kleding wordt gesponsord door Adidas.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 16:38
matty
matty is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 02-11-2003 @ 14:46:
das erg duur ja. Me ouders betalen altijd de helft van die kosten. De rest betaal ik uit geld van wat ik verdien met werken en een klein gedeelte prijzengeld wat ik soms verdien. We zijn nu wel bezig met een sponsorplan op te zetten, dat geld moet opbrengen voor dit soort dingen, en dat zou wel wenselijk zijn. Verder zijn sponsors echt lastig te vinden. Alleen mijn kleding wordt gesponsord door Adidas.


sporten is super belangrijk voor me ik doe het dagelijks op school en daarbuiten voetbal ik en werk in een zwembad.
alles bij elkaar is leuk en zo verdien ik ook nog wat.
en voor je sociale contacten is het super
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2003, 17:22
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Sport is het Leven
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 17:23
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Ik hou me meer bezig met draken
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 17:50
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 02-11-2003 @ 17:23:
Ik hou me meer bezig met draken
Mag je weer een uurtje computeren van mama?
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 18:01
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 02-11-2003 @ 17:50:
Mag je weer een uurtje computeren van mama?
3 kwartier..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 18:04
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 02-11-2003 @ 17:23:
Ik hou me meer bezig met draken
je hebt een obsessie voor mij?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 18:04
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 02-11-2003 @ 18:04:
je hebt een obsessie voor mij?
Neej.. Heb geen obsessie voor losers
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 18:07
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 02-11-2003 @ 18:04:
Neej.. Heb geen obsessie voor losers
en nu weer ontopic!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 20:28
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ok, ontopic:

sport is heel belangrijk voor me.
ik volleybal 2 à 3 keer per week.
Als ik om een of andere reden niet kan gaan baal ik behoorlijk.
ik zou niet zonder kunnen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 22:45
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef op 02-11-2003 @ 14:46:
das erg duur ja. Me ouders betalen altijd de helft van die kosten. De rest betaal ik uit geld van wat ik verdien met werken en een klein gedeelte prijzengeld wat ik soms verdien. We zijn nu wel bezig met een sponsorplan op te zetten, dat geld moet opbrengen voor dit soort dingen, en dat zou wel wenselijk zijn. Verder zijn sponsors echt lastig te vinden. Alleen mijn kleding wordt gesponsord door Adidas.
Ben je dan een (groot) talent ofzo? Je wordt toch niet zomaar gesponsord door Adidas?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 09:42
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 02-11-2003 @ 22:45:
Ben je dan een (groot) talent ofzo? Je wordt toch niet zomaar gesponsord door Adidas?
bij ons team (www.teamdistancerunners.nl), krijgen de categorie 'Beloftes' kledingsponsering van Adidas. Ik (http://www.teamdistancerunners.nl/at...php?atleetid=8) hoor ook bij de beloftes, dus vandaar dat ik ook word gesponsord. Maar het gaat dus alleen om de kleding, is verder geen geld mee gemoeid ofzo (was dat maar zo ).
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 21:47
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Alleen draken zijn nog belangrijker in mijn leven.. Maar op de tweede plaats komt sport.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-11-2003, 22:00
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 07-11-2003 @ 21:47:
Alleen draken zijn nog belangrijker in mijn leven.. Maar op de tweede plaats komt sport.
ik ben gevleid
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 22:01
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
heel belangrijk (voetbal) !
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 18:11
Verwijderd
Voor mij is turnen heel erg belangrijk ik heb een soort van adhd en in turnen kan ik zoveel energie kwijt dat ik het gewoon nodig heb.
Toen ik een blessure had mocht ik een maand niet turnen omdat ik mn buikspieren niet mocht belasten (die had ik gescheurd) toen kon ik nergens mijn energie in kwijt en toen heb ik een maand heel erg hyper en aggresief gedaan om mijn energie kwijt te raken toen best veel problemen gehad da was zwaar kut door die agressie maarja kon er niks aan doen.
Ik zit ook op het een na hoogste niveau in mij leeftijdscattegorie dus wedstrijden zijn ook altijd koel om te kijken hoeveelste je van brabant of van nederland bent
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:10
Ananasz
Avatar van Ananasz
Ananasz is offline
Ik doe een dansopleiding in amsterdam, en ik dans dus 17 uur per week (slik is toch best wel veel!)
maar iig, als er iets gebeurd waardoor ik niet meer kan dansen wordt ik echt helemaal gek! ik sta nooooiiitt stil gewoon! ik meot elke dag met de trein, sta ik op t station beej op en neer te springen hihi.....

kusies Ananasje
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 12:01
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Het is mijn grootste hobby, dus vrij belangrijk.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 12:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon een klein gedeelte van mijn vrije tijdsbesteding. Niet zo ontzettend belangrijk dus over het algemeen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 16:30
anterx
anterx is offline
Sport is voor mij erg belangrijk.
Ik voetbal 3 keer in de week en verder ga ik naar elke thuiswedstrijd van ADO Den Haag.
Het is voor mij, net zoals iemand anders net ook zei:
Sport is het leven.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:27
korfballer
korfballer is offline
sporten is voor mij ontzettend belangrijk! Zoals je aan mijn naam kan zien ben ik een fanatiek korfbalster. Ik train twee keer in de week en speel op zondag een wedstrijd. Ook het hele weekend ben ik in de zaal of op het veld te vinden.
Sporten is voor mij om m'n conditie op pijl te houden maar zeker ook voor mijn vrienden. Ik heb op de korfbal egt wel meer vrienden dan op school. Daarom ik zou echt niet meer zonder kunnen.
__________________
Life isn't easy and it never will be...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 17:33
MauiMagic
Avatar van MauiMagic
MauiMagic is offline
Sport is best wel belangrijk voor me ja, ondanks dat ik niet op een vereniging ofzo zit
Maar ja, in de zomer en voorjaar en tot iets in de herfst lekker kitesurfen, lekker knalle op ut water er is niets beters voor mij. voor de rest lekker hardlopen zo nu en dan. En lekker fietsen, op me mountainbike.
Maar goed aankomend jaar hopelijk voor 3 maanden Portugal alleen maar surfen tot ik er bij neerval ( letterlijk vanuit de lucht )
__________________
Tja
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 18:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
korfballer schreef op 09-12-2003 @ 17:27:
knip*
Volgens mij klopt jou nickname niet helemaal met je geslacht eronder ofwel?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Enquete voor Communicatie Project
Aliss
1 12-09-2009 12:27
Levensbeschouwing & Filosofie Leven na de dood
**
74 16-03-2009 10:27
Lifestyle Enquête ivm idealen
goeltje
3 07-02-2008 21:28
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 14:57
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 21:47
Psychologie Zelfvertrouwen gebaseerd op goede cijfers...
Gothic
12 28-05-2002 11:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.