Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 13:25
miss_sexy
miss_sexy is offline
Heyz allemaal,

ik heb een heel erg leuk vriendje, hij is 16 en ik 13.
Maar ik heb een probleem: hij wil met me naar bed en ik wil het ook wel maar ben ik niet te jong??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2002, 13:29
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
miss_sexy schreef:
Heyz allemaal,

ik heb een heel erg leuk vriendje, hij is 16 en ik 13.
Maar ik heb een probleem: hij wil met me naar bed en ik wil het ook wel maar ben ik niet te jong??
als je geil bent, en hij ook...
en je word al nat enz..
dan kan het lijkt me..
maar als je nog een 'kinderlichaampje oid' hebt, zou ik het niet doen...
het is zowieso een beetje vroeg lijkt me...
en waarschijnlijk krijg je er spijt van.. als ik jou was zou ik het niet doen..
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 13:30
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=23921
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=24342
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=59447
lees die topics eens door en je hebt al meteen een heleboel gedachten van mensen over je vraag.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 14:42
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
ik vind t wel erg jong, maar je moet het zelf weten... ik zou er nog gewoon even mee wachten.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 14:58
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
miss_sexy schreef:
Heyz allemaal,

ik heb een heel erg leuk vriendje, hij is 16 en ik 13.
Maar ik heb een probleem: hij wil met me naar bed en ik wil het ook wel maar ben ik niet te jong??
Dat moet je zelf bepalen!
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 15:26
Verwijderd
dat is helemaal aan jou..maar het feit dat je er al over twijfelt of je niet te jong bent zegt het al een beetje...
je moet het helemaal zeker weten dat jet het wilt en dat je er klaar voor bent, twijfelen is dan
geen goed teken...
ik persoonlijk vind 13 en 14 enzo te jong
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 15:48
masturbeertje
masturbeertje is offline
Tip: Overleg het eens rustig met je ouders.

Reacties:

-Blijven ze lachen: meteen doen
-Blijven ze zitten, maar de lach verdwijnt: meteen doen, wel met condoom
-Blijven ze zitten, maar ze reageren heftig: niet doen
-Staan ze op en zijn ze nogal verontwaardigd: niet doen, ook niet meer aan denken
-Staan ze op en worden ze boos: nooit geen sex meer hebben
-Staan ze op en sturen ze je uit huis: bij je vriendje intrekken (en 's avonds hij bij jou)

Grapje!!!!

13 vind ik persoonlijk erg jong. Wacht er gewoon nog een aantal jaartjes mee. Als je vriendje je echt leuk vind, begrijpt hij dat ook wel.
__________________
Be happy!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 15:53
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Tja,

Als ze kunnen schommelen kun ze ook wippen ofzo....


-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:01
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Tja,

Als ze kunnen schommelen kun ze ook wippen ofzo....


-Desecrator
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:26
Verwijderd
Nee, nee, nee, bah, bah, bah! Een meisje van 13 is nog een klein kind! Sorry, niet beledigend bedoeld, maar het is zo...en een jongen van 16 die met een meisje van 13 naar bed wil moet zich ook maar 'ns laten nakijken, dat is je reinste pedofilie.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:32
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee, nee, nee, bah, bah, bah! Een meisje van 13 is nog een klein kind! Sorry, niet beledigend bedoeld, maar het is zo...en een jongen van 16 die met een meisje van 13 naar bed wil moet zich ook maar 'ns laten nakijken, dat is je reinste pedofilie.
Precies!!! Ik sta achter Nare Man.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:38
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Orion16 schreef:


Precies!!! Ik sta achter Nare Man.
De strekking sta ik achter, zijn bewoordingen niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:41
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
miss_sexy schreef:
Heyz allemaal,

ik heb een heel erg leuk vriendje, hij is 16 en ik 13.
Maar ik heb een probleem: hij wil met me naar bed en ik wil het ook wel maar ben ik niet te jong??
Doe waar je jezelf het beste bij voelt, en zorg dat je vriendje een beetje intelligent, geduldig en lief is.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:41
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
als je "voelt" dat je er klaar voor bent en je wilt dus "echt" dan moet je het doen
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:57
silla02
silla02 is offline
heey,

nou je moet het doen als je het zelf wilt...
Maar stel nou iedereen hier zegt dat je het niet moet doen?? dan doe je het nie...?
Maar als iedereen hier nou zegt van nee hoor is niet te jong..zou je het dan wel doen alleen omdat de andere mensen dit zegge??
(sorry misschien vaag maar zo komt het over...)

Ik vind gewoon dat je het moet doen als je het zelf wilt en als je er zelf klaar voor bent en als je nog twijfelt..tja zeg dan gewoon tegen je vriend dat je het nog niet wilt en daar moet hij maar vrede mee hebbe...toch?

liefs,
sil
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 17:00
masturbeertje
masturbeertje is offline
<Nee, nee, nee, bah, bah, bah! Een meisje van 13 is nog een klein kind! Sorry, niet beledigend bedoeld, maar het is zo...en een jongen van 16 die met een meisje van 13 naar bed wil moet zich ook maar 'ns laten nakijken, dat is je reinste pedofilie.>

Tja, als je zestien bent en je wilt met iemand naar bed, ok. Maar dat wil je dan toch niet met een dertienjarige. Je hebt je hele leven nog voor seks waarom al zo vroeg beginnen. Met zestien ben je er trouwens ook al redelijk vroeg bij hoor, of ligt dat nou aan mij?
__________________
Be happy!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 17:32
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Heeft iemand van 13 uberhaupt al schaamhaar???

Kan me niet herinneren dat ik op mijn 13e al een beetje een volwassen gevoel had, kan bij jou natuurlijk anders zijn..... maar als ik jou was zou ik er nog eeeeeven over nadenken
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 17:57
chanel
chanel is offline
ik vind als eerste dat iemand alleen zelf weet of hij/zij er echt aan toe is of niet. Je moet je eigen normen op een rijtje zetten en je afvragen of je t nu wil etc.. en zelf je keuze maken

alleen waarom een keuze maken als hij het niet wil?
je moet t toch allebei willen..

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-05-2002, 20:09
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee, nee, nee, bah, bah, bah! Een meisje van 13 is nog een klein kind! Sorry, niet beledigend bedoeld, maar het is zo...en een jongen van 16 die met een meisje van 13 naar bed wil moet zich ook maar 'ns laten nakijken, dat is je reinste pedofilie.
Ho, Wouter, wacht ff :-/
(ben Judith onder een andere naam)

Ik ben zelf 14 en mijn vriend wordt zaterdag 17. Zelfde leeftijdsverschil. Hij twijfelt ook nog of 'ie al met mij naar bed wilt, we hebben het er nog nooit serieus over gepraat, maar uit sommige reacties van hem op dingen blijkt dat hij me nog erg jong vind. Naja, vink ook niet erg

Maar een meisje van 13 kan best sex of iig "iets" met een jongen van 16 doen. Heb zelf ook in die situatie gezeten. Het hangt er maar net vanaf hoe volwassen je voor je leeftijd bent.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 21:18
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Citaat:
Parallel schreef:


Ho, Wouter, wacht ff :-/
(ben Judith onder een andere naam)

Ik ben zelf 14 en mijn vriend wordt zaterdag 17. Zelfde leeftijdsverschil. Hij twijfelt ook nog of 'ie al met mij naar bed wilt, we hebben het er nog nooit serieus over gepraat, maar uit sommige reacties van hem op dingen blijkt dat hij me nog erg jong vind. Naja, vink ook niet erg

Maar een meisje van 13 kan best sex of iig "iets" met een jongen van 16 doen. Heb zelf ook in die situatie gezeten. Het hangt er maar net vanaf hoe volwassen je voor je leeftijd bent.
Het gaat niet om het leeftijdsverschil, maar om de leeftijd van dat moment. 13 en 14 is best een groot verschil hoor! Althans qua inhoud en ontwikkeling van je lichaam. Ik kan me ook neit voorstellen, een meisje van 13 met een jongen van 16. Ben wel benieuwd wat voor een jongen dat is eigenlijk. maar goed, als jij je goed voelt bij hem, en hij bij jouw, en als jullie het goed besproken hebben etc, blablalaa, waarom dan niet??
Ik zelf ken ook iemand die het op z'n 12de al gedaan had. (ookal vind ik dat wel erg ver gaan)
Ligt ook aan de persoon, of je dus al volwassen bent voor je leeftijd. Is ook veel verschil qua uiterlijk etc rond die leeftijd.... dus kan zijn dat je al best ver ontwikkeld bent?!
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 10:18
Verwijderd
mijn broertje is jarig vandaag. wordt dertien.
op je dertien ben je je kleurboeken nog maar net ontgroeid, en ik kan het weten want zoals ik al zei, ik heb een broertje van dertien.
als ik jou was zou ik nog efkes wachten met seksen...
velen weten op hun dertien nog niet waar de kinderen vandaan komen
en nog meer dertienjarigen zijn nog maar amper klaar voor hun eerste kus...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 10:44
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ik vind je nog wel wat jong hoor. En ja, zoals al eerder gezegd: jij vraagt of je niet te jong bent dus vindt je jezelf ook wel wat te jong. Maar ja, je moet t allemaal zelf weten, maar zorg er wel voor dat je vriend je niet zomaar hiervoor gebruikt maar dat t uit liefde komt, uit gevoel en dan bedoel ik niet : "hee, kijk nou... ik heb een stijve piemel, zullen we?"
En je moet t al helemaal niet doen om stoer over te komen van: "ik ben 13 en heb al lekker gesext!" Nou, dan zullen er een hoop mensen toch negatief over je gaan denken hoor.

Nou, succes in iedergeval.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 11:02
miss_sexy
miss_sexy is offline
thnx allemaal, maar ik ben al redelijk volwassen voor me leeftijd en ik zien er ook nie uit als 13 maar eerder als 16 of 17 (dat is geen eigendunk , komt gewoon omdat ik grote borsten heb geerfd van me oma en mooie dijen) en ik ben er denk wel klaar voor maar ik ben gewoon bang dat ie me alleen gebruikt en dan is mijn eerste keer meteen weggegooid. ik heb wel vrienden van 13 en 14 die het al gedaan hebben en ze zeggen ook wel van zo erg is het nie, maar wat als het zo'n loverboy is? want die jongen is nu al alles voor me. en ik ben wel te jong om zo te praten maar thuis krijg ik geen aandacht nix, ik doe alles fout voor mij ouders me broer mishandelt me geestelijk en lichamelijk en ik heb gewoon echt behoefte aan liefde.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 12:21
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
miss_sexy schreef:
ik ben er denk wel klaar voor maar ik ben gewoon bang dat ie me alleen gebruikt en dan is mijn eerste keer meteen weggegooid.
Als je hem nog niet volledig vertrouwt en zelfs denkt dat hij je zou kunnen gebruiken, tja dan zou ik het ZEKER nog niet doen. En liefde kan je ook krijgen gewoon door knuffels en aandacht, waarom altijd sex?
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 12:41
Never Gonna Stop
Avatar van Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
hello,
eerlijk gezegd als ik jou was zou ik nog heel even wachten. Mijn mening is wel dat het ietsje te jong is vanwege ontwikkeling e.d. maar als er zo een verschil zit tussen jullie leeftijd heb je ee ngrote kans dat hij gaat doordrukken, dus daar moe je mee oppassen ennuh zorg er ookvoor dat het meen mooi moment is dat je bij blijft.........
greetz
__________________
*grote lekkere natte smakkurd voor stalkgirl--->mijn vriendinnetjuh!!!!*ze=kewl mensjhu:)xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2002, 13:10
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Als je je helemaal op je gemak voelt, en je voelt dat het goed is, en je bent er helemaal klaar voor, dan vind ik dat die beslissing geheel aan jou is. Als je bij hem bent, en je bent bijv. naakt en je hebt geen gevoel van onzekerheid, en je voelt je goed bij hem... ik zou nog even wachten als ik jou was, als hij echt van je houdt... dan wacht hij wel op je...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 14:39
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Leeftijd zegt niet alles, maar ik vraag me toch af wat een jongen dan bezielt.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 15:34
Verwijderd
Citaat:
miss_sexy schreef:
thnx allemaal, maar ik ben al redelijk volwassen voor me leeftijd en ik zien er ook nie uit als 13 maar eerder als 16 of 17 (dat is geen eigendunk , komt gewoon omdat ik grote borsten heb geerfd van me oma en mooie dijen) en ik ben er denk wel klaar voor maar ik ben gewoon bang dat ie me alleen gebruikt en dan is mijn eerste keer meteen weggegooid. ik heb wel vrienden van 13 en 14 die het al gedaan hebben en ze zeggen ook wel van zo erg is het nie, maar wat als het zo'n loverboy is? want die jongen is nu al alles voor me. en ik ben wel te jong om zo te praten maar thuis krijg ik geen aandacht nix, ik doe alles fout voor mij ouders me broer mishandelt me geestelijk en lichamelijk en ik heb gewoon echt behoefte aan liefde.
O.K., als ik dit zo lees weet ik al vrijwel precies hoe het zit. Je vraagt je hardop af of hij niet een loverboy is, of hij je niet gebruikt, en dat je door een gebrek aan liefde thuis wanhopig op zoek bent naar aandacht. Dan ga je toch niet met hem naar bed? Denk ja, jongens van 16 zijn geobsedeerd door seks, dat het met een meisje 13 maatschappelijk totaal niet-geaccepteerd en bovendien hardstikke strafbaar is maakt ze niet uit. Echt, geloof me, je moet het niet doen, want je krijgt er spijt van.

Zelfs al zou je al een jaar bij hem zijn, en helemaal zeker zijn van zijn gevoelens voor jou, dan nog moet je het niet doen op je 13e. Maar als je je nota bene afvraagt of je niet gebruikt wordt, moet je het HELEMAAL niet doen!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 17:13
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
tja.. als je het zelf graag wil, dan ben je natuurlijk niet te jong..

Maargoed, als ik jou was zou ik het niet doen.. ik ben zelf nu 17 en ook nog maagd, ik heb wel een vriendje, die het ook graag met me zou willen doen, hij is 18.. maar ik ben er nog niet helemaal aan toe..

En het gebeurd echt wel een keer tussen ons, ben ik van overtuigd, maar nu nog niet... (kan zijn dat ik hier volgende week al anders over denk, of pas over een jaar of nog langer)

Ik heb dit tegen mijn vriendje gezegd, en hij heeft er alle begrip voor... Hij zegt dat ik niets moet doen wat ik niet wil, en dat ik de baas ben... en als hij iets doet wat ik nie wil, moet ik het zeggen, als hij niet luistert dan mag ik hem slaan en schoppen.. haha, ik ben hier heel blij mee, en kan zo rustig aan mn vriend wennen..

Love him

Ik zou zeggen doe wat je wilt, maar denk er goed overna, en doe geen dingen waar je later spijt van krijt
Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 20:16
Priñçé$$
Avatar van Priñçé$$
Priñçé$$ is offline
Ten eerste is je vriend getest op AIDS?De kans dat je besmet raakt is groot.
Ten tweede neem je de pil?Je kan zwanger raken zonder.
Ten derde weten je ouders hiervan?Praat er over met je ouders als je de pil niet neemt.
Ten vierde wees ervan bewust dat als je ouders het te weten komen ze hem kunnen aanklagen want onder 16 mag je volgens de wet geen sex hebben.
Ten vijfde koop condooms.Zonder is de kans dat je besmet wordt heel groot.
En ten zesde je bent maar 1 keer maagd weet zeker dat je je maagdelijkheid met de juiste persoon weggeeft.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:13
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
mijn broertje is jarig vandaag. wordt dertien.
op je dertien ben je je kleurboeken nog maar net ontgroeid, en ik kan het weten want zoals ik al zei, ik heb een broertje van dertien.
als ik jou was zou ik nog efkes wachten met seksen...
velen weten op hun dertien nog niet waar de kinderen vandaan komen
en nog meer dertienjarigen zijn nog maar amper klaar voor hun eerste kus...

*blue*
Niet allemaal dus.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:13
Mindfields
Mindfields is offline
Ik zou het alleen doen als je echt van je vriend houdt.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:25
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:


De strekking sta ik achter, zijn bewoordingen niet helemaal
Nee maar toch.... Sex en 13 jarigen... niet goed..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:29
Lievemuisbeestj
Lievemuisbeestj is offline
Je beslist het uiteindelijk zelf......maar please please please ga bij jezelf na of je het wel wilt.....als je nu al twijfelt of je het wel zou doen is je gevoel toch al duidelijk genoeg denk ik.....en dat houd dan in dat je het beter niet kan doen....wacht tot je wat ouder bent en wacht tot je zekerder bent van je vriendje....want is this real love? Succes ermee.

xxx Lievemuisbeesje
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 01:38
Verwijderd
Het is al belachelijk dat hij aan jou laat merken dat hij sex met je wil. Doe het niet, van wachten krijg je echt geen spijt maar van het op veels te vroege leeftijd 'het' doen wel..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 11:50
aeris318
aeris318 is offline
Citaat:
nare man schreef:


O.K., als ik dit zo lees weet ik al vrijwel precies hoe het zit. Je vraagt je hardop af of hij niet een loverboy is, of hij je niet gebruikt, en dat je door een gebrek aan liefde thuis wanhopig op zoek bent naar aandacht. Dan ga je toch niet met hem naar bed?
Precies. Mag ik vragen hoe lang je al wat met hem hebt?

(Ik was zelf ook vrij jong en schaam me er eigenlijk best wel voor. Ik heb er geen spijit van ofzo maar het slaat nergens op, ik zou er heel veel voor over hebben als ik nu nog maagd geweest was, het lijkt me veel leuker om even te wachten en het te doen met iemand waarmee je al een wat serieuzere relatie hebt. Dan 'besef' je het meer. Ik geloof nooit dat 13 en 16 een serieuze relatie is. Niet doen dus.)
__________________
and you know you're never sure, but you're sure you could be right...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2002, 12:33
miss_sexy
miss_sexy is offline
ik heb al een jaar met hem
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 12:36
miss_sexy
miss_sexy is offline
ja hij is getest en heeft geen aids
nee ik neem de pil nie
als me ouders hiervan wisten hadden ze me allang verboden die jongen te zien
boeie dat je onder de 16 geens ex mag hebben dat moet je toch zelf weten??
ën ik heb altijd condooms op zak
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:28
Verwijderd
Ben je al ongesteld? Zo ja, hoe lang? Ik persoonlijk vind dat je minstens een jaar ongesteld moet zijn (hoewel er zat mensen zijn die het niet met me eens zijn, ik weet het). Als ik naar mezelf keek, op m'n dertiende, was ik er nog niet klaar voor, maar ik was toen idd nog echt kind.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:34
miss_sexy
miss_sexy is offline
al 3 jaar
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 11:07
nienna elensar
nienna elensar is offline
'k mot zeggen dat ik 16 ook wel erg jong vind om met iemand naar bed te gaan. Maar keeej, zo denk ik er over
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 11:27
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
als je twijfelt niet doen!!! tis pas lekker als je helemaal ontspannen bent, en als je twijfelt ben je niet onspannen!

niet doen
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 11:39
X-je
X-je is offline
Kvind het maar iets raars: jongen van 16 al getest op AIDS (? ligt dat aan mij of is dat gewoon raar?), al 3 jaar ongesteld??, ja er zijn meisjes die vroeg zijn, maar op je 10de? Normaal houden ze dat tegen of zoiets. Je zegt dat je er 16/17 uit ziet? Komaan stap uit je dromen, een meisje van 13 kan er heus geen 17 uit zien. Het kan hoogstens 2 jaar schelen, maar 17????
JA ik vind je veel te jong, ga maar terug met je popjes spelen. Sorry, maar das mijn mening.
Een meisje van 13, amper volgroeid, amper ontwikkeld....

En dat je al nadenkt of je niet te jong bent zegt ook al genoeg.

X-je
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:27
miss_sexy
miss_sexy is offline
alles kan
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:43
X-je
X-je is offline
alles kan

je naam alleen al

X-je
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:56
Verwijderd
ik ben voor het eerst met mijn ex naar bed geweest toen zij net 14 was (ik 16). Wij zaten eigenlijk in een vergelijkbare situatie: we hielden heel veel van elkaar, we hadden bijna een half jaar en zij is ook al erg volwassen wat lichaam etc. betreft, en idd ook al op dr 10e voor et eerst ongesteld. We hebben er nooit spijt van gehad en zijn nogsteeds heel goede vrienden. wanneer je met iemand naar bed gaat ligt niet aan de leeftijd, maar meer of je er klaar voor bent en of je echt van hem houd! duz je moet het zelf beslissen, in ieder geval veel plezier ermee! groetjes!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 13:44
Memphis Man
Memphis Man is offline
De onbeargumenteerde vooronderstellingen zijn hier niet van de lucht.

"iemand van 13 is nog een klein kind!!"

-Ik was tot mijn 6e een klein kind ofzo. Wil niet zeggen dat ik op mijn 13e klaar was om te neuken, maar het klinkt wel een beetje overdreven om te zeggen dat je op je 13e nog aan Winnie The Pooh doet? Volgens mij werkt het juist averechts om te zeggen dat een persoon "een klein kind" is, omdat die persoon dan juist zo veel mogelijk wil gaan sexen om te bewijzen dat dit niet zo is.

"Dat is je reinste pedofilie!!!"

-Zou kunnen, ware het niet dat meisjes van 13 er relatief volwassen uit kunnen zien. Jongens van 13 lijken meestal nog een stukje jonger dan meisjes van die leeftijd, omdat de puberteit van meisjes eerder begint. Als het meisje van 13 al veel kenmerken vertoont van lichamelijke rijpheid (schaamhaar, borsten, "vrouwelijke"dijen/heupen/billen, ongesteldheid) dan spreek je wat mij betreft niet over pedofilie maar over een "gewoon heterosexueel adultofiele" jongen die een lichamelijk wel maar geestelijk nog niet rijp meisje neemt, omdat dat lekker makkelijk onder controle te houden is. Een pedofiel handelt niet uit het kicken op macht of uit gemak, maar uit het feit dat hij of zij zich aangetrokken voelt tot lichamelijk nog niet rijpe meisjes en/of jongens. Wat niet wil zeggen dat ik sex tussen een kind en een volwassene acceptabel vindt. Ik wil alleen even duidelijk maken wat pedofilie inhoudt.

Ik vind niet dat iedereen van 13 zich zou moeten onthouden van sex (het "regeltjes" opstellen voor andere mensen vind ik sowieso niet fijn), maar in dit geval zou ik het echt niet doen, omdat dit meisje mijns inziens handelt uit een gebrek aan emotionele aandacht wat ze wil compenseren met bijvoorbeeld sex. En de jongen handelt uit het feit dat het 13 jarige meisje makkelijk onder controle te houden is, en sex makkelijk te krijgen is. Het lijkt me dus niet dat de 16 jarige jongen zich emotioneel interesseert voor het meisje (alleen sexueel).

Het feit dat het meisje twijfelt of deze jongen niet een "loverboy" is, is al genoeg om te zeggen dat ze zich, vooral geestelijk, nog moet ontwikkelen. Ze is heel onzeker en heeft een tekort aan liefde. Oudere jongens willen daar nogal wel eens misbruik van maken.

Schuif de schuld niet af op "PEDOFIELEN!!" maar op de gewone heterosexuele jongen die op lichamelijk rijpe meisjes valt maar graag misbruik maakt van geestelijk nog niet rijpe jongere meisjes puur uit een lust op macht en sex.
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 13:48
miss_sexy
miss_sexy is offline
zo heb ik het nog nie bekeken
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 13:54
miss_sexy
miss_sexy is offline
laat maar allemaal ik weet het al
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 13:54
Memphis Man
Memphis Man is offline
Citaat:
miss_sexy schreef:
zo heb ik het nog nie bekeken
Ik zeg wel vaker dingen die schokkend kunnen overkomen
Wat jij nodig hebt, is liefde en aandacht. Sex kan een vorm zijn van liefde, maar staat heel vaak ook los van liefde (ik hou van mijn ouders, elvis presley en mijn kat, maar ik zou er voor geen goud sex mee willen). Sex kan niet alle vormen van liefde compenseren. Als jouw thuissituatie niet fijn is, raad ik je aan om eens een persoon te raadplegen die je kan vertrouwen. Misschien een familielid, iemand op school (een leraar of je mentor) of misschien wel een hele goede vriend of vriendin. Probeer daar je kracht uit te putten. Waarschijnlijk kunnen die je verder helpen.
__________________
Elvis Presley: Idool Billy Gilman: Sexsymbool :D
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Paniek hier
Louise.
15 16-06-2011 21:06
Liefde & Relatie liefde verloren?
Verwijderd
12 04-03-2005 16:06
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Liefde & Relatie Ik heb een probleem please lees dit....
devilcat
17 18-02-2002 22:36
Psychologie Alles gaat mis: advize please????
Lindatje
9 16-12-2001 12:14
ARTistiek Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen
ArvidKeemink
4 04-09-2001 19:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.