Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2005, 19:04
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Oke, achteraf gezien zullen jullie het misschien dom vinden, maar dat mag je voor je houden.

Ik heb 100 eu geleend aan een vriend van me. Ik zag hem ongeveer eens in de 2 weken, dan gingen we vaak uit eten of ergens dansen ofzo.
Hij heeft zelf genoeg geld, maar hij zou me uit eten nemen en was zijn pinpas vergeten. Ik heb het dus voorgeschoten en ik zou het direct terug krijgen de volgende dag.

Nu had ik het die week heel druk, dus ik zei: dat geld komt over 2 weken wel weer (ik had zelf nog voldoende geld). Dat is er niet van gekomen, en daarna ging hij voor 2 maanden op zakenreis in Afrika, dus heb ik hem niet gezien: wel af en toe leuk gemaild.

Nu is hij dus weer in NL, we hadden een afspraak gemaakt, maar hij heeft afgebeld omdat hij een dubbele afspraak had.

Sindsdien krijg ik hem niet te pakken. Hij neemt zijn telefoon niet op en reageert niet op mijn SMSjes of email.

Wat moet ik doen? Ik weet niet of hij bewust dat geld achterhoudt, daar gaat het me ook niet om, maar ik ben BLUT en wil dat geld hebben!

Hoe zouden jullie dat aanpakken? Ik heb dus..
- zijn telefoonnummer
- zijn mailadres
- zijn achternaam & woonwijk, maar hij staat niet in de Telefoongids
- zijn werkgever (maar ja ook zo drastisch om daar heen te bellen)
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2005, 19:14
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Bel hem op en zeg dat je dat geld nodig hebt, en een leuke vriend heb je dan trouwens.

Ik zelf haat het om schuld te hebben bij andere mensen.
Als hij het helemaal niet terug betaald, dan weet je al wat voor een het is.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 01-11-2005 @ 20:14 :
Bel hem op en zeg dat je dat geld nodig hebt, en een leuke vriend heb je dan trouwens.

Ik zelf haat het om schuld te hebben bij andere mensen.
Als hij het helemaal niet terug betaald, dan weet je al wat voor een het is.
Je hoort niet eens te hoeven vragen om geleend geld.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 20:33
Verwijderd
Ik kan me niet voorstellen dat een redelijk denkend mens bewust de telefoon niet zou opnemen, of bewust mails niet zou beantwoorden, omdat een vriendin nog geld van hem krijgt. De kans is best aanwezig dat hij gewoon echt niet in staat is te antwoorden, hij heeft het druk, het kan allemaal maar.

Maar ja, het wordt natuurlijk wel moeilijk als hij na verloop van tijd nog steeds niet opneemt. Als hij in de buurt woont kun je eens bij hem langsgaan, maar als hij verder weg woont is dat problematisch. Met zijn werkgever bellen zou je natuulrijk kunnen doen, maar dan echt alleen als laatste redmiddel: meer onder het mom van 'ik hoor niets meer van hem en ik maak me een beetje ongerust, is hij wel op zijn werk gekomen'.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 21:16
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Jolt schreef op 01-11-2005 @ 20:14 :
Bel hem op en zeg dat je dat geld nodig hebt, en een leuke vriend heb je dan trouwens.
Hij neemt dus zijn telefoon niet op.

Het feit of hij een leuke vriend is, heb ik niet ter discussie gesteld.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 21:29
Verwijderd
Kun je hem niet een keer met een ander nummer bellen, of heb je dat al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 22:06
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Via een wederzijdse vriend proberen contact te zoeken, als die er is.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 22:16
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
(om dit soort redenen leen ik geen geld uit, en leen ik niet van vrienden, maar je zal nu zelf ook wel doorhebben dat geld uitlenen geen slim idee is).

probeer m eens te bellen met een ander nummer - als hij dan wel opneemt, weet je meteen dat hij je bewust ontwijkt.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 22:17
juno
Avatar van juno
juno is offline
Hij zou je mee uit eten nemen...een vriend van je, maar hij had geen geld bij zich en toen heb jij maar betaald voor je eigen eten.

En nu vind jij dat hij een schuld heeft aan jou? Ik geef toe dat het misschien niet zo galant is, maar waarom moet de jongen eigenlijk altijd betalen voor het etentje?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 22:35
Verwijderd
Omdat we bij gebrek aan speren en wild op een andere manier voor het eten willen zorgen
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 05:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
juno schreef op 01-11-2005 @ 23:17 :
Hij zou je mee uit eten nemen...een vriend van je, maar hij had geen geld bij zich en toen heb jij maar betaald voor je eigen eten.

En nu vind jij dat hij een schuld heeft aan jou? Ik geef toe dat het misschien niet zo galant is, maar waarom moet de jongen eigenlijk altijd betalen voor het etentje?
als hij haar uitgenodigd heeft of van te voren het zo afgesproken hebben, vind ik dat zeker niet raar... ze heeft ook voor hem betaald volgens mij.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 08:41
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
juno schreef op 01-11-2005 @ 23:17 :
Hij zou je mee uit eten nemen...een vriend van je, maar hij had geen geld bij zich en toen heb jij maar betaald voor je eigen eten.

En nu vind jij dat hij een schuld heeft aan jou? Ik geef toe dat het misschien niet zo galant is, maar waarom moet de jongen eigenlijk altijd betalen voor het etentje?
Dat doet er toch niet toe? Ik heb geen zin om dat uit te leggen.


- ik heb geen andere telefoonnummers van hem
- we hebben (voor zover ik weet) geen wederzijdse vrienden
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 11:06
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Kun je niet naar z'n werk bellen en naar hem vragen? En dan dus niet je naam vertellen. Als je echt alles geprobeerd hebt, dan zou ik wel z'n werkgever bellen en de situatie uitleggen. Het zijn wel prive zaken, maar toch...
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 11:28
Verwijderd
Bel met z'n werk dan.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 13:32
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het doet er wel toe, die reden waarom iemand je nog geld schuldig is.

Iemand die jou om een lening vraagt omdat hij voor zichzelf geld nodig heeft, dat vind ik persoonlijk heel anders proeven dan een jongen die eens een keertje niet het etentje voor jullie samen betaald heeft, wat hij al zo vaak wel gedaan heeft.

ik vind het niet echt een ereschuld, zeg maar. Niets moreel laakbaars.

Edit: praktisch gezien: natuurlijk kun je zijn werk bellen. Niet dat je aan zijn baas moet gaan uitleggen hoe het zit, je vraagt gewoon of je huppeldepup even kunt spreken. En als dat nu niet schikt, wanneer dan wel?

Laatst gewijzigd op 02-11-2005 om 18:36.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 11:18
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
juno schreef op 02-11-2005 @ 14:32 :
Het doet er wel toe, die reden waarom iemand je nog geld schuldig is.

Iemand die jou om een lening vraagt omdat hij voor zichzelf geld nodig heeft, dat vind ik persoonlijk heel anders proeven dan een jongen die eens een keertje niet het etentje voor jullie samen betaald heeft, wat hij al zo vaak wel gedaan heeft.

ik vind het niet echt een ereschuld, zeg maar. Niets moreel laakbaars.
Zo zit het helemaal niet, oordeel niet over dingen waar je niets van weet. Hij betaalt helemaal niet altijd, dat verzin jij Ik zei al dat het er niet toe deed, dus shut it


Bedankt voor de tips iedereen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 11:46
juno
Avatar van juno
juno is offline
Tja, en ik vind dat jij je aanstelt als een verwend prinsesje.

"Hij heeft me mee uit genomen en nou moest IK betalen!".

So what?

Maar goed, dat zien we dus blijkbaar heel verschillend.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 11:53
Verwijderd
Dus Juno, als iemand op het idee komt om jou mee te nemen naar een restaurant dat aan de dure kant is terwijl je zelf alleen maar een studenteninkomen hebt, dan vindt je het normaal als jij alles betaalt?
Als Roos hém nou mee had genomen was het logisch geweest dat zij zou betalen, maar dat is niet het geval.

Ik heb trouwens geen nuttig advies ofzo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-11-2005, 11:54
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 03-11-2005 @ 12:46 :
Tja, en ik vind dat jij je aanstelt als een verwend prinsesje.

"Hij heeft me mee uit genomen en nou moest IK betalen!".

So what?

Maar goed, dat zien we dus blijkbaar heel verschillend.
Dat is het punt toch helemaal niet? Ken jij het hele verhaal of oordeel je puur op basis van die paar zinnen hier en de betekenis die je er zelf aan verleent?

@Roos: idd zijn werk bellen of desnoods bij hem langs gaan om hem direct te kunnen vragen hoe het zit (wel heel rigorieus, maar goed, als het je erg hoog zit...).
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 12:07
juno
Avatar van juno
juno is offline
Natuurlijk oordeel ik op basis van de casus zoals zij die voorlegt.

Ze zou samen met een vriend uit eten gaan, hij zou betalen, maar zij moest betalen omdat hij zijn pinpas vergeten was.

Ik zou zoiets verder laten voor wat het was en niet dat geld gaan terugvragen. Wat boeit het nou wie er betaalt?

Misschien ben ik wel heel erg geëmancipeerd, of makkelijk met geld of vind ik het sop de kool niet waard, maar ik zou dit niet opvatten of voelen als een gevalletje van iemand waar ik nog geld van kreeg.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 12:10
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 03-11-2005 @ 13:07 :
Natuurlijk oordeel ik op basis van de casus zoals zij die voorlegt.
Het ging met name om het stukje: "en de betekenis die je er zelf aan verleent?" Je voegt nl dingen toe aan haar verhaal die ze zelf niet gezegd heeft in haar posts.

Wat het boeit wie er betaalt? Als student heb je over het algemeen geen geld om voor 100 euro uit eten te gaan, ik iig niet. Dat boeit het dus. Dat heeft niets met emancipatie te maken, dat heeft te maken met hoeveel geld je hebt en daarmee idd misschien wel met hoe makkelijk je met geld bent (als zij had willen betalen dan was ze misschien wel naar een goedkoper restaurant gegaan oid).

Als die vriend een hele goede vriend was, dan zou ik het ook niet opvatten als een gevalletje van iemand waar ik nog geld van kreeg. Als hij 'gewoon een vriend' was die belooft heeft het vrijwel meteen terug te betalen, dan wel, zeker als ik zelf erg in geldnood zat. Maar het gaat er hier niet zo om hoe jij of ik het opvat, wel hoe Roos het opvat, lijkt me.

Laatst gewijzigd op 03-11-2005 om 12:12.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 12:11
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 03-11-2005 @ 13:07 :
of makkelijk met geld
Dat vind ik inderdaad, ja. Honderd euro vind ik véél geld. En ze heeft het vóórgeschoten, dus er is helemaal geen twijfel over wie zou betalen. Als je iets voorgeschoten wordt, dan betaal je het terug, klaar.

Citaat:
Ik heb het dus voorgeschoten en ik zou het direct terug krijgen de volgende dag.
Dus én ze zou het voorschieten én hij heeft gezegd dat hij het de volgende dag terug zou geven. Dus ja, dat vind ik moreel wél fout. Beloof dat soort dingen dan niet.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 12:58
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Oke jongens dit is dus echt niet de bedoeling van dat topic.
Omdat jullie (juno) zo zeiken zal ik het toch maar even uitleggen.

Die vriend had van zijn werk een dinercheque van 100 euro gekregen voor zijn verjaardag. Daarvan zouden wij uit eten gaan, hij nodigde mij uit.
Nu was hij die cheque dus vergeten, dus hij dacht: dan betaal ik het nu, en wissel ik later die cheque nog in bij het restaurant. Dit vond het restaurant prima.
Nu was hij dus ook zijn pinpas vergeten!

Daarom heb ik de 100 euro voorgeschoten. Die vriend zou dan de dinercheque omwisselen voor cash geld en dat aan mij geven.

Nu lijkt het toch een stuk minder verwend he?

Bovendien, nutteloos om te zeggen maar oke, ben ik echt pleiter voor een 50-50 verdeling van de kosten en heb ik ook een paar keer hem getrakteerd op een etentje.

Dus zo lijkt het me wel genoeg uitleg he? Iedereen blij? Goed fijn.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 18:36
MB
Avatar van MB
MB is offline
Als ik jou was zou ik zijn werk bellen en vragen hoe en wanneer je hem kan bereiken. Als hij vervolgens een beetje geïrriteerd is dat jij zijn werk daarom belt leg je hem gewoon uit dat je het echt nodig hebt en dat je het niet zo ruim hebt.

Citaat:
MightyMarcel schreef op 01-11-2005 @ 23:16 :
(om dit soort redenen leen ik geen geld uit, en leen ik niet van vrienden, maar je zal nu zelf ook wel doorhebben dat geld uitlenen geen slim idee is).

Wat een onzin zeg, je moet gewoon weten welke vrienden je daarmee kan vertrouwen. Komt lekker over als een vriend van jou even wat wil kopen en niet genoeg geld bij zich heeft en weet dat jij dat wel hebt en vraagt of hij even 50 euro kan lenen, dat jij dan zegt 'Nee daar doe ik niet aan'. Dat is bijna synoniem voor 'Ik vertrouw je niet' (althans, zo zal dat vaak wel overkomen)
__________________
As finishing touch, God created the dutch

Laatst gewijzigd op 03-11-2005 om 18:40.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 19:46
Verwijderd
De vraag beantwoorden is blijkbaar voor sommigen erg moeilijk. Je commentaar voor je houden ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2005, 20:39
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Vervelende situatie zeg. Heb je in je mailtjes en smsjes geschreven dat je dat geld terugwil? Als je dat al wel gedaan hebt en hij reageert nergens op zou ik denk ik een mailtje sturen met rekeningnummer en hem heel dringend vragen het geld snel over te maken. Ligt er wel een beetje aan hoe jullie vriendschap is want het is natuurlijk heel verveldend als blijkt dat hij niet om dat geld maar om een heel andere reden niet reageert.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 21:01
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Kan je hem niet met de telefoon van iemand anders bellen, zodat hij niet ziet dat jij het bent? Lijkt me iets minder rigoreus dan meteen zijn werk bellen, als dat op niks uitloopt kun je altijd zijn baas nog bellen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 21:01
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
MB schreef op 03-11-2005 @ 19:36 :
Komt lekker over als een vriend van jou even wat wil kopen en niet genoeg geld bij zich heeft en weet dat jij dat wel hebt en vraagt of hij even 50 euro kan lenen, dat jij dan zegt 'Nee daar doe ik niet aan'. Dat is bijna synoniem voor 'Ik vertrouw je niet' (althans, zo zal dat vaak wel overkomen)
mijn vrienden kennen me goed genoeg om niet aan me te vragen of ik ze wat kan lenen 'omdat ze even geen geld bij zich hebben'. Heb ik ook nog nooit commentaar op gehad. Misschien komt dat ook omdat ik zelf ook niet bij ze aanklop voor dat soort dingen, en omdat ze weten dat als ze echt een probleem hebben ze wel bij me terecht kunnen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 08:13
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Bloem schreef op 03-11-2005 @ 22:01 :
Kan je hem niet met de telefoon van iemand anders bellen, zodat hij niet ziet dat jij het bent? Lijkt me iets minder rigoreus dan meteen zijn werk bellen, als dat op niks uitloopt kun je altijd zijn baas nog bellen.
Ja ik ga vandaag even met een anoniem nummer bellen, goede tip.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 11:25
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 03-11-2005 @ 22:01 :
mijn vrienden kennen me goed genoeg om niet aan me te vragen of ik ze wat kan lenen 'omdat ze even geen geld bij zich hebben'. Heb ik ook nog nooit commentaar op gehad. Misschien komt dat ook omdat ik zelf ook niet bij ze aanklop voor dat soort dingen, en omdat ze weten dat als ze echt een probleem hebben ze wel bij me terecht kunnen.
Waarom zou je dat dan niet doen? Kijk, als ze echt voor een groot bedrag komen dan snap ik het wel. Maar als je met ze door de stad loopt ofzo en een vriend van jou ziet iets leuks, wilt dat kopen en hij heeft ff niet genoeg geld. Waarom zou je het hem dan niet ff voorschieten?
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 18:20
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
juno schreef op 03-11-2005 @ 12:46 :
Tja, en ik vind dat jij je aanstelt als een verwend prinsesje.

"Hij heeft me mee uit genomen en nou moest IK betalen!".

So what?

Maar goed, dat zien we dus blijkbaar heel verschillend.
ik vind jou maar een arrogante bitch
maar is dat relevant voor de vraag van de TS?


__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 19:12
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
MB schreef op 04-11-2005 @ 12:25 :
Waarom zou je dat dan niet doen? Kijk, als ze echt voor een groot bedrag komen dan snap ik het wel. Maar als je met ze door de stad loopt ofzo en een vriend van jou ziet iets leuks, wilt dat kopen en hij heeft ff niet genoeg geld. Waarom zou je het hem dan niet ff voorschieten?
als je niet genoeg geld hebt om 'even iets leuks te kopen' is dat nou niet bepaald een probleem, laat staan mijn probleem.

overigens heb je mn commentaar ook niet goed genoeg gelezen : als dr eens een keer echt iemand een probleem heeft, ben ik er heus wel voor ze, en dat weten ze ook.

kijk, als je ergens wat eet en ik betaal, dan verwacht ik t helemaal niet terug, da's dan weer de andere kant. maar 'ff voorschieten' doe ik normaal gesproken niet aan, zeker niet bij vrienden.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 21:18
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 04-11-2005 @ 20:12 :
als je niet genoeg geld hebt om 'even iets leuks te kopen' is dat nou niet bepaald een probleem, laat staan mijn probleem.

overigens heb je mn commentaar ook niet goed genoeg gelezen : als dr eens een keer echt iemand een probleem heeft, ben ik er heus wel voor ze, en dat weten ze ook.

kijk, als je ergens wat eet en ik betaal, dan verwacht ik t helemaal niet terug, da's dan weer de andere kant. maar 'ff voorschieten' doe ik normaal gesproken niet aan, zeker niet bij vrienden.
Maar als je vrienden hert geld wel hebben, maar thuis hebben liggen ofzo. Waarom zou je het dan niet doen, want daar heb je nog steeds geen antwoord op gegeven.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 22:33
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
juno schreef op 03-11-2005 @ 13:07 :
Natuurlijk oordeel ik op basis van de casus zoals zij die voorlegt.

Ze zou samen met een vriend uit eten gaan, hij zou betalen, maar zij moest betalen omdat hij zijn pinpas vergeten was.

Ik zou zoiets verder laten voor wat het was en niet dat geld gaan terugvragen. Wat boeit het nou wie er betaalt?

Misschien ben ik wel heel erg geëmancipeerd, of makkelijk met geld of vind ik het sop de kool niet waard, maar ik zou dit niet opvatten of voelen als een gevalletje van iemand waar ik nog geld van kreeg.
Wat kan jij toch een muts zijn, niet te geloven. Ze zegt toch dat ze het uitgeleend heeft? Het is dus afgesproken dat ze het terug krijgt.

Je moet gewoon proberen te blijven bellen en duidelijk aangeven dat het jouw geld is en dat je het terug wilt. Jij hebt er recht op. Ik wacht al 1,5 jaar op 20 euro van iemand en misschien is dat niet zoveel geld, maar ik eis het terug.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 00:37
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik vind het zwak voor degene die leent.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 10:45
Pool
Avatar van Pool
Pool is offline
Ga naar zijn huis en bel bij hem aan en vraag om het geld
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-11-2005, 12:00
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
ga er met een heel leger van vrienden op af en vraag je geld meteen..als hij het dan niet geeft verbouw je de boel daar gewoon een beetje

heb je teminste nog lol voor €100
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 12:57
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
MB schreef op 04-11-2005 @ 22:18 :
Maar als je vrienden hert geld wel hebben, maar thuis hebben liggen ofzo. Waarom zou je het dan niet doen, want daar heb je nog steeds geen antwoord op gegeven.
omdat ik vind dat mensen vooruit moeten denken, en het meestal nou niet bepaald om levensbedreigende situaties gaat. (en omdat ik hard werk voor mn geld )
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 13:01
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Roos schreef op 04-11-2005 @ 09:13 :
Ja ik ga vandaag even met een anoniem nummer bellen, goede tip.
En? Je houdt ons wel op de hoogte, toch?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 16:40
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
gerwin schreef op 06-11-2005 @ 14:01 :
En? Je houdt ons wel op de hoogte, toch?
Hij neemt nog steeds niet op. Ik heb hem nog een mail gestuurd.

Ik weet niet waar hij woont (alleen in welke wijk), dus ik kan ook niet langsgaan
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 16:46
Wawl
Wawl is offline
Tsjah, waarschijnlijk is hij het gewoon vergeten en betaalt hij je direct terug als jullie contact hebben gehad.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 08:49
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
waarschijnlijk flasht ie je gewoon..
ik krijg nu al een jaar 300 euro van mn ex..
nog steeds nix van gezien
ik weet niet wat ik moet doen. hij heeft zelf ook helemaal nix.
van een kale kip kan je niet plukken?!

het is iig wel heel erg frustrerend!!
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 08:07
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 08-11-2005 @ 09:49 :
waarschijnlijk flasht ie je gewoon..
ik krijg nu al een jaar 300 euro van mn ex..
nog steeds nix van gezien
ik weet niet wat ik moet doen. hij heeft zelf ook helemaal nix.
van een kale kip kan je niet plukken?!

het is iig wel heel erg frustrerend!!
neem contact op met zijn ouders! dan vraag je hun om het voor te schieten en dan moet hij zn ouders maar terugbetalen!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 13:12
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 08-11-2005 @ 09:49 :
waarschijnlijk flasht ie je gewoon..
ik krijg nu al een jaar 300 euro van mn ex..
nog steeds nix van gezien
ik weet niet wat ik moet doen. hij heeft zelf ook helemaal nix.
van een kale kip kan je niet plukken?!

het is iig wel heel erg frustrerend!!
je bedoelt natuurlijk 'flest', niet 'flasht'
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 16:09
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik kreeg hem gisteren eindelijk aan de lijn. Toen ik mijn naam zei, hing -ie gelijk op.

Nu weet ik dus zeker dat hij dat geld niet wilt teruggeven. Ik blijf bellen, ook met andere nummers in de hoop dat -ie eens wilt praten. Volgende week bel ik zijn werk.

Ik verwacht niet dat ik het geld nu nog terugkrijg maar je weet maar nooit
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 16:13
11568
11568 is offline
Wat een eikel zeg.
Volgens mij kan je nog het beste proberen om achter zijn huisadres te komen, al zal dat lastig worden dan
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 16:15
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
11568 schreef op 09-11-2005 @ 17:13 :
Wat een eikel zeg.
Volgens mij kan je nog het beste proberen om achter zijn huisadres te komen, al zal dat lastig worden dan
Ja dat ga ik ook proberen via zijn werk, maar ik denk niet dat ze het gelijk geven. Anders ga ik gewoon langs op zijn werk en hoop ik dat hij er dan zit

Kan ook niet geloven dat ik zo genaaid ben
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 16:35
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Roos schreef op 09-11-2005 @ 17:15 :
Ja dat ga ik ook proberen via zijn werk, maar ik denk niet dat ze het gelijk geven. Anders ga ik gewoon langs op zijn werk en hoop ik dat hij er dan zit

Kan ook niet geloven dat ik zo genaaid ben
Ik denk dat je hem wel pusht als je dit verhaal aan zijn baas voorlegt. Die zal contact met hem opnemen en dan gaat ie msischien wel betalen...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 16:37
11568
11568 is offline
Kan je overigens niet gewoon langsgaan op zijn werk als je weet dat hij er is? Dan kan hij moeilijk weglopen. Nouja, hangt er natuurlijk ook weer vanaf wat voor werkt hij doet.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 17:57
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Lekker aso om meteen weer op te hangen zeg Je wist in welke wijk hij woonde he? Anders kan je misschien daar ook eens rondvragen of ze misschien weten waar hij precies woont, moet je wel mazzel hebben dat je in de goede buurt zit natuurlijk, maar ja, 't is beter dan niks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Voor het saaien de kerk uit #1385
snoopy
500 21-05-2011 18:47
Werk, Geld & Recht Kan ik mijn baas aanklagen?
RagNaa
23 23-10-2006 19:45
Werk, Geld & Recht Opsporing verzocht ;)
Rodion
17 27-11-2005 22:47
Verhalen & Gedichten De Wraak van Harry: Deel III
Gunvald
5 17-02-2005 19:24
Films, TV & Radio THe Passion of Christ
-Octavius-
283 14-01-2005 23:29
Lifestyle Hoe zijn jou omgangsnormen tegenover allochtonen???
Isabel
152 03-04-2003 17:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.