Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2006, 11:26
reine claude
reine claude is offline
Heb je wel eens nachtdiensten moeten draaien in een kippenslachterij of hele dagen achter de lopende band moeten staan?

Vertel hier je ervaringen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2006, 12:21
Verwijderd
Ooit een weekje ploegendienst gedraait in een vleesverwerkingsfabriek. Stank is niet te harden, megaranzig werk, een overjarige kampnazi die met ontslag dreigt op het moment dat je even omkijkt, gare kutcollega's die sowieso amper nederlands spreken. En op het moment dat ze dat wel doen toch beter hun bek hadden mogen houden. Verder nog dingen doen als rookworsten die over datum zijn uitpakken en vervolgens weer in de inpakmachine knikkeren. Dat allemaal voor een hongerloontje (itt tot wat ik met het uitzendbureau overeen was gekomen; maar uiteraard 'heb ik dat dan verkeerd begrepen en kunnen ze daar helaas niks meer aan doen').

Nachtmerries!

Laatst gewijzigd op 29-07-2006 om 12:23.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 12:29
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik heb in een bloemenveiling gewerkt. Daar moest ik bosjes bloemen maken. Supersmerig en dom werk. En ik haalde heel mijn handen open, vooral aan de rozen met scherpe doornen.
Daarnaast moest ik samen met een hele aardige Turkse man verhuisdozen vouwen. Dat was nog wel relaxt, alleen sprak die man geen Nederlands, dus het was nogal saai.
En ik moest om 5 uur opstaan.
Het verdiende 6 gulden per uur (ik was toen 15 of 16).
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 15:57
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
3 weken nadat ik 15 was geworden werkte ik in de keuken van 'n verzorgingshuis en het was behoorlijk afzien. Ik moest de hele dag de lopende band vaatwasser uitpakken Nu heb ik al geen vuurvaste handen en aan het eind vd dag waren m'n handen helemaal rood en pijnlijk (je kon het natuurlijk niet eerst af laten koelen of zo). Daarbij waren de mensen die er werkte vreselijk

Verder heb ik geen kutbaantjes gehad, ik keek wel uit
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 22:58
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik heb geen kutbaantjes gehad, ik kijk wel uit
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 00:28
Verwijderd
Het ergste was bollen pellen aan de lopende band. Keihard doorwerken omdat die lopende band maar doorgaat en pleistertape op je vinger omdat de huid helemaal kapot was door het vele pellen. Mijn vingers werden ook niet meer schoon, dat is pas na de zomervakantie weer schoon geworden (het vuil was echt ingesleten als het ware)

Ook bollen 'poten' (rechtzetten). Dit doe je in de herfst, het is dan ijskoud als je op de koude grond moet zitten (regen/wind). En je moet in de raarste houdingen zitten om dat vol te krijgen.

Het verdiende 6,5 tot 7,5 gulden p/u en ik was 14/15 en heb bij dat bedrijf iets van 2 jaar gewerkt. Leuk bedrijf, verdiende goed.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 10:05
Verwijderd
Hey Roos, welke veiling?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 11:41
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
RolfZ schreef op 30-07-2006 @ 11:05 :
Hey Roos, welke veiling?
Pff geen idee, ergens in het Westland.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 12:11
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik heb een zeer kortstondige carriere gehad op het land. Wieden. In de brandende zon of de stromende regen, iedere keer weer datzelfde veld over waar de brandnetels steeds weer opkwamen.

Na een week krijg je je handen niet meer schoon, zelfs niet met jif.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 09:18
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
op zich heb ik niet echt kutbaantjes gehad..
ik had alleen een hekel aan mijn folderwijk.. vooral omdat ik ze eerst nog in moest vouwen voordat ik uberhaupt kon gaan bezorgen..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 09:37
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
heb vorig jaar 3 weken lang hotelkamers gepoetst, wat een ramp.
op zich was t nog niet eens zo erg, maar de manier waarop het loon werd vastgesteld wel.

je kreeg een x aantal euro's per uur. (precieze loon weet ik niet meer)
je krijgt per kamer 18 minuten.
als je er langer mee bezig bent dan 18 minuten, dan is dat in je eigen, onbetaalde tijd.
18 minuten red je nooit, vooral niet als je er net werkt. Dus omgerekend verdiende ik daar ongeveer 2 euro per uur



en dan heb ik nog telefonische verkoop gedaan, ook totaal niks voor mij. als mensen 'nee' zeiden, zei ik 'ok dan niet'
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 09:40
mar87
mar87 is offline
Ik heb iedere zomer, 4 jaar lang bij een coniferenkwekerij gewerkt. Onkruid wieden, schoffelen, stekken, lopende band werk.
Soms in de brandende zon, soms in de regen. Maargoed het beviel me eigenlijk ook wel redelijk. Lekker buiten werken.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 10:04
Verwijderd
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 31-07-2006 @ 10:37 :

en dan heb ik nog telefonische verkoop gedaan, ook totaal niks voor mij. als mensen 'nee' zeiden, zei ik 'ok dan niet'
Bij de meeste mensen kun je niets anders zeggen, dan 'ok dan niet', dus zo rebels was je ookal niet
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 10:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vond veel baantjes kut, maar zo kut zijn ze denk ik niet. Het kan erger.

Zo vond ik het werk in de kruidvat vreselijk omdat je alleen maar domme handelingen moet uitvoeren. En in de snackbar werken was ook stupid omdat het of ontzettend rustig was of echt topdrukte. En ik stond altijd alleen als het rustig was. *gaaaap*
Mijn folderwijk vond ik ook vreselijk en op kantoor werken was ook niets aan.

Ik miste altijd uitdaging. Ik moet echt veel variatie en veel denkwerk hebben anders word ik gek.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 30-07-2006 @ 12:41 :
Pff geen idee, ergens in het Westland.
Roos, dat is Naaldwijk.
Welk bedrijf?

Om terug te komen:

- Bollen rooien/pellen, is hard voor weinig.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 10:43
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 31-07-2006 @ 11:04 :
Bij de meeste mensen kun je niets anders zeggen, dan 'ok dan niet', dus zo rebels was je ookal niet
heb nooit beweerd dat ik rebels was. k zeg alleen dat het niet in me zit om mensen over te halen een bepaald product aan te schaffen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 10:50
Verwijderd
Ik heb een jaar ofzo afgewassen in een brasserie en daar was ik eerst superblij mee want ik was 14 en ik was al door het dolle heen dat ik een baantje had maar het was echt kut, m'n bazin begon al te schreeuwen dat ik te langzaam werkte als ik 2 minuten binnen was en nog niet eens iets gedaan kón hebben door de tering zooi die er altijd stond als ik binnenkwam en ik verdiende ongeveer niets. Wel waren de mensen in de keuken leuk, voetballen met een prop keukenpapier en de frituur was het doel
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 12:25
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik ga mezelf niet verlagen om een soort slavenarbeid te gaan doen in supermarkten, horeca en de toeristische sector.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-08-2006, 10:20
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Aan de lopende band duizenden cd's in hun hoesje drukken, en die in de doos van het spel drukken. (het aprés-ski spel, WRAAAAAGHHH!!!)

Te vroeg op moeten staan, lange dagen, eentonig werk. Daar werd je écht gestoord van!
En er waren mensen die er al járen werkten

Zombies I tell ya, zombies!
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 11:48
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Ooit een tijdje folders gelopen. Ik verdwaalde steeds (heb het postduiveninstinct van een broodrooster) en het was in de herfst, dus constant regen of harde windvlagen die alle doorweekte folders uit m'n handen rukte zodat ik er weer achteraan moest rennen.
Dat doe ik echt nooit meer!
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 12:19
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 31-07-2006 @ 10:37 :
je kreeg een x aantal euro's per uur. (precieze loon weet ik niet meer)
je krijgt per kamer 18 minuten.
als je er langer mee bezig bent dan 18 minuten, dan is dat in je eigen, onbetaalde tijd.
18 minuten red je nooit, vooral niet als je er net werkt. Dus omgerekend verdiende ik daar ongeveer 2 euro per uur
Na 18 minuten gewoon stoppen, klaar of niet.
Je gaat toch niet onbetaald werken
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 14:11
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 01-08-2006 @ 13:19 :
Na 18 minuten gewoon stoppen, klaar of niet.
Je gaat toch niet onbetaald werken
Nee, maar dan krijg je natuurlijk op je sodemieter als je niet goed schoonmaakt...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 14:13
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 01-08-2006 @ 15:11 :
Nee, maar dan krijg je natuurlijk op je sodemieter als je niet goed schoonmaakt...
Hotelkamers zijn zo vaak niet goed schoon
Gewoon met het belangrijkste beginnen (wc, beddengoed) en na 18 minuten stoppen.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 14:16
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 01-08-2006 @ 15:13 :
Hotelkamers zijn zo vaak niet goed schoon
Gewoon met het belangrijkste beginnen (wc, beddengoed) en na 18 minuten stoppen.
Ik denk niet dat je er dan lang werkt..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 14:28
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 01-08-2006 @ 15:16 :
Ik denk niet dat je er dan lang werkt..
nee idd, dan komen ze nog met een checklist kijken of je wel alles hebt gedaan. heb er ook maar 3 weken gewerkt, toen had ik er genoeg van. Ook trouwens van de schaamharen in t badkamertje en strontvlekken in de wc's
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2006, 14:29
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 01-08-2006 @ 15:16 :
Ik denk niet dat je er dan lang werkt..
Nee maar ik vraag me dan ook af of je er lang WIL werken.
Zeker in het begin zouden ze dat vind ik niet mogen hanteren.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 16:35
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
RolfZ schreef op 31-07-2006 @ 11:24 :
Roos, dat is Naaldwijk.
Welk bedrijf?
Ik heb het opgezocht... FloraHolland.

"FloraHolland is de grootste veiling van snijbloemen en planten ter wereld en verzorgt ruim de helft van de Nederlandse handel in die producten."



Aaargh ja het komt weer helemaal terug, ik herken de bloembakken haha
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 16:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Meer dan een half jaar de administratie van een beginnend schoonmaakbedrijf moeten voeren met iemand die extreme aanpassingsproblemen had met belastingen e.d. om er vervolgens achter dat hij me voor loog, failliet was gegaan, in de WSNP zat en weigerde me te betalen.
Nadat alle kosten om hem te dwingen eruit waren had ik van een half jaar werk nog een euro of honderd over.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 18:58
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
MTpower schreef op 29-07-2006 @ 23:58 :
Ik heb geen kutbaantjes gehad, ik kijk wel uit
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 01-08-2006 @ 17:35 :
Ik heb het opgezocht... FloraHolland.

"FloraHolland is de grootste veiling van snijbloemen en planten ter wereld en verzorgt ruim de helft van de Nederlandse handel in die producten."

[afbeelding]

Aaargh ja het komt weer helemaal terug, ik herken de bloembakken haha
Haha Roos, dat is het juistem!

Ik werk nu op Aalsmeer. Dat is wel best te doen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 17:54
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik heb een dag in de afwaskeuken van een ziekenhuis gewerkt. Vond het echt verschrikkelijk. Een hele dag in de kelder aan de lopende band eten van borden afgeschrapen. En aan het eind van de dag had je dan twee kliko's vol verspild eten. Je droeg plastic handschoenen, waar dan allerlei etensresten aan kleefden. En dan de geur. Die zat nog drie dagen in m'n neus.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 21:31
cuarenta-y-tres
cuarenta-y-tres is offline
Ik heb een hele dag schroefjes geteld en in doosjes gestopt... vre-se-lijk! Er kwam geen einde aan de schroefjes
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 08:41
Vip3r
Vip3r is offline
Kratten met kipproducten stapelen op de juiste pallet. Dat was altijd flink doorwerken, maar ik ben er niet slechter op geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 13:13
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik vond aardbeien plukken het ergste maar dat was meer omdat ik het kon en de baas niet mocht.
Tomaten plukken heb ik wel altijd veel lol in gehad, hoewel we een keer allemaal plastic pluggen van een weiland buiten moesten oprapen in de winterkou. Het leegmaken en schoonmaken van de kassen was ook rampzalig en enorm zwaar.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 21:06
jbtq
Avatar van jbtq
jbtq is offline
Ooit een week gewerkt bij en bedrijf waarbij ik doppen op spuitbussen moest doen..... Op het laatst was ik het zo zat dat ik mijn moeder heb gebeld en gevraagd of zij het bedrijf wilde bellen en zeggen dat ik die middag naar de dokter toe moest.....Daarna ben ik ook nooit mee terug gekomen. En dat te bedenken dat sommige mensen daar al jaren werkte........
__________________
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. "
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 21:13
Neushaar
Avatar van Neushaar
Neushaar is offline
Een vriend van mij had toen hij 14 was de bijbaan dat hij in een veld koeien moest staan en dan de poep opvangen in een zak voor het de grond raakte, omdat ze het ergens voor nodig hadden. Dat was in Noorwegen. Zelf vond hij het niet zo erg, ookal "spetterde" het soms een beetje.

Zelf heb ik alleen nog Nederlandse les gegeven, en dat was superleuk ookal moest ik elke zaterdag om 9 uur opstaan.
__________________
I don't give a damn what you think you are entitled to.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-08-2006, 21:22
Sandersss
Sandersss is offline
1 vakantie in de tuinbouw gewerkt. Vaak onkruid wieden ed, was wel saai en redelijk zwaar. 'k heb ook een stuk of 10 keer 's nachts gewerkt, in evenementenhallen alle kramen afbouwen. Meestal was dat op zondag van 15.00 tot 3.00. Loodzwaar, maar verdiende wel 7,50 per uur.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 23:44
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Heb weining baantjes gehad, moest vroeger toen ik 15 was of zo, poetsen, 2,5 uurtje per dag, deed er maar 1 of 1,5. RDW garage, was wel leuk verdiende wel leuk.

Kreeg natuurlijk uitbetaald voor 2,5 uur.
Werk sinds mijn 16e in de horeca, hard werken, redelijk veel verdienen, maar sociale leven naar de klote. Balen man.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 18:16
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Ik heb een maandje saté geprikt. In een ruimte waar het zo'n 5 graden was, met z'n allen om een tafel zitten of staan, werd er een bak met gemarineerd, gesneden vlees omgekieperd, en maar prikken met z'n allen. Gatverdamme. Het was koud, het stonk, en ik heb het half jaar daarna geen saté meer gegeten.

En idd, ook hier werkten vrouwen al járen, en nog erger: er werkten ook meiden van mijn leeftijd die het wel prima vonden en zichzelf niet meer weg zagen gaan daar.
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 22:23
June bug
June bug is offline
Ik heb een jaar bij de albert heijn achter de kassa gewerkt, opzich was het werk nog wel te doen maar collega's daar en de hele sfeer
Werd regelmatig gebeld om te vragen waar ik bleef, hadden ze een dag vantevoren ineens de planning weer veranderd ofzo. Tot ik op een gegeven moment zei: zak er maar in, ik kom alleen op de tijden dat ik heb gezien dat ik ingepland sta blabla, en toen was ik t zo beu en heb ik ontslag genomen, en daarmee was ik ze net voor. Trieste mensen en echt een kutwinkel
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 14:34
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
ik heb vorige week in een enveloppendrukkerij gewerkt... drukmachines schoonmaken

in een opwelling gereageerd op een oproep van het uitzendbureau hahah..
dus al die inkt eraf poetsen met chemicalien die helemaal op je huid inwerken.. ik dacht ik doe van die plastic handschoentjes aan, dat houdt de inkt wel tegen maar die oplosmiddelen trekken erdoorheen... toen ik die dingen weer uitdeed zagen mn handen er helemaal gebarsten en gerimpeld uit (zoals als je ze heel lang in water hebt gehouden maar dan veel viezer). en die inkt onder m nagels zit er nog steeds. krijg je met GEEN mogelijkheid weg.

verder heb ik ook nog is bij scapino gewerkt kleding beveiligen... echt ooooeeeerrrrsaai, na een maand was ik er weer weg
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 14:43
Teerbal
Teerbal is offline
bij de albert heijn vakkenvullen, niet het werk opzich maar mijn chef een gast van 19 die echt zo dom was, die een zo achterlijk hoog werk tempo verwachtte dat ik na 2 maanden echt dacht van zak in de stront. Raakte helemaal opgefokt door die vent
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 19:40
Verwijderd
ik heb op zich wel leuke baantjes (gehad):
- zwemmen met verstandelijk gehandicapten
- cursussen schrijven bij een gastouderbureau (huidig)
- werken in een inloophuis voor dak en thuislozen (huidig)
- thuiszorg, schoonmaakwerk (huidig). op zich leuk, wel vermoeiend.
- 4 jaar bollen pellen.

maar t ergste was toch wel een jaar werken als weekendhulp voedingsassistente in een verzorgingstehuis. Ik was gek op de oude mensen (voor zover mogelijk) en het werk was leuk, maar ik had echt kutcollega's, zeikende ouwe wijven die nogal van roddelen houden. Ik was veel praktischer ingesteld en dat konden ze niet hebben. ze hebben me ook niet goed ingewerkt. na een keer ruzie gehad te hebben met een 50-jarige medewerkster die zo dom was als het achtereind van een varken, werd ik op gesprek gehaald, en gingen ze me na 9 maanden vertellen dat het eigenlijk niet goed was wat ik deed. en toen vond ik dat ze dat na 3 maanden ook had konden zeggen. maar dat vonden zij niet, en toen ben ik na een jaar opgestapt. ze wilden mn contract ook niet verlengen, en het lag allemaal aan mij. terwijl er in de communicatie tussen de zusters zelf ook iets goed mis zat. ik ben nog steeds bang om een baan aan te nemen, omdat ik bang ben dat ik weer word aangesproken op m'n persoon. Ach, iedereen was het er mee eens dat ze mij verkeerd behandeld hebben. dat is een goed gevoel.

oh ja, en ze hebben me na 4 dagen bij de HEMA weer weggewerkt. zet dan ook niet een onervaren meisje in de zomervakantie op de fotoafdeling. 'we dachten dat je het met je havo wel zou kunnen, maar blijkbaar toch niet'. nee hèhè, als je met allemaal bonusbonnen, codes, en ook nog es de drukste en ingewikkeldste afdeling komt aanzetten..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 20:55
LOLA3000
LOLA3000 is offline
In een bedrijf waar ik allemaal zware dozen moest verplaatsen. Ik vond het opzich niet eens erg om te doen hoor, maar ik kwam elke dag thuis met hele erge rugpijn. Toen ben ik maar gestopt omdat het me echt niet verstandig leek voor mijn rug.
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 13:23
Verwijderd
heb bij een schoonmaakdoekjesbedrijf gewerkt
moest ik pakken doekjes tellen.. er 40 in n doos doen, doos door de plakker en opstapelen.. 8 uur lang.

ben 5 keer geweest..toen was ik zombie en vertikte ik t
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 16:35
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Een paar dagen bij een soort kantoor magazijn, met alleen maar buitenlanders die geen nederlands kunnen na 3 dagen was ik weg.

En als het winter is en gesneeuwd hebt en dan alle dozen met vis uit het schip halen. nog gevaarlijk ook want je gaat snel op je bek
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 16:35
josy
josy is offline
heb nu een kutbaantje, moet orders pikken in een magazijn van een groot bedrijf zoow saai....
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 12:49
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik heb nooit echt kutbaantjes gehad als ik kijk naar de leeftijd die ik toen had dat ik het deed(er was niks anders zeg maar).

- Bollen pellen/op het land werken dat ik 13/14 was in de zomervakantie
- Distributiecentrum Vomar dat ik 15 was in de zomervalantie
- Telemarketing als bijbaantje en daarnaast in de zomervakantie nog 3 weken lang in een chocolaterie werken, chocoladeletters maken aan de lopende band. 3 weken lang van 7 's ochtends tot 10 's avonds werken op 2 baantjes om de gewenste stereoinstallatie te kunnen aanschaffen.

En daarna ben ik gelijk in de horeca gegaan en dat doe ik nog steeds, heb tot nu toe bij 2 bedrijven gewerkt en dat waren/zijn allebei 2 leuke bedrijven waar ik goed betaald kreeg/krijg.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 14:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Overduidelijk mijn werk van afgelopen vakantie...
Orders picken in een fabriek van Herbalife waar e van die afslankpillen/poedertjes/drankjes enzovoort inpakken...
Echt medewerkers die te stom voor woorden zijn het enkel hebben over de volgende pauze het kuteten in de kantine en dat hun zoon het verkeerde pad op ging
Blablabla.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 21:45
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Paar jaar geleden productiewerk gedaan in een fabriek voor schoonmaakmiddelen, bij gebrek aan beter. Zware cans tillen, geestdodend werk, weigerende machines enz.
Ook 1 dag gewerkt in een fabriek voor poederkaas. Stukken kaas in een machine duwen. Werd na 1 dag weggestuurd en dat kwam goed uit.
Jaren geleden in de horeca gewerkt. Dat was echt leuk.
Nu zit ik elke zomervakantie gebakken bij het bedrijf waar ik ook 's zaterdags werk. En daar werk ik de komende jaren/vakanties nog wel.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119
Verwijderd
500 05-10-2020 18:34
De Kantine Tmf chat met Kazet is zeker niet saai #876
Verwijderd
500 19-02-2010 19:34
Studeren International Economic Studies vs. International Business
-::SyrinX-NL::-
27 12-10-2004 17:31
Werk, Geld & Recht Vinden jullie werk leuk om te doen?
Verwijderd
48 27-07-2004 21:20
Liefde & Relatie Vrienden
Charlottetje
39 15-02-2004 12:49
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: "alles anders"
sweet17
4 18-11-2003 06:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.