Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2006, 20:51
icecool
icecool is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 08-08-2006 @ 18:41 :
(Ik heb niet de moeite genomen alle voorgaande posts te lezen).

Lekkere vrienden heb jij. In plaats dat ze jou helpen, slaan ze dr liever op ?

Serieus, als ik vrienden had die liever een ander slaan dan mij helpen, zijn t mijn vrienden niet meer.

Het beste kun je dr niet zo'n gedoe van maken. Ik geloof wel wat je zegt, maar dan nog zul je er zelf ook schuld aan hebben. (Jeweetwel, twee vechten, twee schuld).

Ow, weet je wat je wel kan doen ? Zorgen dat je wat sterker wordt, want als één individu jou beet kan houden zonder dat je los kan komen, doe je iets verkeerd.

Ik denk eerlijk gezegd dat de aangifte van de jongen met de gekneusde rib terecht is. Jammer voor je, maar dan moet je niet betrokken raken bij vechtpartijtjes. (En, zoals gezegd, zoek normale vrienden. Vechten is vrijwel nooit een goede reactie, ook niet als dat min of meer uitgelokt wordt.)
Mijn vrienden renden meteen op die kakker af, daardoor zagen ze me niet.
Die kakker hield me even vast, waarna ik me losgereten heb en naar mijn vrienden ben toegegaan ( het slaan was toen al voorbij). Trouwens die gast wat me vasthield was iemand die ik allang kende, maar hij had geeen kwade bedoelingen, anders had hij me wel geslagen. Was meer bedoeld om me rustig te houden denk ik. Waar ik wel dan van uitflip is dat hij het het niet tegen de politie zegt (misschien omdat ie bang is dat ie zelf ook naar HALT moet ofzo).
Ik vind het trouwens sowieso zielig, als je tegen mensen een fiets aangooid, kun je toch verwachten dat er teruggereageerd zal worden.
Citaat:
Estar schreef op 08-08-2006 @ 18:42 :
Jezelf aangezien je zelf zegt dat iedereen agressief wordt door alcohol geef je zelf al aan dat je er niet tegen kunt.

En nee, dat je het op je mp3 speler hebt staan wordt bijna nooit als bewijs gezien.
Het is gewoon een feit dat door alcohol mensen eerder ruzie zoeken, als je dit wilt ondermijnen ben je gewoon schijnheilig bezig.
En ik vind het onzin dat bewijs door een mp3-speler niet als bewijs wordt gezien, als het om een moord ging zou het wel zo zijn. De rechtbank wil gewoon geen centen uitgeven om te onderzoeken of die jongen het echt heeft gezegd etc.

Laatst gewijzigd op 08-08-2006 om 21:03.
Advertentie
Oud 08-08-2006, 20:53
icecool
icecool is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-08-2006 @ 21:23 :
Het niet met de TS eens zijn is overigens iets anders dan bashen, want dat laatste is hier niet toegestaan. Dus kan het topic weer over iets anders gaan dan wie tegen wie is?
Daar heb je zeker gelijk in, maar ik heb al een aantal keren nadrukkelijk gevraagd om mijn vragen te beantwoorden en om niet na te gaan of het juist of onjuist is wat is gebeurd. Dat weet ik zelf onderhand ook wel
Citaat:
juno schreef op 08-08-2006 @ 20:03 :
Ik voor mij heb helemaal geen zin om antwoorden te geven op jouw vragen. Ik vond je relaas bijzonder amusant, al was het dan tenenkrommend van plaatsvervangende schaamte. Dit zijn dus de gedachtenkronkels van jongens die er in groepsverband graag op losmeppen.
Dan post hier ook niet
Je trekt hier al veel te snel conclusies uit dat we het leuk vinden om erop los te meppen. Je kent ons niet eens dus waar praat je uberhaupt over

Citaat:
juno schreef op 08-08-2006 @ 20:03 :


Je komt waarschijnlijk weg met een HALT taakstrafje. Dat vind ik al erg genoeg. Dat het maar HALT is. En dan moet ik je nog gaan helpen om daar nog onderuit te komen ook?
Je wil geen antwoorden op mijn vragen geven maar je doet het toch?
Ook niet echt standvastig

Laatst gewijzigd op 08-08-2006 om 20:58.
Oud 08-08-2006, 23:10
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
T_ID schreef op 08-08-2006 @ 17:35 :
Gar nicht. Er zijn wel heel veel oplossingen met woorden die een beter effect hebben dan erop slaan, en dat hoeven niet allemaal uitvluchten te zijn.
Ik maakte toch het onderscheid van sociaal gestoorde hangjongeren die bestaan om anderen in de problemen te brengen?

Ook die hebben overigens een reden. Ze hebben geen leven, daarom terroriseren ze het leven van anderen als compensatie.
Oja. welke oplossingen dan allemaal?

En van dat onderscheid was ik ook niet echt van onder de indruk, aangezien het bestond uit: groepje allochtonen - rest van de bevolking. Tuurlijk.
__________________
I love dr Phil :D
Oud 08-08-2006, 23:25
Verwijderd
Dat onderscheid vond ik ookal zeer onaangenaam, maar ik wilde niet weer de eerste zijn die over zulke zaken tegenover T_id begon.
Oud 09-08-2006, 11:34
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Als jij niet hebt gemept, omdat je werd vastgehouden door een kakker kunnen je vrienden dat toch ook verklaren?
Het lijtk me dat dat ook wel mee moet helpen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 09-08-2006, 12:04
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
icecool schreef op 08-08-2006 @ 21:51 :
Ik vind het trouwens sowieso zielig, als je tegen mensen een fiets aangooid, kun je toch verwachten dat er teruggereageerd zal worden.
Ik vind deze overtrokken reactie vooral ongelofelijk zielig. Je bent er zelf bij, en je kan zelf kiezen om niet zo ontzettend kinderachtig te reageren.

Citaat:

Het is gewoon een feit dat door alcohol mensen eerder ruzie zoeken, als je dit wilt ondermijnen ben je gewoon schijnheilig bezig.


Als je niet tegen alcohol kan - bijvoorbeeld omdat je dan erg vervelend wordt - dan zou je niet of minder moeten gaan drinken.
Ruzie zoeken is pas ruzie vinden als iedereen agressief reageert.

Dat jij andere mensen consequent 'kakker' blijft noemen staat mij - en ik denk wel meer mensen - best wel tegen, overigens. Wat ben jij dan, een boer ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 09-08-2006, 12:16
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Maar hij heeft die kakker toch ook niet gemept, ja oke hij was erbij en zn vrienden deden het wel. Maar hij moet van de rechter daar dan ook een passende straf voor krijgen, en niet een straf voor iets watie niet heeft gedaan.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 09-08-2006, 12:20
juno
Avatar van juno
juno is offline
Een grote vechtpartij met excessief geweld begint over het algemeen met een kleine aanleiding. Een vuile blik of een lelijke opmerking.

Verstandige mensen laten het niet verder gaan dan dat: iets kleins waar ze zich niets van aantrekken en de ander verder negeren. Ze zijn er immers niet op uit om ruzie hun leuke avond te laten verpesten.

Opgewonden standjes en mensen met iets te veel geldingsdrang en of frustratie vooral met een slok op springen er daarentegen bovenop als een bok op een haverkist.

Die moeten dan niet zeuren als het escaleert en zij staan aan de kant waar uiteindelijk de hardste klappen vallen, want dat hebben ze dan echt aan zichzelf te wijten.

@poepkind: ken jij het artikel: "je was erbij, dus je bent erbij" ?.

Geweld dat ik groepsverband is gepleegd wordt aan ieder der leden aangerekend.

Laatst gewijzigd op 09-08-2006 om 12:22.
Oud 09-08-2006, 12:39
icecool
icecool is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 09-08-2006 @ 12:34 :
Als jij niet hebt gemept, omdat je werd vastgehouden door een kakker kunnen je vrienden dat toch ook verklaren?
Het lijtk me dat dat ook wel mee moet helpen.
Hebben ze ook gedaan


Citaat:
MightyMarcel schreef op 09-08-2006 @ 13:04 :
Ik vind deze overtrokken reactie vooral ongelofelijk zielig. Je bent er zelf bij, en je kan zelf kiezen om niet zo ontzettend kinderachtig te reageren.


Als je niet tegen alcohol kan - bijvoorbeeld omdat je dan erg vervelend wordt - dan zou je niet of minder moeten gaan drinken.
Ruzie zoeken is pas ruzie vinden als iedereen agressief reageert.

Dat jij andere mensen consequent 'kakker' blijft noemen staat mij - en ik denk wel meer mensen - best wel tegen, overigens. Wat ben jij dan, een boer ?
Waarom staat het je tegen dat ik hem een kakker noem?
Hij is het toch, als ik met een skater ruzie had, had ik skater geschreven dus waar zeik je over?
En over die alcohol, hou daar eens over op ja.......
Als je niet te lui was geweest om de vorige posts te lezen had je gezien dat er al genoeg reacties op zijn geweest.

Citaat:
Poepkind schreef op 09-08-2006 @ 13:16 :
Maar hij heeft die kakker toch ook niet gemept, ja oke hij was erbij en zn vrienden deden het wel. Maar hij moet van de rechter daar dan ook een passende straf voor krijgen, en niet een straf voor iets watie niet heeft gedaan.
Eindelijk eens een serieus antwoord!

Citaat:
juno schreef op 09-08-2006 @ 13:20 :

Die moeten dan niet zeuren als het escaleert en zij staan aan de kant waar uiteindelijk de hardste klappen vallen, want dat hebben ze dan echt aan zichzelf te wijten.

@poepkind: ken jij het artikel: "je was erbij, dus je bent erbij" ?.

Geweld dat ik groepsverband is gepleegd wordt aan ieder der leden aangerekend.
In mijn opzicht gaat het er niet om waar de hardste klappen vallen maar DAT er klappen vallen.
Ik snap ook niet dat jullie allemaal mij uitkafferen, als ik jullie ooit eens ergens tegenkom en ik gooi een fiets op je, wil ik nog wel zien of je kalm blijft. Misschien komt het ook dat dit forum over het merendeel links is ingesteld. Op andere forums heb ik helemaal/amper kritiek gehad.

Waar slaat het op: je was erbij, dus je bent erbij. Als jij ooggetuige bent van een overval die je vrienden plegen, ben je dan ook schuldig Bullshit!
Ook mensen met de opmerking;"Waar twee vechten hebben twee schuld" kunnen wat mij betreft oprotten. Leg dat maar eens uit aan de ouders van Rene Steegmans of Joes Kloppenburg..

Laatst gewijzigd op 09-08-2006 om 12:55.
Oud 09-08-2006, 12:46
juno
Avatar van juno
juno is offline
Jammer genoeg een fout antwoord.
Oud 09-08-2006, 12:52
icecool
icecool is offline
Citaat:
juno schreef op 09-08-2006 @ 13:46 :
Jammer genoeg een fout antwoord.
Een mening kan nooit fout zijn. En bij deze wil ik voor de 10x vragen om met je klote opmerkingen hier niet meer te posten.
(geld niet alleen voor jou)
Oud 09-08-2006, 12:59
juno
Avatar van juno
juno is offline
Laat maar, jij wilt alleen horen dat je niet fout bezig was.
Oud 09-08-2006, 13:14
icecool
icecool is offline
Citaat:
juno schreef op 09-08-2006 @ 13:59 :
Laat maar, jij wilt alleen horen dat je niet fout bezig was.
Alweer zo'n opmerking
Ik was zeker fout bezig, maar dat heb ik allang begrepen, maar dat wist je natuurlijk allang.
Je moet gewoon iets te bashen hebben, waarschijnlijk voel je jezelf daar weer beter door he, heilig boontje
Oud 09-08-2006, 13:25
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
juno schreef op 09-08-2006 @ 13:59 :
Laat maar, jij wilt alleen horen dat je niet fout bezig was.
Het gaat er toch niet om of dat hij wel of niet fout bezig was?
De vraag van de TS was als volgt: Wat te doen als iemand een valse verklaring afgeeft? Niet was ik goed of fout bezig.

Ik zou zeggen, laat je vrienden verklaren wat jij deed, en hou stug vol dat je werd vastgehouden door die gast.

En nog Juno: Ja hij was erbij, ja hij is mede schuldig aan het begin van het vechten, maar hij heeft niet gemept. En dat maakt een groot verschil voor de straf. Ik zeg toch niet dat hij totaal onschuldig is, ik zeg alleen dat hij zich niet schuldig heeft gemaakt aan meppen.

Probeer jij soms te beweren dat hij wel gemept heeft?
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 09-08-2006, 13:35
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik geloof niet dat deze discussie nog ergens heen gaat. Juridische adviezen zijn gegeven, wat er nu nog te melden valt is iets waar we het niet over eens gaan worden.

Dus ik voer mijn grote hobby uit: slotje!
__________________
I like my new bunny suit
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Rohit
501 26-12-2005 19:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38
Beleidszaken de mening van forummers...
poesiefox
370 01-08-2003 16:54
Liefde & Relatie aangerand :S
Nichon
100 30-06-2003 14:15
Psychologie Valse aangifte
CeeDeeTje
16 24-05-2002 22:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.