Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2006, 15:58
CoolJessy
CoolJessy is offline
Hoi!

Net bericht gekregen dat mijn verzoek om kwijtschelding van de gemeentebelasting is afgewezen (water, vuilnis)

Maar ik heb dus geen idee waarom... Ik bedoel ik ben student... hoe verwachten ze nou dat ik in een maand 260 Euro bij elkaar krijg?

Er staat bij mijn inkomen iets wat volgens mij hoger is dan mijn inkomen, ongeveer 50 euro meer. Ik weet niet waar dat op gebaseerd is.... Ze zeiden namelijk dat het geld wat ik van mijn ouders krijg niet mocht worden meegerekend (dat was toen 75 euro) maar zonder dat kom ik op 515 uit, zij op 563.

Dan staat er iets over woonlasten:
Subsidiabele huur : 282
Normbedrag huur: - 178,54
Huursubsidie: - 83
Woonlasten totaal: 20, 46

Maar ik betaal 388 euro (ongeveer, paar cent meer of minder) aan huur, waar is die laatste 100 in de berekening gebleven?

Volgens hun moet ik het dus kunnen betalen, maar waar in de berekening houden ze rekening met dat ik ook nog moet eten, collegegeld betalen (waar de helft van het inkomen dus voor bedoeld is, he stufi) en de rest van de huur?

Ook heb ik volgens hun op mijn spaarrekening 300 euro meer dan wat "mag" zonder dat belasting daar invloed op heeft, maar die heb ik dus allang niet meer sinds mijn collegegeld en boeken betaald zijn. Ik snap dat zij dat niet meer in de berekening (van april) meenemen, maar zo is het wel...

Kan iemand me uitleggen hoe dit werkt en waarom ze het hebben afgewezen (wat is de norm?) Er staan norm kwijtschelding - 841.00 maar dat snap ik niet...

Misschien is het zo wat duidelijker:

Inkomsten totaal: 597,29
Woonlasten totaal: - 20.46
Overig: 0
Ziektekosten: - 92.95
Alimentatie: 0
Norm kwijtschelding: - 841.00
----------------------------------

betalingscapaciteit gemeente per maand: E - 357.12

Betalingscapaciteit per jaar:
Het bedrag E - 357.12 moet vermenigvuldigd worden met 12 (maanden). Hiervan wordt 80% opgeëist voor de betaling van de aanslag(en) van de gemeente *** en ***.

Het bedrag per jaar wordt naar verhouding ingedeeld over de belastingaanslag(en) van deze instanties. Dit heeft tot gevolg dat voor de aanslag(en) van de gemeente *** uw betalingscapaciteit wordt gesteld op E - 3.428,35




Wat ik dus voornamelijk niet begrijp is de "-" ervoor want als mijn capaciteit negatief is dan heb ik toch recht op kwijtschelding
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2006, 16:28
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
CoolJessy schreef op 05-10-2006 @ 16:58 :
Hoi!

Net bericht gekregen dat mijn verzoek om kwijtschelding van de gemeentebelasting is afgewezen (water, vuilnis)

Maar ik heb dus geen idee waarom...
Ik wel, je verdient te veel of je hebt inkomsten uit werk!

Tip: maak alleen copyen van bankafschriften waar geen bijzondere uitgaven opstaan zoals auto (oude bak mag je rijden ), creditcard, leningen ed. Ik vraag al jaren kwijtschelding aan, mijn aanvraag is in de meeste gevallen gehonoreerd geworden. Trouwens je kunt bij een nagatieve uitslag (bij betalen) beroep aantekenen, zekers weten dat er altijd iets van de aanslag afgaat.

De gemeente moest maar eens weten dat ik bakken muziek koop en soms dure electronische hebbedingetjes.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 18:30
CoolJessy
CoolJessy is offline
Citaat:
Cornel schreef op 05-10-2006 @ 17:28 :
Ik wel, je verdient te veel of je hebt inkomsten uit werk!
Ja dat is wel een heel makkelijk antwoord. Zelfs met een inkomen van 590 per maand zoals zij het hebben gemaakt, das nog niet veel... ik kom echt maar net rond.

Citaat:

De gemeente moest maar eens weten dat ik bakken muziek koop en soms dure electronische hebbedingetjes.
En dat doe ik dus nog geeneens... van mijn 590 euro in totaal (dat is dus inclusief alle toeslagen enzo, behalve huurtoeslag, dat klopt ook glad niet met waar ik op uitkom) moet ik nog 315 euro huur betalen (huurtoeslag en zo inbegrepen, totaal 388) dan blijft er over, laten we zeggen, 265 euro.
Daarmee moet ik alles betalen, eten, andere huishoudelijke artikelen, boeken, foon abonnement, kleding, enz. Ohja en ook nog een half jaar 100 euro per maand om mijn rijbewijs af te betalen...

Maargoed dat doet er verder niet zo toe, wat ik me afvraag is wie er dan wel kwijtschelding krijgt? Hoe werkt die norm en waar slaat die "- " op?
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 19:08
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Iedere gemeente voert hun eigen beleid omtrent het minima beleid, in Brunssum was het jarenlang gebruikelijk dat minima net als goed verdienende inwoners de gemeentelijke belastingen moesten betalen. De gemeente waar ik woon hebben jarenlang ook een streng beleid gevoord gelukkig hebbben ze het kwijtscheldigs beleid versoepeld, en kom je als minina sneller in aanmerking voor kwijtschelding.

Ik zou zeggen, informeer eens bij je gemeente hoe het minima beleid is.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 19:41
Verwijderd
Bij mijn gemeente kan je ook in termijnen betalen, is dat bij jou niet mogelijk? Als je dan toch moet betalen is dat misschien in ieder geval een betere oplossing dan het in 1 x betalen. Wat moet jij weinig betalen trouwens Ik moet jaarlijks zo'n 420 euro betalen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 12:08
CoolJessy
CoolJessy is offline
Citaat:
leekah schreef op 05-10-2006 @ 20:41 :
Wat moet jij weinig betalen trouwens Ik moet jaarlijks zo'n 420 euro betalen
Weinig... het vorige half jaar (dat is vanaf Augustus/September dat ik verhuisde tot December) betaalde ik 60/70 Euro... Dan kan je mij toch niet vertellen dat 260 het dubbele ervan is...

Ik denk dat het ook afhankelijk is van waar je woont, hoe groot je woning is en wat je gebruikt (Water, of hoeveel afval je hebt). Bij mij is dat allemaal standaard omdat ik in een studentenflat woon en dan kunnen ze niet terugvinden hoeveel ik gebruik ofzo...
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:38
CoolJessy
CoolJessy is offline
Hmm net bij de gemeente geweest, en mijn maandelijkste inkomsten zouden dus inderdaad zeggen: je hoeft niet te betalen. (Die "-" betekent inderdaad negatief ) helaas alleen had ik destijds 300 euro meer op mijn spaarrekening staan dan "toegestaan" voor kwijtschelden.

Helaas is dat geld allang kwijt. Heel de zomer gewerkt (meer dan 8 weken fulltime). En ik had nét genoeg geld voor mijn collegegeld te betalen. De boeken moesten dus van de spaarrekening, zoals tot nu toe elk half jaar...

Mja ze wou dan wel een regeling treffen, 4*65 euro ongeveer. Nog steeds geen idee hoe ik dat ga doen maar das toch al beter dan in een keer...
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 16:16
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
CoolJessy schreef op 06-10-2006 @ 14:38 :
helaas alleen had ik destijds 300 euro meer op mijn spaarrekening staan dan "toegestaan" voor kwijtschelden.

Je moet ook niet aangeven op het kwijtscheldingsformulier dat je een spaarrekening hebt lopen.

Heel domme zet!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 17:16
Verwijderd
@cornel
Wat is er dom aan eerlijkheid? Je hebt een spaarrekening, je hebt geld om zoveel dingen te kopen, waarom zou je dan gaan liegen? Tuurlijk is het een groot bedrag en in sommige gevallen(zoals bij ts) zijn ze iets te streng qua kwijtschelden, maar dat komt ook door mensen die inderdaad een hoop verzwijgen en dat geld makkelijk kunnen missen. Op zo'n manier ben je een profiteur.

@CoolJessy
Kunnen je ouders je niet op de een of andere manier steunen hierin? Of kan je geen baantje zoeken ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 18:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Oh, ik had even begrepen dat je dat maandelijks moest betalen, ik vond het al idioot. Maar binnen een maand dus.

Teken bezwaar aan, als je zaak herzien wordt met je nieuwe saldo op je spaarrekening krijg je vast korting.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 20:38
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Cornel schreef op 06-10-2006 @ 17:16 :
Je moet ook niet aangeven op het kwijtscheldingsformulier dat je een spaarrekening hebt lopen.

Heel domme zet!
Hele slimme zet....liegen en fraude wordt meestal niet zo gewaardeerd
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 22:24
PV
PV is offline
Volgens mij wordt geld op je spaarrekening ook niet meegeteld? Iig bij mij toch niet.

Bij mij (gemeente Tilburg) was de berekening als volgt;
inkomsten: 1657
uitgaven:
norm kwijtschelding: - 841
woonlasten: - 0
premie zfw awbz: - 69
betalingscapaciteit: 747

mijn hele spaarrekening komt hier niet in voor.

maargoed, wel vreemd dat je in jouw geval (met een negatieve betalingscapaciteit) toch moet betalen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 06-10-2006 @ 21:38 :
Hele slimme zet....liegen en fraude wordt meestal niet zo gewaardeerd
Cornel snapt dat soort dingen geloof ik niet...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 09:55
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Cornel schreef op 06-10-2006 @ 17:16 :
Je moet ook niet aangeven op het kwijtscheldingsformulier dat je een spaarrekening hebt lopen.

Heel domme zet!
Nee, je kunt beter de wet overtreden met alle mogelijke gevolgen van dien.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 11:41
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Cornel schreef op 06-10-2006 @ 17:16 :
Je moet ook niet aangeven op het kwijtscheldingsformulier dat je een spaarrekening hebt lopen.

Heel domme zet!
heb jij al eens een inspectie van de fiscus meegemaakt ?

ik zou maar met 1 oog open slapen, als ik jou was.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 06-10-2006 @ 17:16 :
Je moet ook niet aangeven op het kwijtscheldingsformulier dat je een spaarrekening hebt lopen.

Heel domme zet!
Allemachtig.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 15:33
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Wat zijn jullie voor lieve en brave burgertjes, maar intussen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 16:06
Verwijderd
Ik hoop zóóóó dat de fiscus bij jou langskomt. :')
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-10-2006, 16:28
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Sylph schreef op 07-10-2006 @ 17:06 :
Ik hoop zóóóó dat de fiscus bij jou langskomt. :')
Ze zijn intussen vaste klant aan huis.

Met al die muziek die ik heb, heb ik ook veel aftrek posten.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 17:30
Verwijderd
Aftrekposten in meer dan eén opzicht ja...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 17:43
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Domme vraag van mij misschien, maar heb je je stufi als inkomsten gerekend? want normaal gesproken (bij de belastingsdienst) is het zo dat je stufi niet als inkomsten tellen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 23:24
CoolJessy
CoolJessy is offline
Ze hebben me verteld dat het niet aan mijn inkomsten lag omdat dat inderdaad negatief was. Voor studenten werd een standaard inkomst van 560 ofzo gerekend en daarbij nog dingen als zorgtoeslag (huurtoeslag wordt pas onder het kopje "woonlasten" meegenomen). Wat dat betreft ik had dus geen keus Mijn inkomsten klopten er ook niet mee maarja... De spaarrekening was ook een totaal ander iets (viel onder vermogen ipv betalingscapaciteit ofzo).

Tja ik had destijds mijn spaarrekening opgegeven omdat ik dacht "ieder zichzelf respecterend mens heeft toch een redelijk bedrag achter de hand voor het geval het fout gaat... " Ik heb regelmatig geld nodig van die rekening (dat was het geld dat ik op mijn 18e van mijn ouders kreeg) om dingen te betalen (boeken bijvoorbeeld passen meestal niet in mijn budget).

Bovendien hielpen de kreten "als we erachterkomen dat er informatie onnauwkeurig is doorgegeven wordt uw verzoek afgewezen" er ook niet echt aan mee om het te verzwijgen

Een baantje heb ik maar het verdient niet echt goed en ik kan alleen op zaterdag (of iig niet meer dan op een dag pw) zo'n 7 uur per keer werken vanwege mijn studie. En mijn ouders... daarmee heb ik al ruzie als ik alleen nog maar het woord "geld" noem... die geven hun maandelijkse "verplichte" bijdrage maar het liefst ook geen cent meer.

Voorbeeldje: ik "behoor" volgens IB groep minimaal 250 per maand te krijgen van mijn ouders maar omdat ze mijn zorgverzekering betalen krijg ik 200 omdat dan mijn zorgtoeslag en de verhoogde stufi vanwege de zorgverzekering naar hun toe gaat. Dan betalen ze dus zelf nog 50 euro voor mij aan de verzekering. Ofwel: 250 - 50 + 50 = 250. )

Naja... daarmee valt dus niet te praten.
Lenen van IB is nog een mogelijkheid, maar gezien je maar 4 jaar stufi krijgt en daarna alleen nog kan lenen, en mijn studie waarschijnlijk nog wel even duurt, stel ik dat liever uit tot ik geen stufi meer krijg, dat moet tenslotte ook weer eens terug betaald worden.

Anyway een meevaller: Mijn huis wordt verbouwd en dat geeft overlast: Na veel klagende studenten en met actie drijgende studenten heeft de verhuurder besloten ons met 250 euro tegemoet te komen. Dat komt dan weer net op een goed moment
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 23:36
PV
PV is offline
Maar ligt het nou aan mij of? Want ik snap nog steeds niet waarom je dat geld nou moet betalen? Als de gemeente zelf al zegt, dat je inkomsten negatief zijn?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 23:46
CoolJessy
CoolJessy is offline
Citaat:
PV schreef op 08-10-2006 @ 00:36 :
Maar ligt het nou aan mij of? Want ik snap nog steeds niet waarom je dat geld nou moet betalen? Als de gemeente zelf al zegt, dat je inkomsten negatief zijn?
Er werd een verschil gemaakt in betalingscapaciteit per maand (dat is, inkomen en daarvan afgetrokken de woonlasten, zorgverzekering en de "norm") en het vermogen (dat is spaarrekening).

Volgens de betalingscapaciteit kwam ik dus in aanmerking voor kwijtschelden, maar ik had meer dan de "norm" voor spaarrekeningen op mijn spaarrekening staan dus vonden ze dat ik het maar gewoon kan betalen
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 00:02
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
PV schreef op 08-10-2006 @ 00:36 :
Maar ligt het nou aan mij of? Want ik snap nog steeds niet waarom je dat geld nou moet betalen? Als de gemeente zelf al zegt, dat je inkomsten negatief zijn?
Als de norm voor kwijtschelding € -840 is (toch? kijkende naar de TS post) dan kan het dus zo zijn dat je negatieve inkomsten hebt, maar niet ver genoeg negatief om voor kwijtschelding in aanmerking te komen.

Dat gebeurd bij veel uitkeringen. Stel dat je werkeloos zou worden, dan wordt je eerst geacht je huis te verkopen en je gehele vermogen op te eten voordat je een beetje een uitkering krijgt. Kutsysteem natuurlijk omdat vermogen opbouwen essentieel is voor later, maar we wilden in Nederland nu eenmaal zou graag stoer doen met de kreet 'solidariteit'.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2006, 09:06
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-10-2006 @ 19:49 :
Teken bezwaar aan, als je zaak herzien wordt met je nieuwe saldo op je spaarrekening krijg je vast korting.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:59
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
CoolJessy schreef op 08-10-2006 @ 00:24 :
Voorbeeldje: ik "behoor" volgens IB groep minimaal 250 per maand te krijgen van mijn ouders maar omdat ze mijn zorgverzekering betalen krijg ik 200 omdat dan mijn zorgtoeslag en de verhoogde stufi vanwege de zorgverzekering naar hun toe gaat. Dan betalen ze dus zelf nog 50 euro voor mij aan de verzekering. Ofwel: 250 - 50 + 50 = 250. )
Er bestaat ook de mogelijkheid om bij de IB-groep een extra aanvullende prestatiebeurs te krijgen als je kan aantonen dat je ouders niet meer willen/kunnen betalen. Het is wel een gedoe, maar goed, mocht het lukken heb je wel een extra zakcentje.

Ik weet dat ze in de gemeente Delft ook vrij streng zijn met het kwijtscheldingsbeleid. Je kan nog zo weinig verdienen, maar als je meer dan een x bedrag op je spaarrekening hebt staan (ook al is dit bedoeld voor school e.d.) moest je gewoon de volle mep betalen. Sommige studenten hebben daar als oplossing voor bedacht dat ze geen eigen spaarrekening hebben, maar zeg maar bij hun ouders sparen, door aan hen maandelijks iets over te maken. Nou geloof ik niet dat dat in jouw geval mogelijk is, maar misschien kun je er de volgende keer voor zorgen dat op het moment van aanvragen van kwijtschelding er op je spaarrekening bijna geen geld staat.

In ieder geval wel altijd netjes opgeven, want hoe meer mensen 'fraude' plegen door spaarrekeningen niet op te geven, hoe moeilijker er over kwijtschelding gedaan wordt en hoe minder mensen kwijtschelding krijgen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 08-10-2006 @ 15:59 :
Er bestaat ook de mogelijkheid om bij de IB-groep een extra aanvullende prestatiebeurs te krijgen als je kan aantonen dat je ouders niet meer willen/kunnen betalen. Het is wel een gedoe, maar goed, mocht het lukken heb je wel een extra zakcentje.
Dat krijg je niet als je nog contact hebt met je ouders en je ouders wel nog je zorgverzekering betalen hoor. Dat is echt voor extreme situaties waarin je geen contact met je ouders hebt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 10:50
CoolJessy
CoolJessy is offline
Ja precies. Mijn ouders verdienen genoeg zodat ik geen aanvullende beurs krijg maar je ze hebben ook nog 2 andere kinderen en kunnen gewoon niet met geld omgaan

Opzich is t niet zo'n probleem hoor ik heb wel contact met mijn ouders, over geld valt alleen niet te praten en ze hebben me van te voren al duidelijk gemaakt dat ik niet bij hun om meer hoefde te vragen.

Tja ze hadden gewoon vroeger voor mij moeten sparen eej maarja dat hadden ze niet gedaan omdat ze altijd maar hadden gedacht dat ik naar de Havo zou gaan... Alsof ze op HBO niet net zo veel collegegeld vragen

Ik zat er inderdaad ook al aan te denken om via hun te sparen maar ik weet niet of dat kan werken, als ik hen meer geld geef/ zij mij minder, dan geven ze dat gewoon zelf uit volgens mij

Jup maargoed die regeling scheelt al want 65 euro kan ik per maand nog wel ergens bij elkaar krijgen (of lenen van mijn spaarrekening en later terugstorten als ik in de kersvakantie weer wat meer uurtjes kan werken).
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 13:15
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
CoolJessy schreef op 09-10-2006 @ 11:50 :

Tja ze hadden gewoon vroeger voor mij moeten sparen eej maarja dat hadden ze niet gedaan omdat ze altijd maar hadden gedacht dat ik naar de Havo zou gaan... Alsof ze op HBO niet net zo veel collegegeld vragen
Ja, want je ouders moeten natuurlijk op je 19e nog alles voor je betalen.

dat de ibg vindt dat je ouders genoeg geld hebben om jou ook nog wat te geven, wil nog niet zeggen dat dat ook echt zo is.

'ze hadden vroeger voor me moeten sparen'. Je bent 19 jaar oud geworden en je bent niet van honger en dorst omgekomen, dus als ik jou was zou ik niet zo zeiken.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 14:34
CoolJessy
CoolJessy is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 09-10-2006 @ 14:15 :
dus als ik jou was zou ik niet zo zeiken.
Is er een sagerijnig ofzo...
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 15:01
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
CoolJessy schreef op 10-10-2006 @ 15:34 :
Is er een sagerijnig ofzo...
Nee, ik ben niet chagrijnig. Ik weet overigens wel hoe je dat spelt.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 16:32
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
CoolJessy schreef op 10-10-2006 @ 15:34 :
Is er een sagerijnig ofzo...
Over ''sagerinig'' gesproken.

Heb je al betaald?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 17:33
CoolJessy
CoolJessy is offline
Nee, ik krijg deze week een brief waarin staat wat ik geregeld heb met de gemeente daar wacht ik even op voor ik betaal... Je weet het nooit met dat soort dingen.
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 21:27
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
CoolJessy schreef op 10-10-2006 @ 15:34 :
Is er een sagerijnig ofzo...
Ah, de pabo leerling herkent men overal.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 09:27
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Nu kappen met flamen
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Gemeente Belastingen als Rotterdamse huurder
Languh
18 10-06-2009 17:02
Werk, Geld & Recht Gemeentelijke belasting
JustMe-L
37 10-03-2009 22:45
Werk, Geld & Recht Onkostenvergoeding belast
Orange_Orange
1 07-12-2008 15:52
Werk, Geld & Recht Gemeentelijke belastingen
Tuinkabouter9
13 01-08-2008 09:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Vlaktaks
Sanctus
164 09-06-2006 08:38
Werk, Geld & Recht Woning huren...
little_devotion
7 03-11-2004 09:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.