Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2002, 20:07
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Gym op school. Wat vinden jullie ervan? Leuk of juist helemaal niet? Ik wil het graag weten en wat vind je er dan leuk aan of juist niet?

Ik vind het overigens VRESELIJK, ik kan het niet en je wordt beoordeeld op hoe je het doet en niet naar je inzet en vooruitgang.
Overigens kan ik het wel met een bepaalde leraar vinden, met hem erbij durf ik over de bok te springen! En hij zorgt er wel voor dat je een zes staat met inzet.
Maar ik heb eens een onvoldoende gestaan op mijn rapport door zo'n stomme leraar die verwacht dat je gym helemaal geweldig vindt en het allemaal kunt wat hij wil.
__________________
I like to say what I want to say

Laatst gewijzigd op 22-08-2002 om 20:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2002, 20:10
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
*slaat gym meestal over*
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:10
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik vond het VERSCHRIKKELIJK!
Ik had liever 3 uur Frans dan 1 uurtje gym.
Ik heb echt trauma's van kastspringen en ringzwaaien en weet ik wat nog allemaal. Maar ik ben er nu voor de rest van mn leven vanaf!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:26
!Fa!Ke
Avatar van !Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
Ik vind het wel meevallen, enkel intapen en medelijden wekken en rustig aan meedoen en evengoed goede cijfers op me rappie hebben
__________________
ik ben dood *hihi*
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:04
FlyingPinguin
Avatar van FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
vreselijk... je moet verplicht actief meedoen en als je duidelijk maakt dat je er geen donder aan vind heb je een slechte inzet. zo'n gezeik...
mjah, die gymleraren doen ook alleen maar hun werk, maar toch.... ik wou dat ze dat ergens anders gingen doen....
__________________
Things are getting worse, please send chocolate
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 22:42
Mindfields
Mindfields is offline
ik vind het geweldig, echt een fijn vak

lekker voetballen
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 23:20
Verwijderd
blij dat het er is, eindelijk een keer een uurtje geen saaie les, maar lekker sporten... hmmm, sporten is geweldig
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 23:41
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
vreselijk vak!
in de 1e had ik een coole leraar voor gym, daar kreeg k nooit lager van als een 6

afgelopen jaar m'n mentor waar k iedere les mee overhoop lag.. voor ieder onderdeel een onvoldoende
HIJ HAALDE ZELFS DE PUNTEN DIE EEN ANDERE (VERVANGENDE) LERAAR GAF NAAR BENEDEN!!

hoop dat ik nu n beetje n makkelijke krijg maar gym is en blijft een kutvak!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 08:15
tacidvs
tacidvs is offline
Hehe, grappig, dit is nu typisch het Franse poëzie -equivalent, voor de dames. Kunnen jullie je voorstellen dat het leuk is dat jongens in een vak het beste zijn?





__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 08:33
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
VRESELIJK... met voetbal vliegende ballen die je keihard tegen je kop aan krijgt
En dingen moeten doen die je liever niet doet...
Ik had altijd iets van een 5/6 ..
Maar meestal deed ik gewoon niet mee met een of andere vage smoes

GELUKKIG ben ik er nu vanaf
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 08:43
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Niet leuk ik ben helemaal nie goed in sport, ik ben daar iets te stijf voor denk ik :/ Maar daarnaast, leraren verwachten dat (omdat je in de bovenbouw zit) meteen 3 meter met een speer kan werpen, terwijl je het pas 2/3 x hebt geoefend...echt lame
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 08:48
Ki Fighter
Avatar van Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ik zelf vind het kei leuk. Alleen nou zat er zo'n dikke jonge bij ons in de klas met dus helemaal geen conditie. Hij kon best goed leren en haalde dus ook voldoendes voor de vakken, alleen nou is het bij ons op school dus zo dat het 3e en het 4e leerjaar één zijn, dus als je in de 3e zit begin je al aan je examenjaar. Nou is dus gym ook een examenvak, die dikke haalde dus alleen maar diepe onvoldoendes voor gym, en daardoor is hij zelfs bijna blijven zitten, op het nipperde kon hij dus overgaan. En dat alleen omdat die kutschool bij ons gym meetelt voor de examen.
__________________
Mooi geschreven heh?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 08:53
Verwijderd
Afgelopen jaar (5 Havo) gingen we vooral 'buitenschool' dingen doen, snooker, fitness, tennis.. Waren volgens mij 4 blokken, je mag per blok max. 1 les missen (door ziekte, maar je kan ook gewoon spijbelen.. sectie gym checkt niet of je ziek bent bij de rector oid). Wanneer je meer dan 1 les miste, moest je een verslag schrijven over het blok.. van 1 tot 1,5 A4tje... Tja, bij twee blokken met ik 3 keer geweest, bij de andere twee 1 keer... En rarara, ik heb tóch een G op mijn eindlijst: voor de verslagen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 11:11
MAGIC-MAN
Avatar van MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Ik heb geen conditie maar altijd wel een cijfer rond de 7, alleen omda ik mn best doe ik heb er nie zo'n problemen mee, maar t hang er altijd vanaf welke leraar je hebt hoor.
__________________
Als de wereld een appel is........dan is de school een rotte plek
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 11:18
femme
femme is offline
gym is eigenlijk het enigste lesuur waar ik nooit voor gespijbeld heb... ik vind het echt ontzettend leuk!! bij ons wordt je zeker ook beoordeeld op inzet/motivatie enzo... dat telt allemaal mee met je cijfer.. ik vind het echt heerlijk om aan het eind van zo'n rotweek twee uurtjes te gymen (had het altijd op vrijdag de laatste twee uur)... afgelopen twee jaar deden we ook alleen maar leuke dingen (geen coupe-test [hoe schrijf je dat??] of veldloop ofzo..).. allemaal balspelen en atletiek en dat soort dingen.. heel leuk!
__________________
* I'm not a complete idiot, some parts are missing... *
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 11:23
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Afgelopen jaar (5 Havo) gingen we vooral 'buitenschool' dingen doen, snooker, fitness, tennis.. Waren volgens mij 4 blokken, je mag per blok max. 1 les missen (door ziekte, maar je kan ook gewoon spijbelen.. sectie gym checkt niet of je ziek bent bij de rector oid). Wanneer je meer dan 1 les miste, moest je een verslag schrijven over het blok.. van 1 tot 1,5 A4tje... Tja, bij twee blokken met ik 3 keer geweest, bij de andere twee 1 keer... En rarara, ik heb tóch een G op mijn eindlijst: voor de verslagen
die ga ik volgend jaar ook maar eens proberen, wij krijgen geloof ik ook zo'n soort programma.
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 12:58
euro
Avatar van euro
euro is offline
Ik vind het wel een leuk vak! Je hebt geen hw, je hoeft er niet stil te zitten enz.! Oké sommige dingen die we metgym doen vind ik wel minder, maar meestal is het wel gezellig. En als je gewoon meedoet heb je altijd een 6 op je rapport
__________________
nein
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 13:20
Sommetje
Sommetje is offline
Vreselijk!!!! Ik heb er vele traumatische herinneringen aan overgehouden. Ik ga naar de zesde en heb dan nog steeds gym . Altijd vreselijk sadistische leraren gehad.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-08-2002, 13:36
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Vroeger toen in nog en klein jongetjuh was zat ik op gym

1, 2, 3 jaar van het vmbo ben ik ook naar gym geweets
4 jaar nooit
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 13:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik vind 't wel leuk. ben ook wel goed in de meeste dingen, hoewel ik wel een heel slechte conditie heb. dat komt door blessures en door die zelfde blessures heb ik dan ook bij elkaar denk ik 2 jaar gym gemist. af en toe speelt zo'n blessure nog 'heel toevallig' tijdens een coopertest oid op

bij ons wordt je btw op zowel inzet als prestatie becijferd. maar als je inzet goed is heb je sowieso een voldoende.

daarnaast hadden we ook een toffe docent, die soms zomaar zei dat er een gymles verviel omdat ie niet zo veel zin had...
das erg leuk, als het je laatste 2 lesuren zijn
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 14:15
georgie
georgie is offline
ben nu "ziek" en ja wat had ik, gym haha.
vind gym dus VRESELIJK, als ik ga solliciteren is er echt niemand die mij vraagt om een handstand te doen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 14:38
seann
seann is offline
Ik vind lichaamelijke opvoeding leuk!! (op dat dans gedeelte na dat is vreselijk, alles klaar zetten en opruimen trouwens ook )

Bij mij op school wordt je eigenlijk alleen maar beoordeeld op inzet. Dat is voor sommige mensen echt een uitkomst omdat ze wat zwak zijn in het uitvoeren van bepaalde onderdelen.

Dit is voor mij weer in een nadeel want mijn inzet is soms wat matig.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 14:39
Nuck
Nuck is offline
Gym is leuk . Vooral dit jaar, we mochten zelf ons programma samenstellen. Ik ga squashen, golfen, basketballen en handballen.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 15:50
Alana
Avatar van Alana
Alana is offline
Nee, en zeker niet als het keihard regent en je mag lekker op het veld gaan moddernekken (=kogelstoten) in de zwarte drab of verspringen (zodat je aan het eind van de les onder de kattenstront zit), dan heb ik meestal niet zo'n zin...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 15:59
!Fa!Ke
Avatar van !Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
tsjah, ik heb zwakke gewrichten en dat vind ik af en toe wel jammer opzich... Maar zoals vorig jaar met de coopertest had ik me gymspullen niet bij me en wel wat last van me knieen en toch ging ik meedoen iedereen verklaarde me voor gek enzo.
Dinsdag eerste keer gym, nieuwe lerares, kijken of ze een beetje wil geloven met m'n gewrichten, mja, kmoet toch me enkel intapen....
__________________
ik ben dood *hihi*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2002, 16:15
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik vind gym echt vreselijk! In de eerste klas had ik een verschrikkelijke leraar en probeerde ik met smoesjes enz onder de lessen uit te komen. In de tweede had ik een leuke leraar die beoordeelde je inzet en niet je kunnen. Hierdoor had ik zomaar in acht op m'n rapport ipv de zes van het vorige jaar. In de derde had ik weer de leraar uit de eerste maar heb ik wel m'n best gedaan (niet dat hem dat wat uitmaakte) en kreeg ik er met zeer veel moeite een zeven uit. Dit jaar heb ik weer een andere leraar en die schijnt weleens aangeklaagd te zijn wegens seksuele intimidatie...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 16:33
Verwijderd
tja ik vind het niet echt een geweldig vak ofzo, maar ik lig er niet 's nachts wakker van.
btw op zich vind ik alles wel leuk, behalve turnen.

Laatst gewijzigd op 22-08-2002 om 20:19.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 16:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
leuk alleen jammer, dat iedereen er altijd zo suf bijzit. Het zou leuker zijn als iedereen een beetje fanatieker meedeed! (ik ga trouwens de opleiding voor gymleraar doen! Ik ga aleen geen les geven op een middelbare school. Daar heb ik geen zin in, omdat iedereen zo;n beetje gym stom vindt. Op een basisschool is het wel leuk.)
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 16:55
icegirl.com
Avatar van icegirl.com
icegirl.com is offline
Ik vind het soms wel meevallen. Als we maar niet zo'n domme sport gaan doen.
Zwemmen en schaatsen met school vind ik VERSCHRIKKELIJK.
En trouwens.. bij ons word je wel beoordeeld op inzet.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 18:13
the tourist
the tourist is offline
Ik vind het meestal ook niet zo leuk. Alleen dit jaar hebben wij nog maar 75 minuten gym, of te wel 3 kwartier. En wij gymen nu op niveau, er zijn verschillende groepen, dus als je niet zo goed in gym bent doe je gewoon het laagste niveau. Dat is wel handig!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 19:02
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik HAAT gym en ga dus ook NIET naar gym.
Vorig jaar ben ik daarmee weggekomen, hopelijk lukt het dit jaar weer.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 19:25
Verwijderd
Wahahahahaaaa ik heb geen gym meer in VWO 6!! ^___^

(verder - joah, prima... laatste tijd vorig jaar had ik tennis en paardrijden, dan vind ik alles best! Volleybal is ook leuk. Maar rondjes rennen om het sportveld kunnen ze van mij laten zitten)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 19:10
Verwijderd
Ik vind gym wel leuk eigenlijk.. Ik heb alleen wel een onwijze hekel aan hardlopen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:


die ga ik volgend jaar ook maar eens proberen, wij krijgen geloof ik ook zo'n soort programma.
klopt, krijgen wij ook...
welke dingen zullen wij gaan doen?

enne, voogt die beoordeelt ook op inzet hoor. Dus aan het begin doen alsof je niks kan, en later doen wat je kan, en je hebt zo een voldoende (hoe denk je dat ik anders 2 jaar geleden aan al die 10-en ben gekomen voor trampolinespringen, en afgelopen jaar zeer veel G-tjes... )

Verder vind ik gym niet zo heel erg.
Met de kast vind ik wel leuk maar basketbal heb ik een hekel aan, want daar heb ik in de 1e, 2e en 3e mn vinger mee gebroken, en verder heb ik ook een hekel aan alle andere balsporten (muv trefbal, dan laat ik me altijd afgooien en ga in het achterva staan ) en badminton vind ik ook leuk om te doen
dus meestal is het wel leuk, maa soms niet
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:57
C5C5C
C5C5C is offline
ik vind gym niet echt leuk, gelukkig doen we heel soms nog leuke dingen
__________________
www.myforumclub.tk
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 15:15
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik HAAT gym , en ben er ook maar een paar keer bij geweest.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-08-2002, 16:51
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
alleen als we american football/rugby gaan doen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:24
Angeles
Angeles is offline
Ik vond gym op school helemaal niks, vooral veldgym. Alleen in de laatste twee jaar werd het leuk, toen we keuzesport hadden (op de keer na dat ik paardrijden had gekozen en het heel eng vond, waardoor ik maar twee keer ben geweest en als sanctie met de brugklas moest gymmen). Daar heb ik wel leuke sporten gedaan, zoals zelfverdediging, schaatsen, yoga, tennis en dans, maar je kon ook bijvoorbeeld zwemmen of zeilen kiezen.

Maar gewoon gym in een zaal of op een veld, dat vond ik helemaal niks. Ik ben ook blij dat ik er nu van verlost ben.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:39
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
leuk alleen jammer, dat iedereen er altijd zo suf bijzit. Het zou leuker zijn als iedereen een beetje fanatieker meedeed! (ik ga trouwens de opleiding voor gymleraar doen! Ik ga aleen geen les geven op een middelbare school. Daar heb ik geen zin in, omdat iedereen zo;n beetje gym stom vindt. Op een basisschool is het wel leuk.)
O, vinden mensen gym daar wel leuk. Nou ik vond gym op de basisschool niet leuk. Zeker omdat ik vier keer per week gym had en er niet zo goed in pas. Daar heb ik meer trauma's aan overgehouden dan van de gymlessen op de middelbare school.(Ik moet nog één jaar gym doen )
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:44
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Wahahahahaaaa ik heb geen gym meer in VWO 6!! ^___^

Nou, ik ben blij voor je. Zelf heb ik in 6vwo nog wel gym. Niet veel (zo'n twaalf lessen volgens de gymdocent), maar toch. Ik vind het behoorlijk irritant!
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:50
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Ligt er aan hoor..

Je krijgt er natuurlijk wel lekkere spieren van...


maar 1 ding haat ik wel.. en dat is BUITEN GYM!!!
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 18:02
Verwijderd
Citaat:
AMDFreak schreef:

maar 1 ding haat ik wel.. en dat is BUITEN GYM!!!
totally agree!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 21:06
Verwijderd
Gym? Da's bij vlagen leuk. Ligt eraan wat je gaat doen in die les he...
Kijk, als het voetballen is...ja...dan skip ik die les liever.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 21:44
Verwijderd
'k heb bloedhekel aan gym... al die achterlijke opmerkingen naar mijn hoofd is nie leuk
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 22:13
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Hehe, grappig, dit is nu typisch het Franse poëzie -equivalent, voor de dames. Kunnen jullie je voorstellen dat het leuk is dat jongens in een vak het beste zijn?





bij mij in de klas zijn de meiden beter in gym, in ieder geval qua cijfers . En bij ons op school krijg je ook als je gewoon bijna alle lessen op komt dagn e ook nog een klein beetje meedoet sowieso een 6. Maar ik vind het altjd wel lekker om ff te sporten, maar gym is echt typisch zo´n vak waar de hoogte van je cijgfer ervoor in verband staat met hoe leuk je het vind.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 12:31
Verwijderd
Bij ons krijg je ook een cijfer voor inzet. Maar ik vind gym onwijs gaaf. Alleen binnengym is minder, staan dan ook vaak een 7 ofzow. Alleen buiten roeleerd zwaar
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 15:41
LittleLucille
LittleLucille is offline
k heb kei gave gym leraar! echt!
kwam hem vandaag tegen op de gang even praatje met hem gemaakt och jah
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 18:35
¤Aylin¤
Avatar van ¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
Ik haat gym!! Echt verschikkelijk...maarja, nu ik in de 4e zit mag ik bepaalde dingen kiezen. Dus ik kies gewoon alles wat niet met turnen te maken heeft...want dat vind ik echt het ergste van gym. De rest valt wel mee, ik heb besloten om me er geen zorgen over te maken.
Alleen wel vaag dat je op gym kan blijven zitten...En als je ziek bent geweest, moet je gym het einde van het jaar inhalen... vaag..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 15:57
Verwijderd
>> kots <<

gym is echt NIET leuk. bijv verplicht kunnen scheidrechteren bij volleybal vind ik dus echt rete moeilijk. ik kan best wel jureren (bij schermen), maar dan alleen niet bij volleybal en basketbal enzo.

waarom verplichten ze je dingen te kunnen bij alleen die sporten die op school gedaan worden.

ik wil best sporten (graag zelfs!) maar niet die suffe uitgekoauwde sporten van school...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 16:06
shy girl
shy girl is offline
Ik haaaaaat gym..envooal de leraar die wij ervoor hebbe! ik schijt in mn broek voor die vent...die gaat ervan uit dat je alles kunt, en als je het niet goed doet of ff iets anders doet, gaat ie je afzeiken..daarkani k absoluut niet tegen..ben bang vor de komende gymlesse...ik kan nix
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Gym op school; Jullie mening.
Wout130503
63 24-07-2017 22:58
Algemene schoolzaken Probleem met gym
Ji-Hyun
57 17-02-2013 21:25
Vrije tijd Gym
Rashanen
12 29-11-2010 10:13
Algemene schoolzaken Gym op school
Musicfan1
14 27-08-2009 13:28
Lichaam & Gezondheid douchen op school
lakyie
45 15-04-2002 18:39
Psychologie Gym op school
Lucky Duck
49 25-01-2002 21:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47.