Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2003, 11:15
Shygirl
Shygirl is offline
Ik weet dat er al een topic is over seks met een vriend en das ook mijn onderwerp, maar bij mij ligt het even anders, ik zou het fijn vinden als jullie dit ook even zouden willen lezen.

Iets meer dan een maand geleden heb ik tijdens het uitgaan met een jongen gezoend, het was al een goede vriend van me maar we zijn steeds verder nu naar elkaar toe gegroeid. Hij zou toen een keertje blijven logeren, omdat hij niet goed naar huis kan na het uitgaan en hij zou mee naar waar wij altijd uitgaan. Echter had het toen zo hard gesneeuwd dat we niet uit konden. Hij is toen wel langsgekomen om een filmpje te kijken en hij heeft toen ook bij me gelogeerd. We zijn toen samen in bed beland, de week daarop gingen we wel echt uit en bleef hij weer slapen. Hij is trouwens ook gewoon hier een keertje geweest toen we beide vroeg uit waren en we zeker waren dat er niemand bij mij thuis zou zijn. We zijn toen weer vrijend geëindigd.
Afgelopen weekend heb ik bij hem gelogeerd en voor de afwisseling dus een keer in zijn bed geslapen Het is echt heel fijn samen met hem en de seks is geweldig, maar wat eigenlijk voornamelijk om het zoenen begon is nu vrij uit de hand gelopen. Ik heb nergens spijt van, dat is het probleem niet, want het is echt super met hem.
Maar nu komt dus het echte probleem, ik ga steeds meer voor hem voelen en ben zo bang verliefd te worden. Nu zou je zeggen bang… maar dat komt omdat we allebei een lange relatie achter de rug hebben en we allebei niet echt zin hebben in een nieuwe. Alleen als ik wel verliefd op hem word, dan kan ik echt niet meer zomaar met hem het bed in duiken, wetend dat hij ook gewoon met andere meisjes zoent enzow. En ik geef echt heel erg veel om hem, en ik vraag me af of ik, als ik diep in mijn hart kijk, toch niet al een beetje verliefd ben… *zucht* Als ik niet continu bezig zou zijn met tegen mezelf te zeggen dat ik niet verliefd mag worden, zeg maar.
Hij zegt dat hij zich ook wel eens dingen afvraagt over of hij verliefd is op mij… Dit weekend heb ik bij hem een film gekeken en ik lag zo heerlijk tegen hem aan, en we voelden allebei kriebels. Gisteraaf had ik een gesprek met hem via telefoon, waarbij hij op het einde zei dat hij af en toe zo de neiging had om te zeggen dat hij van me houd. Dat maakt het eigenlijk nog alleen maar moeilijker
Het belangrijkste van alles is dat ik de vriendschap met hem wil behouden, het is namelijk ondertussen wel ook mijn beste vriend. Ik heb ook al zovaak met hem over dit alles gepraat en we weten gewoon niet wat we moeten.
Aan de ene kant wil ik dus heel graag op deze manier door, maar aan de andere kant ben ik zo bang echt verliefd te worden. Ik vraag me dus echt af of het niet verstandiger is er mee te stoppen, nu ik nog denk dak niet echt heel erg verliefd ben. Heeft iemand dit misschien meegemaakt, heeft iemand misschien raad of weten jullie wat ik het beste kan doen?

Kuss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2003, 11:23
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Als hij zich moet inhouden zeg maar om te zeggen dat ie van je houd, kan ie dan gewoon niet van andere meisjes afblijven? Je zei dat je niet wilt dat ie met anderen zoent.

Dan maakt het niet uit of jullie een innig vriendschap hebben met sex of een relatie misschien.
Kennelijk hebben jullie dit nu alletwee nodig, dus als het goed gaat is het dan zo erg om verliefd te worden?

Succes!
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:33
Shygirl
Shygirl is offline
Citaat:
SounD schreef:
Als hij zich moet inhouden zeg maar om te zeggen dat ie van je houd, kan ie dan gewoon niet van andere meisjes afblijven? Je zei dat je niet wilt dat ie met anderen zoent.

Dan maakt het niet uit of jullie een innig vriendschap hebben met sex of een relatie misschien.
Kennelijk hebben jullie dit nu alletwee nodig, dus als het goed gaat is het dan zo erg om verliefd te worden?

Succes!
Mmzzz... kijk we hebben allebei gewoon na een lange relatie de behoefte om gewoon te kunnen flirten enzow.. en ik zou idd niet willen dat als ik wat met hem kreeg of als ik echt verliefd op hem word, dat hij met een ander zou zoenen, terwijl wij gewoon het bed induiken. Maar denk niet dat we toe zijn aan een relatie...
We hebben idd wel de knuffels enzow nodig, maar ik weet niet, er zit ook gewoon beetje angst voor een nieuwe relatie... voor wat je allemaal opnieuw in moet leveren. Hadden we beide hiervoor niet zo'n lange relatie gehad en hadden we de tijd al gehad om zelf alles een beetje te kunnen ontdekken, was het misschien allang al wat geweest. Ik weet het gewoon allemaal niet meer... ben beetje ervan in de war.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:34
poesiefox
poesiefox is offline
MUTS! Je bent verliefd mens, en hij ook.

Wat een heerlijkheid, en allebei onbezet...

Wees blij, geniet ervan. Julie zijn het point of no return allang gepasseerd. Terug naar alleen vriendschap kan niet meer, de gevoelens zijn er al, zelfs al doe je je best om net te doen van niet. En daar word je alleen maar ongelukkig van.

Het feit dat die gevoelens er stiekem toch gekomen zijn, wil alleen maar zeggen dat jullie blijkbaar toch over die andere relatie heen aan het komen zijn.

Ze zijn alleen langzamer gegroeid dan wat je gewend was, maar daarom niet minder mooi. Ze groeien rustigjes door hoor. En ze zijn waarschijnlijk een stuk bestendiger. Verliefd op een ander zie ik jullie niet gauw meer worden.

Begin gewoon met rustig aandoen met die relatie, je hoeft niet meteen elkaar eeuwige trouw te beloven en ringen te kopen en samen naar de Ikea om een nieuwe bank uit te zoeken. Je hoeft hem niet meteen aan je ouders voor te stellen, en hij hoeft niet altijd met je mee als je uitgaat of wat dan ook. Voor mijn part noem je het geen relatie. Maar stop deze gevoelens niet weg uit angst.
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 11:40.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:44
Shygirl
Shygirl is offline
We zijn allebei heel erg aan onze vrijheid gehecht geraakt en willen dit gewoon niet meer kwijt op dit moment. We waren allebei vrij jong (owkee benk nu nog (18)) toen onze afgelopen relatie begon en die is niet zo lang geleden geëindigd. Ik ben nu net een tijdje vrij en vind het eignelijk wel heerlijk.
Alleen toen kwam hij dus... en ik ben erg aan hem gehecht geraakt enzow... het ook gewoon een knuf en een kus kunnen zoveel in me losmaken.
Maar een relatie, ik weet het allemaal niet, ik moet dan juist weer inleveren waar ik nu zo van geniet... en wat ik ik tijdens mijn vorige relatie allemaal heb moeten missen. En zo denkt hij dus eigenlijk ook wel een beetje....
*zucht, ik ben een hopeloos kind*
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:47
Shygirl
Shygirl is offline
Citaat:
poesiefox schreef:

Begin gewoon met rustig aandoen met die relatie, je hoeft niet meteen elkaar eeuwige trouw te beloven en ringen te kopen en samen naar de Ikea om een nieuwe bank uit te zoeken. Je hoeft hem niet meteen aan je ouders voor te stellen, en hij hoeft niet altijd met je mee als je uitgaat of wat dan ook. Voor mijn part noem je het geen relatie. Maar stop deze gevoelens niet weg uit angst.
Sja, mijn moeder en zusje hebben hem al gezien toen hij hier logeerde en ik heb zijn ouders en broertje al gezien toen ik daar logeerde. Maar dat was ook zegmaar uit het vrienden idee...

Maaruh, nog een klein nadeeltje, hij zit bij me in de klas... we zien elkaar nu al vrij vaak, maar als je een relatie hebt (of als je het niet zo noemt het stiekem toch hebt) lijkt me dat ook geen ideale situatie.

Maar denk opzich wel dat je gelijk hebt met het gevoelens wegstoppen uit angst, ik doe het namelijk wel een beetje
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:52
Verwijderd
ik wil niet al te hippie-achtig over komen... maar ehm...

- jullie hebben allebei gevoelens voor elkaar
- jullie kunnen allebei goed overweg met de ander
- jullie willen geen van beiden een vaste relatie
- jullie willen allebei met mensen kunnen flirten
- jullie willen allebei graag seks met elkaar

wat dacht je dan van een vrijblijvende open relatie?
dus dat het toegestaan is om met anderen te flirten, met anderen te zoenen, en dan kun je zelf afspreken hoe ver je daarin wilt gaan (dus dat je zegt dat je wel met anderen mag zoenen, maar er geen sex mee mag hebben, bijvoorbeeld, of dat je zegt dat je wel sex met anderen mag hebben, maar dan niet meerdere keren met dezelfde persoon, of alleen met 'onbekenden')... en dan daarover eerlijk zijn tegen elkaar...
verder is de relatie vrijblijvend, je hoeft elkaar niet per se altijd te zien, hoeft elkaar niet mee te nemen naar familiegelegenheden...

dit soort relaties kan erg slecht verlopen... maar het ziet er naar uit dat jullie toch allebei hetzelfde willen, en dat dit dan een oplossing zou zijn...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:56
poesiefox
poesiefox is offline
Shygirl, neem het zoals het komt, en pieker er niet zo over. Je kunt niet alles naar je hand zetten. Sommige dingen overkomen je nu eenmaal.
En school is over een paar maanden afgelopen. Wat is dat op een mensenleven?
Hou lekker allebei je eigen leven, spreek af en toe af, en zie maar gewoon waar het schip strand. Maar gooi het niet expres op de klippen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:00
Shygirl
Shygirl is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:

wat dacht je dan van een vrijblijvende open relatie?
Sja, dat is het nou juist, ik ben niet een type die als ik echt verliefd word (of maybe ben....) hem echt nog kan delen. Ik zou dan best een beetje jaloers worden.
Slecht eigenlijk want wat ik wil als ik wel verliefd word is: wel sex, geen relatie, maar hij mag niet met andere zoenen dan.... oei...
Kijk daar gaat het mis, ik wil een onmogelijke combi...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:01
Shygirl
Shygirl is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
.... en zie maar gewoon waar het schip strand.
Denk dak het daar dan maar ff zolang op houd...
Iig bedankt dat jullie hebben gereplyed, meer replys zijn altijd welkom

Kussie
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:07
poesiefox
poesiefox is offline
Vrijblijvende open relaties is een one way road to disaster! Een van de twee loopt een gebroken hart op, altijd. Gevoelens hebben de neiging te gaan veranderen, en dan is het zo vrijblijvend niet meer. En dan gaat de ander opeens staan bekken met een wildvreemde, want dat hadden jullie toch afgesproken, dat dat mocht? Resultaat: gekwetste gevoelens en ruzie.

Je kunt toch wel een tijdje, als je verkering uit is, NIET flirten of zoenen of sexen met Jan en alleman?

Jullie hebben dus geen officiele relatie met elkaar, maar je gaat ook niet actief op zoek naar nog weer een andere scharrel. Kijk eerst maar eens of dit wat kan worden.

Als je wel verliefd wordt op een ander, tja, dan weet je genoeg.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:21
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Als ik het zo lees willen jullie eigenlijk alletwee wel een relatie.
Maar je denkt terug aan de vorige en wat je daarbij moest missen.

Dat is toch perfect?
Een relatie is wat je er zelf van maakt.. jullie lijken daar toch hetzelfde over te denken.. wat je in vorige relatie miste aan vrijheid bijvoorbeeld kan je elkaar nu wel geven.

Voor de 1 betekend een relatie dat je bijna elke dag op elkaars lip zit en elke halve scheet die je wilt laten eerst overlegd met je partner, voor een ander is het je hebt iemand die je ziet wanneer je het alletwee wilt en waarbij je elkaar verder veel vrij laat.

Alle mogelijke variaties zijn er en jullie kunnen gewoon lekker samen bepalen hoe je het invuld.

Ergens hebben jullie al een tijdje een relatie, maar je ziet het niet uit angst voor wat je denkt dat je voor een relatie op moet geven.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 13:26
gangsta_bitch
gangsta_bitch is offline
Dit komt best bekend voor, k had ook eerst een vriend ( echte vriend ) en een hele goeie vriend. Dat ging toen uit... Ik heb met zeg maar toen die normale vriend ook heel veel zitte praten op msn enzo en dan weet je ook wat je aan elkaar hebt. Ik heb nu 2 maanden ruim iets met hem en we zijn echt gek van elkaar.

Je kan het gewoon doen, praat er veel over met elkaar en pas op dat je je hele goeie vriendschap niet verpest....

Qo3$j3$s$s
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:25
Verwijderd
Ik vind dit toch meer L&R dus ik verplaats hem daarheen...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:33
Shygirl
Shygirl is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik vind dit toch meer L&R dus ik verplaats hem daarheen...
Ik wist al niet waar ik hem moest plaatsen...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 17:46
M@@IKE
Avatar van M@@IKE
M@@IKE is offline
Heej!!

Ik heb het precies hetzelfde meegemaakt als jou... Ik was al heel lang goed bevriend met een jongen, uitgaan en bellen enzo. Maar het was puur vriendschappelijk, want ik was verliefd op zijn vriend. Dat ging na een tijdje over, maar nog steeds kon ik goed met hem opschieten. Ik had echt totaal geen gevoelens voor die jongen... Maar toen kwam carnaval eraan, dus ja, lang leve de lol en dus stonden wij (ik met een zatte kop) te zoenen. Ik wilde dit echt niet, want ik wilde hem niet als vriend kwijt enzo... Maar ja...na dat avondje begon ik me toch raar te voelen. Het voelde zo vertrouwd... Echt heel raar en ik voelde me erg verward. Hij was blijkbaar verliefd op me en ik heb besloten om het met hem te proberen, maar heb hem wel verteld dat het misschien wel onze vriendschap zou kosten. Maar om een lang verhaal kort te maken...morgen zijn we alweer 2 jaartjes bij elkaar en nog steeds super vrienden! Wat ik dus wil zeggen, go for it want het kan dus echt wel werken!! Succes!!

XXX Maaike.
__________________
Love Is TNT For The Brain
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:36
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Wordt verliefd, laat 'm je hart breken en je bent weer een stuk wijzer .
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:51
Shygirl
Shygirl is offline
Citaat:
AtHell schreef:
Wordt verliefd, laat 'm je hart breken en je bent weer een stuk wijzer .
Geweldig advies
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-02-2003, 19:08
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Shygirl schreef:
Geweldig advies
Dank je.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 19:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
nou ja, k vind dat je het gewoon moet proberen met hem. jullie zijn tenslotte al met elkaar naar bed geweest en het is overduidelijk dat jullie gek op elkaar zijn!!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 19:55
ShiningStar
ShiningStar is offline
Weet je wat je probleem is?
heb ik ook last van..

je denkt te veel na!
Doe waar JIJ je goed bij voelt!
dat telt!

succes!
liefsXX
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 19:58
load_harmony
load_harmony is offline
jullie relatie draait nogal om seks merk ik, hoe zou een ECHTE relatie dan kunnen werken als het allemaal is begonnen door seks?
ik zou heel voorzichtig zijn
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 20:02
ShiningStar
ShiningStar is offline
Weet je wat je probleem is?
heb ik ook last van..

je denkt te veel na!
Doe waar JIJ je goed bij voelt!
dat telt!

succes!
liefsXX
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 20:40
Bright Halo
Avatar van Bright Halo
Bright Halo is offline
Citaat:
ShiningStar schreef:
je denkt te veel na!
Doen we dat niet allemaal?

Als jullie echt gevoelens voor elkaar beginnen te ontwikkelen komt het vanzelf goed. Dan houdt hij vanzelf op te zoenen met andere meisjes, omdat hij met zijn hoofd en hart bij jou is. En jij doet dan hetzelfde.

Ra ra wat zal er dan gebeuren?
__________________
Stay cool.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 11:13
ShiningStar
ShiningStar is offline
[QUOTE]Bright Halo schreef:
[B]Doen we dat niet allemaal?

Yeps indeed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Misbruikt of eigen schuld?
Verwijderd
135 04-01-2013 01:29
Seksualiteit wel of niet vragen?
piet89
22 20-06-2012 10:55
Seksualiteit Sex & Leeftijd
Aeroplane
95 01-04-2008 11:52
Seksualiteit ex-vriendje
liefjes-
38 26-04-2006 10:09
Liefde & Relatie Gezeik met je ex..
KiMZz
24 30-12-2004 16:33
Seksualiteit tot hoever laat jij het toe als jouw partner seks wil met eigen geslacht?
Magdalena
29 16-07-2003 19:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.