Oud 23-12-2006, 19:14
Zomaar_even
Zomaar_even is offline
Hoi allemaal,

Zit met een probleempje en zou graag wat advies of zoiets willen hebben.

Ken sinds maand of 2 een leuke meid van 19. Ben zelf ietsie ouder(6 jaar ) en zit in een relatie maar die is niks meer en dat weet ze inmiddels ook.

Nu ben ik heel slecht in t opvangen van signalen van vrouwen en bij deze meid is dat wel heel moeilijk omdat ze nog vrij jeugdig en onschuldig overkomt. Ook is ze vrij verlegen (niet op praten enzo maar krijg t idee dat ze nog behoorlijk groen is op relatie gebied ), niet al te enthousiast en heel onzeker.

Maar hier ff t verhaal hoe wij met elkaar omgaan en dan zou ik graag van de meidenvooral willen weten of er bij haar ook een vorm van verliefdheid kan zitten.
Ze loopt stage bij ons en nu ben ik vrij close met haar geworden. Eerst in het begin veel met elkaar lopen enzo, wat grappen maken maar nu hebben we een soort sla relatie gekregen hahaha.
We grijpen beide elke mogelijkheid aan om elkaar zeer te doen(en nee is geen sm hahaha). Maar gewoon jennen tot op het bot en zij doet net zo hard mee. Heb al aardig wat blauwe plekken op mijn arm hehe. Ook als ik ergens anders heen loop loopt ze me vaak achterna.
Normaal zou je dan denken, jah die is verliefd maar er zijn ook dingen waardoor ik weer twijfel van haar kant. Als ze op msn zit dan msn-ed ze nooit zolang en ze zegt me ook niet altijd wat. Ik zou denken (probeer dat ook maar jah als ze in binnen 10 min weer offline is dan doe ik t dat ook maar niet meer) als ik op msn ben ,zij is we ook,dan wil ik zolang mogelijk blijven om met haar te kunnen kletsen.

Ook hebben we afgesproken om een keer een dagje weg te gaan met paar anderen. Alleen zij is zo een typ die alles wel goed vind maar nooit uit haar zelf wat zou regelen. Maar vraag ik haar of ze een keer mee uit eten wil dan komt ze vrij raar uit de hoek zo van..ja weet ik veel , weet niet ik lust niks bla bla bla bla

Nu kan dus meespelen dat ze nog thuis woont en niks gewend is(heb zelfs sterk vermoeden dat ze nog maar 1 vriendje heeft gehad) Ook vind ze alles stom zoals make up, korte rokjes zeg maar girl stuff. Ook heeft ze mooi lang haar maar altijd in een staart. Ze weet dat ik lang haar vooral los echt super vind maar denk je dat ik dat te zien krijg. Nee zegt ze dat doe ik nooit ook niet voor jouw.

Daarom mijn dilemma. Al dat geplaag , mij achterna lopen noem maar op het werk zou je er wat van denken maar daar tegenover staat dat ze nog zo kinderachtig is, niks gewend is , op msn wel eens wat zegt maar altijd weer vrij snel weg is en uit eten, stappen dagjes weg vind ze wel leuk maar volgens mij ook nog wel raar.

Zal zeker meespelen dak wat ouder ben en net uit een relatie kom(echt net want is heel vers) dat in combi met haar jeugdigheid(en bedoel nu geen 19 wat haar echte leeftijd is maar meer 14 of zo haha) maakt t zo moeilijk voor me of er echt iets is tussen ons of van haar kant alleen de spelerigheid en thats it.

Damm verliefdheid blijft moelijk hehehe

alvast bedankt voor t lezen\

J
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2006, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Zomaar_even schreef op 23-12-2006 @ 19:14 :
dat in combi met haar jeugdigheid
ik denk dat jullie goed bij elkaar passen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 19:19
Verwijderd
Dus omdat ze haar haren niet los wil doen voor jou, geen make-up draagt, niet veel zegt op msn en niet zo'n regelfiguur is ben je ervan overtuigd dat ze niet zo stapelverliefd op je is?


De logica ontgaat me even totaal....
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 19:39
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Niet te letterlijk opvatten Nala, denk ik Ik denk dat het meer voorbeelden van hem zijn om te laten zien dat ze niet altijd evenveel interesse in hem toont.

Vraag gewoon of ze zin heeft om een keer iets met je te gaan drinken en naar de bios te gaan, misschien wordt ze dan wat spraakzamer. Al vraag ik me af wat je in iemand ziet die nooit een eigen mening heeft, maar wie weet is ze gewoon verlegen en niet gewend haar mening te uiten.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 19:41
juno
Avatar van juno
juno is offline
Wat moet je in 's hemelsnaam met zo'n portret? Ik zou daar echt geen zin in hebben, veel te vermoeiend.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 19:42
*carmen*
Avatar van *carmen*
*carmen* is offline
Nou of ze is gigantisch onzeker en houd alles af, maar als jij haar al mee uit eten hebt gevraagd en ze dat eigenlijk niet wil en steeds de boot afhoudt (door smoesjes) kun je haar even vragen of ze niet met jou uit eten wilt omdat jij het bent of omdat ze eigenlijk niet van eten houd , maar misschien wel naar de bioscoop wil met jou...... en als ze dat niet wil... dan is ze denk ik niet zo geinteresseerd in jou als jij hoopt!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 23-12-2006 @ 19:39 :
Niet te letterlijk opvatten Nala, denk ik
Hehe, ik hou van duidelijk denk ik

Ik denk dat je gewoon niet een bepaald standaard patroon van iemand kan verwachten. Dus iemand die verliefd is doet niet alles wat je van haar wil (gelukkig maar zeg)
Als je wilt weten wat ze voor je voelt: vragen.
Het leven kan soms zo simpel zijn
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 20:46
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Klinkt iig alsof jullie leuk contact hebben en speelsigheid (is dat een woord??) is vaak wel een teken van een klik ja. Dat ze verder tegenstrijdige signalen geeft, kan goed komen doordat ze wat verlegen is en misschien idd nog wat weinig ervaring heeft op liefdesgebied. En jij bent natuurlijk wel 6 jaar ouder, ik kan me voorstellen dat haar dat ook wat 'afschrikt' als ze nog vrij onzeker en groen is. En wat ik zo uit je verhaal begrijp, weet zij ook niet goed wat jij voor haar voelt, dus dat kan haar ook tegenhouden om haar gevoelens te uiten.

Het enige wat eigenlijk echt duidelijkheid schept, is het haar te vragen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 21:20
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
pfff...
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 11:42
Smokin'
Smokin' is offline
Maar is dit meisje nou zo onzeker als jij beweert, of maak je dat er zelf van? je geeft namelijk niet echt voorbeelden waaruit blijkt dat ze echt onzeker en verlegen is. Ga na; een superonzeker en groen meisje dat:
- haar haar echt niet los doet voor hem
- die er een stijl op na houd die absoluut niet pas bij het heersende maatschappelijk ideaal

En je auwehoert met haar. So what? Je ziet het vaak bij mensen die elkaar leuk vinden en je ziet het tussen jongens en meisjes die niks met elkaar willen. Niet echt een basis om een goede conclusie te trekken over haar interesse. Daarnaast hoe lang ken je haar? Hoe kom je erbij dat zo'n meisje niks gewend is? Het kan best zo zijn maar dat moet je wel ergens op kunnen baseren. Jij zat de afgelopen jaren in een relatie, wie weet dat dit meisje allemaal heeft gedaan in die tijd. Zolang je daar geen goed beeld van hebt kan je dergelijke constateringen beter achterwege laten.

Dan nog een paar typische reacties van een meisje dat verliefd is:

"Alleen zij is zo een typ die alles wel goed vind maar nooit uit haar zelf wat zou regelen."

- Ja zulke types bestaan wel. Maar zodra een dergelijk meisje je écht' leuk vind verandert deze hele houding compleet. Ze zullen niet meteen bovenop je duiken en je bestoken met aandacht, maar wel degelijk initiatief nemen als ze weten dat jij er niet geheel onwelwillend tegenover staat.

"Maar vraag ik haar of ze een keer mee uit eten wil dan komt ze vrij raar uit de hoek zo van..ja weet ik veel , weet niet ik lust niks bla bla bla bla"

- Komop! als een meisje je leuk vind dan stelt ze als ze jou idee niet leuk tenminste nog iets anders voor. Onduidelijkheid is nooit een goed teken want dat betekent dat een meisje of a) de waarheid niet goed durft te zeggen(de waarheid dat ze je niks vind) of b) ze je maar een klein beetje leuk vind en het niet zo goed weet allemaal. Beide opties lijken me niet bepaald wenselijk.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 12:06
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Zomaar_even schreef op 23-12-2006 @ 19:14 :
Daarom mijn dilemma. Al dat geplaag , mij achterna lopen noem maar op het werk zou je er wat van denken maar daar tegenover staat dat ze nog zo kinderachtig is, niks gewend is , op msn wel eens wat zegt maar altijd weer vrij snel weg is en uit eten, stappen dagjes weg vind ze wel leuk maar volgens mij ook nog wel raar

je zoekt teveel achter haar acties, waarschijnlijk ziet ze je gewoon als vriend.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Zomaar_even schreef op 23-12-2006 @ 19:14 :
Ze weet dat ik lang haar vooral los echt super vind maar denk je dat ik dat te zien krijg.


maar ze komt echt als een negatieve zeikerd over, wat moet je ermee
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 15:49
elledc
elledc is offline
Citaat:
Zomaar_even schreef op 23-12-2006 @ 19:14 :
daar tegenover staat dat ze nog zo kinderachtig is
sorry hoor maar dan zijn jullie alvast met 2.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 17:09
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
en jij bent echt 25?!
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 14:26
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 24-12-2006 @ 11:42 :
Maar is dit meisje nou zo onzeker als jij beweert, of maak je dat er zelf van? je geeft namelijk niet echt voorbeelden waaruit blijkt dat ze echt onzeker en verlegen is. Ga na; een superonzeker en groen meisje dat:
- haar haar echt niet los doet voor hem
- die er een stijl op na houd die absoluut niet pas bij het heersende maatschappelijk ideaal

En je auwehoert met haar. So what? Je ziet het vaak bij mensen die elkaar leuk vinden en je ziet het tussen jongens en meisjes die niks met elkaar willen. Niet echt een basis om een goede conclusie te trekken over haar interesse. Daarnaast hoe lang ken je haar? Hoe kom je erbij dat zo'n meisje niks gewend is? Het kan best zo zijn maar dat moet je wel ergens op kunnen baseren. Jij zat de afgelopen jaren in een relatie, wie weet dat dit meisje allemaal heeft gedaan in die tijd. Zolang je daar geen goed beeld van hebt kan je dergelijke constateringen beter achterwege laten.

Dan nog een paar typische reacties van een meisje dat verliefd is:

"Alleen zij is zo een typ die alles wel goed vind maar nooit uit haar zelf wat zou regelen."

- Ja zulke types bestaan wel. Maar zodra een dergelijk meisje je écht' leuk vind verandert deze hele houding compleet. Ze zullen niet meteen bovenop je duiken en je bestoken met aandacht, maar wel degelijk initiatief nemen als ze weten dat jij er niet geheel onwelwillend tegenover staat.

"Maar vraag ik haar of ze een keer mee uit eten wil dan komt ze vrij raar uit de hoek zo van..ja weet ik veel , weet niet ik lust niks bla bla bla bla"

- Komop! als een meisje je leuk vind dan stelt ze als ze jou idee niet leuk tenminste nog iets anders voor. Onduidelijkheid is nooit een goed teken want dat betekent dat een meisje of a) de waarheid niet goed durft te zeggen(de waarheid dat ze je niks vind) of b) ze je maar een klein beetje leuk vind en het niet zo goed weet allemaal. Beide opties lijken me niet bepaald wenselijk.

Je brengt het altijd op een aparte manier maar er zit volgens mij steeds toch wel veel waarheid in
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 14:53
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
misschien houdt ze nog wel de boot af, omdat je nog een relatie hebt.
tenminste zo zou ik reageren als ik iemand leuk vond met een relatie. wel het leuke flirten, maar als hij serieus wordt (uitvragen) dan de boot afhouden.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 16:30
Universeel
Universeel is offline
Haha, ehm is wel lastig. En dat over dat MSN gedoe zegt niets hoor. Mijn vriendje zei ook nooit wat uitzichzelf op MSN. En voor de meest persoonlijke dingen moet je toch beter met elkaar face to face praten. Zeker als het meisje onzeker is. Op msn misschien lossig maar in het echt niet..

En of ze je leuk vind kunnen we zo natuurlijk niet zeggen. Maar het zou wel kunnen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 16:41
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Denk dat het gewoon een meisje is dat verstandig is en weet dat uiteindelijk zij zich zelf goed moet voelen bij alles wat ze doet. Dus geen rokjes en los haar, dat is het meisje dat je leuk vind. En ik vind het mooi dat ze dat niet wil veranderen. Daar zou je eigenlijk ook respect voor moeten hebben...

bovendien heb jij nog een relatie... Lijkt me logisch dat ze dan een beetje op afstand blijft.

En jij moet eerst zelf ook effe kijken wat je nou wil. Dat meisje of degene waar je een relatie mee hebt. Kan best zijn dat ze denkt dat als je een relatie hebt met haar dat je dan ook andere meisjes achterna gaat zitten. Dus, als je haar echt wil, eerst uitmaken met die ander en dan met haar erover hebben...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-12-2006, 16:54
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Volk schreef op 30-12-2006 @ 16:41 :
bovendien heb jij nog een relatie... Lijkt me logisch dat ze dan een beetje op afstand blijft.

En jij moet eerst zelf ook effe kijken wat je nou wil. Dat meisje of degene waar je een relatie mee hebt. Kan best zijn dat ze denkt dat als je een relatie hebt met haar dat je dan ook andere meisjes achterna gaat zitten. Dus, als je haar echt wil, eerst uitmaken met die ander en dan met haar erover hebben...
Tis inmiddels al uit hoor..

[edit] Dacht ik ergens gelezen te hebben, maar hier kan ik dat niet terugvinden... Weet het nou ook niet meer zeker.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 19:34
hessel
hessel is offline
jezus stel es een regel in voor het macimaal aantal regels in een post
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 19:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
hessel schreef op 31-12-2006 @ 19:34 :
jezus stel es een regel in voor het macimaal aantal regels in een post
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 20:28
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
hessel schreef op 31-12-2006 @ 19:34 :
jezus stel es een regel in voor het macimaal aantal regels in een post
ja de lat ligt wel erg hoog als je dyslexie hebt.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 12:08
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
Oke


luister goed


volgende keer als zij jou slaat, "streel" je gewoon met je hand over haar tiet.
en zo spelen wij het spelletje verder.


dan heb je kans dat ze je slaat...maar dat doet ze toch wel...
dus je hebt niets te verliezen. ik zou het doen iig, dat vinden meisjes leuk (echt)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 16:35
Teerbal
Teerbal is offline
Citaat:
Midget schreef op 01-01-2007 @ 12:08 :
Oke


luister goed


volgende keer als zij jou slaat, "streel" je gewoon met je hand over haar tiet.
en zo spelen wij het spelletje verder.


dan heb je kans dat ze je slaat...maar dat doet ze toch wel...
dus je hebt niets te verliezen. ik zou het doen iig, dat vinden meisjes leuk (echt)



Ik begrijp een sla relatie met blauwe plekken sowieso niet.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 20:09
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 25-12-2006 @ 14:53 :
misschien houdt ze nog wel de boot af, omdat je nog een relatie hebt.
tenminste zo zou ik reageren als ik iemand leuk vond met een relatie. wel het leuke flirten, maar als hij serieus wordt (uitvragen) dan de boot afhouden.
Ja logisch dat ze de boot afhoudt. Persoonlijk zou ik het wel raar vinden als ze met je uitgaat terwijl jij nog een relatie hebt. Ook al is je relatie slecht, je moet niet met iemand anders uitgaan.. Maak het dan uit voordat je wat met iemand anders begint..

Laatst gewijzigd op 01-01-2007 om 20:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2007, 20:39
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Teerbal schreef op 01-01-2007 @ 16:35 :


Ik begrijp een sla relatie met blauwe plekken sowieso niet.
basisschool .

ik vind zowel de situatie als de topicstarter hopeloos kanseloos .
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 22:55
Macademion
Avatar van Macademion
Macademion is offline
Wat een raar wijf. Weet je zeker dat je haar wilt, of wil je weg uit je oude relatie?

Niks jeugdig, jij was ook niet zo groen toen je nog 19 was, komop.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 00:09
Verwijderd
Citaat:
mara18 schreef op 25-12-2006 @ 14:26 :

Je brengt het altijd op een aparte manier maar er zit volgens mij steeds toch wel veel waarheid in
Dat vind ik wel vaker bij hem (ook niet altijd hoor), maar die schrijfstijl heeft wel wat. Weer eens wat anders.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 07:29
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Oh ik dacht sla, van salade

Snapte het al niet
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 10:51
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Roos schreef op 08-01-2007 @ 07:29 :
Oh ik dacht sla, van salade

Snapte het al niet
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 19:12
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
euh liefde zie ik niet persee, maar ze ziet je denk ik iig als een maatje en dat ze niet lang op msn blijft komt misschien omdat ze het leuker vind in het echt En misschien is ze wel pot dat ze niet zo meisjes achtig is hahaha
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 10-02-2017 00:04
Liefde & Relatie Ik vind een meisje leuk, zij mij misschien
Jan Piet Peper
3 02-12-2012 18:26
Liefde & Relatie help me..
wezentje
13 29-07-2009 09:20
Liefde & Relatie Jeetje waar moet ik beginnen..
coecie
18 24-06-2009 17:55
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 20:34
Liefde & Relatie Lang verhaal,maar O zo belangrijk voor mij als jullie me helpen!
Williams
46 03-09-2003 21:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.