Oud 15-05-2016, 13:39
Verwijderd
Hey allemaal,

Ik heb een beetje een vreemd iets ontdekt bij mezelf. Naast dat ik geil wordt van het zien van mijn vriendin's borsten, en seksuele handelingen met haar verricht (wat erg lekker is bovendien) merk ik dat ik ook een erectie krijg (of over t algemeen een gevoel van genot) wanneer ze scheld. Zij zegt hetzelfde de ervaren. Zo geeft het een soort kick wanneer ze steeds scheld (ook bijvoorbeeld schelden als we seksuele handelingen verrichten), het is een net wat anders gevoel dan geil worden van seksuele handelingen, maar bovendien toch een lekker gevoel geeft.

Ik vraag me af waar dit misschien vandaan komt en of meerdere mensen zich hierin misschien wel herkennen of weten hoe dit komt?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 14:03
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Waar het vandaan komt weet ik niet maar als je iedereen die het geil vindt om te schelden of vieze woorden te zeggen 5 cent moest geven heb je niet genoeg aan je zakgeld en bijbaantje.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 14:11
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Inderdaad, heel veel mensen vinden dat leuk/geil. Dan willen ze bijvoorbeeld horen hoe triest en klein hun piemel is of dat die uitgelubberde vagina het eigenlijk niet waard is om te neuken, dat niemand het ooit mag weten dat jullie seks hebben gehad omdat dat teveel schaamte zou opleveren voor het miezerige figuur dat je bent. Zoiets
Kennelijk vinden jullie het allebei leuk, hebben jullie even geluk! Hoe het komt is gewoon een kwestie van smaak en voorkeur, het is hetzelfde als afvragen waarom je wel of niet van sinaasappels houdt.

Niets raars aan dus. Veel plezier met elkaar!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, heel veel mensen vinden dat leuk/geil. Dan willen ze bijvoorbeeld horen hoe triest en klein hun piemel is of dat die uitgelubberde vagina het eigenlijk niet waard is om te neuken, dat niemand het ooit mag weten dat jullie seks hebben gehad omdat dat teveel schaamte zou opleveren voor het miezerige figuur dat je bent. Zoiets
Kennelijk vinden jullie het allebei leuk, hebben jullie even geluk! Hoe het komt is gewoon een kwestie van smaak en voorkeur, het is hetzelfde als afvragen waarom je wel of niet van sinaasappels houdt.

Niets raars aan dus. Veel plezier met elkaar!
Die begrijp ik niet helemaal. Dat mensen willen horen hoe triest en klein hun piemel is, is een ander voorbeeld neem ik aan? Dan heb je het over mensen die het leuk vinden elkaar te vernederen? Ik heb liever dat ik hoor hoe lekker pijn piemel zou zijn en niet hoe triest dat hij is haha. Ik bedoelde met schelden gewoon schelden, en bijvoorbeeld ook schelden als je kreunt en dat je dan gaat schelden van geilheid bijvoorbeeld :$. Ik vind het stout als ze scheld, misschien is dat wat het geil maakt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 18:49
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Die begrijp ik niet helemaal. Dat mensen willen horen hoe triest en klein hun piemel is, is een ander voorbeeld neem ik aan? Dan heb je het over mensen die het leuk vinden elkaar te vernederen? Ik heb liever dat ik hoor hoe lekker pijn piemel zou zijn en niet hoe triest dat hij is haha. Ik bedoelde met schelden gewoon schelden, en bijvoorbeeld ook schelden als je kreunt en dat je dan gaat schelden van geilheid bijvoorbeeld :$. Ik vind het stout als ze scheld, misschien is dat wat het geil maakt.
Inderdaad, snapte de reactie ook niet. Schelden is vaak toch iets heel anders en zeker niet hetzelfde als verbale vernedering.
Maar kan me de kick wel voorstellen dat ze zegt van neuk me helemaal kapt GVD of iets dergelijks
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 19:02
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Inderdaad, snapte de reactie ook niet. Schelden is vaak toch iets heel anders en zeker niet hetzelfde als verbale vernedering.
Maar kan me de kick wel voorstellen dat ze zegt van neuk me helemaal kapt GVD of iets dergelijks
Nee hoor, dat zit in hetzelfde hoekje.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, dat zit in hetzelfde hoekje.
Ik vind neuk me helemaal kapot gvd niet bepaald vernederend klinken. Misschien dat je 'kapot neuken' vernederend op kunt vatten, maar het is niet vernederend in de zin van 'je tieten zijn zo lelijk niemand wilt jou', bovendien vind ik dat negatief vernederend en maakt dat de ander misschien onzeker.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 19:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Er zijn mensen die geilen op schelden (tijdens de seks), maar ook mensen die echt geilen op de vernedering. Dat kan samengaan met schelden, maar is wel een "stapje verder".
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 00:58
PiettePeter
PiettePeter is offline
Het ligt aan of je het leuk vind om submissive te zijn.
Daar komt het ook een beetje vandaan, gedomineerd willen worden.
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 05:54
lekkerbeffen
Avatar van lekkerbeffen
lekkerbeffen is offline
Dit is nou niet bepaald advies voor kvdh98.
Meer een discussie...
__________________
Kijk naar rechts. Nu zie je links niks!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 09:58
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
wat vinden jullie dan onder elkaar uitschelden vallen zeggen 'ik neuk je kapot' is toch geen schelden?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 16:38
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Hij zei ook 'schelden', niet 'uitschelden', Fitematrullie. Dat zullen wel dingen zijn zoals 'godverdomme wat lekker', of zo.

Ik zou dat geen fetisj noemen, maar gewoon dirty talk. Dat vinden erg veel mensen leuk. Logisch, ook, want horen dat je partner zich verliest in genot, enthousiasme, passie, expliciete bevestiging van dat hij/zij het fijn vindt, samen lak hebben aan hoe het volgens de zedennormen hoort, duidelijke communicatie over wat goed voelt, verbaal verbinding leggen met elkaar, dat zijn allemaal hele normale dingen om opgewonden van te raken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2016, 12:28
Dennizz
Dennizz is offline
Citaat:
Hij zei ook 'schelden', niet 'uitschelden', Fitematrullie. Dat zullen wel dingen zijn zoals 'godverdomme wat lekker', of zo.

Ik zou dat geen fetisj noemen, maar gewoon dirty talk. Dat vinden erg veel mensen leuk. Logisch, ook, want horen dat je partner zich verliest in genot, enthousiasme, passie, expliciete bevestiging van dat hij/zij het fijn vindt, samen lak hebben aan hoe het volgens de zedennormen hoort, duidelijke communicatie over wat goed voelt, verbaal verbinding leggen met elkaar, dat zijn allemaal hele normale dingen om opgewonden van te raken.
Helemaal mee eens, alleen dat hij dus meteen een stijve krijgt als zij scheldt, maakt het voor hem toch wel een beetje een fetish, dat hij er echt extra op kickt en hij het schelden een veel meer dan gemiddeld geil onderdeel vindt.

Maar geniet ervan!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Rare fetisj ?
Chanellx
9 07-10-2013 17:10
Seksualiteit Rare fetisj, wie heeft dit nog meer.
legoboy167
11 25-07-2013 15:50
Seksualiteit Wie wordt er ook opgewonden van leer?
marcohack12345
40 16-04-2013 04:16
Seksualiteit Voor de dames: Wat is jou ideale penis?
Mark52
321 10-10-2011 15:46
De Kantine Waar moest jij vandaag om lachen? #3
Verwijderd
500 05-04-2011 12:49
De Kantine De Kantine is Saai, Onzin FTW #553
๏̯͡๏?
500 18-03-2009 23:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.