Oud 06-04-2002, 00:19
Kinky Wim
Kinky Wim is offline
Ik heb een probleem!!! Ik vind van mezelf dat ik een hele kleine penis heb. Misschien is het maar een minderwaardigheidscomplex van mezelf, maar nietemin zit ik er gewoon mee. Hierom heb ik mijn piemel opgemeten en kwam uit op 3,4 cm slappe stand en 10,7 cm stijve stand . Nou wil ik van jullie weten wat het gemiddelde is en hoelang jullie penissen zijn .
Oud 06-04-2002, 00:29
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Moet dit direct met Sexualiteit te maken hebben? Volgens mij niet. Je hebt een lichaamlijk 'probleem' (wat je probleem noemt, volgens mij is het dat niet), maar dat hoort dus op L&G.

Verplaatst: Sex -> L&G.
Oud 06-04-2002, 00:32
brotherofevil
brotherofevil is offline
EUS
Oud 06-04-2002, 00:33
brotherofevil
brotherofevil is offline
Je bent wel erg zielig met zn klein pikkie. Maar ga maar naar Martijn Vinken die zuigt je wel. Misschien wordt hij dan langer. Die gast is zwaar gay misschien heb je er wat aan
Oud 06-04-2002, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Kinky Wim schreef:
Hierom heb ik mijn piemel opgemeten en kwam uit op 3,4 cm slappe stand en 10,7 cm stijve stand


Euhm, ik heb geen lineaal bij de hand .. weet wel echter dat het meer is dan dat .. misschien wel anderhalf tot twee keer zo lang :/

Weet ik het, ik meet hem nooit

Werkt 'ie wel normaal?
Oud 06-04-2002, 00:45
Kinky Wim
Kinky Wim is offline
Ja. hij werkt best goed, alleen is het lastig vasthouden als ik masturbeer . En ik heb het gevoel dat als ik iemand vind dat ze me uitlachen
Oud 06-04-2002, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Kinky Wim schreef:
Ja. hij werkt best goed, alleen is het lastig vasthouden als ik masturbeer . En ik heb het gevoel dat als ik iemand vind dat ze me uitlachen
*begint zich af te vragen of dit niet meer iets is voor psychologie*

Fluistert: of onzin .. ik vind dit niet echt geloofwaardig, maar geef hem nog de voordeel van de twijfel .. hoewel z'n nick anders doet vermoeden.
Oud 06-04-2002, 00:55
Verwijderd
Wie het kleine niet eert..
Oud 06-04-2002, 01:35
brotherofevil
brotherofevil is offline
Zet er een verlengstuk op dat helpt je phygisch
Oud 06-04-2002, 01:40
Kinky Wim
Kinky Wim is offline
oh bedankt voor de tip, brotherofevil, ik zal hem onthouden.

Laatst had ik een artikel gelezen hoe je met simpele handbeweging je penis 2 x zo groot zou kunnen maken. Heeft iemand hiermee ervaring gehad, of weet hij hoe je deze technieken moet toepassen? Laat mij het weten .....Het komt me goed van pas
Oud 06-04-2002, 08:41
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Wie het kleine niet eert..
LoL
Oud 06-04-2002, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Kinky Wim schreef:
Hierom heb ik mijn piemel opgemeten en kwam uit op 3,4 cm slappe stand en 10,7 cm stijve stand
Slappe stand: 9 cm. In stijve stand weet ik niet, was gisteren niet echt in the mood

Zo, nu ben ik de eerste malloot die nog echt met een afmeting komt ook
Oud 06-04-2002, 09:59
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
******** schreef:


Slappe stand: 9 cm. In stijve stand weet ik niet, was gisteren niet echt in the mood

Zo, nu ben ik de eerste malloot die nog echt met een afmeting komt ook
Nou nu ook de stijve stand he! Niet zo lullig doen
Oud 06-04-2002, 10:11
Verwijderd
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Nou nu ook de stijve stand he! Niet zo lullig doen
Euhh, bezorg me eerst maar een stijve, dan meet ik hem wel voor je

*oei, het niveau van deze thread zakt de grond in* :-)
Oud 06-04-2002, 10:14
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
******** schreef:


Euhh, bezorg me eerst maar een stijve, dan meet ik hem wel voor je

*oei, het niveau van deze thread zakt de grond in* :-)
Kom maar langs
Oud 06-04-2002, 11:30
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
De gemiddelde lengte van een stijve penis is ongeveer 16 cm, maar omdat dit een gemiddelde is betekent dit dat je altijd afwijkingen naar boven en beneden hebt.
Aangezien jouw penis functioneert zoals hij behoort te functioneren is er naar mijn idee geen reden om je zorgen te maken. Om je probleem met masturberen op te lossen kan ik je alleen maar aanraden om een andere methode te zoeken die wel prettig voor je is.
Dat er een techniek zou zijn om met een simpele handbeweging je penis 2 keer zo lang te maken lijkt mij eerlijk gezegd een fabeltje. Ik denk dat jouw probleem meer een emotioneel dan een lichamelijk probleem is. Je geeft zelf ook aan dat het misschien een minderwaardigheidscomplex van je zou zijn. Het enige wat ik jou kan adviseren is: accepteer de situatie zoals deze is en bedenk dat iemand met een kleine penis net zoveel plezier aan sex kan beleven als iemand met een grote penis. Het is niet de lengte die telt, maar wat je er mee kunt doen.
Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 06-04-2002, 11:36
Verwijderd
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Kom maar langs


Hmm, Nieuw Vennep? Bij Lisse in de buurt Pas maar op hoor
Oud 06-04-2002, 11:40
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik denk dat jouw probleem meer een emotioneel dan een lichamelijk probleem is. Je geeft zelf ook aan dat het misschien een minderwaardigheidscomplex van je zou zijn. Het enige wat ik jou kan adviseren is: accepteer de situatie zoals deze is en bedenk dat iemand met een kleine penis net zoveel plezier aan sex kan beleven als iemand met een grote penis. Het is niet de lengte die telt, maar wat je er mee kunt doen.
Dat beweren ze wel ja .. het is zelfs zo dat er veel meiden / vrouwen zijn die bang zijn voor een grote penis Bang dat het nogal pijn gaat doen..
Oud 06-04-2002, 15:40
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
******** schreef:




Hmm, Nieuw Vennep? Bij Lisse in de buurt Pas maar op hoor
Klopt maar waarvoor moet ik oppassen dan???
Oud 06-04-2002, 15:48
Verwijderd
Citaat:
MissKiss1985 schreef:


Klopt maar waarvoor moet ik oppassen dan???
Idd... hij durft toch niet...

*schaamt zich dat hij ook mee doet aan offtopic reacties*
Oud 06-04-2002, 17:38
miep
Avatar van miep
miep is offline
zo ja ik heb er niet zoveel verstand van
maar... klinkt wel kort,
ben je echt 22? groeit ie niet nog ofzo..
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Oud 06-04-2002, 18:40
brotherofevil
brotherofevil is offline
He miep hieper de piep. Na een tijdje is de groei gestopt he hij moet maar leven met zn klein zielig pikkie.
Oud 06-04-2002, 19:32
Verwijderd
maak je nou maar niet druk........
iemand die van je houdt zal het echt niet boeien of ie groot of klein is.............
t zou mij niet echt boeien in elk geval......
t gaat mij erom dat ik een vriendje heb dat lief voor me is, hoe groot z'n ding is zal mij echt een rotzorg zijn.......bovendien ben ik nog 1000x zo onzeker als jij over m'n lichaam (met een veel betere reden, naja, dat klinkt ook weer stom met een goeie reden dan), dus dan vinnik het alleen maar cool als een jongen ook onzeker is over iets, en iets heeft wat in zijn ogen niet perfect is.......dan is ie tenminste niet zo arrogant....
naja, moet je natuurlijk geen arrogante bitch als vriendin nemen, maar gewoon een lieve meid

zo'n klein ding is trouwens wel schattig lijkt me...
ik vinnet wel lief iig.
of zeg ik nou iets wat je totaal niet had willen horen

naja, om dit vage verhaal maar ff af te sluiten....ga iig niet proberen dat ding op te rekken, strax beschadig je 'm nog en dan kan je er helemaal nix meer mee doen, k denk dat je dat erger vindt, groter zal ie toch niet worden lijkt me...

xxx

Alicia

ps: vergelijk: zou jij afknappen op een meisje met kleine borsten..?
Oud 06-04-2002, 19:36
Kinky Wim
Kinky Wim is offline
mathfreak, bedankt voor uw tip! ik zal deze situatie gewoon maar proberen te accepteren en er niet zoveel mee te zitten
Oud 06-04-2002, 19:37
Verwijderd
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Klopt maar waarvoor moet ik oppassen dan???
*schaakmat*

Ik zie btw dat je een ICT opleiding volgt? Als je zin hebt om te mailen, mijn adres is: ********81@yahoo.com

Dit was uiteraard voor de grap, onzinnige praat .. ik kan ook serieus zijn hoor *gelukkig*
Oud 06-04-2002, 20:09
Kinky Wim
Kinky Wim is offline
hoi Alicia,

Bedankt voor de reactie , hierdoor voel ik me stukken beter, en weet nu ook hoe sommige meisjes denken over deze situatie. Dus hoef ik eigenlijk weinig zorgen te maken.

Net als wat je zegt, het gaat meer om het innerlijk dan om de buitenkant, en daar ben ik het volkomen mee eens.

Ik zou zelf niet afknappen op een meisje met kleine borsten, het zou me eigenlijk niets schelen hoe groot ze zijn. Het gaat er voor mij om of ze aardig/vriendelijk is.

groetjes
Oud 07-04-2002, 02:25
brotherofevil
brotherofevil is offline
He wim. Hoe zie jij eruit in het echt. Met een klein pikkie meen je toch niet echt he. Ga anders naar Jomanda die je pikkie dan gaat bestralen. Misschien helpt het. Maar alicia hieruit maak ik op dat jij kleine borsten hebt. Anders zou jij die vraag niet zo formuleren in die context. Welke maat heb je nou en geen cup maat groter vertellen dan dat je in werkelijkheid hebt.
Oud 07-04-2002, 08:27
Verwijderd
Citaat:
brotherofevil schreef:
Maar alicia hieruit maak ik op dat jij kleine borsten hebt. Anders zou jij die vraag niet zo formuleren in die context.
Hoeft niet. Algemeen bekende analogie der schaamte: kleine penis (mannen) <-> kleine borsten (vrouwen).

Dit omdat veel van onze primitieve soortgenoten eerst naar de borsten kijken en dan naar de vrouw, althans .. zo lijkt het in hun optiek vaak.
Oud 07-04-2002, 09:01
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
******** schreef:
Hoeft niet. Algemeen bekende analogie der schaamte: kleine penis (mannen) <-> kleine borsten (vrouwen).

Dit omdat veel van onze primitieve soortgenoten eerst naar de borsten kijken en dan naar de vrouw, althans .. zo lijkt het in hun optiek vaak.
Hij is weer wakker we willen nog steeds antwoord ********!!
Oud 07-04-2002, 09:10
Verwijderd
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Hij is weer wakker we willen nog steeds antwoord ********!!
Nou ja

Oppassen ervoor dat ik niet echt langs kom 't was maar praat ik ken je amper, ook al hoeft dat niet zo te blijven
Oud 07-04-2002, 09:29
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
******** schreef:
Nou ja

Oppassen ervoor dat ik niet echt langs kom 't was maar praat ik ken je amper, ook al hoeft dat niet zo te blijven
Ben niet bang voor je Youve Got Mail.
Maar ff ontopic hoe gaat het eigenlijk met Kinky Wim??
Oud 07-04-2002, 12:08
vinnydevis
vinnydevis is offline
Dankzij mathfreak ben ik erachter dat ik een bovengemiddelde penis heb (lengte), maar of ik er nou zo blij mee moet zijn.

Je moet het denk ik anders zien: iedereen heeft zijn gebreken, ja ik ga niet openhartig lopen lullen hiero wat er allemaal mis is in me hoofd maar oke.

Je zult gewoon moeten leven met die gebreken, je kunt er nix aan doen behalve penisvergroting. Na dan betaal je duizenden guldens voor een paar extra cm.

Je moet gewoon een vriendin zoeken die van je houd voor wie je bent, en niet om hoelang je penis is.
Oud 07-04-2002, 12:57
Kinky Wim
Kinky Wim is offline
hey, met mij gaat het weer uitstekend! Ik voel me niet zo klein meer in deze wereld.
Oud 07-04-2002, 14:02
Hornyboy
Avatar van Hornyboy
Hornyboy is offline
Oud 07-04-2002, 15:27
brotherofevil
brotherofevil is offline
Hornyboy waarom die naam ben je zo geil ook op het internet. Vies man
Oud 07-04-2002, 18:21
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Hahaha wat zijn sommige mensen om bizzare dingen bang ach boeie man !!!!

Die van mij doet het tenminste

Maar je vroeg om de maten he

Winterslaap stand: 9.5cm
Harde stand: Under instruction.


Vriendlijke mazzels
Oud 08-04-2002, 01:19
Jeronimo
Jeronimo is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
He wim. Hoe zie jij eruit in het echt. Met een klein pikkie meen je toch niet echt he. Ga anders naar Jomanda die je pikkie dan gaat bestralen. Misschien helpt het. Maar alicia hieruit maak ik op dat jij kleine borsten hebt. Anders zou jij die vraag niet zo formuleren in die context. Welke maat heb je nou en geen cup maat groter vertellen dan dat je in werkelijkheid hebt.
Hieruit leid je wat af? Alicia Silverstone maakte een vergelijking, you fucking retard!

Maaja...je kent alles van "pikkies" niet? Je hebt er vast dan al veel gezien...
Oud 08-04-2002, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Kinky Wim schreef:
hey, met mij gaat het weer uitstekend! Ik voel me niet zo klein meer in deze wereld.
Oud 08-04-2002, 22:32
Jeronimo
Jeronimo is offline
Oud 09-04-2002, 22:18
katrientjuh
katrientjuh is offline
Citaat:
Kinky Wim schreef:
hey, met mij gaat het weer uitstekend! Ik voel me niet zo klein meer in deze wereld.
t'is niet de grote die telt,t'is wat je er mee kan doen
en dat is vast veel beter dan die 'kanjer' die brotherofevil vast denkt te hebben
Oud 09-04-2002, 22:32
brotherofevil
brotherofevil is offline
DIe kinky zal later veel problemen krijgen. Als hij aan een meid vraagt wil je met me naar bed. Ga anders naar de hoeren die doen er toch een condoom omheen. Raggen en payen. Dan heb je ook geen gezeik om aan te horen. Nee neem het echte werk neem een vriendin gaat ze zeiken om je pik. Moet je zeggen zal ik je eens douwen moet je weten wat een pik van 10 cm kan doen in je doos
Oud 09-04-2002, 23:13
katrientjuh
katrientjuh is offline
ik zou nooit zeiken over de lengte van m'n vriendje zijn pik,kan hij toch niks aan doen?
Oud 09-04-2002, 23:15
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
DIe kinky zal later veel problemen krijgen. Als hij aan een meid vraagt wil je met me naar bed. Ga anders naar de hoeren die doen er toch een condoom omheen. Raggen en payen. Dan heb je ook geen gezeik om aan te horen. Nee neem het echte werk neem een vriendin gaat ze zeiken om je pik. Moet je zeggen zal ik je eens douwen moet je weten wat een pik van 10 cm kan doen in je doos
Nu in het Nederlands
Oud 10-04-2002, 17:25
Verwijderd
Citaat:
brotherofevil schreef:
Maar alicia hieruit maak ik op dat jij kleine borsten hebt. Anders zou jij die vraag niet zo formuleren in die context. Welke maat heb je nou en geen cup maat groter vertellen dan dat je in werkelijkheid hebt.
wat hebben mijn borsten er nou weer mee te maken
Oud 10-04-2002, 17:39
PFP
PFP is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
DIe kinky zal later veel problemen krijgen. Als hij aan een meid vraagt wil je met me naar bed. Ga anders naar de hoeren die doen er toch een condoom omheen. Raggen en payen. Dan heb je ook geen gezeik om aan te horen. Nee neem het echte werk neem een vriendin gaat ze zeiken om je pik. Moet je zeggen zal ik je eens douwen moet je weten wat een pik van 10 cm kan doen in je doos
Nou lijkt mij nogal dom als je vriendin van je houd dan maakt dat toch niet uit??? Trouwens ff een mededeling doen: De meeste mannen kijken echt niet eerst naar de tieten ofzow nogal vaag!

Brotherofevil ik denk dat jou pikkie net zo groot is als jouw gevoel voor humor. en dat is niet groot
Oud 10-04-2002, 19:10
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Beter een kleine die steigert als een grote die weigert.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 20-07-2002, 00:41
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wie het kleine niet eert..
*rolt van stoel*
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Oud 20-07-2002, 00:51
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
Kinky Wim schreef:
Ja. hij werkt best goed, alleen is het lastig vasthouden als ik masturbeer . En ik heb het gevoel dat als ik iemand vind dat ze me uitlachen
ben je van plan om het te doen met iemand die je niet graag ziet?
want als dat zo is kan het wel is genant worden
trouwens uit ervaring kan ik zeggen
dat het de lengte niet echt toedoet
er zijn dinge waardoor da maskes meer genieten dan de daad zelf
Oud 20-07-2002, 01:04
Roydeboy
Roydeboy is offline
Tjee, zitten jullie echt met een lineaal te meten?
Oud 20-07-2002, 12:27
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Roydeboy schreef:
Tjee, zitten jullie echt met een lineaal te meten?
Nee hoor, het kan ook met een geodriehoek...
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.