Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2007, 14:14
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
gister weer gesprek gehad met begrafenisonderneemster. het is nu al 7 maanden geleden... en nog altijd blijkt dat het ziekenhuis het lichaam van m'n moeder heeft afgeleverd op een manier zoals een slager dat nog niet eens met een koe zou kunnen doen. Helaas maar waar. en het pijnlijke nieuws dat ze destijds een speciaal team (die ze ook inzetten na zware ongelukken enzo) hebben ingezet om haar lichaam nog toonbaar te krijgen.

waarom doen mensen dat, en waarom liegen ze erover? Het wordt in elk geval een lang, lang verhaal. Want de waarheid gaat boven tafel komen, al moet ik er lang voor door het stof. Desnoods via de pers.
Advertentie
Oud 14-03-2007, 14:18
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 14-03-2007 @ 15:14 :
en waarom liegen ze erover?
Omdat het niet echt in hun voordeel werkt en waarschijnlijk ook omdat het geen leuke informatie is om aan familie over te brengen, vermoed ik. Maar dat is maar een gok, want ik zit niet aan 'die kant' (gelukkig niet )... Wel rotinformatie om te horen te krijgen, al kan ik me goed voorstellen dat je liever de waarheid weet, ook al is die dan misschien niet zo prettig. Sterkte iig.
Oud 14-03-2007, 14:22
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Oké, het wordt echt met de dag erger. Vreselijk, ik kan niets binnenhouden en ik heb zóóón honger! Verder heb ik inmiddels al vier toetsen gemist en als ik morgen niet naar school ga (hoogstwaarschijnlijk) dan heb ik er vijf gemist. En ik weet dat er wel wat over te regelen valt, maar ik baal er wel ontzettend van!
Maar gelukkig, is mama vannacht thuis gekomen en zijn we nu al de hele dag gezellig aan het kletsen en aan het aanklooien, en dat is echt super!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 14-03-2007, 14:44
Verwijderd
chagrijnig, geirriteerd, vermoeid en mijn hoofd zit vol. Ik weet niet waarmee maar ik wil leegte.
Oud 14-03-2007, 14:52
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nijn*: beterschap!

Ik heb lang niks gepost. Er valt niet veel te zeggen. Mijn spreekbeurt afgelopen donderdag ging wel goed. Ook wel goed een cijfer, al dachten mijn vriendinnen dat ik hoger zou hebben want zij vonden mijn spreekbeurt beter.
Bijna proefwerkweek. De laatste van dit jaar. De examens komen steeds dichterbij Ik zou nu eigenlijk iets aan school moeten doen, maar ik vind Harry Potter lezen veel leuker Ik heb deel 1 in het Engels gekocht, deel 2 uit de schoolbieb gehaald. Leuk om te lezen en goed voor mijn Engels, dus eigenlijk is het wel schoolwerk (A).
De proefwerkweek is normaal 6 dagen, nu 5 dagen. Ach, veel proefwerken zijn het niet. Vijf en een mondeling. Elke dag 1 proefwerk, alleen op maandag proefwerk en mondeling. Valt best mee dit keer. Alleen had ik het liever in zes dagen. Nu is natuurkunde, scheikunde en bio achter elkaar en dat vind ik best veel. Maar is met de examens straks ook zo. Gewoon een beetje beter plannen.
Dus ik ga nu aan mijn schoolwerk en daarna mag ik een hoofdstuk verder lezen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 14-03-2007, 14:59
Verwijderd
pfff. hele team is uitgenodigt op verjaardag van een teamgenoot, behalve ik nou mag ik dat jong ook niet heel erg, maar ik voel me er wel knap lullig door..
Oud 14-03-2007, 15:37
Verwijderd
Waarom voel ik mezelf zo eenzaam en onaantrekkelijk en heb het gevoel nooit meer iemand tegen te komen die mij ook leuk gaat vinden? Bleugh!
Oud 14-03-2007, 15:50
Verwijderd
Zo, ik heb mijn gesprek gehad. Ik was zenuwachtig as hell maar het ging echt heel goed, tenminste, dat zei iedereen en afgezien van mijn "euh's" en mijn ikzitaanmijnhanden en mijn ikschrijfblind Maar het was dus positief en dat is fijn, al die zenuwen voor niets. Ik kwam blijkbaar zelfs heel rustig over
Oud 14-03-2007, 15:52
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 14-03-2007 @ 16:37 :
Waarom voel ik mezelf zo eenzaam en onaantrekkelijk en heb het gevoel nooit meer iemand tegen te komen die mij ook leuk gaat vinden? Bleugh!
ja bleugh ja! helemaal niet nodig. *boe doet tegen stomme gedachten van darkside* helpt het?
Oud 14-03-2007, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 14-03-2007 @ 16:52 :
ja bleugh ja! helemaal niet nodig. *boe doet tegen stomme gedachten van darkside* helpt het?
Nope. Helaas schrikken ze er niet voldoende van.
Oud 14-03-2007, 15:57
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
scheikunde af
Dacht ik. Nu moet ik nóg meer doen.
En ik heb geen zin meer. Echt niet. Ik ben zoooo moe.
Oud 14-03-2007, 16:00
Verwijderd
heej darkside, ik drink ook eigenlijk nooit, aangezien ik er heel stom van word, en je went eraan... vrienden halen voor mij op feestjes altijd speciaal drinken, superlief... natuurlijk is het moeilijker om los te komen zonder alcohol, maar eigenlijk is alles wat je dan wel doet wel meer waard, omdat je het helemaal zelf doet. omdat je het helemaal zelf bent. ik vind het nu wel prettig eigenlijk.

ik ben vandaag trouwens niet naar mn stage geweest. had weer eens migraine door de microscoop gister en was het gister ook zo zat! al die mensen in de studentenkamer (hok wat mijn stageplaats moet voorstellen) zaten maar te pinballen en te praten en walvisgeluiden te maken en ik vond het zo nutteloos! ga dan gewoon naar huis! dus ik was van plan vandaag uit te rusten en mijn gegevens uit te werken, maar ik heb uiteindelijk alleen maar opgeruimd en schoongemaakt. en zelfs daar ben ik nog niet klaar mee.
vanavond komen mijn vriends opa en oma langs. hele lieve mensen, maar ze blijven altijd zo lang en ik wil dan het hele huis superschoon hebben en dat is zo zwaar... ben bij voorbaat al moe en bang dat ik weer ga breken...
dat is denk ik ook één van de redenen dat ik vandaag zo down ben en dat mn hoofd weigert. gister moest ik een beetje knutselen (knippen/plakken/vondstnummer toewijzen) en toen kreeg ik van iemand een stanleymesje in mijn handen gedrukt. "hier, das toch veel makkelijker dan die schaar?" en ik kreeg allemaal flashbacks naar hoe mijn armen en benen er 4 jaar geleden uitzagen en ik werd gewoon bang van mezelf. ik betrapte mezelf erop dat ik dat mes mee naar huis wilde nemen en ik schrok! ik dacht dat ik daar wel overheen was eigenlijk... heb nu geen problemen meer met dingen voelen, waarom wil k dan toch pijn afdwingen? (ik voelde me al die jaren geleden zo kut dat ik er compleet apathisch van werd en mezelf pijn deed om toch maar iets van normale gevoelens te hebben)
ik ben gewoon boos op mezelf. heb ik dan niets geleerd?!
Oud 14-03-2007, 16:11
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 14-03-2007 @ 16:37 :
Waarom voel ik mezelf zo eenzaam en onaantrekkelijk en heb het gevoel nooit meer iemand tegen te komen die mij ook leuk gaat vinden? Bleugh!
Dat gevoel ken ik al jaren.
Maar deze is veranderd!
Dat gevoel moet jezelf veranderen, alleen jij kan dat.
Vriend van mij had het ook vandaag moeilijk met zijn ex, ik merkte het aan hem toen hij erover vertelde. Meer mensen hebben dat probleem.

Laatst gewijzigd op 14-03-2007 om 16:13.
Oud 14-03-2007, 17:22
Verwijderd
Ik krijg vandaag ook ineens te horen dat ik er zo gezond uitzie, dat m'n haar mooi is en dat ik straal. Jeetje, 't wordt alleen maar beter

Nu hopen dat ik werk kan vinden
Oud 14-03-2007, 17:32
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Wow. Alweer een nieuwe dat gaat hard.

Ik voel me wel redelijk. Moet alleen oppassen dat ik me niet verlies in gemaal en gepieker. Was vandaag bij de riagg, was opzich niet echt bijzonder. Weet alleen nu even echt niet meer wat ik zal gaan doen na de zomervakantie. En ik had veel meer kunnen vertellen alleen op het moment dat ik er zat wist ik totaal niet meer hoe ik dat onder woorden moest brengen. Nu weet ik dat nog steeds niet echt en ik denk ook niet dat ik dat kom te weten als ik niet probeer om er over te gaan praten, of schrijven. Alleen ben ik er om een of andere reden bang voor om het onder woorden te gaan brengen. Laf laf laf.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 14-03-2007, 18:13
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Op zich niet zo heel veel huiswerk gedaan, maar heb nu wel drie hoofdstukken internetopdrachten af. Hopelijk krijg ik er ook 0.3 voortgangspunten voor, maar dat maakt me op zich niet zo heel veel uit. Morgen ga ik wel meer doen. Nu nog even lezen
*knuffels geeft*
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 14-03-2007, 18:25
Mentalgraffiti
Avatar van Mentalgraffiti
Mentalgraffiti is offline
Citaat:
Zao schreef op 14-03-2007 @ 16:50 :
Zo, ik heb mijn gesprek gehad. Ik was zenuwachtig as hell maar het ging echt heel goed, tenminste, dat zei iedereen en afgezien van mijn "euh's" en mijn ikzitaanmijnhanden en mijn ikschrijfblind Maar het was dus positief en dat is fijn, al die zenuwen voor niets. Ik kwam blijkbaar zelfs heel rustig over
Fijn dat het goed ging!
Ik las net je post in het vorige topic, het kwam me echt heel erg bekent voor!
Ik heb vorig jaar tot de laatste maand maar 7,5 studiepunten gehaald. In de allerlaatste maand, na de zomervakantie pas, heb ik toch nog al mijn studiepunten, en dus mijn P gehaald.

Positief blijven he, het kan wel
__________________
Yeah, I know..
Oud 14-03-2007, 18:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jahaa, Reel Big Fish komt ook naar Groningen (ipv alleen Amsterdam). Feest!
Het is én dichtbij én ik weet zeker dat ik mijn ex niet tegen kom. Nu kan hij mooi naar Amsterdam, en ik naar Groningen en kunnen we allebei van de muziek genieten

Nu Groezrock nog uitvechten
__________________
<):o)
Oud 14-03-2007, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Mentalgraffiti schreef op 14-03-2007 @ 19:25 :
Fijn dat het goed ging!
Ik las net je post in het vorige topic, het kwam me echt heel erg bekent voor!
Ik heb vorig jaar tot de laatste maand maar 7,5 studiepunten gehaald. In de allerlaatste maand, na de zomervakantie pas, heb ik toch nog al mijn studiepunten, en dus mijn P gehaald.

Positief blijven he, het kan wel
Dankje Ik ga het ook nog wel proberen, maar het is zo vreselijk demotiverend ;x En gaaf dat je toch nog zoveel punten haalde Ik mis er SOWIESO 6 dus ik kan mijn P iig niet direct halen, ik heb overigens 46 punten nodig ;x
Oud 14-03-2007, 19:03
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Moeeeeeeeeeee
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? ;)
Oud 14-03-2007, 19:24
Verwijderd
Gisteravond en vandaag waren naar verhouding goede momenten om te studeren. Ik heb iets gedaan. Gisteren heb ik grotendeels gelezen wat ik moest lezen, en vandaag ben ik braaf naar college geweest. Ik wil graag geloven dat ik op de goede weg ben, maar het blijft moeilijk. Ik denk dat het volgend jaar beter gaat. Volgend jaar mag ik grotendeels zelf vakken gaan kiezen, en dan kan ik ook dingen van andere studies erbij doen. Hopelijk krijg ik een dan wat breder pakket.

Ik vind sommige dingen van taalwetenschap best heel interessant, bijvoorbeeld taal en gender. Maar van andere dingen krijg ik weer spontaan braakneigingen. Misschien hoort dat gewoon bij een studie enzo, je kunt niet alles leuk vinden. Ik heb de beslissing genomen door te gaan met taalwetenschap. Ik kan altijd nog iets met Japans doen, maar als studie is het gewoon geen optie. Ik moet mijn studiehouding verbeteren in plaats van weg te dromen over andere studies, want hier schiet ik absoluut niets mee op. Ik weet dat ik het kan. Beter m'n best doen en daardoor zal ik betere resultaten halen. En al dient het geen doel, studeren, dan nog ben ik goed bezig en verrijk ik mezelf met kennis.

Ja, ik ben in een positieve bui.
Oud 14-03-2007, 19:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vandaag op het werk zat ik met iemand te werken
en toen kwam degene die moest logistieken en die gooide een stel grote zakken kauwgom tegen mij kop aan toen maar naar de leiding gestapt
fijn houd ie zijn poten vandaag wel thuis gaat ie met extra grote kauwgomzakken tegen mijn kop aangooien
en vanacht schreeuwde mijn vader de boel bij elkaar waardoor we allemaal wakker werden om half 2 vanacht
nou hier krijg je dus echt geen am neigingen van en morgen naar de huisarts om te praten
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 14-03-2007 om 19:50.
Oud 14-03-2007, 19:57
Verwijderd
Darkfairy, je klinkt heel verward. Kan je steun zoeken bij vrienden/moeder/zus? *Knuffel*

Ik heb de kist waar allemaal spulletjes van mij van vroeger inzitten. De tekeningen, werkjes en verslagen. De woordjes van mijn juf voornamelijk dat ik alles zo perfect wil hebben, mn stemming erg schommelt maar ook heel lief was. Leuk om te lezen.

En verder heb ik enorme buikpijn. En ik ben moe dus ga ik zo slapen, moet nog een lesje Frans voor groep 8 voorbereiden, maar dat komt wel goed. Hmm, nog 6 nachtjes...
Oud 14-03-2007, 20:03
Verwijderd
Nu zit ik weer in een studiedal, argh.
Oud 14-03-2007, 20:10
Verwijderd
Flieft

Hii. Fijn.
Oud 14-03-2007, 20:14
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Buikpijn en moe.

Wie duimt er morgenochtend voor me ?
Oud 14-03-2007, 20:19
Verwijderd
Het is echt heel vervelend als je moeder precies de dingen benoemt waar je mee zit. En ik wil niet liegen maar ik kan ook niet de waarheid vertellen. Waar zou ik moeten beginnen? Er is teveel dat ik nooit heb verteld, teveel dat ik ze sowieso niet aan kan doen want ze hebben hun eigen problemen al en om daar nu ook nog mijn problemen bovenop te gooien? Net nu mijn moeder eindelijk weer wat gelukkig wordt? Dat mag niet, dat kan niet, dat durf ik niet.
Oud 14-03-2007, 20:36
Verwijderd
For everything looks so much better on the outside
For every day's the same will turn into a long night
you pay too much for loosing touch


Ik voel me kut maar ik weet dat er zoveel mensen zijn die het zwaarder hebben. Ik moet me niet aanstellen. Ik mag me niet aanstellen. Ik wil niet dat mensen me aandacht geven alsof ik zielig ben. Mensen lachen om en met mij, daar houd ik van. Aan de ene kant zou ik willen dat iemand eens door me heen keek. (heerlijk wat een clichés hier nu al inzitten?)
Die leraar aan wie ik ooit alles heb verteld heb ik nooit meer gesproken. Ik zou hem graag nog eens spreken of een brief schrijven met hoe goed het met me gaat. Maar nu gaat dat niet. Het zou een vreselijke brief worden. Ik dacht dat ik het nooit meer zou zeggen maar ik wilde mezelf bijna weer pijn doen Ik dacht dat ik er wel helemaal overheen was, dat met mijn broer en vroeger. (een naam mag het niet hebben, of wil ik het niet geven.) Maar ik droom erover. en niet daar alleen over. Ik droom ook nog steeds over dat meisje van school dat zelfmoord heeft gepleegd. Het heeft me zo ontzettend aangegrepen. Ik ken haar niet maar ik hoor haar in mijn slaap tegen me praten. Ik droom over haar graf ik hoor haar zeggen dat niemand er iets aan kan doen.
Ik heb al een week lang nachtmerries. Vannacht heb ik tien uur lang geslapen maar ik ben nogsteeds zo moe. En dan mijn ouders die het hele jaar al toneelstukjes spelen. Ik wil niet dat ze zo smoezen. Ze moeten mij ook dingen vertellen. Ik haat het dat iedereen bij ons thuis om elkaar heen praat. Wat is er nog meer allemaal wat ik niet weet?
De enige waar ik op dit moment heen wil woont in Groningen en ziet mij enkel als 'dat meisje' of 'gewoon als vriendinnetje. (met de nadruk op 'netje') Ik wil weer tegen hem aan in slaap vallen, met hem lachen en praten en ik wil hem vergeten. Ik haat hem (ik haat mij.)

Ik weet het allemaal niet meer zo goed. Sorry dat het zo'n lang bericht is geworden.
Oud 14-03-2007, 20:42
Verwijderd
ik kan het niet meer.. echt niet..
verdrietig, boos, kwaad, teleurgesteld, bang..
vooral dat laatste..
Morgen weer alleen thuis met hem
Ben misselijk, moet braken..
De anderen willen me helpen, maar dat kunnen ze niet.
als ik mezelf niet kan helpen, hoe moeten zij dat dan doen?
als ik mezelf niet begrijp, hoe willen zij mij dan begrijpen?
Ze zij heel lief, echt waar.. ben veel om ze gaan geven, maar dat mag niet..
Ik ben zo bang
Oud 14-03-2007, 21:09
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Shit. Ik heb niet voor niets in m'n naam: fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me...

En toch laat ik me weer meeslepen he. Hij heeft me kut behandeld. Wat hij gedaan heeft kan echt niet en toch heb ik hem vergeven en zijn we weer vriendjes... en langzaam, maar langzaam zitten we weer op het punt waar dit gezeik mee begonnen is. We webcammen weer, het is weer gezellig en er wordt voorzichtig weer geflirt.

Hij geeft me weer hoop. Hij zegt nog single te zijn. Het is nog niets officieels met dat meisje, wel is hij daar vandaag 2 uur geweest, met 2 uur reistijd. Afgelopen dagen is hij vaker langsgeweest. Maar hij geeft mij hoop. Dat hij volgende week wel wil langskomen. Leuk, heel leuk. Maar eerst zien dan geloven, echt. Ik wil graag. Ik hoop ook. Maar ik wou dat ik hem kon weerstaan, dat ik hem wilde weerstaan. Maar ik wil dat niet.

Voor nu maar afwachten. Eerst zien, dan geloven. Maar ik hoop zo dat het doorgaat ...

En een beetje hoop ik voor mezelf dat het tegenvalt. Dat het niets is, dat het niet leuk is. Maar ik kan me dat niet voorstellen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 14-03-2007 om 21:12.
Oud 14-03-2007, 21:11
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik heb het gehaald. Vraag me niet hoe, maar ik heb het gehaald. een 2000 woorden essay + onderzoek in één dag gemaakt, 2 uur voor de deadline ingestuurd. Een herkansing geleerd, gemaakt vandaag en een redelijke kans dat ik het gehaald heb. Het is voorbij. Gedaan. De vervelendste dag van de hele week is over.

Dat is tevens ook het enige dat ik gedaan heb overigens. Verder voel ik me voornamelijk een failure. Toen ik om half negen besloot toch nog maar wat te eten, waren mijn huisgenoten met een heleboel mensen in de keuken. Gezellig samen, maar ik was niet uitgenodigd. Niet om te eten, niet om te praten, niet om te zijn. Ik had het toch te druk gehad, maar daar gaat het niet om. Het was zo leuk geweest, als blijk van..interesse. Waardering. Ik voel me altijd zo zenuwachtig bij hun. Alsof ik me voortdurend moet bewijzen, hun op mn knieën dankbaar moet blijven dat ik hier mag wonen. Volgens mij hebben ze gigantische spijt. Logisch ook. Wat wil je dan met zo'n raar mormel in huis.

Volgens mij is "teleurstellen" momenteel wel een beetje het thema in mijn leven. Alsof ik iedereen teleurstel. Door wat ik doe, door wat ik zeg of gewoon alleen al om wie ik Ben. Aan de ene kant wil ik me voortdurend verontschuldigen dat ik besta en zoveel last met me meebreng. Aan de andere kant wil ik alleen maar geaccepteerd worden. In plaats daarvan stel ik alleen maar iedereen teleur.. Mezelf misschien nog wel het meest.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 14-03-2007, 21:20
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
@ Yana, ik vind dat je hartstikke trots mag zijn. Over je essay, dat is ongelooflijk en ik ken in mijn omgeving maar weinig mensen die dat zouden kunnen (including mezelf) en ik denk dat je verder ook best wat bereikt hebt, maar dat je het op dit moment niet ziet. Iig, veel sterkte!

Ooh, mijn papamama zijn liiiiiiiiiiiiiiiiief, en gister hield ik nog wel een tirade omg. Ik heb nijntjes in klederdracht gekregen en en ze zijn totaal geniaal. En het was eigenlijk omdat ik tweede was bij het dictee maar ik kreeg helemaal geen prijsje ;x. Omg liefde .
Oud 14-03-2007, 21:25
moon
Avatar van moon
moon is offline
zo! wat gaat het hard met het gljh-topic. Ik kan niet meer alles lezen wat ik voorheen altijd deed. Want in 1 dag tijd zijn er alweer een stuk of 60 berichtjes bij gekomen.

ot: wat een opluchting vandaag! Ik heb mijn slber verteld wat me dwars zit, dat ik niks meer begrijp van wat ik allemaal moet doen en dat ik volledig het overzicht kwijt ben. Ze heeft een klasgenoot van mij opgebeld die toevallig nog op school bleek te zijn ook. Die klasgenoot heeft me geholpen om alles in te plannen en alles weer op een rijtje te zetten enz. echt zo aardig van haar! Nu alles zo op papier staat is het voor het eerst sinds tijden rustig in mijn hoofd. Het gepieker is gestopt. Ik voel me echt zo opgelucht!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 14-03-2007, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 14-03-2007 @ 21:03 :
Nu zit ik weer in een studiedal, argh.
Goed nadenken. Ga ik ook doen
Oud 14-03-2007, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 14-03-2007 @ 22:25 :
Goed nadenken. Ga ik ook doen
Ik weet het gewoon niet. Ik wil gewoon echt graag Japans doen, maar dat ligt allemaal zo moeilijk
Oud 14-03-2007, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 14-03-2007 @ 22:26 :
Ik weet het gewoon niet. Ik wil gewoon echt graag Japans doen, maar dat ligt allemaal zo moeilijk
Ik heb dus écht precies hetzelfde. Ik vind Japans zo ontzettend gaaf dat ik het niet los kan laten - sterker nog; de boeken liggen nu voor me - maar ik weet dat mijn toekomst er niet kan liggen omdat het gewoon te onrealistisch is. Maar bah, 't is zo leuk.
En taalwetenschap vind ik ook leuk, maar ook bij vlagen zo vreselijk niet leuk dat ik helemaal vol schiet met twijfel. Studies zijn niet altijd leuk, maar ze horen ook niet zo lang zo vreselijk niet leuk te zijn

Dus ja. Ik heb hetzelfde
Oud 14-03-2007, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 14-03-2007 @ 22:31 :
Ik heb dus écht precies hetzelfde. Ik vind Japans zo ontzettend gaaf dat ik het niet los kan laten - sterker nog; de boeken liggen nu voor me - maar ik weet dat mijn toekomst er niet kan liggen omdat het gewoon te onrealistisch is. Maar bah, 't is zo leuk.
En taalwetenschap vind ik ook leuk, maar ook bij vlagen zo vreselijk niet leuk dat ik helemaal vol schiet met twijfel. Studies zijn niet altijd leuk, maar ze horen ook niet zo lang zo vreselijk niet leuk te zijn

Dus ja. Ik heb hetzelfde
Ik weet alleen zeker dat ik niet doorga met taalwetenschap.
Oud 14-03-2007, 21:41
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hoe moeilijk is het om belangstelling te tonen terwijl je overal negatieve associaties mee hebt m.b.t. jezelf
Ik ben echt wel geïnteresseerd maar door die klote gedachten is het zo moeilijk om zo ook over te komen. Lang leve de chat

Nieuwe baan van m'n vriend is ook niet zo geweldig voor die gedachten. Iedereen vraagt ernaar en het is allemaal supergeweldig en ook heel sociaal..en dan komen mijn associaties m.b.t. mezelf, terwijl ik zo'n functie helemaal niet ambieer...het slaat allemaal ook nergens op eigenlijk, maar kom er maar eens vanaf.

Net met een meisje van koor gesproken, over studie en toekomstplannen enzo. Zij zegt ook dat ik niet teveel over de toekomst moet nadenken, maar nu gewoon verder gaan waar ik mee bezig ben. Dat wil ik ook het liefst, maar al die mensen die er steeds weer over beginnen, daar heb ik echt genoeg van. Bemoei je met je eigen leven, laat mij maar...

Ben er over het denken om me in de woonplaats van m'n vriend in te schrijven voor vakantiewerk. Maar als ik dat hier al niet durf... Maar daar heb je wel meer toeristen, ik wil best kassawerk doen op een of ander park ofzo, dát zou ik toch moeten kunnen.

Laatst gewijzigd op 14-03-2007 om 21:43.
Oud 14-03-2007, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 14-03-2007 @ 22:37 :
Ik weet alleen zeker dat ik niet doorga met taalwetenschap.
Pff, ik mag van mezelf niet wéér opgeven
Oud 14-03-2007, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 14-03-2007 @ 22:42 :
Pff, ik mag van mezelf niet wéér opgeven
Nou ja, dat gevoel heb ik dus ook. En Japans, ja, daar kan ik eigenlijk ook niks mee.
Oud 14-03-2007, 21:56
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Summer camp in Amerika. Doen of niet... Ik weet het niet.. Lijkt me wel super gaaf! Moet wel snel een beslissing nemen...
Oud 14-03-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 14-03-2007 @ 22:56 :
Summer camp in Amerika. Doen of niet... Ik weet het niet.. Lijkt me wel super gaaf! Moet wel snel een beslissing nemen...
Als je het geld en de mogelijkheden hebt moet je het doen zou ik zeggen. Once in a lifetime experience
Oud 14-03-2007, 22:21
kroot
kroot is offline
Pff voel me kut en ben moe.
Op therapie was op zich wel oke, volgende week gaan ze me evalueren in het team en daarom moest ik vandaag een gesprek dat was wel kut, tenminste ik was niet blij met hoe het ging. 'Als je je borsten dan zo groot en lelijk vindt, waarom benadruk je ze dan door strakke truitjes te dragen?' Ik heb er gewoon nog noit over nagedacht. Ik ben nu op mijn hoogste gewicht ooit, dus deze kleren zitten vrij strak ja, maar zulke strakke truitjes draag ik toch niet?? Twijfel.
En mijn jeugdshowband waar ik sinds 1,5 maand lesgeef, wordt misschien opgeheven of ze gaan samen met een andere vereniging. Daar gaat mijn betaalde baantje. KUT.
Kortom ik ben niet blij vandaag.
Oud 14-03-2007, 22:22
Verwijderd
grrrr
Oud 14-03-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 14-03-2007 @ 23:22 :
grrrr
Oud 14-03-2007, 22:31
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik moet het even kwijt. Ik heb met een jongen gezoend die ik al een paar maanden leuk vond. Hij had van een vriendin gehoord dat ik hem leuk vond (ik wist niet dat ze het had verteld). Toen kwam hij naar me toe en zijn we samen weggelopen en hebben we dus gepraat; hij vroeg of het waar was dat ik hem leuk vond. Hij zei dat hij mij heel aardig vond en bla bla, dus ik zeg, vind je me aardig of leuk? Het maakt niet uit maar ik wil het weten. Hij zei dat ie me leuk vond, we hebben een paar keer gezoend.

Dat was zondag.. nu heb ik hem nog 2 keer gesproken op msn, in 1 gesprek vroeg ik of hij spijt had, en dat had ie niet. In het andere gesprek vroeg ie of ik langs kwam op z'n werk als ik in de stad was. Maar verder geen woord over hoe het nu verder gaat, of hij me leuk vindt, of uberhaupt over wat er gebeurd is zondag.

Het zal wel niet in het goede topic staan maar ik snap het gewoon niet. Zoende hij me gewoon voor de kick ofzo?
Oud 14-03-2007, 22:36
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
Lyne schreef op 14-03-2007 @ 23:31 :
Ik moet het even kwijt. Ik heb met een jongen gezoend die ik al een paar maanden leuk vond. Hij had van een vriendin gehoord dat ik hem leuk vond (ik wist niet dat ze het had verteld). Toen kwam hij naar me toe en zijn we samen weggelopen en hebben we dus gepraat; hij vroeg of het waar was dat ik hem leuk vond. Hij zei dat hij mij heel aardig vond en bla bla, dus ik zeg, vind je me aardig of leuk? Het maakt niet uit maar ik wil het weten. Hij zei dat ie me leuk vond, we hebben een paar keer gezoend.

Dat was zondag.. nu heb ik hem nog 2 keer gesproken op msn, in 1 gesprek vroeg ik of hij spijt had, en dat had ie niet. In het andere gesprek vroeg ie of ik langs kwam op z'n werk als ik in de stad was. Maar verder geen woord over hoe het nu verder gaat, of hij me leuk vindt, of uberhaupt over wat er gebeurd is zondag.

Het zal wel niet in het goede topic staan maar ik snap het gewoon niet. Zoende hij me gewoon voor de kick ofzo?
Wat verwacht je dan, dat ie meteen vraagt of je met m wil trouwen? Jullie hebben gezoend, hij heeft er geen spijt van en hij heeft gevraagd of je langs komt. Wat is het probleem nou?
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Oud 14-03-2007, 22:37
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 14-03-2007 @ 23:24 :
how come?
Oud 14-03-2007, 22:37
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Godvr ik ben so fucking emo ineens damn, stomme verantwoordelijkheden.. Ikwil dat er weer een keer voor mij gezorgd word!
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 14-03-2007, 22:42
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Citaat:
wallflower schreef op 14-03-2007 @ 23:36 :
Wat verwacht je dan, dat ie meteen vraagt of je met m wil trouwen? Jullie hebben gezoend, hij heeft er geen spijt van en hij heeft gevraagd of je langs komt. Wat is het probleem nou?
Het is een typisch gevalletje van 'je had er bij moeten zijn'. Maar er zit wel een verschil tussen 'wil je met me trouwen' en helemaal niks erover zeggen.. of ben ik nou gewoon echt zwaar aan het overdrijven?

Maar ik waardeer je eerlijke reactie, misschien heb je wel gelijk ook.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.