Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2007, 01:40
Verwijderd
ik heb net een koekje op en kruip zometeen mijn bed in.
wat jij?
Advertentie
Oud 13-07-2007, 02:10
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet. want m'n moeder is niet thuis. maar ik doe alsof door in bed te gaan liggen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 13-07-2007, 02:20
Verwijderd
slecht geslapen, afgelopen middag ergens en openingsborrel met een lekker buffet, vanavond lekker gezopen met mensen die ik daar tegenkwam. Nu eigenlijk naar bed want morgenochtend p-uitreiking van een vriend
Oud 13-07-2007, 03:01
Verwijderd
Godver, ik wilde dat Jukeboxxx neerzette hoe laat we morgen hebben afgesproken want ik ben het vergeten. Ik moet mijn tas nog inpakken en kom nu net thuis maar ik en de barman is (L). Haha. Nu ga ik slapen en ik zet mijn wekker om half 8, just in case. DOEI.
Oud 13-07-2007, 03:21
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 13-07-2007 @ 04:01 :
Godver, ik wilde dat Jukeboxxx neerzette hoe laat we morgen hebben afgesproken want ik ben het vergeten. Ik moet mijn tas nog inpakken en kom nu net thuis maar ik en de barman is (L). Haha. Nu ga ik slapen en ik zet mijn wekker om half 8, just in case. DOEI.
Godverdomme en ik heb een niesaanval.
Oud 13-07-2007, 03:47
Verwijderd
..........................................________
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”...................................“-.,
.........................,/...............................................”:,
.....................,/......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:”........./
............../.....__.........................................:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..... .........__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\.
Oud 13-07-2007, 03:48
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Net een verjaardagsfeestje gehad, tijd voor een tukje
Oud 13-07-2007, 04:02
Verwijderd
Net thuis van werk. Vandaag smste Roos me ' Vriendin net de deur uit en te moe om nog even de stad in te gaan. Lieve Daan, ik weet ook niet wat je met me aan moet. ' Onderweg naar huis twijfelde ik of ik haar moest bellen maar toch maar niet gedaan. Nu ga ik luisteren hoe het licht begint te worden en dan lekker uitslapen tot een uur of twee
Oud 13-07-2007, 06:46
Verwijderd
Ik ben net wakker van ruim 15 uur slaap en ik ben nog steeds niet beter Nu vermoed ik dat ik dus vanavond niet uit kan want volgens mij heb ik zo'n smerige achterbakse griepziekte die zo heel langzaam opkomt en dan heel langzaam weer weggaat, want in de tijd dat ik ziek ben is het alleen maar erger gaan worden grrrrr. Ik denk ook dat ik koorts heb maar ik weiger toe te geven en er naar te gaan kijken. Dus nou ga ik maar roken, dat zal die keelpijn leren En daarna maar weer als een lappenpop in bed hangen en slapen en boeken lezen alleen zijn al mijn leuke boeken op en heb ik alleen nog maar kutboeken ahhhhh alles zit tegen.

Ik wil trouwens dat er iemand langskomt waar ik een beetje tegenaan kan hangen en dat diegene dan allemaal leuke verhalen vertelt en me stukjes appel met kaneel en thee voert terwijl ik doe alsof ik lepra heb en doodziek ben en koortsachtig mompel van 'wuwuwu' en dat we dan ook die beginscene van Monty Python's Holy Grail naspelen want dan is ziek zijn tenminste leuk, maar al m'n vriendinnetjes moeten werken en m'n vriendjes ook en m'n filmjoch is op vakantie dus gdvrdmm.
Oud 13-07-2007, 09:38
Verwijderd
ik heb net kleren in de wasmachine gesmeten en die ga ik zo vervangen voor andere kleren en ik ga maar weer ff in bed liggen want heb een lange dag vandaag en als ik nog leef als ik klaar ben met werken dan ga ik ook nog ff feesten bij een collega
Oud 13-07-2007, 09:50
Verwijderd
ik moest om tien uur naar de fysio en dat was heel vroeg aangezien ik pas om half vier ging slapen maar het was wel lekker ookal moest ik mijn shirtje uit huuu

oh en ik heb net weer even gaten laten maken boven in mijn oor en het is vét en nu eet ik een meergranen croissantje
Oud 13-07-2007, 10:02
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik moest om 10 uur naar het uitzendbureau en hopelijk word ik aangenomen voor de chille baan die we gevonden hebben . Toen even langs het werk van een vriendin, toen naar huis en nu ben ik alweer moe omg. Thee drinken, dan opruimen en mn spullen pakken en recepten voor dineetje van zaterdag zoeken. Oh, en hopen dat ik vandaag een brief krijg dat ik mn pinpas kan ophalen want het voelt echt kut om wel geld te hebben maar geen mogelijkheid om het te ge(ver?)bruiken!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 13-07-2007, 10:12
Verwijderd
hoi mijn telefoonrekening is 107 euro, joepieeee!
Oud 13-07-2007, 10:22
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik zou vandaag even naar m'n kamer op en neer sjeezen om wat spullen op te halen maar ik moet vandaag van 16:00 tot 18:00 werken dus dat word een beetje te krap. Wel relaxte werktijden en tevens mijn laatste avond dus ach. En tot die tijd doe ik lekker niks.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 13-07-2007, 11:24
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik heb vanmorgen eerst heerlijk ontbeten met wit brood, aardbeien en suiker hmmm (L) daarna ging ik op zoek naar goed surfshorts en het liefst met korting aangezien ik geen geld heb en ik had een hele mooie gezien met ruitjes bij the old man, maar mijn booty was te groot voor de rest waren er alleen maar lelijke shorts, dus ik denk dat ik in frankrijk mijn zoektocht maar verder voortzet. nu ga ik lunchen met veerle en daarna langs mijn werk.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 13-07-2007, 11:31
Verwijderd
godvergdovergodvdergodver IK HAAAAAAAAAAAAAAAAT MIJN ZUSJE echt GODVERDOMMMEEEEEEEEEEEE
Oud 13-07-2007, 11:32
__
Avatar van __
__ is offline
gister was ik jarig en gister was ik ook weer vrijgezel en gister had ik ook mn verjaardagsfeestje dus het was allemaal een beetje een rare / kutte dag. nu ben ik chocolade aan het eten die ik van mn vriendinnen heb gekregen, want dat hoort dan he. en verder kijk ik heel heel heeeeel erg uit naar mn vakantie. over een week ben ik op dit moment nét vertrokken

@Mala, wat doet je zusje je dan aaaaan?
Oud 13-07-2007, 11:54
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik lach mezelf een beetje uit want ik zoek op alle websites van supermarkten naar wat ik waar het goedkoopste kan kopen/in de reclame is, met gevolg dat ik dus eigenlijk naar 4 supermarkten moet ohhhh. maarja ik kan nu nog nergens heen want geen pinpas gvd
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Ads door Google
Oud 13-07-2007, 12:03
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 13-07-2007 @ 05:02 :
Net thuis van werk. Vandaag smste Roos me ' Vriendin net de deur uit en te moe om nog even de stad in te gaan. Lieve Daan, ik weet ook niet wat je met me aan moet. ' Onderweg naar huis twijfelde ik of ik haar moest bellen maar toch maar niet gedaan. Nu ga ik luisteren hoe het licht begint te worden en dan lekker uitslapen tot een uur of twee
weet roos ook dat al haar smsjes van commentaar voorzien op een scholierenforum terecht komen?
dat zou de keus vast een stuk makkelijker maken.
Oud 13-07-2007, 12:17
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb gepoetst en nu cadeautjes kopen en dan weer poetsen en vanavond barbecueën op het verjaarsfeestje van mijn broeder, dat belooft wat met dit weer.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 13-07-2007, 12:31
first eror
first eror is offline
De Urbanoutfittersmodellenmeisjes zijn zó mooi.


Laatst gewijzigd op 13-07-2007 om 12:37.
Oud 13-07-2007, 12:44
Larry Flint
Larry Flint is offline
YES IK KAN MN PINPAS OPHALEN WHOOOOH.

Mn leven heeft weer vooruitzicht .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 13-07-2007, 13:12
Verwijderd
nou vanmorgen ging ik werken en toen heb ik thee gedronken, samen met een man zijn belastingformulieren ingevuld en een vrouw van 92 leren internetten, dus dat was wel prima. verder belde m'n werk weer toen ik thuis was of ik maandag wilde werken, maar uuuuh NEE geen zin.
nu ga ik denk ik zo in de zon zitten lezen, want het is lekker weer. en ik heb NU al zin in morgen.
Oud 13-07-2007, 13:18
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik twijfel er aan om voor de 2e keer terug naar bed te gaan vandaag.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 13-07-2007, 13:19
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
AARGH nu heb ik al mijn cijfers binnen maar heeft 1 docent nog niet dingen op progress laten zetten en nu is ze op vakantie en ik ben nu heel boos want nu kan ik me nog steeds niet inschrijven voor volgend jaar. tering heeeee.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Advertentie
Oud 13-07-2007, 13:35
Verwijderd
oei oei ik had vanochtend was problemen met mijn computer, maar dat bleek dus uiteindelijk aan het toetsenbord te liggen zz. dus nu heb ik het toetsenbord van mijn zusje gejat, tijdelijk, aangezien ik morgen toch op vakantie ga en zij hem hier niet nodig zal hebben. net heb ik de was gedaan en opgehangen en zometeen ga ik even naar buiten en naar het winkelcentrum om nagellak remover te kopen. vanavond wil ik eigenlijk uit in antwerpen maar niemand willllllllt of kan
Oud 13-07-2007, 13:47
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik vroeg heeft u nog tonijnfilet, nee meneer, wij hebben geen tonijnfilet meer, ik zei doe dan maar zalmfilet, prima, hoeveel zalmfilet wilt u, ik dacht ja weet ik veel, maar ik wist het wel, namelijk 300 gram zalmfilet, dus ik zei 300 gram zalmfilet graag. Nou, dat vond ze zichtbaar lastig, om te bepalen hoe groot het stuk moest zijn, maar ze sneed op goed geluk en liet vol trots het resultaat zien: een mooi oranjeroze lapje. Het ging in de weegschaal en bleek 310 gram en ik zei nou, dat is wel aardig. Toen ging de filet in een zwart plastic schaaltje en werd hij ingepakt met vershoudfolie. Ik betaalde en spoedde mij naar huis.

Het lijkt er nu steeds meer op dat ik straks voor het eerst in mijn bestaan zélf sushi ga maken. De spanning stijgt.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 13-07-2007, 14:21
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
sodeju.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 13-07-2007, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 13-07-2007 @ 14:18 :
Ik twijfel er aan om voor de 2e keer terug naar bed te gaan vandaag.
oja, dat heb ik net gedaan. maar dan voor de eerste keer.
Oud 13-07-2007, 15:02
Verwijderd
gisteren mijn ouders opgehaald van hun aeroplane uit Canada, dat was wel tof. Toen kwamen ze thuis en zagen ze dat ik het huis heeeel netjes had gemaakt, en toen kreeg ik mijn 250 euro vakantiegeld. (!!)

Toen heb ik gewerkt en daarna ben ik tot 4 uur in de stad geweest waar ik het heel erg naar m'n zin heb gehad met een meisje maar het was wel koud buiten.

Vandaag mijn rapport opgehaald om 10 uur en toen werd ik een beetje ziek en heb ik tot 16 uur geslapen. Toen hoorde ik dat ik 50 euro voor m'nr apport kreeg en was ik helemaal in mijn nopjes. Mijn ouders zijn vrijgevig vandaag :?. En nu ehhwwnwmmm ga ik zo werken
Oud 13-07-2007, 15:44
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
jezus ik ben net wakker en dit is de ergste kater ooit. ik was al eerder wakker geworden maar trok de koppijn niet dus ben weer in slaapgevallen. net gedouched en ik ga zo beginnen aan school. ideaal
nu maar even met mn rotkop naar de ah om boodschappen te doen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 13-07-2007, 15:44
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb ontdekt dat de Keukenmachine in Maastricht zo goed als niet bestaat. Ik ben zowel gisteren als vandaag 2 uur beziggeweest om zo'n ding te vinden, en ze hadden ze dus wel in de Mediamarkt, maar dat waren showmodellen. En ze waren dus allemaal op want, zo verzekerde de Mediamemarktmevrouw mij, in de zomer gaan ze als warme broodjes.

Nu heb ik geen cadeautje voor "us mam".
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 13-07-2007, 15:51
Verwijderd
Half 7 naar mijn werk (nog steeds ziek), 2 uur geslapen, MAAR om 15.00 mocht ik naar huis (2 uur eerder), kreeg ik te horen dat het zeker is dat ik een jaar contract krijg en kreeg ik nog ff 40 euro van de baas in mijn handen geduwd voor op vakantie. Geen slechte dag dus.
Oud 13-07-2007, 16:28
espresso
espresso is offline
ik werd na 2 uur slapen al weer wakker omdat m'n kamer veel te licht is en toen heb ik m'n werk maar afgebeld wegens kater en naar m'n hometown vertrokken voor een beetje mama love want ik heb een mega brandwond op m'n gezicht en ik trok alles slecht.
nu moet ik bedenken of ik nou wel of niet naar 108 ga maar eigenlijk weet ik al dat ik niet ga dus het is puur voor de vorm.
__________________
make a cute remark, i'm keeping score.
Oud 13-07-2007, 16:34
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Vandaag naar mn werk en het was DRUK en ik ben er nu nog, maar er zijn nog maar 2 andere mensen en het is nu best gezellig en straks ga ik eten bij een meisje waarmee ik op de basisschool heb gezeten en misschien is ze nog steeds best wel arrogant, we zullen het zien. Morgen naar DanceValley, want daar heb ik perskaarten voor gekregen maar ik denk niet dat ik het leuk vind, maar het is gratis dus het MOET wel leuk zijn .
__________________
you spread like peanut butter
Oud 13-07-2007, 16:51
Verwijderd
zometeen ga ik kokerellen want avond eten moet ook gebeuren en straks ga ik met matties heel de avond bloweh en zuipeuuuh want morgen ga ik op vakantie wehh en daar heb ik eigenlijk niet zo heel veel zin in om eerlijk in te zijn
Ads door Google
Oud 13-07-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 13-07-2007 @ 17:51 :
zometeen ga ik kokerellen want avond eten moet ook gebeuren en straks ga ik met matties heel de avond bloweh en zuipeuuuh want morgen ga ik op vakantie wehh en daar heb ik eigenlijk niet zo heel veel zin in om eerlijk in te zijn
Ik ben er ook voor om aan de zuip te gaan, misschien blowen, maar ik denk het niet. Maar zuipen? Ja, ja, ja. Hoezo geen zin in vakantie? Met je oudjes of zo?
Oud 13-07-2007, 16:55
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Vanavond de oefenruimte in en naar de klote gaan.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 13-07-2007, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Skincorps schreef op 13-07-2007 @ 17:54 :
Ik ben er ook voor om aan de zuip te gaan, misschien blowen, maar ik denk het niet. Maar zuipen? Ja, ja, ja. Hoezo geen zin in vakantie? Met je oudjes of zo?
zuipen en blowen, geweldige combo als je er tegen kan .
ja mijn ouders zijn al een week eerder vertrokken dan mij,
en ik heb daar familie dusja het is een soort van verplicht tripje
Oud 13-07-2007, 17:29
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 13-07-2007 @ 18:28 :
zuipen en blowen, geweldige combo als je er tegen kan .
ja mijn ouders zijn al een week eerder vertrokken dan mij,
en ik heb daar familie dusja het is een soort van verplicht tripje
Ik kan er tegen, maar blow niet zo veel meer. Niets is verplicht meer dame, je bent volwassen. Maar klote dat dat moet, probeer er het beste van te maken zou ik zeggen.
Oud 13-07-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Skincorps schreef op 13-07-2007 @ 18:29 :
Ik kan er tegen, maar blow niet zo veel meer. Niets is verplicht meer dame, je bent volwassen. Maar klote dat dat moet, probeer er het beste van te maken zou ik zeggen.
ja tuurlijk is het niet verplicht, tuurlijk wil in mijn familie zien, alleen ja een weekje was genoeg geweest zeg maar.
Oud 13-07-2007, 20:26
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
mijn dag was kut want ik moest werken. en onze vakantie naar mallorca is overboekt dus nu moeten ze/we iets anders vinden en nu gaan we misschien naar portugal maar dat is 2 dagen eerder en dan moet ik 2 extra dagen vrij vragen en dat gaat 'm dus nooit worden

zometeen komt een vriendinnetje en dan gaan we wijn drinken en naar de kroeg.
__________________
hoii
Oud 13-07-2007, 21:41
Verwijderd
Ohkée.
Ik moest vandaag weer werken met Shoarm en het was leuk. En morgen is er een bbq op t strand en daar ga ik heen met mijn vriendje en die blijft dan slapen en wiehjoe.
Mijns. is blij.
Oud 13-07-2007, 21:43
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong toing tong tong tong toing tong tong tong tejng tong tong tong tong tejng tong tong tong
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 13-07-2007, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 13-07-2007 @ 22:41 :
Ohkée.
Ik moest vandaag weer werken met Shoarm en het was leuk. En morgen is er een bbq op t strand en daar ga ik heen met mijn vriendje en die blijft dan slapen en wiehjoe.
Mijns. is blij.
En met Bram Ooookeeee!
Oud 13-07-2007, 22:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 13-07-2007 @ 22:43 :
toing tong tong etc.
verder alles goed met je?

ot:
Beetje muziek geluisterd, geschiedenis geleerd, de universiteit gemaild, naar de supermarkt geweest, chocolademelk gemaakt voor m'n vader, naar de stad geweest, donner doorgespit, wezen eten bij de hazzebaz, ijsje gehaald bij Ben & Jerry's, Danique gespot, andre rieu op tv gezien en me verbaasd over de arctic monkeys.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 13-07-2007 om 22:06.
Oud 13-07-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 13-07-2007 @ 22:58 :
En met Bram Ooookeeee!
OOOOOOOOKEEEEE!
Oud 13-07-2007, 22:11
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 13-07-2007 @ 23:02 :
verder alles goed met je?

ot:
Beetje muziek geluisterd, geschiedenis geleerd, de universiteit gemaild, naar de supermarkt geweest, chocolademelk gemaakt voor m'n vader, naar de stad geweest, donner doorgespit, wezen eten bij de hazzebaz, ijsje gehaald bij Ben & Jerry's, Danique gespot, andre rieu op tv gezien en me verbaasd over de arctic monkeys.

ja ik heb een nieuwe passie.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 13-07-2007, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 13-07-2007 @ 23:11 :
ja ik heb een nieuwe passie.
een toing tong tong passie?
Oud 13-07-2007, 22:12
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja zo'n passie. ik heb een mondharp. nu nog een beatboxer en dan plunk 2.0
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien?
WolterB
462 19-11-2014 21:24
Lifestyle Je dagelijkse belevenissen
Verwijderd
500 20-02-2008 10:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap op straat nederlands spreken
MightyMarcel
500 22-01-2006 20:33
Liefde & Relatie wat moet ik doen?
sweetsummergirl
14 27-06-2004 12:27
Psychologie Eenzaamheid in welke mate normaal
Green Day
16 11-07-2003 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.