Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2012, 15:47
timska
timska is offline
toen ik 4 jaar oud wad ben ik besneden.
nu ik 15 ben wil ik graag de liefde bedrijven met mijn vriendin maar weet niet te vertellen dat hij besneden is.

kan iemand me helpen alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 15:57
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
ik zou het niet echt aankondigen. m ischien als het er toevallig overgaat. maar verder gewoon lekker zelf achterlaten komen op het moment zelf. en als ze er naar vraagt gewoon uitleggen.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 16:21
Verwijderd
Besneden is toch geen probleem? Als ie krom of klein is heb je een groter probleem!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 16:21
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
tmaakt meiden denkik echt niet uit of je besneden bent of niet hoor ;o
als dat haar veel uit zou maken zou ik het iig nogal raar vinden..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 18:13
Verwijderd
Ik zou het juist beter vinden om besneden te zijn!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 18:15
Project S
Project S is offline
Ik denk dat ze het niet erg vindt dat ie besneden is hoor Wat is daar raar aan?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 19:21
Verwijderd
Heb eigenlijk alleen positieve reacties gehad. en ze ziet het vanzelf. Het staat zelfs mooier misschien en het is hygiënisch. Heeft niemand bezwaar tegen hoor. Wat nog een pluspunt kan zijn: je eikel is iets minder gevoelig, waardoor je het langer kan volhouden voor je klaarkomt. Geen zorgen en have fun!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 08:10
Verwijderd
Laten we wel zijn: een besnijdenis is een verminking van het lichaam.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 10:21
Toerkoe
Toerkoe is offline
Ben je joods of moslim?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 14:49
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ben je joods of moslim?
Wat heeft dat er in Gods/Allahs/Jahwehs/naam mee te maken?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Laten we wel zijn: een besnijdenis is een verminking van het lichaam.
Doe jij eens normaal! Bij mij was het medisch noodzakelijk. Je hebt een voorhuid niet nodig, met als een blinde darm. Bovendien is het hygiënisch, waardoor de kans op bepaalde aandoeningen vermindert. Dus verminking kan je het echt niet noemen, dat is dom.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft dat er in Gods/Allahs/Jahwehs/naam mee te maken?
Dat is gewoon een normale vraag, omdat in bepaalde geloven het een gebruik is om te besnijden.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 15:42
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Het is verminking, vooral als het niet noodzakelijk is. Als jij zonder reden je arm eraf zaagt is het ook verminking, terwijl het al heel iets anders is wanneer hij bijvoorbeeld geamputeerd moet worden na een ongeluk.

Persoonlijk heb ik ze liever onbesneden. Ik vind het zonder voorhuid niet mooi. En het is zo lekker zacht.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 16:01
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Dat is gewoon een normale vraag, omdat in bepaalde geloven het een gebruik is om te besnijden.
Hij vraagt zich alleen af of zijn vriendin het soms raar zou vinden. Dus of hij is besneden omdat hij jood of moslim is of omeen medische reden heeft er geen fluit (heh heh) mee te maken!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis

Laatst gewijzigd op 30-10-2012 om 10:16.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 19:18
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
mwoa ik denk dat ze dat wel zal zien
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 19:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Besneden is toch geen probleem? Als ie krom of klein is heb je een groter probleem!
kleiner probleem juist D: D D: D


Ontopic: met een beetje geluk heeft ze (ik ga er vanuit dat jullie even oud zijn) nog nooit een penis gezien en dan merkt ze niet eens dat er iets anders is. Maar sowieso, dat hoef je echt niet aan te kondigen hoor hij werkt verder net als een penis mét huidflapjes.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Doe jij eens normaal! Bij mij was het medisch noodzakelijk. Je hebt een voorhuid niet nodig, met als een blinde darm. Bovendien is het hygiënisch, waardoor de kans op bepaalde aandoeningen vermindert. Dus verminking kan je het echt niet noemen, dat is dom.
Jij gelooft ook in die praatjes. Je pik is net zo hygiënisch en schoon als dat je hem zelf houdt. Daar doet een voorhuid niets aan af.

En verder, wat Vowel zegt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 22:15
timska
timska is offline
Ik ben gewoon nederlands
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 22:18
timska
timska is offline
En ik heb het ook om medische redenen moeten doen!!!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Het is verminking, vooral als het niet noodzakelijk is. Als jij zonder reden je arm eraf zaagt is het ook verminking, terwijl het al heel iets anders is wanneer hij bijvoorbeeld geamputeerd moet worden na een ongeluk.

Persoonlijk heb ik ze liever onbesneden. Ik vind het zonder voorhuid niet mooi. En het is zo lekker zacht.
WUT? Een voorhuid vergelijken met een arm? Haha.

Arm heb je nodig hoor, een voorhuid niet. Dat JIJ het niet mooi vindt is wat anders.. dat kan. En lekker zacht? Voor wat?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 23:49
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Citaat:
toen ik 4 jaar oud wad ben ik besneden.
nu ik 15 ben wil ik graag de liefde bedrijven met mijn vriendin maar weet niet te vertellen dat hij besneden is.

kan iemand me helpen alvast bedankt
Wie is hij? Je vriendin? xd

Meiden kicken op besneden lullen, mannen hebben zo een langere uithoudingsvermogen omdat hun eikeltje niet zo gevoelig is voor prikkelingen. Ze moet het dus zien als een voordeel.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 06:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wie is hij? Je vriendin? xd

Meiden kicken op besneden lullen, mannen hebben zo een langere uithoudingsvermogen omdat hun eikeltje niet zo gevoelig is voor prikkelingen. Ze moet het dus zien als een voordeel.
Dat met dat uithoudingdvermogen is echt klinkklare onzin. En het is trouwens ook onzin dat vrouwen ELKE KEER urenlang gebatst willen worden omdat een vluggertje niet nodig is.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 07:54
Verwijderd
Citaat:
WUT? Een voorhuid vergelijken met een arm? Haha.

Arm heb je nodig hoor, een voorhuid niet. Dat JIJ het niet mooi vindt is wat anders.. dat kan. En lekker zacht? Voor wat?
O jee, passive aggresive...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 09:04
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Het is verminking, vooral als het niet noodzakelijk is. Als jij zonder reden je arm eraf zaagt is het ook verminking, terwijl het al heel iets anders is wanneer hij bijvoorbeeld geamputeerd moet worden na een ongeluk.

Persoonlijk heb ik ze liever onbesneden. Ik vind het zonder voorhuid niet mooi. En het is zo lekker zacht.
Jullie hollanders hebben werkelijk geen maag(over het algemeen)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 11:24
Verwijderd
Jullie toerkoe's hebben werkelijk geen voorhuid(over het algemeen)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 14:56
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jullie hollanders hebben werkelijk geen maag(over het algemeen)
Ik weet niet wat je probeert te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 15:10
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
WUT? Een voorhuid vergelijken met een arm? Haha.

Arm heb je nodig hoor, een voorhuid niet. Dat JIJ het niet mooi vindt is wat anders.. dat kan. En lekker zacht? Voor wat?
Dat verandert toch niks aan het feit dat het een stuk van je lichaam is dat weg is? Dus het is toch ergens verminking?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 15:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat verandert toch niks aan het feit dat het een stuk van je lichaam is dat weg is? Dus het is toch ergens verminking?
Dus als je een oorbel neemt, afvalt, etc, is het verminking?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 16:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Een oorbel waar je een gat in je oor voor maakt en je oor dus "beschadigd" ja.
Maar je snapt het toch wel?

De definitie van verminken is gewoon: beschadigen of van lichaamsdeel beroven.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 16:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar een voorhuid is amper een lichaamsdeel te noemen. Het is gewoon een stukje huid. met de functie om te beschermen ja, maar die functie heeft al je huid
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Wie is hij? Je vriendin? xd

Meiden kicken op besneden lullen, mannen hebben zo een langere uithoudingsvermogen omdat hun eikeltje niet zo gevoelig is voor prikkelingen. Ze moet het dus zien als een voordeel.
Eh, ik denk dat ie met "hij" z'n knuppel bedoelt.. En: JIJ snap het tenminste. Met jou kan ik praten. En wat bepaalde mensen hier tegen mannen met een besneden pik hebben, dat snap ik echt niet..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Dat verandert toch niks aan het feit dat het een stuk van je lichaam is dat weg is? Dus het is toch ergens verminking?
Verminking vind ik: dat iets mismaakt is of beschadigd is. Klinkt nogal zwaar: verminking.

Als je zuur over iemand gezicht pleurt, dat is een verminking, besnijdenis is een medische ingreep.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 21:03
Verwijderd
Citaat:
o jee, passive aggresive...
I K B E N H E L E M A A L N I E T
A G R E S S I E F!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Dat verandert toch niks aan het feit dat het een stuk van je lichaam is dat weg is? Dus het is toch ergens verminking?
Ik heb moeite met het woord "verminking" ik voel me niet verminkt.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Verminking vind ik: dat iets mismaakt is of beschadigd is. Klinkt nogal zwaar: verminking.

Als je zuur over iemand gezicht pleurt, dat is een verminking, besnijdenis is een medische ingreep.
Niet altijd. Joden, Moslims en nog steeds veel Amerikanen worden vlak na hun geboorte al besneden - dus niet uit medische noodzaak. -> verminking.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 22:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb moeite met het woord "verminking" ik voel me niet verminkt.
Daar geef ik je wel gelijk in. Ik voel me ook niet verminkt want het was nodig.

Maar zoals mark_vans zei vanwege geloofsredenen doen bij kinderen die niet kunnen kiezen daar zie ik het wel als verminking.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 04:13
Verwijderd
Citaat:
WUT? Een voorhuid vergelijken met een arm? Haha.

Arm heb je nodig hoor, een voorhuid niet. Dat JIJ het niet mooi vindt is wat anders.. dat kan. En lekker zacht? Voor wat?
Eh, het is en blijft verminking. En nog erger; verminking op minderjarige leeftijd in de meeste gevallen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Daar geef ik je wel gelijk in. Ik voel me ook niet verminkt want het was nodig.

Maar zoals mark_vans zei vanwege geloofsredenen doen bij kinderen die niet kunnen kiezen daar zie ik het wel als verminking.
Mee eens, daar hou ik ook niet van.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 17:15
Verwijderd
Als het onnodig is wel.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 17:24
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Citaat:
Dat met dat uithoudingdvermogen is echt klinkklare onzin. En het is trouwens ook onzin dat vrouwen ELKE KEER urenlang gebatst willen worden omdat een vluggertje niet nodig is.
Tja, de meeste vrouwen komen niet klaar binnen 5 minuten......meestal duurt dat wel een tijdje en als je eikel minder gevoelig is voor prikkelingen, dan kunnen ze langer het meisje/de vrouw bevredigen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Tja, de meeste vrouwen komen niet klaar binnen 5 minuten......meestal duurt dat wel een tijdje en als je eikel minder gevoelig is voor prikkelingen, dan kunnen ze langer het meisje/de vrouw bevredigen.
Dat kan ook prima als hij wel gevoelig is. Anders doe je het gewoon verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 13:20
teddybeer1999
Avatar van teddybeer1999
teddybeer1999 is offline
wat is besneden bij een meisje egenlijk en hoe doen ze dat
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 13:26
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
wat is besneden bij een meisje egenlijk en hoe doen ze dat
Besnijdenis bij vrouwen is het weghalen van onderdelen van het de uitwendige vrouwelijke organen, in veel gevallen (delen van) de schaamlippen en clitoris. In tegenstelling tot de mannelijke voorhuid, die weinig functie heeft (besneden mannen hebben geen lagere standaard van leven), is dit eigenlijk altijd een vorm van zware verminking bij de vrouw. Dit is daarom ook in veel westerse landen verboden.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 08-11-2012, 21:47
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Citaat:
toen ik 4 jaar oud wad ben ik besneden.
nu ik 15 ben wil ik graag de liefde bedrijven met mijn vriendin maar weet niet te vertellen dat hij besneden is.

kan iemand me helpen alvast bedankt
Ik ben zelf ook besneden, ik heb wel gehoord dat je minder kans op infecties hebt omdat het hygienisch is. Maar ik heb niks te klagen. Heb het voor medische redenen gehad. Zolang die nog werkt, wat is dan het probleem
Met citaat reageren
Oud 08-11-2012, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zelf ook besneden, ik heb wel gehoord dat je minder kans op infecties hebt omdat het hygienisch is. Maar ik heb niks te klagen. Heb het voor medische redenen gehad. Zolang die nog werkt, wat is dan het probleem
Geen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2012, 16:11
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ikzelf vind onbesneden vaak mooier, maar het maakt echt niet zoveel uit
Met citaat reageren
Oud 10-11-2012, 12:53
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Maar een voorhuid is amper een lichaamsdeel te noemen. Het is gewoon een stukje huid. met de functie om te beschermen ja, maar die functie heeft al je huid
Ik voel me toch verplicht hier op te reageren, want ik ben een ervaringsdeskundige.

Ik had niet de keuze om besneden te worden na mn geboorte en als ik die keuze wel had dan had het niet gebeurt (goed er was geen andere oplossing want ontstekingen heel je leven is ook niks).

Ik ben dus geneigd om het met maca eens te zijn.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2012, 10:44
Zamorak
Zamorak is offline
Ik ben het ook, heb t gewoon een keer gezegd. Je moet er niet over na denken en gewoon vertellen als je bij haar bent.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 18:52
manonn01
Avatar van manonn01
manonn01 is offline
Mijn vriend is besneden (medisch noodzakelijk) en ik vind het ideaal!
Het ziet er mooier uit dan een onbesneden penis, vind ik althans, maar daar kunnen de meningen over verdeeld zijn natuurlijk. Plus, hij kan het idd langer volhouden in bed. Verder merk je echt geen verschil tussen een besneden of onbesneden penis. Elke penis is toch anders.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 13:27
Verwijderd
Dat langer volhouden in bed is een interessant fabeltje.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Besneden
DAH
13 06-02-2011 22:18
Seksualiteit Besneden
Bubbeldoosje
51 20-07-2006 13:31
Lichaam & Gezondheid iemand besneden
sjefke
12 18-01-2005 18:45
Seksualiteit Wat prefereren de dames? Besneden of niet besneden?
Jorryt
32 22-01-2004 20:46
Seksualiteit Besneden of niet besneden?
harveydehamster
6 24-07-2003 23:34
Seksualiteit [{POLL}] Besneden of Niet-besneden.....****
Ed De Pijpslet
25 06-06-2003 11:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.