Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2013, 10:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb niet zoveel cd's, maar ik luister het vaakst naar Omnia, Passenger, Fairyland en Earlyrise. Daar heb ik dus cd's van.

Wat ga je vandaag allemaal doen/heb je gedaan?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2013, 10:14
Fist
Avatar van Fist
Fist is offline
Eerst heb ik nog een toets Nederlands, mijn een na laatste deze week. Daarna bijles en voor de rest niks deze dag. Ja, relaxen met dit warme weer.

Wat is voor jouw op dit moment het grootste raadsel? Of gewoon iets wat je je heel erg afvraagt?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 10:38
PlApPeRdEpLaP
PlApPeRdEpLaP is offline
Hmmm, een lastige
Ik denk dat ik me enorm afvraag hoe het kan dat mensen andere mensen belachelijk maken, alleen maar omdat ze daardoor denken populairder te worden. Hebben die mensen niks beters te doen ofzo, dan andere mensen belachelijk maken...

Mijn vraag is: Naar welke artiesten luister je absoluut NIET? En aan welke muziekstijlen heb je een enorme hekel?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 10:40
Verwijderd
Jan Smit. Nick en Simon, Guus Meeuwis, Gers Pardoel en andere nederlandstalige muziek. Nederlandstalige muziek

Wat heb je op je brood vandaag?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 10:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Edit: oeps! Ik heb vandaag nog geen brood gegeten en ga dat ook niet doen, dus pindakaasch.

Veel artiesten weet ik niet te noemen, want ik luister er ten slotte niet naar. Ik heb een grondige hekel aan Nederlandse rap, slechte Nederlandstalige muziek zoals dat van Jan Smit, Nick en Simon, etc. Ook mijd ik dubstep en enige vorm van muziek die daar ook maar naar neigt.

Dus nog een keer: Naar welke artiesten luister je absoluut NIET? En aan welke muziekstijlen heb je een enorme hekel?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 16:28
Fist
Avatar van Fist
Fist is offline
Ik woon in Noord-Holland, favoriete provincie? Pfoe... heel veel provincies hebben een mooi landschap maar ik ga dan maar voor Gelderland met de mooie bossen en de rust.

Wat heb je vannacht, of voor het laatst dat je je kan herinneren, gedroomd?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 17:34
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Dat meerdere mensen uit elkaar gereten werden, maar net in leven werden gehouden om te zien hoe de moordenaar met hun bloed en ingewanden speelde.

Wat doe je 't liefste op 't strand?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 18:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Een zandkasteel bouwen! Maar als de zon ondergaat gaat daarnaar kijken/ daar foto's van maken natuurlijk voor

Ben je liever op jezelf of liever met een (grote) groep mensen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 18:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Op mezelf. In grote groepen mensen weet ik me vaak geen houding te geven. Kleine groepen mensen gaat nog wel, maar het liefst ben ik in mijn uppie of één op één met iemand.

Waar heb jij een hartgrondige hekel aan?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 18:22
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Heel veel mensen , ik ben echt een gezelligheidsdier en hou er van om met allemaal leuke mensen samen te zijn, uitjes en feestjes binnen de vriendegroep komen dan ook vaak van mij&een vriendin, ik vind het heerlijk om met elkaar lol te hebben en als ik alleen ben verveel ik me zo snel haha.


EDIT: fuck, telaat.

Ik heb een hekel aan mensen die stoer denken te zijn of enorm meelopen. Ook heb ik eem hekel aan mensen die zeiken met sneeuw dat het nooit zomer is, en als het dan warm is dat het te warm is en er nooit sneeuw is &ik heb er een hekel aan als iets priegeligs niet lukt, dan word ik helemaal gek haha, zoals knoopjes uit je veter halen oid.

Liever sneeuw met -10 of zon met +30?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 18:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Sneeuw! Ik kan beter tegen kou dan tegen warmte, en als het -10 is hoef ik ook niet te werken

Wat is je favoriete buiten-activiteit?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 20:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Buitenspelen. Een picknickkleed als basis hebben ofzo, en dan een beetje schommelen op een geimproviseerde schommel en handstanden en radslagen oefenen op het grasveldje en tikkertje doen en verdwalen in het moerasje en kikkers vangen en eekhoorntjes kijken en stoeien en op de trampoline. En af en toe nieuwe limonade drinken. Ja dat doe ik nog steeds regelmatig en het blijft prachtig <3

Wat is jouw favoriete tussendoortje?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2013, 08:00
Fist
Avatar van Fist
Fist is offline
Dat er door de Amerikanen zeer, zeer zinloze acties zijn gevoerd om de dreiging van landen zoals Irak, die massavernietigingswapens zouden bezitten, te stoppen. En daarvoor waren er al spanningen tussen Iran en Irak.
Plus dat het behalve enorme schulden weinig heeft opgeleverd voor de VS en dat er veel protest tegen was.

Wat vind jij de domste/stomste/oubolligste wandtegeltjeswijsheid?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2013, 08:19
Verwijderd
"Van het concert des levens krijgt niemand een program" vind ik wel behoorlijk oubollig. Niet lelijk of dom of stom, maar oubollig.

Op wie uit welke serie lijk jij het meest en waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt
Nonny
15 21-05-2013 16:38
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 14:57
Lifestyle evaluatie-topic
Verwijderd
500 18-03-2005 16:54
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 13:30
ARTistiek [op verzoek van 2 forummers, nogmaals Mi casa es en fuego
Bor
1 19-08-2002 09:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.