Oud 11-10-2004, 11:31
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Afgelopen weekend heb ik met me dronken kop me mobiel laten vallen. Nu is het beeldscherm dus kapot, niet van buiten maar echt van binnen. Ik heb nog gewoon garantie enzo op me mobiel maar weet iemand of ik een nieuwe krijg als ik zeg dat ik hem heb laten vallen. Of kan ik beter een leu verhaaltje verzinning om zeggen dat hij is gejat ofzo..?
Iemand ideeen, alvast bedankt
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2004, 11:34
jet
Avatar van jet
jet is offline
gejat zuo ik niet doen... dat lukt nooit.
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 11:34
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Kan je met verhalen over garantie niet beter terecht op werk, geld en recht.

Ik zou de voorwaarden van je garantie nog 'ns doorlezen.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 11:53
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
Als een product na aanschaf defect gaat, dan de koper de verkoper in bepaalde gevallen voor het defect aanspreken. Het moet wel gaan om een defect dat op het moment van aflevering aanwezig was, ook al openbaarde het defect zich pas later.

1. Openbaart zich binnen zes maanden na aanschaf een defect, dan wordt vermoed dat dit het gevolg is van een gebrek in het product, dat reeds bij aflevering bestond. De verkoper zal moeten aantonen dat hiervan geen sprake is. Deze regel geldt niet indien dat niet past bij het type product, zoals bijvoorbeeld bij bederfelijke levenswaren of feestballonnen.
2. De verkoper is eveneens aansprakelijk indien hij het uitblijven van het defect heeft gegarandeerd;
3. Zonder een dergelijke garantie gaat het om de vraag of de koper mocht verwachten dat het defect zich in deze periode zou kunnen openbaren. Het is dus zeker niet zo dat de verkoper voor elk defect kan worden aangesproken. Het antwoord op deze vraag is afhankelijk van tal van omstandigheden, zoals de aard van het product, bijvoorbeeld of het een merkartikel is, de prijs, de intensiteit van het gebruik en andere factoren. Van een goedkoop horloge mag bijvoorbeeld niet dezelfde levensduur worden verwacht als van een kostbaar horloge. Bovendien kan het defect veroorzaakt zijn door een verkeerd gebruik van het product door de koper.

Wat kan de koper eisen?
Indien een product niet voldoet aan de verwachtingen die de koper daarvan mocht hebben, kan hij eisen:

1. dat de verkoper het ontbrekende alsnog levert;
2. dat het product wordt hersteld of vervangen;
3. dat de verkoper een gedeelte van de koopprijs terugbetaalt;
4. dat de koopovereenkomst wordt ontbonden.
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 12:06
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 11-10-2004 @ 13:06 :
Je kon geen conclusie trekken uit de text
Nee, dat hebben ze me niet geleerd tijdens mijn 4 jaar durende rechten-studie.
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 12:53
Verwijderd
Nieuwe kopen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 14:11
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Zeggen dat hij door de trilfunctie van tafel viel, dan maak je misschien nog een kans. Anders heb je pech.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 14:37
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Helaas.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 14:37
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
ik denk niet dat je dit op de garantie kan verhalen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 14:51
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Door de trillfuctie van tafel viel, tja dan zegt hij zeker dat ik hem daar niet moet neerleggen. Ik denk dat het ook een beetje aan de medewerker ligt die achter de balie staat. Zou wel eens vragen of een vriendin van mij hem wil wegbrengen denk dat meisjes iig iets meer succes hebben
En anders zie ik wel, zoals ik al zei het beeldscherm is niet aan de buitenkant kapot dus ik kan ook zeggen dat het wel door een interne fout moet komen ofzo. Maar anders heb ik pech want een nieuw schermpje erin zitten zou ook wel weer belachelijk duur zijn.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 15:53
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Topic opgeruimd + --> W,G&R.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 16:23
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 11-10-2004 @ 15:51 :
Door de trillfuctie van tafel viel, tja dan zegt hij zeker dat ik hem daar niet moet neerleggen. Ik denk dat het ook een beetje aan de medewerker ligt die achter de balie staat. Zou wel eens vragen of een vriendin van mij hem wil wegbrengen denk dat meisjes iig iets meer succes hebben
En anders zie ik wel, zoals ik al zei het beeldscherm is niet aan de buitenkant kapot dus ik kan ook zeggen dat het wel door een interne fout moet komen ofzo. Maar anders heb ik pech want een nieuw schermpje erin zitten zou ook wel weer belachelijk duur zijn.
Een interne fout? Zelfs ik vind het nu al ongeloofwaardig klinken
Is het een kleurenscherm? Een nokia 3650 schermpje kost algauw 125 €
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 16:26
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
pff...je gaat gewoon naar de winkel, je houdt hoog bij laag vol dat er nog nooit iets raars mee gebeurd is en dat je toch echt wel op al je dure spullen zuinig bent en dat je nog garantie hebt en dus een nieuwe wil, je hebt toch zeker niet voor nix garantie.

nouja als je dat een beetje met overtuiging weet te brengen (liefst op een zaterdagmiddag) dan moet t wel lukken lijkt me
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 16:41
Verwijderd
Ik werk zelf in een telefoonzaak. En het maakt (bijna) niets uit wat je zegt want de telefoonzaak maakt het niet zelf maar dat doet een reparatiecentrum. Ik zou gewoon zeggen dat er niets raars mee is gebeurd. Als zichtbaar is dat het door het vallen komt krijg je een rekening (altijd).

Het valt me wel op hoe makkelijk mensen hier liegen...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 16:42
Verwijderd
Je moet gewoon zeggen dat je scherm het niet meer doet... klaar... niks over interne fout ofzo..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Mobiel Vraagje
Verwijderd
6 13-12-2012 18:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kinderen met mobiele telefoon
Verwijderd
5 14-10-2010 19:59
Beleidszaken Het forum geschikt maken voor mobiele telefoons
Wammus
96 06-03-2008 20:26
Studeren Symposium mobiele toekomst
aanhangsel
2 24-06-2007 22:15
De Kantine wel of geen mobieltje bij een nieuw abbonement?
Verwijderd
31 22-01-2005 23:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.