Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2003, 17:51
devilcat
devilcat is offline
Hij werkte naast ons voormalig huis, hij is bouwvakker.. hehe
Ik werd ineens verliefd op hem , en hij werkte een jaar naast me.
hij keek echt zovaak naar me etc , hij gaf duidelijk de indruk dat ie me ziet/zag zitten
Hij is 22 jr en ik ben 17 bijna 18.

alleen, het was een keer zo dat ik samen met mijn vader op het stoepetje zat bij mijn huis[ oude huis] en op een geven moment komt hij erbij staan om even met mijn vader te lullen.
Biertje erbij hartstikke gezellig.
Hij drufde me volgens mij neit veel aan te kijken, dat deed ie ook niet echt, hij zei ook niks tegen me, Mijn moeder zat er ook bij .
Op een gegeven moment komt er zo een meisje van rond de 20 schat ik, voorbij lopen, die gewoon op straaat liep en zij kent hem niet en hij kent haar niet , maar waar ik bij was zat ie haar zo heel erg uitgebreid gedag te zeggen , met nek omdraaien en haar aankijken en " goeiemiddag .." echt zo bouwvakker-style.
Maar nu is het dus, WAAROM deed hij dit???
als ike rbij stond.


Nou , niet lang daarna zijn we verhuisd.
En ik kwam nog een keer met mij moeder langs het oude huis--->[lees: ff bij die jongen kijken ]
maar hij was een beetje knorrig, ok, hij was aan het werk maar toch, en hij keek me ff aan, that's it...
Sniff

Ik ben echt super verliefd
aleen , nu is hij bijna weg omdat het pand klaar is waar hij werkt.
Shit, i love him so much, ik droom te vaak over hem
MAar vind hij me nou leuk? of is het gewoon een goedkope Truc zodat hij via ons gebruik kon maken van onze tuin als opslagplaats[ want dat deed ie vaak, dat ie aan ons vroeg of hij even wat bouwmateriaal bij ons kon stallen in de tuin zodat het voor hun stukken goedkoper is]..

Zucht...sniff
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2003, 18:32
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
hup vergeten en verder kijken

klinkt lullig maar bouwvakkers ..... neh die fluiten naar alles wat voorbijloopt
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 13:41
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Mee eens, je kan er wel van uit gaan dat hij dat blijft doen, ook als jullie iets zouden hebben..Ik weet niet hoe jij dat zou vinden, maar ik zou dat op een gegeven moment echt niet trekken...
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 13:59
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 27-06-2003 @ 19:32:
hup vergeten en verder kijken

klinkt lullig maar bouwvakkers ..... neh die fluiten naar alles wat voorbijloopt
lekker generaliseren
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 22:22
Kip-en-Eend
Kip-en-Eend is offline
don't ever fall in love with a bouwvakker...... Het spijt me voor je maar ik mag ze persoonlijk ook niet zo.
*denkt aan vulgaire teksten die door dezen worden geroepen tijdens naar school fietsen*
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 22:54
devilcat
devilcat is offline
het is gewoon irritant, een jaar lang ongeveer gaf ie me het idee dat ie me leuk vond, het is een hele nette fima, het zijn niet echt van die mannen die naar vrouwen lopen te schreeuwen, zeker niet, het zijn veel nettere mensen dan je verwacht,

maar ik vraag me af, moet ik et nou serieus nemen dat ie telkens naar me keek?
of moet ik het meer als een soort pesterig grapje zien?

of is het , omdat ie dan een soort band met mij creert en dan zo ook zonde tuin kon gebruken voor zijn opslag etc...?
hij kon ook goed metmijn ouders opschieten. en de andere bouwvakker zijn ook erg net.

hm...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 11:47
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Eigenlijk denk ik niet dat je het erg serieus moet nemen...Ik wil je niet je hoop ontnemen, maar ik heb heel vaak dat wanneer ik iemand leuk vind dat ik vanalles zoek wat kan betekenen dat ie mij ook leuk vind....
dus misschien was het kijken enz voor hem alleen een onschuldige flirt, terwijl jij het opvatte als teken (als in: jeej, hij vindt mij ook leuk)
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 12:09
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Syphon schreef op 28-06-2003 @ 14:59:
lekker generaliseren
Daarom wordt je toch juist bouwvakker
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 12:28
Verwijderd
Dit zal wel lullig klinken, maar ik denk echt niet dat hij je leuk vindt.

Dat hij zo flirterig naar dat andere meisje deed waar jij bij was, laat zien dat hij ook helemaal niet z'n best doet om jou het idee te geven dat hij JOU leuk vindt.

Hij zal ook vastwel wat flirterig naar jou hebben gedaan en wat naar je hebben gelachen enzo, maar het betekende voor hem waarschijnlijk niets.

Jij zoekt er nu dingen achter, omdat je verliefd bent. Dan ga je heel snel op van die kleine dingen letten en denken "hij vindt mij ook leuk."
Maar echt, dat is niet zo.
Je kunt het hem ook niet echt kwalijk nemen ofzo, als ik het zo lees dan lijkt het er niet op dat hij echt z'n best doet om je aan het lijntje te houden ofzo.
Hij heeft het zelf waarschijnlijk niet eens door.

Probeer hem uit je hoofd te zetten.

sterkte ermee.. het is vervelend allemaal, maar het is zonde om je tijd en energie eraan te verspillen..

*knuffel*
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:01
devilcat
devilcat is offline
bedankt voor je reactie,
alleen 1 ding heb ik nog niet vertelt, hehe
ik ahd een keer een gaatje in mijn gordijn gemaakt waardoor ik naar hem kon kijken zonder dat ie mij zag, en ik zag hem toen telkens met zijn ogen zoeken naar mijn kamerraam en de andere ramen in de achtergevel van ons huis waar hij tegen aan keek alsie op de stijgers aan het werk was.

dus da vind iknog het vage...hmm..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:23
de goeie fee
de goeie fee is offline
hihi

nice trick

heb je z'n telefoonnummer niet ofzo?
__________________
Het is goed, kgeef je een zoe-oen & een knuffel heb ik vandoe-oen (8) FLAGRANTIOR IN DIES AMORE P.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 23:30
devilcat
devilcat is offline
nej... NSIFFFFF!!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 23:32
devilcat
devilcat is offline
hij werkt er wel nog steeds, en dan ga ik wel is langs met mijn moeder of vader en dan ff naar het oude huis kijken, maar dan kijk ik natuurlijk naar hem, btw hij heet MUUS...

maar de laatste keer deed ie een beetje knorrig..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 00:48
devilcat
devilcat is offline
had ik maar zijn mobiele nummer...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 07:40
de goeie fee
de goeie fee is offline
meisje meisje meisje toch.

anders ff langsgaan, nummer vragen en als je merkt dat ie het niet echt wil geven, of dat ie niet echt vriendelijk is, em uit je hoofdje zetten, want dít kan niet je idee zijn van een vrolijke verliefdheid..
__________________
Het is goed, kgeef je een zoe-oen & een knuffel heb ik vandoe-oen (8) FLAGRANTIOR IN DIES AMORE P.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 09:25
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 27-06-2003 @ 19:32:
hup vergeten en verder kijken

klinkt lullig maar bouwvakkers ..... neh die fluiten naar alles wat voorbijloopt
ze toeren ook weleens..........
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Twijfels in lange relatie
kita
29 13-10-2009 14:56
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.