Oud 24-07-2019, 09:25
Nico98
Avatar van Nico98
Nico98 is offline
Give me something!

Wat zijn jullie bucketlist-punten en hebben jullie toffe dingen gedaan die een ander echt op z'n bucketlist moet hebben staan?! Ik wil mijn bucketlist aanvullen. Thanks!

Laatst gewijzigd op 31-07-2019 om 10:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2019, 10:20
Verwijderd
Ik realiseerde me dat het leven niet ophoudt als je begint te werken.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2019, 12:20
Verwijderd
Nou, het diploma halen bijvoorbeeld?

edit: Oh nee ik lees de titel nu pas goed.

Maar dat is wel het mooiste aan alles, je diploma halen.

Voor de rest verandert er niets als je je diploma binnen hebt, behalve dat je geld verdient met je werk/studie.

Laatst gewijzigd op 24-07-2019 om 12:28.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2019, 09:20
Nico98
Avatar van Nico98
Nico98 is offline
Diploma halen staat inderdaad op mijn to do voor volgend jaar!

Maar ik doelde meer op van die bucketlist dingen.
Wat staat er op jullie bucketlist of wat hebben jullie ooit gedaan dat een ander echt op zn bucketlist moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2019, 17:06
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Impulsief een paar dagen school skippen en op citytrip ofzo? Ik kan niet echt andere dingen bedenken die je niet kunt doen als je straks werkt
Met citaat reageren
Oud 26-07-2019, 17:09
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
bucketlist: niks doen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2019, 15:06
Nora01
Nora01 is offline
Gewoon lekker je ding blijven doen haha. Ik heb afgelopen jaar een proefles in een 2persoonsvliegtuigje gedaan, dat was opzich wel leuk. En veel escape rooms, moordspellen, etc. gedaan dat is ook altijd leuk. Leukste vond ik een moordspel van https://inspective.nl
Met citaat reageren
Oud 29-07-2019, 16:29
Verwijderd
Straks verdien je geld en heb je veel meer geld om leuke dingen te doen, zie totaal niet in waarom je laatste studiejaar het jaar voor je bucketlist moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 10:38
Nico98
Avatar van Nico98
Nico98 is offline
Ik ben ook echt niet van plan iets te veranderen als ik straks werk, daarom zei ik dat ook gelijk al in mn eerste bericht haha. Vergeet dat. Ik ben gewoon op zoek naar leuke bucketlist-punten. Ik pas mn eerste bericht wel even aan zodat het duidelijk is voor iedereen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 10:40
Nico98
Avatar van Nico98
Nico98 is offline
Citaat:
Gewoon lekker je ding blijven doen haha. Ik heb afgelopen jaar een proefles in een 2persoonsvliegtuigje gedaan, dat was opzich wel leuk. En veel escape rooms, moordspellen, etc. gedaan dat is ook altijd leuk. Leukste vond ik een moordspel van https://inspective.nl
Thanks voor de tip, naar dit soort dingen was ik op zoek! Heb beiden op mn bucketlist gezet haha.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 08:46
Verwijderd
Een paar maanden rondtrekken door Azië en Australië of zo. Niet dat dat op mijn bucketlist staat, maar het is wel leuk Sowieso, reizen. De wereld zien.

En binnen dingen die je leuk vind, een keer de luxe variant doen. En wat dan luxe is kan van alles zijn, hoeft niet eens zo duur te zijn (maar kan wel). Houd je van voetbal? Kaartje voor de Champions League finale kopen. Houd je van lekker eten? Ga naar een tent met drie michelin-sterren, dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 09:00
Verwijderd
Citaat:
En binnen dingen die je leuk vind, een keer de luxe variant doen. En wat dan luxe is kan van alles zijn, hoeft niet eens zo duur te zijn (maar kan wel). Houd je van voetbal? Kaartje voor de Champions League finale kopen. Houd je van lekker eten? Ga naar een tent met drie michelin-sterren, dat soort dingen.
Dit vind ik wel een goede.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.