Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2012, 18:42
Guinie
Guinie is offline
Mijn vriend woont nu op kamers aan de andere kant van het land en ik zie hem alleen nog maar in het weekend. Ik heb het hier erg moeilijk mee en mis hem ontzettend, ondanks het bestaan van skype en sms en zo. Het gaat er gewoon om dat hij er niet is om te knuffelen en vast te houden. Heeft iemand tips zodat ik hem minder mis..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2012, 19:15
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Een relatie hebben is nooit makkelijk geweest.. .
Elkaar missen maar ook de pijn die je voelt als hij/zij je afwijst, negeert, beledigd.. kan een behoorlijke effect op je zelfvertrouwen hebben. Komt harder aan dan dat een (random) vriend het zou zeggen.

Ik zie liefde als een samenspel van rozengeur en aan de andere kant is je hart gebroken. Ze horen bij elkaar en spelen een significante rol in je leven. Je hebt het ene en soms proef je een vleugje van het ander, zoals jij nu doet.

Terug naar je vraag..
Ik zou zeggen.. zoek afleiding in iedere (gezonde) vorm dat jou bezighoudt en voldoening geeft.
Spreek meer af met je vrienden en besteed meer tijd met ze, ga vaker de deur uit.. meer hobby en/of sporttijd.
Net zoals een hartbroken meisje die haar ex probeert te vergeten, zou zij ook afleiding moeten zoeken.

Dus focus je tijd meer op andere dingen in het leven die voor jou belangrijk zijn, en zoek steun in vrienden, muziek, huisdieren etc.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 21:57
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Doe dingen met vrienden en verzet je gedachten. En geniet meer van de momenten dat jullie wel samen zijn.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 22:07
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Het kan ook heerlijk zijn om er naar uit te kijken om je vriend weer te zien na een aantal dagen.
En wat hierboven al gezegd is, lekker afleiding zoeken zodat je gedachten niet de hele tijd bij hem zitten.
__________________
When nothing goes right, go left.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2012, 12:12
Verwijderd
Je ziet hem elke week. Valt allemaal wel mee.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2012, 12:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je ziet hem elke week. Valt allemaal wel mee.
Niet als je elkaar daarvoor elke dag zag

Maar als jullie elkaar goed vertrouwen en wel een toekomst zien waarin je uiteindelijk elkaar weer meer kunt gaan zien, is het prima te doen. Tot dan inderdaad zorgen dat je leven bestaat uit meer dan alleen hem. Is sowieso wel gezond.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe krijg ik de band weer terug?
Different
11 01-12-2013 17:52
Liefde & Relatie in de war over ex-vriend
waves
14 05-10-2007 19:31
Liefde & Relatie Ik wel ff iets kwijt...
vosje16
16 13-04-2006 23:26
Liefde & Relatie Hoe help ik m'n broer aan 'n vriendin
Suz
16 16-03-2004 12:12
Psychologie Ziekenhuisopname...
Swissiegirl
3 06-06-2002 13:43
Psychologie die denken allemaal da ik een feesbeesje ben
damaetas
4 24-02-2002 19:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.