Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2011, 17:23
stylish91
stylish91 is offline
Hallo allemaal.

11-11-11 ben ik voor de laatste keer ongesteld geweest. en tot op vandaag niet ongesteld geworden. had een aantal dagen geleden wel de rugpijn en buikpijn, maar geen bloed.

normaal gesproken zou ik deze week dus wel ongesteld worden, maar omdat die pijnen alweer weg zijn vroeg ik mij af hoe en wat.

heb voorheen wel sexueel contact gehad, maar ben daarna zeker 3 a 4 x gewoon ongesteld geworden, heb ook geen sex gehad maa wel de rest, maar altijd met kleren (moest namelijk stiekem buiten ).


iemand enig idee waarom dat ik nog niet ongested ben/ nog geen pijn heb?

xx
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 17:34
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
soms duurt het gewoon wat langer voor het op gang komt, kan gebeuren.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 17:13
Verwijderd
Da's ruim vier weken geleden? Het is niet alsof je significant overtijd bent.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 22:43
stylish91
stylish91 is offline
Ik snap die zin niet:$
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 10:30
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Ik snap die zin niet:$
Welke zin bedoel je?
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 11:31
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik snap die zin niet:$
dat met significant denk ik....
ze bedoeld dat je niet overdreven over tijd bent, maar slechts een paar dagen....
En je moet je ook niet zoveel zorgen maken, dat helpt ook niet echt...
als je geen echte sex de laatste paar weken hebt gehad, kun je bijna niet zwanger zijn....
en anders doe een test.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 12:49
Verwijderd
Als je geen sex hebt gehad (ik ga er vanuit dat je geen seks hebt met je kleren aan) dan ben je niet zwanger.

Dan loop je alleen maar heel erg te stressen over dat je misschien wel zwanger bent en dan kan het best zijn dat je later ongesteld wordt.

En inderdaad, wat bierkoning zegt: Je bent nog maar een paar dagen overtijd, zo veel is dat niet.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 13:06
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Als je geen sex hebt gehad (ik ga er vanuit dat je geen seks hebt met je kleren aan) dan ben je niet zwanger.

Dan loop je alleen maar heel erg te stressen over dat je misschien wel zwanger bent en dan kan het best zijn dat je later ongesteld wordt.

En inderdaad, wat bierkoning zegt: Je bent nog maar een paar dagen overtijd, zo veel is dat niet.
voel me net een vrouw met al die ongesteldheid tips
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 19:12
stylish91
stylish91 is offline
Dat klopt ook wel. En ben ook nog niet eens s een jaar ongesteld. En de vorige keer zat er ook meer dan 4 weken tussen. Kan het zijn dat dat afgelopen week dan de eisprong was?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 19:59
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Dat klopt ook wel. En ben ook nog niet eens s een jaar ongesteld. En de vorige keer zat er ook meer dan 4 weken tussen. Kan het zijn dat dat afgelopen week dan de eisprong was?
dat kan best ja. als je nog niet zo lang ongesteld bent kan het ook lang duren voor het regelmatig wordt (lees: zo'n anderhalf tot 2 jaar, en sommigen blijven altijd onregelmatig menstrueren). Ik kon mijn eisprong altijd best goed voelen, maar veel meer dan even een steek aan 1 kant van mijn buik was dat nooit eigenlijk.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 18:42
stylish91
stylish91 is offline
Ik ben ondertussen nog niet ongesteld geworden. Maar de pijnen worden alweer minder. Echter heb ik de laatste maand wel wel veel dingen / stress aan mijn hoofd. En ben daardoor ook wel emotioneel. Kan t zijn dat je een menstruatie over slaat? Bijv omdat ik nog niet zo lang ongesteld ben?

Xx
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 21:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Meestal als je periode regelmatig is (en je niet aan de pil bent) is hij regelmatig met de maan, en niet met de maand. Dus dan is het logisch dat je telkens iets later (of is het vroeger?) in de maand ongesteld bent. Als je een paar dagen overtijd bent hoef je je meestal geen zorgen te maken.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 13:42
stylish91
stylish91 is offline
ik was van te voren vrij regelmatig en het klopt dat die dan idd niet altijd op precies dezelfde dag valt.

ik ben toen volgens mij 4 maanden geleden heel vreemd ongesteld geworden, was na 2 weken en 2 weken later weer. sinsdien is het weer onregelmatiger geworden. maar nu duurt het dus al meer dan 5 weken...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid na 1,5 nog niet ongesteld
Moniquee12
1 20-04-2014 14:48
Lichaam & Gezondheid niet ongesteld
Sandra.93
9 07-01-2010 21:59
Lichaam & Gezondheid baarmoederkramp en toch niet ongesteld:S
rainfairy
9 16-08-2004 19:51
Lichaam & Gezondheid niet ongesteld/opgezwollen buik
Verwijderd
12 23-05-2004 13:36
Seksualiteit VINGEREN: bloed..........maar niet ongesteld???
HelpMePlease
9 29-05-2002 18:18
Lichaam & Gezondheid niet ongesteld!
meissie 1982
10 20-05-2002 13:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.