Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2006, 14:19
stuitertje
stuitertje is offline
Hoi hoi!!

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening want ik ben mijn eigen menigen nu toch wel zat aan het worden aangezien die nogal veranderen haha.

Het zit zo:
Ik vind een jongen heel erg leuk! echt heel leuk! en ken hem al zo'n vijf jaar maar we hadden 2 jaar geleden ineens erg veel contact nadat mijn relatie toen net over was en we hadden de grootste lol samen maar hij had een vriendin dus is er niks gebeurd. (zo ben ik niet!) maar hij twijfelde toen heel erg over zijn relatie omdat hij mij ook wel heel erg leuk vond. Niks gebeurd en tijden niet gesproken daarna.
Nou het probleem... mijn laatste relatie is nu sinds een maand uit en op 1 of andere manier ben ik meteen weer in contact met hem. Ik heb trouwens altijd al een zwak voor hem gehad zelfs tijdens mijn relatie maar nou zijn we donderdag wat gaan drinken en dit was onwijs gezellig en lag pas om half 2 in me bed. daarna smsde hij me of ik die zaterdag mee ging naar een feest en dit was uiteindelijk ook super gezellig. Daarna smsde hij me om 5 uur in de nacht: slaap je al? dus ik sms gewoon terug en krijg vervolgens een sms met de tekst dat hij me wel een heel erg leuke meid vind omdat ik hem zo goed laat voelen en hij altijd met me kan lachen. Ik heb hem eerlijk terug gestuurd dat ik hem ook wel leuk vind. De dag erna hebben we een lang gesprek gehad over zijn relatie (nog steeds dezelfde en ja daar gaat ie dus nog steeds mee) die gaat niet goed en toen vroeg ik: kan ik iets voor je doen? dus vroeg ie of ik die avond langs wilde komen om hem een knuffel te geven. We hebben die avond heel veel lol gehad met dvd kijken en spel spelen op de computer. Daarna nog die knuffel geven en naar huis.

Kortom: Ik vind hem heel erg leuk en hij vind mij denk ik ook wel beetje leuk maar hij heeft een relatie waarvan hij niet weet wat hij ermee moet. (3 jaar)
Hij zegt gister tegen me: ik ga nu me relatie nog maar een kans geven.


Wat moet ik nou??? ik wil hem zeggen dat ik hem leukvind maar weet niet of dit zo'n goed idee is.

Advies?? Wat moet ik absoluut wel doen en wat echt niet!

ps. het is niet zo dat hij zo altijd is in een relatie hoor... hij heeft ooit gezegd dat hij ook een zwak voor mij heeft en hij zal me ook nooit zoenen terwijl hij nog met zijn vriendin samen is dus opmerkingen als; wat een eikel daar moet je niks mee willen die zijn niet nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2006, 14:23
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik zal niet zeggen 'wat een eikel', maar wél 'daar moet je niets mee willen'. Als jij met hem om blijft gaan op deze manier zullen je gevoelens alleen maar versterkt worden, terwijl hij kennelijk toch niet bij zijn vriendin weggaat. Het heeft geen zin. Als hij ook verliefd is op jou moet hij het uitmaken met zijn vriendin, als zijn relatie niet lekker loopt moet hij met háár praten en niet bij jou om knuffels komen vragen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:27
elledc
elledc is offline
Als hij jou dan toch zo leuk vindt en het gaat niet meer zo goed met zijn huidige vriendin, waarom gaat hij dan niet voor jou??
Niets is erger dan doen alsof in een relatie.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:30
stuitertje
stuitertje is offline
Citaat:
elledc schreef op 19-12-2006 @ 15:27 :
Als hij jou dan toch zo leuk vindt en het gaat niet meer zo goed met zijn huidige vriendin, waarom gaat hij dan niet voor jou??
Niets is erger dan doen alsof in een relatie.
Vertel mij wat!! waarom denk je dat mijn laatste relatie over is haha... die ging er nog maar een keer voor maar niet voor de volle 100% tja.. dan werkt het echt niet!

En ik denk eerlijk gezegd dat hij bij haar blijft omdat hij bang is voor het onbekende... ze zijn 3 jaar samen, de kerstdagen komen eraan, ze doet wel weer haar best nu sinds hij wat verteld heeft (ja dat doet iedereen als hun relatie in gevaar komt maar nooit voor lang) en hij weet niet zeker of ik hem leuk vind denk ik..... ik ben niet zo heel duidelijk... daarom wilde ik hem ook een sms sturen met daarin iets wat erop uitkomt dat ik hem leuk vind maar niks zal doen omdat ie een vriendin heeft en hoop ndat we nog leuke dingen kunnen blijven doen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:33
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Je hebt al tegen hem gezegd dat je hem leuk vindt, dus je bent wel duidelijk geweest. Hij voelt dus op dit moment niet genoeg voor je om zijn huidige relatie op het spel te zetten. Persoonlijk zou ik niks willen met zo'n twijfelaar, maar goed.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:41
stuitertje
stuitertje is offline
ja ik snap jullie volledig, zou ik ook zeggen maar ik krijg wel heel sterk het idee dat hij me leuk vind. Toen we op zijn bed die dvd aan het kijken waren keek ie me de hele tijd aan en dan ging ie vet schattig glimlachen enzo. Hij doet van die kleine dingentjes waardoor ik kriebels krijg en hij zegt ook soms van die dingen waardoor je denkt: die vind me leuk!

Is het dan niet zo dat als ik hem duidelijk maak hoe leuk ik hem vind dat hij dan ook die zekerheid heeft dat ik hem leuk vind en hij dan misschien wel die stap durft te nemen? Misshcien denkt ie nu wel ik kies voor de zekerheid van me vriendin...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:46
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ik denk dat je hem voor het blok moet zetten als je hem echt leuk vind. Een vriendschap waar 1 verliefd is werkt toch niet.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
stuitertje schreef op 19-12-2006 @ 15:41 :

Is het dan niet zo dat als ik hem duidelijk maak hoe leuk ik hem vind dat hij dan ook die zekerheid heeft dat ik hem leuk vind en hij dan misschien wel die stap durft te nemen? Misshcien denkt ie nu wel ik kies voor de zekerheid van me vriendin...
Neuh, dat jij hem leuk vindt lijkt me nu wel pretty bloody obvious.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:48
stuitertje
stuitertje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-12-2006 @ 15:47 :
Neuh, dat jij hem leuk vindt lijkt me nu wel pretty bloody obvious.
Bij hem niet hoor denk ik....
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:50
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
stuitertje schreef op 19-12-2006 @ 15:48 :
Bij hem niet hoor denk ik....
is mogelijk, maar zeg gewoon dat je hem ziet zitten, en alleen vriendschap niet meer en dat hij maar moet kiezen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:54
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
stuitertje schreef op 19-12-2006 @ 15:41 :
ja ik snap jullie volledig, zou ik ook zeggen maar ik krijg wel heel sterk het idee dat hij me leuk vind.
Hij kan jou best leuk vinden, maar wat schiet je daarmee op als hij niet bij zijn vriendin wil weggaan voor jou?
En daarbij; als hij haar voor jou verlaat, dan zou ik me niet zo zeker voelen in een relatie met hem. Blijkbaar maakt hij langdurige relaties dan uit voor een plotselinge verliefdheid die over kan gaan.
In elk geval, ik zou het contact verbreken en hem proberen te vergeten. Als hij geen relatie meer heeft en dat achter de rug is kun je het "proberen", maar zo lang hij een vriendin heeft is het handjes af.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 14:58
stuitertje
stuitertje is offline
zolang hij een vriendin heeft doe ik inderdaad helemaal niks!!!

maar hij maakt zijn relatie dan niet zomaar uit voor een verliefdheid... hij zou zijn relatie dan uitmaken omdat zijn relatie helemaal niet goed meer is. Die 2 jaar geleden twijfelde hij al... zoals ik al zei... hij gaat er waarschijnlijk alleen mee verder omdat het zo vertrouwd is.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 15:05
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
stuitertje schreef op 19-12-2006 @ 15:58 :
zolang hij een vriendin heeft doe ik inderdaad helemaal niks!!!

maar hij maakt zijn relatie dan niet zomaar uit voor een verliefdheid... hij zou zijn relatie dan uitmaken omdat zijn relatie helemaal niet goed meer is. Die 2 jaar geleden twijfelde hij al... zoals ik al zei... hij gaat er waarschijnlijk alleen mee verder omdat het zo vertrouwd is.
Dat lijkt mij niet. Er zal echt wel meer tussen hen zijn dan alleen vertrouwdheid, beetje zinloos om anders bij elkaar te blijven. Het lijkt mij trouwens verstandiger om met hém erover te praten, in plaats van alles in te vullen, daar schiet je al helemaal niks mee op. En of hem voor het blok zetten nou zo verstandig is.. Dan heb je straks ook geen vriendschap meer.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 15:11
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
stuitertje schreef op 19-12-2006 @ 15:48 :
Bij hem niet hoor denk ik....
Hoop je bedoel je.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 15:18
stuitertje
stuitertje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 19-12-2006 @ 16:11 :
Hoop je bedoel je.
nee denk ik
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 18:44
flanke
flanke is offline
Stel dat je echt duidelijk maakt dat je hem leuk vind, maar je gaat niet echt een gesprek aan over zijn huidige relatie, dan denk ik dat situaties waarin je elkaar knuffelt enzo vaker gaan voorkomen.
Dit dus terwijl hij nog een vriendin heeft. Dat komt dan wel goed uit voor hem dacht ik zo.
Wat hierboven al gezegd is, dat je niets alles zelf moet invullen, is waar. Maak het duidelijk aan hem, en ga eens een goed gesprek aan.
En een relatie stop zetten gaat nu ook niet zomaar. Je verliest veel dingen daarbij.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 22:58
Verwijderd
Ik vind het goed dat jullie nog niet geneukt of gezoend hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Sherco schreef op 19-12-2006 @ 15:54 :
Hij kan jou best leuk vinden, maar wat schiet je daarmee op als hij niet bij zijn vriendin wil weggaan voor jou?
En daarbij; als hij haar voor jou verlaat, dan zou ik me niet zo zeker voelen in een relatie met hem. Blijkbaar maakt hij langdurige relaties dan uit voor een plotselinge verliefdheid die over kan gaan.
In elk geval, ik zou het contact verbreken en hem proberen te vergeten. Als hij geen relatie meer heeft en dat achter de rug is kun je het "proberen", maar zo lang hij een vriendin heeft is het handjes af.
En wat MCH zegt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-12-2006, 16:21
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
"Wat moet ik nou??? ik wil hem zeggen dat ik hem leukvind maar weet niet of dit zo'n goed idee is."

Ik zit ook in zo'n kutsituatie. Zou echt niet weten wat je het best kan doen.
-> Er nog maar eens duidelijk over zijn? Ik zou het iedereen aanraden, maar heb er zelf de ballen nooit voor.
-> "Ik vind het goed dat jullie nog niet geneukt of gezoend hebben." Misschien is dat wel het juiste. Misschien niet. Als je wil dat er echt iets verandert, zal je stevig uit de hoek mogen komen. En misschien moet je dan net wél 2 stappen te ver gaan om duidelijk te maken waar het op staat, en wat zijn alternatief is. Als je moet wachten tot hij zelf het initiatief neemt om het uit te maken, moet je misschien nog eens drie jaar wachten.
-> "Ik denk dat je hem voor het blok moet zetten als je hem echt leuk vind." Ik vind niets zo vervelend als vrienden die me dwingen een keuze te maken, toch niet als het om zo'n gevoelig onderwerp gaat. Het is gvd geen reality-soap waarin hij iemand moet wegstemmen of zo.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 17:26
stuitertje
stuitertje is offline
Ik heb hem net een mail gestuurd met daarin mijn verhaal over dat ik hem leuk vind maar niks zal doen als hij een vriendin heeft maar wel graag goede vrienden wil zijn met hem.

Stuk langer dan ik hier nu vertel haha maar hoop dat het nu duidelijk voor hem is en voor mij ook wat duidelijker wordt hoe en wat...

Ben benieuwd wat ik terug krijg!!!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 17:53
~> Eilidh <~
Avatar van ~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Hoe erg is hij verliefd op je als hij zijn relatie niet wilt opgeven voor jou? En hoe erg verliefd is hij dan nog op zijn huidige vriendin? Op twee verliefd zijn kan niet.. Wat voor relatie heeft hij uberhaupt als hij met jou min of meer date en bij hem thuis?
Maar ben ook wel benieuwd naar zijn reactie!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 18:00
stuitertje
stuitertje is offline
Citaat:
~> Eilidh <~ schreef op 21-12-2006 @ 18:53 :
Hoe erg is hij verliefd op je als hij zijn relatie niet wilt opgeven voor jou? En hoe erg verliefd is hij dan nog op zijn huidige vriendin? Op twee verliefd zijn kan niet.. Wat voor relatie heeft hij uberhaupt als hij met jou min of meer date en bij hem thuis?
Maar ben ook wel benieuwd naar zijn reactie!
Ik ben wel verliefd op hem maar ik weet niet of hij verliefd op mij is... hij vind me wel leuk denk ik... bepaalde smsjes en uitspraken spreken nogal voor zich
Op zijn huidige vriendin is ie dus niet zo verliefd meer.... hij ziet haar meer als een gewone vriendin... tenminste dat zei hij van de week nog... hij zag het als aflopende zaak en maandag ging ie er ineens maar weer voor dus ben heeeel benieuwd inderdaad wat ie nou wil...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 11:17
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
oeh ben nieuwd hoe dit afloopt
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 16:24
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 22-12-2006 @ 12:17 :
oeh ben nieuwd hoe dit afloopt

ik ook
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 22:51
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Je kan wel op 2 mensen tegelijk verliefd zijn. Is mij overkomen. Ik was al 6 maanden samen met mijn ex. Toen heb ik mijn vriend leren kennen. Hij is smoorverliefd op mij geworden en ik was ook wel een beetje verliefd op hem. Maar ik hield ook nog ontzettend van mijn ex, dus bleef ik bij hem. 1,5 jaar later is het uiteindelijk toch uit geraakt met mijn ex en een week later was ik samen met mijn huidige vriend (die zo gek geweest is om op mij te "wachten") Wel leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2006, 21:49
stuitertje
stuitertje is offline
nou, heb de mail verstuurd en heb reactie terug gehad.

Voor de mensen die het graag willen weten:
Hij zegt dat hij de hints die hij heeft gegeven niet zo bedoeld heeft maar dat deze meer tekortkomingen waren die hij op dat moment had en verder heeft hij niet een vonk of iets dergelijks gehad.
Hij wil wel graag vrienden blijven maar hij wil me niet te vaak zien aangezien zijn vriendin dat niet leuk zou vinden (heel begrijpelijk)

Nou.. tja.. dat was het wel eigenlijk

Ik vraag me nu alleen nog af hoelang die relatie nog gaat duren en of ie me daarna wel ineens leuk gaat vinden haha... stel dat, dan nog maar eens zien of het nog wat kan worden.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 12:53
mara18
mara18 is offline
Citaat:
stuitertje schreef op 27-12-2006 @ 22:49 :
nou, heb de mail verstuurd en heb reactie terug gehad.

Voor de mensen die het graag willen weten:
Hij zegt dat hij de hints die hij heeft gegeven niet zo bedoeld heeft maar dat deze meer tekortkomingen waren die hij op dat moment had en verder heeft hij niet een vonk of iets dergelijks gehad.
Hij wil wel graag vrienden blijven maar hij wil me niet te vaak zien aangezien zijn vriendin dat niet leuk zou vinden (heel begrijpelijk)

Nou.. tja.. dat was het wel eigenlijk

Ik vraag me nu alleen nog af hoelang die relatie nog gaat duren en of ie me daarna wel ineens leuk gaat vinden haha... stel dat, dan nog maar eens zien of het nog wat kan worden.
Dit vind ik wel een beetje laf van hem. Zijn hints wegwuiven en doen of er niets aan de hand is.

Aan je openingspost te lezen denk ik dat hij je toch wel leuk vind, maar zich enorm schuldig voelt tov zijn vriendin doordat jij de woorden hebt uitgesproken die voordien gewoon ergens tussen jullie twee in de lucht zweefden .

Ik zou een beetje afstand nemen (maar dat gaf hij ook al aan). Mensen die eerst duidelijke hints zitten rond te strooien en dan doen of er helemaal niets aan de hand is, daar heb je niets aan. Die houden je maar aan het lijntje
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 13:55
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
mara18 schreef op 28-12-2006 @ 13:53 :
Dit vind ik wel een beetje laf van hem. Zijn hints wegwuiven en doen of er niets aan de hand is.

Aan je openingspost te lezen denk ik dat hij je toch wel leuk vind, maar zich enorm schuldig voelt tov zijn vriendin doordat jij de woorden hebt uitgesproken die voordien gewoon ergens tussen jullie twee in de lucht zweefden .

Ik zou een beetje afstand nemen (maar dat gaf hij ook al aan). Mensen die eerst duidelijke hints zitten rond te strooien en dan doen of er helemaal niets aan de hand is, daar heb je niets aan. Die houden je maar aan het lijntje
ik had het niet beter kunnen zeggen!!!
alleen vraag ik mij af wrm hij dan zo lief tegen je deed als hij toch 'niks' voor je voelt?!
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Zou je bij jou op school over gaan met dit rapport?
telluriet
36 20-06-2003 15:35
Algemene schoolzaken twijfelgeval: waar kijken ze naar?
s101
30 27-05-2003 21:43
Algemene schoolzaken Ervaring
jeffke15
13 28-02-2003 20:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken een sex verslag
XziB
5 18-06-2001 18:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.