Oud 12-03-2022, 18:33
Zoëdepowie
Zoëdepowie is offline
Oke dit is komt misschien een beetje hc over maar dat is echt niet zo bedoelt.

Ik ben een meisje van 14. Met carnaval heb ik een jongen leren kennen. Over het algemeen ben ik best "moeilijk". Ik word zelden verliefd en vind het belangrijk om vooral mijn eigen ding te doen.
Maar deze jongen..... ik weet niet het klikte meteen. Hij is grappig, sportief, lief en ik vind het super knap. Wij herberg super veel contact op snap. Ik zit zelf in 3VWO een hij zit in 2 VMBO T. Hij is een keer blijven zitten. School gaat mij gemakelijk af, maar ik vind mezelf niet een VWO- kind. De meeste jongens en meiden uit mijn klas zijn echt anders. Mijn vriendinnen zeggen ook altijd dat ik niet meer en jongen van het VWO zou viben. Dus toen hij zei dat hij in de tweede zat vind ik dat nog week een dingetje maar VMBO maakt mij eigenijk niks uit. Totdat hij gisteren een snap stuurde waarom hij zei dat hij zijn "leptob" vergeten was. Mijn vriendin zag de snap en begon kei hard te lachen. Ik vind het vooral genant voor hem want ik ben helemal niet zo op spelling maar dit is toch wel een flinke fout. Nu vraag ik me af of wij wel zullen klikken. Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2022, 18:42
Zoëdepowie
Zoëdepowie is offline
Of nou ja ik bedoel niet perse klikken want dat doen we maar of dit niet toch een dingetje wordt tussen ons.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2022, 19:23
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Doen wat goed voelt voor jezelf. Niet teveel naar anderen luisteren. Je merkt vanzelf wel of het tussen jullie gaat staan.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2022, 15:13
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
dus als ik het goed begrijp denk je na om iemand te friendzonen of uit je leven te zetten omdat hij laptop schrijft als leptob?

Wat nou als hij een grap wilde maken, geintje met de uitspraak. Dan ga je hem afrekenen op een spelfout die hij bewust maakt. dat zou zonde zijn om daarvoor het uit te maken met iemand
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2022, 16:23
Zoëdepowie
Zoëdepowie is offline
Nee nee niet perse friendzonen. Ik zou het hierom niet uitmaken maar ik vraag me af of onze vrienden zouden klikken of het verschil in school niet tussen ons in zou gaan staan.
Misschien maak ik me ook wel zorgen om niks. Het is allemaal nieuw voor mij en ik vind het spannend ( en vooral mijn vaders familie kan wel ooit een beetje minderwaardig doen over het vmbo , maar mijn moeder zei al dat ik niet moest luisteren naar dat gedoe omdat mijn geluk het belangrijkste is).
Met citaat reageren
Oud 14-03-2022, 13:24
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
verschil in schoolniveau maakt echt gwn niks uit, dus als het verder klikt ga er dan voor zou ik zeggen
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Netwerk] Gaat dit werken?
Steefjuh!!
18 17-03-2005 10:16
Software & Hardware [algemeen] Mogelijk ps2 aan te sluiten op dit systeem?
Verwijderd
3 06-11-2004 13:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12
Software & Hardware [Videokaart] Gaat dit werken?
M@rco
17 21-09-2004 02:38
Software & Hardware [HDD] Gaat dit werken?
aap777
6 16-09-2003 19:40
Software & Hardware [PC bouwen]gaat dit werken?
bam
34 29-08-2002 16:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.