Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2006, 09:15
!riz
!riz is offline
Hey!
Voor een project van school zijn wij een onderzoek gestart naar de oorzaken en gevolgen van alcohol.

Waarom drinken wij eigenlijk, is het om dingen te vergeten? zodat alle remmen los gaan? gewoon omdat je het lekker vind?

En waar kom je achteraf achter. lig je bij iemand anders in bed? kun je je nog wel alles herinneren? is je avond voor de mensen om je heen net zo leuk geweest als voor jou?

Vertel ons je ervaring/mening!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2006, 09:16
Mara
Mara is offline
Drugs & Alcohol is misschien handiger?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 09:17
Mara
Mara is offline
Ik drink btw omdat ik het lekker vind. Ik drink zelden (10 drankjes per jaar?) en nooit om dingen te vergeten oid.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 09:23
!riz
!riz is offline
Hey!

Wij hebben expres voor alleen alcohol gekozen maar wel tof dat je al zo snel reageert!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 09:56
Maresa
Avatar van Maresa
Maresa is offline
Hij bedoelt dat het beter in een ander forumonderdeel kan.

Drugs & Alcohol dus.

Anyway, ik drink omdat ik het soms koud heb en met drank heb je het snel warm.

En ik vind het lekker.
__________________
Now it's said.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 10:05
!riz
!riz is offline
Hoe doe je het dan als je op school bent en je hebt het koud?

Drink je ook op doordeweekse dagen of bedoel je dan alleen als je op stap bent?

En bedankt voor de tip.. heb 'm bij Alcohol en drugs ook gezet!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 10:13
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Maar crossposts (dezelfde topics op verschillende subfora) zijn verboden Dus zeg maar waar je hem liever hebt, daar of hier. (Ik denk dat op D&A wat meer mensen komen die regelmatig drinken en/of drugs gebruiken en dat hier meer een gemiddelde afspiegeling van scholieren wordt gegeven, eigenlijk)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 10:56
!riz
!riz is offline
Dan doe die indd maar bij a & d... thnx!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 13:21
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik drink alleen maar tijdens het uitgaan, en heel zelden op een verjaardag of feestje. Ik drink omdat ik het voor mij een combinatie is met uitgaan. Maar ik heb ook wel veel lol als ik BOB ben, maar dan duurt het langer voordat ik in de sfeer ben en helemaal los kan gaan. Ik vind het ook wel lekker, maar op een verjaardag heb ik eigenlijk net zo lief een glas sap. Door de drank wordt je wel vrijer, dat kan wel een voordeel zijn. Maar de hoofdreden dat ik drink is gewoon door het uitgaan.

Ik ben van mezelf al flauw, en kan erg gek doen. Drank kan het versterken. Misschien irriteert dit andere mensen maar meestal heb ik altijd heel veel lol met andere mensen. Als ik teveel drink vergeet ik wel eens dingen. Maar ik heb nog nooit gehad dat ik bij iemand in bed ben beland. Nu heb ik ook een vriend en zal ik dat helemaal niet doen. Ik heb wel eens met jongens gezoend waarvan ik achteraf dacht dat het niet had gehoeven, maar dat is echt alweer jaren geleden
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 13:35
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik drink niet zo vaak en ik ben (voor zover ik weet ) ook nog nooit echt dronken geweest. Als ik drink is dat altijd in het gezelschap van anderen en ik drink nooit om mijn problemen te vergeten, oid. Ook ben ik nog nooit in vreemde situaties terecht gekomen doordat ik teveel gedronken had.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 14:17
Maresa
Avatar van Maresa
Maresa is offline
Citaat:
!riz schreef op 11-10-2006 @ 11:05 :
Hoe doe je het dan als je op school bent en je hebt het koud?

Drink je ook op doordeweekse dagen of bedoel je dan alleen als je op stap bent?
Gewoon 's avonds.

En op stage heb ik een lekker vest aan
__________________
Now it's said.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 15:32
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
misschien is het handiger doelgerichte vragen te stellen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 11-10-2006 @ 11:13 :
Maar crossposts (dezelfde topics op verschillende subfora) zijn verboden Dus zeg maar waar je hem liever hebt, daar of hier. (Ik denk dat op D&A wat meer mensen komen die regelmatig drinken en/of drugs gebruiken en dat hier meer een gemiddelde afspiegeling van scholieren wordt gegeven, eigenlijk)
Ik vroeg me al af waarom je hem dicht hebt gegooid, ik vind het meer iets d&a namelijk. Ik denk dat het meer om de regelmatige gebruiker gaat dan over diegene die wel eens een glas wijn drinkt, aangezien het toch wel over vergeten enzo gaat. De normale drinker zal drinken omdat het gewoon wel eens lekker is.

Maar goed. Ik drink om te vergeten, ik word er vrolijk van en ik hou van de roes en de smaak. Ik ben nooit zo dronken dat ik niet meer weet wat ik doe en ik ben nog nooit naast een onbekend iemand wakker geworden.
Katers heb ik bijna nooit, daarentegen heb ik wel een alcoholvergiftiging gehad en een paar keer op het randje gezeten van. Maar nog steeds, zonder mijn verstand te verliezen en zonder dingen te doen die ik anders ook niet zou doen. Ik val niet flauw en je vindt mij niet onder de kots buiten bewustzijn in een of ander hoekje terug. Ik kan me meestal alles herinneren, misschien dat er stukken van gesprekken ontbreken, maar dat heb ik in het dagelijkse leven ook.

En schijnbaar vinden mensen mij als ik dronken ben nog steeds leuk en aardig (terwijl ik dat stiekem helemaal niet ben ^^), dus veel last hebben ze er niet van .
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 17:33
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik drink niet dus
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 17:34
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
!riz schreef op 11-10-2006 @ 11:05 :
Hoe doe je het dan als je op school bent en je hebt het koud?

Drink je ook op doordeweekse dagen of bedoel je dan alleen als je op stap bent?

En bedankt voor de tip.. heb 'm bij Alcohol en drugs ook gezet!
is het meschien een idee om een anqete te maken ?
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 19:36
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik (als vaste D&A bezoeker ) drink omdat ik het lekker vind. Niet echt op een regelmatige basis en vooral in het weekend. Af en toe te veel omdat het bier wel erg lekker smaakt en de grens (die ik van mezelf wel ken) me gewoon even geen reet kan schelen. Oftewel af en toe om echt lam te worden.

Zoals ik al zei ik drink voornamelijk in het weekend en eigenlijk bijna alleen in de kroeg of discotheek. In de kroeg gewoon omdat het "erbij hoort" en omdat het de gezelligheid stimuleert. In de discotheek duidelijk om losser te worden. Ik word dan ook minstens een keer in de 2 weken met een op z'n minst halve kater wakker.

Eigenlijk nooit om te vergeten of m'n problemen weg te drinken (daar hebben we andere middelen voor ) maar gewoon om de gezelligheid te stimuleren daar komt het eigenlijk op neer.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 22:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon omdat ik het lekker vind. Niet met het doel om wat losser te gaan, maar je merkt wel dat je met alcohol op losser en lolliger bent. Grote gevolgen heeft het meestal niet, want ik trek grenzen. Ik weet wanneer ik moet stoppen met drinken, dat voel ik dan ook. Ik ben dan ook op zijn hoogst aangeschoten, maar nooit écht dronken, dus ik kan altijd herinneren wat er de afgelopen avond allemaal is gebeurd.
Ik drink overigens alleen op stap of op feestjes. En op vrijdagavonden, zo vlak voor het weekend, als ik niet de deur uit ga trek ik ook wel eens een flesje bier open.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 23:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
<-
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-10-2006, 23:56
Verwijderd
Ik drink omdat ik het lekker vind, en het gewoon leuk is om op de dansvloer los te komen na een paar drankjes.
Ik weet mn tax wel, en ik wil daar ook niet overheen. Ga dan gewoon over op de cola.
De mensen om mij heen verschillen. De een drinkt keiveel, de ander gewoon met mate of zelfs niet. Ze weten zich altijd alles prima te herinneren en hebben het ook net zo leuk.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 11:08
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Ik drink soms int weekend maar ik vind het niet super lekker ik rook liever
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 13:19
Verwijderd
drinken om tot rust te komen, en omdat het lekker is.

ik raak nooit de controle kwijt, geen blackouts, en besef me altijd heel goed wat ik doe.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 15:09
Verwijderd
Zuipen omdat het lekker is? Ik ken culinair gezien wel feestelijker dingen dan 2 liter water (met wat bittere toevoegingen) achterover klokken en afsluiten met een paar shots vergif. Uitgezonderd natuurlijk mensen die een paar speciaalbiertjes drinken, maar dat is iets anders dan 'binge-drinking'.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 15:14
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Snees schreef op 15-10-2006 @ 16:09 :
Zuipen omdat het lekker is? Ik ken culinair gezien wel feestelijker dingen dan 2 liter water (met wat bittere toevoegingen) achterover klokken en afsluiten met een paar shots vergif. Uitgezonderd natuurlijk mensen die een paar speciaalbiertjes drinken, maar dat is iets anders dan 'binge-drinking'.
Sorry hoor, maar ik vind goede wijn of een normaal biertje toch ook echt lekkerder dan Cola of Sinas.

En of je een paar of heel veel biertjes drinkt zegt ook niets over de smaak van het biertje lijkt me.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 15-10-2006 @ 16:14 :
Sorry hoor, maar ik vind goede wijn of een normaal biertje toch ook echt lekkerder dan Cola of Sinas.

En of je een paar of heel veel biertjes drinkt zegt ook niets over de smaak van het biertje lijkt me.
Proef jij je tiende biertje nog?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 15:58
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ja natuurlijk?

Ik zal niet ontkennen dat het minder wordt, maar het is niet alsof ik het verschil meer proef.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2006, 10:31
madelief21
madelief21 is offline
Ik drink nooit. Sterker nog ik vind drank ontzettend smerig. Maar een wijntje op z'n tijd kan best hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 15-10-2006 @ 16:09 :
Zuipen omdat het lekker is? Ik ken culinair gezien wel feestelijker dingen dan 2 liter water (met wat bittere toevoegingen) achterover klokken en afsluiten met een paar shots vergif. Uitgezonderd natuurlijk mensen die een paar speciaalbiertjes drinken, maar dat is iets anders dan 'binge-drinking'.
speciaal bier, dure vodka, goede wijn, smaken zat. we hebben het hier niet over heineken en breezers.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 16:03
Ndimension
Ndimension is offline
Vroeger dronk ik (veel) omdat dat bij het uitgaan hoorde...dacht ik dan. En in bepaalde kringen kregen je aanzien als je veel drink

Maar die periode ben ik al weer voorbij, nu drink ik alleen omdat ik het lekker vind. Waar ik vroeger een half kratje bier leegdronk en nog een hoop mixdrankjes en sterke drank op één avond, drink ik nu hooguit twee biertjes en misschien wat Bailey's ofzo.

Overigens nooit wat vreemds meegemaakt dankzij drank. Ja goed, ben een paar keer van een trap geflikkerd en ik heb mezelf vaak doodgewenst omdat ik me zo klote voelde door de grote hoeveelheden drank...maar ik werd niet naast vreemde mensen wakker oid.
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 19:10
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 16-10-2006 @ 17:03 :
en ik heb mezelf vaak doodgewenst omdat ik me zo klote voelde door de grote hoeveelheden drank...
de dag erna ?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 19:39
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Soms drink ik wijn omdat ik wijn op zichzelf lekker vind. Meestal drink ik daarentegen alcohol omdat ik me even anders wil voelen, alcohol verdoofd niet voor niets Doordeweeks ben ik nogal gaan matigen sinds ik op mezelf woon. Toen ik nog thuiswonend was, dronk ik iedere avond met m'n moeder minimaal 1 fles wijn leeg (of 2 flessen). Nu drink ik voornamelijk in het weekend. Wat ik wel aan mezelf merk is dat ik geen maat kan houden, na 2 glazen kan ik bijv niet stoppen. ("Niet kunnen stoppen" klinkt zo pathetisch. Het komt er op neer dat ik het nooit doe, na twee glazen stoppen).

Sporadisch eindigd het in ergens langs de kant van de weg al kotsend. In de regel voel ik wel aankomen wanneer ik echt genoeg heb gehad. Enneuh, ik denk niet dat ik er zoveel leuker op wordt in vergelijking met nuchtere toestand.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 00:42
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
!riz schreef op 11-10-2006 @ 10:15 :

Waarom drinken wij eigenlijk, is het om dingen te vergeten? zodat alle remmen los gaan? gewoon omdat je het lekker vind?

En waar kom je achteraf achter. lig je bij iemand anders in bed? kun je je nog wel alles herinneren? is je avond voor de mensen om je heen net zo leuk geweest als voor jou?
Ik drink wisky omdat ik het lekker vind. Soms drink ik bier omdat ik er zin in heb, maar meestal vind ik bier eigenlijk niet heel erg lekker.

Ik heb wel eens wat moeite met loskomen op de dansvloer als er niet eerst een fikse plens alcohol inzit (of een joint, maar daar gaat het nu niet over).

Ik drink nooit te veel. Als ik moet kotsen na drank is het eigenijk altijd omdat ik vieze dingen gegeten heb, zoals Febo-voer of een hele pot feta, en nooit van de drank zelf.

Een keer, heel lang geleden heb ik wat aangerotzooid met een meisje, met wie ik het nooit zou doen als ik nuchter was. Maar dat is lang, lang geleden, toen drugs nog niet met mij overweg kon.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 07:11
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 11-10-2006 @ 18:34 :
meschien anqete
omg.

Ik drink omdat ik het wel lekker vind, wat een openbaring ! Dronken word ik bijna nooit meer, maar wel wat spraakzamer, wat positief of negatief kan zijn. Ik herinner me altijd alles nog wel.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 07:17
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
ik drink omdat ik het lekker vind, niet om losser te worden oid,

wel heb ik de neiging om meer te drinken als ik verdrietig ben, en dan soms ook als ik alleen ben, maar omdat ik dat van mezelf weet zorg ik dan dat het niet beschikbaar is
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 13:53
Verwijderd
Ik drink nauwelijks, vaak omdat ik andere drankjes - zonder alcohol - ook erg lekker vind en dus geen alcohol nodig heb. Maar soms heb ik zin in wijn of champagne, en tja, daar zit alcohol in.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 14:27
-Ruben_V-
-Ruben_V- is offline
Citaat:
Maresa schreef op 11-10-2006 @ 10:56 :
Hij bedoelt dat het beter in een ander forumonderdeel kan.

Drugs & Alcohol dus.

Anyway, ik drink omdat ik het soms koud heb en met drank heb je het snel warm.

En ik vind het lekker.
dit is de grootste onzin
je voelt je misschien wel even warm
maar daarna wordt je steeds kouder
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 14:37
Verwijderd
Je warm houden met drank is ook echt een slecht idee. Je voelt je wel warm, maar je bent het niet. Heel gevaarlijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-10-2006, 14:44
-Ruben_V-
-Ruben_V- is offline
precies wat ik ook zei
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 11:55
Marita&Tessa
Marita&Tessa is offline
DRANK IS OKE OLEE OLEE whheh net van die alcoholistjes maar dat is niet zo hoor wij vinden drank lekker en drinken het met uitgaan.. want je word er losser van dus is iedereen gezelliger. zolang je je niet doodzuipt kan het toch !!
xx
__________________
daar doen we niet aan
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 01:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Snees schreef op 15-10-2006 @ 16:54 :
Proef jij je tiende biertje nog?
Absoluut. Ik heb dan nog steeds dezelfde voorkeur wat bier betreft. Als we dan verkassen naar een cafe wat i.p.v. Grolsch bijvoorbeeld Dommelsch schenkt, ga ik ook veel minder drinken. Ik drink danook bier/wijn omdat ik het lekker vind, niet omdat het hoort ofzo. Natuurlijk zijn de bij-effecten plezier, en is de alcohol-roes iets wat je associeert met uitgaan, maar ik drink niet om 'zat' te raken ofzo, ik vind het een vervelend bijeffect van iets dat ik daadwerkelijk lekker vindt

Om in te gaan op de TS: ik drink omdat ik het lekker vind, en omdat het gewoon bij uitgaan hoort, het bevordert de gezelligheid. Ik drink nooit te veel (geen zin in een kater), vergeet dus geen dingen, en als ik bij iemand in bed beland is dat omdat ik daar m'n best voor gedaan heb. Ik ben danook niet vervelend voor anderen.

Ik heb 1 keer omdat ik me kut voelde zitten drinken (was 20, vriendin had 't op een wat vervelende manier 'uitgemaakt'), en merkte toen dat je niet moet gaan drinken als je je depri voelt. Dan ga je nl. heel makkelijk veel te veel drinken, in je eentje, en dat is best wel sneu.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 01:54
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-10-2006 @ 15:37 :
Je warm houden met drank is ook echt een slecht idee. Je voelt je wel warm, maar je bent het niet. Heel gevaarlijk.
Sterker nog, onder invloed van alcohol zetten je vloedvaten uit waardoor je alleen maar meer warmte verliest. Op straat in slaap vallen is dus erg gevaarlijk. In de zomer raak je verkouden, in de winter kun je makkelijk in schock raken.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 01:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Marita&Tessa schreef op 18-10-2006 @ 12:55 :
DRANK IS OKE OLEE OLEE whheh net van die alcoholistjes maar dat is niet zo hoor wij vinden drank lekker en drinken het met uitgaan.. want je word er losser van dus is iedereen gezelliger. zolang je je niet doodzuipt kan het toch !!
xx
Hobby's: Zuipen,feeste,jongens,vriendinnetjes.

Tja, Twente he
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 12:57
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
In Twente heeft iedereen dus als hobby's zuipen, feesten etc. Niet iedereen in Twente is zo..

Niet iedereen over een kam scheren
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 00:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 22-10-2006 @ 13:57 :
In Twente heeft iedereen dus als hobby's zuipen, feesten etc. Niet iedereen in Twente is zo..

Niet iedereen over een kam scheren
Ik kom uit Twente oorspronkelijk Ga je wel eens naar Lucky?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 16:07
Fides
Fides is offline
Ik drink tegenwoordig, als ik nog wel eens drink, gewoon omdat ik het lekker vind en omdat het gezellig is om met mn vriendin wat te drinken.

edit: je kan beter doelgerichte vragen stellen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 16:23
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-10-2006 @ 14:53 :
Ik drink nauwelijks, vaak omdat ik andere drankjes - zonder alcohol - ook erg lekker vind en dus geen alcohol nodig heb.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 16:46
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
ik drink regelmatig alcohol, meestal alleen in het weekend, soms ook door de week, maar dat komt niet zo heel vaak meer voor sinds ik t op school nogal druk heb

drink alleen wijn, bier vind ik echt t smerigste wat er ooit is uitgevonden en al die andere meuk van mixjes en bende vind ik helemaal verschrikkelijk. Vooral als dr ook nog eens koolzuur in zit, wat een drama. Tis mij ook een groot raadsel hoe die-jeugd-van-tegenwoordig (omg, ben oud ) die Breezer/Smirnoff zooi de hele avond kan drinken!

ik houd het lekker bij een glas (of fles ) halfzoete witte wijn of een roseetje!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 16:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik drink zelden, maar keer per jaar denk ik. Ik drink dan voornamelijk voor de gezelligheid en omdat ik het in de situatie lekker vind en vind passen. Voorbeeldje: als ik in de zomer lekker zit te genieten van het weer op het balkon met mijn vriend dan drinken we samen een rosé'tje. Verder drink ik eigenlijk altijd liever iets alcoholvrij's zoals cola oid omdat ik dat lekkerder vind.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 19:17
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-10-2006 @ 01:09 :
Ik kom uit Twente oorspronkelijk Ga je wel eens naar Lucky?
Ik woon zowat naast lucky

Maar ik ga niet meer elke week naar lucky zoals vroeger. Komen toch erg veel 16jarige! Er is nog genoeg meer hier te beleven in de omgeving als je uit wilt gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:07
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 23-10-2006 @ 20:17 :
Ik woon zowat naast lucky

Maar ik ga niet meer elke week naar lucky zoals vroeger. Komen toch erg veel 16jarige! Er is nog genoeg meer hier te beleven in de omgeving als je uit wilt gaan.
Ik ben d'r sinds m'n 18e ofzo niet meer geweest. Ben meer een kroeg-type
Met citaat reageren
Oud 28-10-2006, 18:38
Verwijderd
Ik drink omdat ik het lekker vind en omdat ik het gezellig vind met anderen een drankje te doen in de kroeg.

Ik wordt wel losser van alcohol maar dat is niet de reden waarom ik drink, ik kan me ook prima vermaken zonder alcohol.

En ja ik ben wel eens naast iemand wakker geworden waarvan ik dat nuchter waarschijnlijk niet had gedaan (mijn ex) maar ik weet het dan 's ochtends nog wel hoe het gegaan is en 'waarom' ik met hem mee naar huis ben gegaan. Ik ben nog nooit ergens wakker geworden zonder dat ik wist hoe ik daar terecht kwam.

Alleen drink ik niet, altijd met anderen erbij, wel geregeld, een aantal x per week, ik woon op kamers, zit bij een studentenvereniging, als ik op de societeit ben drink ik eigenlijk wel altijd een biertje.
Soms drink ik ook een hele tijd niet, als ik op dieet ben bijv. dan drink ik in de kroeg gewoon een light drankje of water
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken enquete drank
stephan85
32 13-10-2005 14:27
Lifestyle Drank, drugs en je lifestyle
Verwijderd
108 28-05-2005 13:11
De Kantine Magische drankjes met permanente effecten
Rerisen Phoenix
30 16-01-2004 13:19
Drugs & Alcohol Drugs in drankje...
Demiurge
32 28-09-2003 14:06
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Drugs & Alcohol Welke dranken zijn er allemaal (ik zou het niet weten)
Dr_Love
26 23-01-2002 13:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.