Oud 23-12-2006, 20:33
the tourist
the tourist is offline
Wie heeft dit gedaan of heeft plannen het te gaan doen? Waar ben je heen geweest, hoe was het, etc.?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2006, 23:11
Verwijderd
Ik ben het van plan. Denk eraan om een minor Spaans te gaan doen, of misschien wel Italiaans. Of gewoon een paar vakken te volgen in het buitenland. Ik ga iig in mn 2e jaar de vakken al zo plannen dat er in mn derde jaar ruimte is om in het buitenland te gaan studeren.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 13:27
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik ga het ook doen. Eigelijk wilde ik een jaar vwo in het buitenland volgen, maar daar heb ik toen vanaf gezien (oa mijn ouders die ertegen waren, ik had er nog te weinig geld voor). Ik wil het nog steeds, maar wanneer het beste is weet ik niet. Ik twijfel nog tussen een jaar studie (soort stage) in het buitenland, een master in een ander land te volgen of gewoon een jaar erop uit trekken, maar dat is dan niet echt voor mijn studie.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 11:23
Verwijderd
Ik ga volgend jaar in het buitenland wonen, maar dan 'highschool' doen, niet studeren dus.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 21:46
Joyceb
Joyceb is offline
Ik ga 9 januari voor een half jaar naar de VS om daar te gaan studeren. In Berkeley, California via een uitwisselingsprogramma van mijn uni.
De meeste dingen zijn al geregeld, ik zal verblijven in het International House bijvoorbeeld, en mn vakken heb ik inmiddels ook al gekozen.

Denk je eraan om het tijdens je studie te doen met een uitwisselingsprogramma of ervoor/na?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 20:46
Verwijderd
Ik heb een semester in Barcelona gestudeerd en ik ben net weer terug in Nederland (tja, Kerst he ). Het was heel gaaf, heb daar echt de tijd van m'n leven gehad. Ik vind het heel tof om nieuwe mensen en culturen te leren kennen. Eind januari vertrek ik daarom weer naar het buitenland, dit keer ga ik zes maanden stage lopen in Boston (VS).
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 22:29
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Ik heb er geen ervaring mee ofzo, maar het lijkt me wel echt cool!
__________________
Ik ben niet ziek maar ik had beter kunnen zijn. (ja mijn avatar is coldplay)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 20:59
Brooke
Brooke is offline
Ik kan iedereen aanraden om eens in het buitenland naar school te gaan. Een andere cultuur, taal en vaak ook vele andere buitenlandse studenten die ervoor zorgen dat je een leerzame, maar vooral onvergetelijke tijd hebt. Dit kan na je examen zijn, maar ook nog tijdens je middelbare school tijd. Ikzelf vertegenwoordig de organisatie World Experience die alles voor jongeren tussen de 13-18 regelt om te ervaren hoe het is in een ander land te wonen en les te volgen op een middelbare school in het buitenland. Kijk voor meer info op onze site of mail me, ook als je andere vragen hebt over naar school gaan in het buitenland!

Ik ben zelf Amerikaanse en woon nu sinds twee jaar in Nederland en studeer aan de Universiteit van Leiden. Ik woon in Amsterdam met mijn Nederlandse man die ik in Italie heb leren kennen waar we allebei een Italiaanse taalcursus hebben gevolgd. Ik kan dus uit ervaring spreken dat een tijd in het buitenland naar school gaan geweldig is en je leven meer dan verrijkt!!
__________________
Ervaar een jaar high school in het buitenland met World Experience!!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 22:14
the tourist
the tourist is offline
Oja

Citaat:
Joyceb schreef op 26-12-2006 @ 21:46 :
Denk je eraan om het tijdens je studie te doen met een uitwisselingsprogramma of ervoor/na?
Tijdens mijn studie, in de eerste helft van 3e jaar (sep 07-januari 08). Ik denk nu dat het óf Londen óf Goteborg worden. Hm, ik weet zelf ook niet wat ik met dit topic aan wil.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 10:30
Leeghoofd
Avatar van Leeghoofd
Leeghoofd is offline
Ik wil volgend jaar gaan studeren in België
__________________
He died for me, i live for Him!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2007, 10:48
Mentalgraffiti
Avatar van Mentalgraffiti
Mentalgraffiti is offline
Ik ben van plan volgend schooljaar mijn stage te lopen in Kameroen, of een ander Afrikaans land. Ben al druk aan het regelen en uitzoeken, allen school werkt een beetje tegen (alles mag, zolang je het maar niet echt van plan bent )
__________________
Yeah, I know..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #113
Verwijderd
500 14-11-2010 23:46
Studeren Technische bedrijfskunde - HBO of Universiteit
oliesjeik
3 04-11-2009 14:00
Algemene schoolzaken demonstratie tegen het nieuwe beleid van rutte over vervolgopleidingen!
Anatria
96 01-04-2005 08:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap BELANGRIJK protestactie tegen het onderwijsbeleid!
Anatria
2 09-03-2005 23:11
Psychologie Samenvatting
Sweet_Hadar
3 14-01-2004 18:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.