Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2009, 15:17
harimau
harimau is offline
Hallo,
Ik heb wat vragen over thuis VWO studeren. Ik heb nu HAVO en ik wil zo snel mogelijk mijn VWO diploma halen. Als het zou kunnen zou ik naar het VAVO gaan, maar ik zit nu in het buitenland. Dus waarschijnlijk wordt het dan een thuisstudie van het NHA of LOI (of een andere, maar ik heb verder nog niks gevonden).

Heeft iemand ervaring met zo'n studie? Ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van het lesmateriaal, ik hoop dat ik de begeleiding dan niet zo veel nodig zal hebben. Maar ik wil ook wel weten of die nuttig is.

Wat ik ook zou kunnen doen is vwo boeken bestellen en me zelf voorbereiden op de staatsexamens, dan ben ik waarschijnlijk een stuk goedkoper uit.. maar heb ik niemand waar ik dingen aan kan vragen. Heeft iemand het hier op die manier gedaan? Hoe sluit de lesstof van VWO aan op HAVO, moet ik dan boeken van VWO 5 en 6 hebben.

Ik kan alle suggesties en informatie wel waarderen.. ook bijvoorbeeld over opleidingen die helemaal over het internet gaan, dat zou wel handig zijn ivm lesmaterialen opsturen etc.
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2009, 17:53
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
NHA is prima, prima stof om je diploma mee te halen. Zorg wel voor een flinke dosis discipline...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 15:33
Sharmarke
Sharmarke is offline
ik heb ook op het NHA gezeten vraag me maar raak als je meer wilt weten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Ander profiel?
Peckerkäse
3 11-10-2007 15:10
Studeren SprintVWO
Baroque.'nd.Rol
58 13-05-2006 18:38
Algemene schoolzaken iemand ervaring met wiskunde cursus van bijvoorbeeld nti, loi of nha?
pyres
12 05-03-2005 22:30
Algemene schoolzaken Thuis studie vraag.
Ilsch
16 29-07-2004 15:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.