Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2010, 11:02
sjongens
Avatar van sjongens
sjongens is offline
Hey wat is de beste coctail volgens jullie en hoe maak je die?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2010, 12:22
Verwijderd
Ik ben een zoetekauw, dus ik hou altijd wel van een piña colada .

Het officiële recept is 2 delen witte rum, 1 deel bruine rum, 3 delen ananassap, 2 delen kokosmelk en ijs. Maar ik laat de bruine rum altijd weg want ik vind het niet nodig om heel veel soorten drank in huis te hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 10:49
Kleintje!
Avatar van Kleintje!
Kleintje! is offline
Caribou Lou !
1 1 / 2 delen 151 proof rum
1 deel Malibu coconut rum ®
5 delen ananassap

Schud of serveren met ijs in een longdrinkglas.
__________________
by the time you finish reading this you realize you wasted 5 second of your live «๏̯͡๏
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 19:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik houd juist niet van zoet en ga meestal voor de cuba libre, vraag me niet om verhoudingen maar het moet met cola, rum en limoensap. Thuis maak ik meestal maar gewoon bacardi cola bij gebrek aan limoenen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 20:22
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Alles met baileys, tequila en wodka. Behalve in die combinatie dan.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 12:02
wup
wup is offline
Citaat:
Ik ben een zoetekauw, dus ik hou altijd wel van een piña colada .

Het officiële recept is 2 delen witte rum, 1 deel bruine rum, 3 delen ananassap, 2 delen kokosmelk en ijs. Maar ik laat de bruine rum altijd weg want ik vind het niet nodig om heel veel soorten drank in huis te hebben.
Dan vind jij een June Bug ook wel lekker denk ik, alleen die heeft te veel soorten drank nodig. (bananen likeur, kokos likeur (malibu), meloen likeur, sweet and sour, sinaasappelsap en ananassap) Mierrrrzoet, bah.

Ben zelf fan van de razz mojito. Muntblaadjes, rietsuiker en limoensap in een glas doen en muddlen, glas aanvullen met gecrushed ijs, borrel bacardi razz, aanvullen met spa rood. Jamm!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 20:07
Verwijderd
De Godfather. Amaretto met whisky. Normaal gelijk verdeeld, maar als je hem liever iets zoeter hebt, doe je meer amaretto, anders wat meer whisky.

Dan is er nog een met witte port, tonic en frambozensiroop. Erg lekker. Mixen naar hoe je hem graag hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 20:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ben zelf fan van de razz mojito. Muntblaadjes, rietsuiker en limoensap in een glas doen en muddlen, glas aanvullen met gecrushed ijs, borrel bacardi razz, aanvullen met spa rood. Jamm!
Ik ken alleen Bacardi Razz met seven up (of met Fanta maar dat vind ik veel minder lekker) of als raketje met Flugel en Fanta maar dit lijkt me misschien ook wel wat
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 19:19
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Mai Tai!


Bacardi Razz is trouwens ook lekker en goed mixbaar in cocktails.
Raketje is ook lekker, maar geen cocktail, en volgens mij maak je dat trouwens met De Kuyper Blueberry en niet met Bacardi Razz.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine het grote kots-topic
Verwijderd
58 10-11-2008 10:50
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 13:46
ARTistiek (titelloos -> suggesties?)
The one who I am
7 15-12-2001 18:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.