Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 15:36
serone
serone is offline
ok .. hier dan even in het kort mn verhaal.
3 a 4 weken geleden heb ik tijdens het uitgaan een hele leuke barjongen ontmoet en niet zomaar de standaard barjongen die iedere keer een ander meisje heeft. Dat weet ik gewoon. ...
we hebben die avond uiteraard nog gezoend en wilde graag mn nummer noteren en vertelde dat hij me echt een speciaal meisje vond. vergeleken met al die andere meisjes die daar rondliepen...
verder hebben we nog een hele tijd gezellig zitten kletsen.. hoewel hij wel constant op zn dak kreeg van zn baas!! die op een gegeven moment laaiend werd, omdat ie alleen met mij bezig was... wel te begrijpen opzich!
nou de volgende dag zou hij me bellen dat heeft ie gedaan. het klikt enog steeds. Sprak hem zowat elke dag en we hebben daarnaast ook nog 1 keer bij mij thuis afgesproken. daar ook weer gezellig gekletst. en hij smsde me vaak dat ie me mist, dat hij me graag weer wilde zien en dat zn hart overuren maakte als hij aan me dacht ! dat vond ik toch zo lief toen ie dat vertelde...

We hebben een leuke tijd gehad. heb hem nog vaak gezien op de vrijdag en zaterdagen dat hij daar werkte als barman..... tot op een moment dat hij me negeerde, wat ik hem zeker ook kwalijk heb genomen. Ik begreep er echt niets van . eerst zeggen hoe leuk hij me wel niet vond en dan ineens mij gaan negeren.... Nou ik stond perplex. Hij belde me ook minder vaak ed. Afgelopen zaterdag moet hij niet werken , maar ben hem nog wel tegen gekomen in de tent waar hij normaal werkt.. en we hebben weer gezoend! het ergste was nog ...dat hij had beloofd me de volgende dag te bellen en wilde me ook ontzettend graag weer eens zien!! dit zei hij afgelopen zaterdag.. Nou ik voelde me al een stuk opgeluchter en bleef trouw wachten tot de volgende dag!....
maar nee hoor geen reactie !!!!! en maandag nog steeds niet... Nou wat heb ik me in die dagen akelig gevoelt zeg!!! Je begint zo te twijfelenvan . Wta heb ik in godsnaam fout gedaan en voelt je zo onzeker.... Tot op de dag van vandaag .... Sprak hem net op msn en vertelde me dat hij graag is een keer gezellig wilde kletsen ergens. Dus ik zei zo : oh jeee wil je me iets duidelijk maken! zokomt het namelijk wel over.. dat klopte idd maar hij wilde me het liever persoonlijk vertellen. maar ik was erg nieuwschierig wat hij me te vertellen had.

Uiteindelijk vertelde hij dat ie geen gevoelens meer voor me had, maar wel een ontzettend lief meisje vindt en dat hij ons vriendschap absoluut niet wilt vervreken omdat ik daar veels te lief voor bent... dat vond ik wel lief van hem dat ie dat zei .. Maar toch ik weet nu al dat ons "vriendschap " niet zo wordt als dat we in gedachten hebben.. Want ik bedoel hoe kan je nou een vrienden blijven als het net uit is toch ??????

iig hebben we morgenavond ergens afgesproken... want hij wilt me het graag onder 4 ogen nog een keer over hebben en ik eerlijkgezegd ook wel ....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 15:40
serone
serone is offline
Gelukkig voel ik me een stuk beter nu we dit gesprek hebben gehad... want gister bv hield ik het echt niet meer uit. hij had me toen al 2 dagen genegeerd! !!!!!!

Trouwens wie herkent dit ook ?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 15:43
Verwijderd
Ik herken het, 3 maanden geleden meegemaakt, en ik heb nog steeds verdriet... Tsja..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 15:45
serone
serone is offline
Ik herken het, 3 maanden geleden meegemaakt, en ik heb nog steeds verdriet... Tsja..



Ik neem aan dat zij het uit heeft gemaakt ?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 15:46
Verwijderd
Citaat:
serone schreef op 03-06-2003 @ 16:45:
Ik herken het, 3 maanden geleden meegemaakt, en ik heb nog steeds verdriet... Tsja..



Ik neem aan dat zij het uit heeft gemaakt ?
Nou, het stond op het punt aan te gaan. Ik dacht dat zij 'de ware' voor me was, dat ik later met haar verder zou gaan en zij zei dus in een telefoongesprek, die avond dat ze het vertelde, dat zij daar ook zo over had gedacht, maar dat ze daar toen ineens niet meer zo over dacht...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 15:52
serone
serone is offline
Kut zeg ! nou ff snel iemand anders vinden
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
serone schreef op 03-06-2003 @ 16:52:
Kut zeg ! nou ff snel iemand anders vinden
omg :/
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 21:52
Verwijderd
Op de 1 of andere manier neem ik je nu niet meer serieus, vraag me niet waarom..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 22:04
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
perseus schreef op 03-06-2003 @ 16:46:
Nou, het stond op het punt aan te gaan. Ik dacht dat zij 'de ware' voor me was, dat ik later met haar verder zou gaan en zij zei dus in een telefoongesprek, die avond dat ze het vertelde, dat zij daar ook zo over had gedacht, maar dat ze daar toen ineens niet meer zo over dacht...
hoe kan je het nou weten dat ze de ware is als het nog niet eens 'aan is'
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 02:05
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
beter dan dat zei denkt dat ze de ware is... en dan besluit dat toch maar niet wil zijn juist als jullie iets wilde gaan vieren romantisch met zn 2tjes heb blijere momenten meegemaakt
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:28
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
tjsah dit is weer zó'n geval
van n halve-toch-net-niet-player
hij is tenminste eerlijk tegen je geweest,
maar probeer hem maar te vergeten
hij slijmt teveel en dat vriendschap is natuurlijk onzin
aangezien je hem helemaal niet als n vriend kent
maar als de vriend.....
en je ziet hem nog steeds niet anders
dus dat werkt niet...

probeer hem te vergeten
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:32
ieneminie
ieneminie is offline
Citaat:
serone schreef op 03-06-2003 @ 16:52:
Kut zeg ! nou ff snel iemand anders vinden
Beetje rare opmerking heh?? als jij zoveel verdriet hebt over die ex van je
__________________
Zeg niet alles wat je weet... maar weet altijd wat je zegt...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 13:50
Verwijderd
Citaat:
DeathKnight schreef op 04-06-2003 @ 23:04:
hoe kan je het nou weten dat ze de ware is als het nog niet eens 'aan is'
Nominaal gezien was het niet 'aan', maar in feite wel.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 16:15
Verwijderd
ja een vriendin van me , had ook aangepapt mete en barventje... nou toen ik em de eerste keer zag wist ik al dat 't nix werd en dat dat een eikel is ennouja.. zij geloofde dat absoluut niet, want ze kreeg smsjes van ja ik vind je zo lief en mooi en wil oud met je worde.. en weekje later was het uit.. allemaal hetzelfde die zakke
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef op 05-06-2003 @ 17:15:
ja een vriendin van me , had ook aangepapt mete en barventje... nou toen ik em de eerste keer zag wist ik al dat 't nix werd en dat dat een eikel is ennouja.. zij geloofde dat absoluut niet, want ze kreeg smsjes van ja ik vind je zo lief en mooi en wil oud met je worde.. en weekje later was het uit.. allemaal hetzelfde die zakke
Bijna alle Nederlanders generaliseren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zeker de moeite waard om dit te lezen!
Je89
12 26-10-2014 14:10
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
De Kantine Weerwolfspel 69 #2
Verwijderd
500 01-06-2010 19:18
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Liefde & Relatie medicijn tegen liefdesverdriet
scarman1
18 10-08-2004 18:41
ARTistiek Een zieke engel op weg naar de hemel (aids)
murwari
18 29-09-2001 16:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.