Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2007, 17:00
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
Ik heb een konijntje van 5 weekjes oud.. en nou is het zo, hij staat bij mij in een groot hok in de woonkamer.
En krijgt dus geluiden mee van alles, klok elk uur, de televisie, radio, noem maar op.
Maar als ik ga stofzuigen, zet ik em meestal ff in een klein hokje in een andere kamer, omdat het geluid denk ik dan van een stofzuiger vrij hard is.
Maar is dat echt nodig vraag ik me af? Of kan een konijntje wel tegen het geluid als ik de kamer ga stofzuigen? Wat doen jullie altijd in zo'n geval ?Verhuizen jullie em naar een andere kamer?
__________________
***GELOOF IN JE DROMEN***
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2007, 17:52
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Heeft hij een huisje of plek waar hij kan schuilen in het hok? Zo nee: dan kun je dat er tijdelijk in zetten als je gaat stofzuigen. Als het beestje er dan last van heeft kan hij hierin zich verstoppen. Mijn cavia's zitten heel rustig als ik stofzuig, omdat ze weten dat het niets engs is en het nooit heel dichtbij komt. Natuurlijk vonden ze het in het begin wel heel eng, maar daar wennen ze aan.

(het geluid van de klok midden in de nacht lijkt me wel heel erg vervelend voor hem ivm nachtrust enzo)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 19:01
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik verhuis mijn konijn niet. Ik heb haar er gewoon aan laten wennen, dat ging ook prima. Ze springt alleen nog weg als je met de stofzuiger echt rakelings langs haar kooi gaat.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 19:21
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
oke.. dank voor jullie reacties ... nee hij heeft geen echt soort eigen plekje, maar die kan ik dus wel voor hem maken...
Het is ook wel zo idd dat hij er op gegeve moment wel aan gaan wennen.. want om elke week nou hem te verhuizen naar een andere kamer, tja is ook weer zoiets..

maargoed ik zal es kijken.. dank jullie wel
__________________
***GELOOF IN JE DROMEN***
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.