Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2012, 19:51
ItsJustMe
Avatar van ItsJustMe
ItsJustMe is offline
Tjscha, hoewel de titel het al zegt; ik heb erg veel last van zweet. Hoewel mensen dan vaak zeggen dat het bij de puberteit hoort, en dat je deo moet opdoen, je goed moet wassen, etc., etc. is het bij mij (denk ik) anders.. Het is namelijk zo dat als ik echt nóóit zweet, behalve op school. En dat vind ik echt ontzettend raar.
Het is ook niet zo dat ik de hele tijd nerveus ben ofzo, want ik heb het erg gezellig op school. Tot nu toe heb ik er (nog) geen opmerkingen over gehad. Maar ik wil graag dat mijn "plotselinge zweterij" ophoud! ;3 Dus als jullie tips hebben, graag.
X
__________________
Hakuna matata
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 20:58
Verwijderd
Je zweet alleen als je op school bent. Dan kan het op school signifant warmer zijn (maar dan zo de rest ook klagen), of dat je onbewust toch niet helemaal ontspannen bent op school, zonder dat je het doorhebt (feromonen? Hihi). Het gezellig hebben betekent niet dat je echt alles zegt wat je fijn vindt. Kun je nog eens nagaan hoe ontspannen je nu echt bent?

Daarnaast heb je misschien moeten fietsen ofzo naar school, en ga jij juist zweten als je aangemaakte warmte niet meer kwijt kunt omdat je niet meer buiten bent. Is het zweten aan het begin van je verblijf op school?Je kunt wel proberen een paar minuutjes eerder op school te zijn, om nog even op de wc wat anti-transpirant op te doen.

En denk eraan dat een klein beetje zweten echt niet zo erg is, je lichaam regelt de boel voor je Ik lees nergens dat het echt véél zweten is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 21:33
Verwijderd
Het kan ook gewoon zijn dat de school niet genoeg ventileert
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 13:19
Verwijderd
Citaat:
(maar dan zou de rest ook klagen)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 17:30
KatjaL
KatjaL is offline
Mijn vader zweet zo ongeloofelijk veel en snel, bij de minste inspanning gaat het lopen
botox voor onder de armen- zweet niet meer
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Zweten
-x-Anoniem-x-
1 26-07-2009 12:01
Lichaam & Gezondheid Zweten en snurken...
Little me
16 08-02-2007 13:38
Lichaam & Gezondheid Zweet
Stofzuigerslang
25 12-12-2005 21:02
Lichaam & Gezondheid Zweten tijdens slaap
soske
2 15-05-2003 14:32
Lichaam & Gezondheid Zweten bij de oksels
Cryptic Winterstorm
23 18-11-2002 23:50
Lichaam & Gezondheid zweten??????
MissLopez
41 29-05-2002 10:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.