Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2016, 13:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nieuwe!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 08-08-2016, 13:42
Verwijderd
Over de titel gesproken: mijn ouders hebben laatst op een weekendje weg de kat meegenomen
Oud 08-08-2016, 13:43
Verwijderd
Het is gewoon een soort hond ofzo
Oud 08-08-2016, 13:43
Verwijderd
Ze loopt ook met ons mee als we wandelen en vindt het leuk om over haar buik gekroeld te worden.
Oud 08-08-2016, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Over de titel gesproken: mijn ouders hebben laatst op een weekendje weg de kat meegenomen
Zo eentje hadden wij ook. Ging overal mee naartoe en bewaakte de auto. Aan het einde van de dag was het één keer "Pimmie! We gaan naar huis!" roepen en de auto starten en hij stond er binnen 5 minuten, hard miauwend. En dan lekker op het dashboard liggen voor de terugweg.
Oud 08-08-2016, 14:51
Mort'n
Mort'n is offline
Stuk beter dan mijn kat. Ligt alleen maar op de bank en rent weg zodra je de kamer in komt
__________________
And its just too awesome
Oud 08-08-2016, 14:52
Verwijderd
Dan moet je hem niet mishandelen.
Oud 08-08-2016, 15:04
Mort'n
Mort'n is offline
Wat moet ik anders met hem doen
__________________
And its just too awesome
Oud 08-08-2016, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Zo eentje hadden wij ook. Ging overal mee naartoe en bewaakte de auto. Aan het einde van de dag was het één keer "Pimmie! We gaan naar huis!" roepen en de auto starten en hij stond er binnen 5 minuten, hard miauwend. En dan lekker op het dashboard liggen voor de terugweg.
Oud 08-08-2016, 17:58
Mort'n
Mort'n is offline
Heeft iemand hier ook vodafone voor zn internet en tv? Zo ja. Doet ie het bij jou ook niet?
__________________
And its just too awesome
Oud 08-08-2016, 18:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb alleen Vodafone op mijn mobiel en die doet het gewoon.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-08-2016, 18:31
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
kutjebef
__________________
Forumdownie
Oud 08-08-2016, 18:41
Verwijderd
Miekje en Wolter veel plezier op vakantie!

Vorig jaar stonden er op de camping een paar plaatsen verderop twee mensen met een caravan die ook twee katten bij zich hadden. Dat vond ik wel een beetje sneu - ze hebben een week lang onder de caravan gezeten. Ik heb ze misschien twee keer bij de caravan weg zien lopen, maar zodra er ook maar iets bewoog, schoten ze terug onder de caravan. Best zielig.
Oud 08-08-2016, 18:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Onze hond lag ook vaak onder de caravan maar dan om de warmte te ontvluchten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-08-2016, 18:49
Verwijderd
Dat kan ik inderdaad ook wel, maar de katten wekten de indruk echt wel bang te zijn. Oren plat, dikke staart, grote ogen. Heel sneu.
Oud 08-08-2016, 20:02
Kikaa*
Kikaa* is offline
Enilorac, wanneer ga je op vakantie?
Oud 08-08-2016, 20:04
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Citaat:
kutjebef
Oja?
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 08-08-2016, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Enilorac, wanneer ga je op vakantie?
Woensdaggggggg! Maar het wordt Frankrijk, de weersvoorspelling in Italië is niet je van het...
Ads door Google
Oud 08-08-2016, 20:09
Verwijderd
Ik heb een nieuwe zonnebril
Oud 08-08-2016, 20:10
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Woensdaggggggg! Maar het wordt Frankrijk, de weersvoorspelling in Italië is niet je van het...
Frankrijk is ook leuk! Waar ga je naartoe in Frankrijk?

Citaat:
Ik heb een nieuwe zonnebril
Foto! Ik heb woensdag ook een zonnebril gekocht! Eindelijk geen goedkope van de Primark ofzo, maar eentje waar ik voor mijn gevoel echt wat aan heb. Het kijkt zoveel relaxter met mijn lenzen!
Oud 08-08-2016, 20:30
Verwijderd
Terug van mijn eerste keer Walibi.
Oud 08-08-2016, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Frankrijk is ook leuk! Waar ga je naartoe in Frankrijk?



Foto! Ik heb woensdag ook een zonnebril gekocht! Eindelijk geen goedkope van de Primark ofzo, maar eentje waar ik voor mijn gevoel echt wat aan heb. Het kijkt zoveel relaxter met mijn lenzen!
Waarschijnlijk de Ardeche. Of de drôme.

En ik heb geen foto! Maar hij is awesome. Ik ben best een zeikerd met zonnebrillen en deze was ook vrij prijzig, maar dan kan ik ook wel weer vier jaar vooruit. Goedkope zonnebrillen doen het bij mij toch echt niet, dan kan ik net zo goed geen zonnebril opzetten
En ik heb een gave hoed gekocht, en twee jurkjes, en een mooie bh (met zomaar een tientje korting!)
Oud 08-08-2016, 20:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Miekje en Wolter veel plezier op vakantie!
Dankje! Wij zijn er kaar voor, laat het maar alvast morgenmiddag zijn, want dan weten we waar we heen gaan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-08-2016, 20:59
Verwijderd
Jong0ns ik moet een stuk schrijven over het belang van de relatie tussen vaders en dochters. Bji voorkeur over verstandelijk beperkte vaders met verstandelijk beperkte dochters. Tipsch?
Oud 08-08-2016, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Dankje! Wij zijn er kaar voor, laat het maar alvast morgenmiddag zijn, want dan weten we waar we heen gaan
Mijn zusje en vader kwamen uit in Marseille, super leuk!
Advertentie
Oud 08-08-2016, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Jong0ns ik moet een stuk schrijven over het belang van de relatie tussen vaders en dochters. Bji voorkeur over verstandelijk beperkte vaders met verstandelijk beperkte dochters. Tipsch?
Hoeveel moet je schrijven? En waarvoor? Is het voor je collega's, families, een wetenschappelijk artikel, de plaatselijke krant? En wat is het punt dat je wil maken?
Oud 08-08-2016, 21:11
Verwijderd
Niet zo veel, maximaal twee kantjes. Ik moet een opdracht maken voor mijn werk. Een van mijn cliënten heeft twee verstandelijk beperkte dochters waar de relatie lange tijd neit zo goed mee was. Die meiden wonen allebei ergens anders, niet bij moeder. Ik geloof in GVT's, maar dat weet ik niet zeker. Het is een tijd vrij goed gegaan en hij belde elke week en eens in de zes weken ging hij op bezoek. Nu lijkt dat weer te verslappen. Nu heb ik afgesproken dat ik een aantal dingen ga uitzoeken - als info voor het team.

Citaat:
plugh

Laatst gewijzigd op 08-08-2016 om 23:01.
Oud 08-08-2016, 21:12
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik zou hier een lijstje van forumsters/FB's neer kunnen zetten maar dat levert waarschijnlijk een ban op!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 08-08-2016, 21:14
Verwijderd
'en de ander van vrij hoog niveau is' - dat klinkt echt naar maar als het in jullie vak normaal is om zo over mensen te praten moet je het maar laten staan.
Oud 08-08-2016, 21:16
Verwijderd
Oh Ik zie dat al neit eens meer. Snap wel wat je bedoelt hoor, maar het is inderdaad wel vrij normaal om zo over mensen te praten
Oud 08-08-2016, 21:25
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat vind je er naar aan, Azèche?
Oud 08-08-2016, 21:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Jong0ns ik moet een stuk schrijven over het belang van de relatie tussen vaders en dochters. Bji voorkeur over verstandelijk beperkte vaders met verstandelijk beperkte dochters. Tipsch?
Dan ben ik niet de geschikte persoon voor tips
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-08-2016, 22:05
Mort'n
Mort'n is offline
Het blijft opvallend dat sexualiteit altijd(ook om 1 uur snachts) meer dan 100 lezers heeft
__________________
And its just too awesome
Oud 08-08-2016, 22:06
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Goed dat je het even zegt!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 08-08-2016, 22:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jong0ns ik moet een stuk schrijven over het belang van de relatie tussen vaders en dochters. Bji voorkeur over verstandelijk beperkte vaders met verstandelijk beperkte dochters. Tipsch?
Als kind had ik een vrij slechte relatie met mijn pa. Dat leidde er bij mij toe dat ik vaders van vriendinnen vroeg of ze wilde ruilen, zodat zij mijn vader konden zijn. Later vond ik aandacht van jongens in mijn klas veel te belangrijk, omdat ik de bevestiging van mijn vader miste. Nu is mijn relatie met mijn pa veel beter en daar ben ik heel dankbaar voor, maar ik denk dat het heel waardevol was geweest als die relatie eerder goed was geweest.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-08-2016, 22:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb net met 2 buurtkatten gekroeld op weg van werk naar huis en toen zag ik op fb dat het international cat day is. Dat wisten die beesten natuurlijk en daarom deden ze zo van 'miewmiew aai mij! Aandacht! Nu! Mieeeew!'
__________________
Who's this jabroni?
Ads door Google
Oud 08-08-2016, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Als kind had ik een vrij slechte relatie met mijn pa. Dat leidde er bij mij toe dat ik vaders van vriendinnen vroeg of ze wilde ruilen, zodat zij mijn vader konden zijn. Later vond ik aandacht van jongens in mijn klas veel te belangrijk, omdat ik de bevestiging van mijn vader miste. Nu is mijn relatie met mijn pa veel beter en daar ben ik heel dankbaar voor, maar ik denk dat het heel waardevol was geweest als die relatie eerder goed was geweest.
Ik wil niet zomaar iets overnemen. Dus zeggen "Eline van het forum heeft niet zo'n goede relatie met haar vader gehad en dat had x en y tot gevolg" kan niet helemaal.
Oud 08-08-2016, 23:02
Verwijderd
Ik heb net mijn kledingkast uitgeruimd. Twee vuilniszakken die weg kunnen.
Oud 09-08-2016, 00:03
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik heb net mijn kledingkast uitgeruimd. Twee vuilniszakken die weg kunnen.
Zit er ook kleding in die vuilniszakken, of gooi je ze leeg weg?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 09-08-2016, 01:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb net mijn kledingkast uitgeruimd. Twee vuilniszakken die weg kunnen.
Ik vraag me altijd af hoe dit kan. Heb je dan zoveel kleren en hoe kom je aan zoveel wat je niet meer draagt? Ik doe regelmatig iets weg maar nooit meer dan een paar dingen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-08-2016, 03:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh ik zou ook makkelijk een aantal vuilniszakken vol weg kunnen doen. Ik heb al een shitload aan overtollige kleren in koffers gedaan en heb een stapel op m'n bureau en dan nog een uitpuilende kledingkast. Ik koop veel en gooi niks weg.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-08-2016, 06:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wil niet zomaar iets overnemen. Dus zeggen "Eline van het forum heeft niet zo'n goede relatie met haar vader gehad en dat had x en y tot gevolg" kan niet helemaal.
Snap ik! Dit is ook vooral persoonlijke ervaring en ik heb er niet zo een-twee-drie wetenschappelijke onderbouwing bij.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-08-2016, 07:11
Verwijderd
Goedemorgen, 4 dagen werken en dan vakantie
Oud 09-08-2016, 08:18
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Goedemorgen, 4 dagen werken en dan vakantie
Jij gaat ook naar Oostenrijk toch? Waar?
Oud 09-08-2016, 08:19
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Waarschijnlijk de Ardeche. Of de drôme.

En ik heb geen foto! Maar hij is awesome. Ik ben best een zeikerd met zonnebrillen en deze was ook vrij prijzig, maar dan kan ik ook wel weer vier jaar vooruit. Goedkope zonnebrillen doen het bij mij toch echt niet, dan kan ik net zo goed geen zonnebril opzetten
En ik heb een gave hoed gekocht, en twee jurkjes, en een mooie bh (met zomaar een tientje korting!)
Woehoe leuk! ik ben vorig jaar naar de Auvergne geweest en dat was ook erg leuk, niet zo toeristisch en daar hou ik van!

En fijn dat je een zonnebril gevonden hebt dan! Dit is voor mij de eerste keer dat ik een goede gekocht heb, want ik ben langzaam al mijn spullen (als het aan vervanging toe is) aan het vervangen voor wat betere spullen zodat het en fijner is en langer mee gaat, maar ik ben er zo blij mee! Het verschil is aanzienlijk
Oud 09-08-2016, 08:53
Verwijderd
Dat doe ik ook Kikaa en het scheelt echt wel heel veel! Ik word blij van goede spullen als het tijd is voor nieuwe, is het wel frustrerend want als ik er meer geld aan uit geef, moet het ook wel echt zijn wat ik zoek. Maar dan kan ik ook wel weer jaren vooruit.
Oud 09-08-2016, 09:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging een bananenpannenkoekje maken voor ontbijt maar het werd een soort roerei
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-08-2016, 09:05
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dat doe ik ook Kikaa en het scheelt echt wel heel veel! Ik word blij van goede spullen als het tijd is voor nieuwe, is het wel frustrerend want als ik er meer geld aan uit geef, moet het ook wel echt zijn wat ik zoek. Maar dan kan ik ook wel weer jaren vooruit.
Inderdaad ja! super fijn is dat.
Oud 09-08-2016, 10:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vraag me altijd af hoe dit kan. Heb je dan zoveel kleren en hoe kom je aan zoveel wat je niet meer draagt? Ik doe regelmatig iets weg maar nooit meer dan een paar dingen.
Ik heb laatst ook weer bijna 3 volle vuilniszakken uit mijn kledingkast opgeruimd. Kwestie van eerlijk zijn naar jezelf over de dingen die je niet draagt. Nu heb ik ook wel gewoon veel kleren, dus daar raakt sneller iets in 'verdwaald'.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-08-2016, 10:13
Verwijderd
Oh, en zoveel kleding weggooien was omdat ik een dikkerdje ben geworden en mijn kast al een lange tijd niet meer uitgemest had. Dus veel te kleine kleding.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.