Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2001, 09:37
Sportingboy
Sportingboy is offline
Anderlecht kende een belabberde eerste ronde, maar dankzij de 1-0 overwinning tegen aartsvijand Club Brugge zijn de Brusselaars tot op 2 punten van herfstkampioen Brugge genaderd.

stand na 17 speeldagen:
1. Club Brugge 37
2. Standard 37
3. Racing Genk 36
4. AA Gent 36
5. A'lecht 35

Stelling: na de winterstop recupereert Antheunis bepalende spelers zoals oa De Boeck en Jestrovic. Anderlecht wordt mede dankzij hen en een herwonnen vertrouwen en natuurlijk het aanwezige talent toch nog landskampioen !!!
__________________
Meum est propositum in taberna mori
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2001, 13:35
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
slotje????
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 13:46
Bram
Bram is offline
Tgaat tussen RSCA en Genk voor de titel denk ik, Club zal pas 3e eindigen en Standard 4e denk ik.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 13:49
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
tuuuuuuuuurlijk wordt RSCA nog kampioen!

hebt gij daar dan aan getwijfeld ofzo?

ik zit al een gans seizoen te zeggen da ze nog nie afgeschreven mochten worde, want twee winstmatchen tegen brugge = 6 punten opgehaald!

daarmee.

m'n vader en broer wilden me maar niet geloven, maar nu moeten ze hun mening toch n beetje bijstellen. (tzijn bruggesupporters )

RSCA 4 life!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 14:55
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline

Tja, wie weet worden ze kampioen hè, misschien ook niet.

Maar dan hoef je er nog geen topic over te openen man!
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 15:21
bazzemans
bazzemans is offline
Citaat:
De_Zaagmans schreef:
slotje????

Niet echt boeiend idd...
__________________
OTJE
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 16:06
Bram
Bram is offline
Waarom mag hij daar geen topic over openen?Discusieren over wie de titel pakt is toch interessant?Tis niet omdat het over de Belgische competitie gaat, da het ni interessant is hoor!!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 16:11
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
Bram schreef:
Waarom mag hij daar geen topic over openen?Discusieren over wie de titel pakt is toch interessant?Tis niet omdat het over de Belgische competitie gaat, da het ni interessant is hoor!!
ow dus als ik dalijk een een topic maak met feyenoord wordt kampioen weet ik voor 99,9 procent zeker dat ie gesloten wordt
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 16:29
Verwijderd
belgisch voetbal.. zucht..

zo saai....
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 16:32
Bram
Bram is offline
Wij vinden het zelfde over de KPN Telekompetitie hoor!!BORING!!!Holland kan ni mee ole ole!!
RSCA schakelde PSV uit olé olé
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 16:34
Sportingboy
Sportingboy is offline
Mensenlief, kunnen jullie Nederlanders nu echt niets van ons, Belgen, verdragen ??

Wij zagen toch ook niet als't over Co'tje of Koeman gaat ??

Of over het WK .....
__________________
Meum est propositum in taberna mori
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 17:40
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
aa gent ajax 0-6
ajax aa gent 3-0

uit de voorbereiding nac aa gent 6-0
nec kv mechelen1-0
nec exelsior moeskroen 4-1
rkc westerlo 3-1
sparta r genk1-0
sk lommel 0-1 fc utrecht
vitesse 3-0 lokeren
royal cappelen 0-1 rbc
en zo kan ik nog al eeuwen verder gaan
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 17:43
Sportingboy
Sportingboy is offline
RSCA - PSV 1-0
PSV - RSCA 2-3
Utrecht - RSCA 1-4
Brugge - PSV 4-0

ik ook
__________________
Meum est propositum in taberna mori
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 18:10
Bram
Bram is offline
Ja en mijn favo.ploeg Kv Oostende vorig jaar nochtans gezakt uit 2e klasse: vorig jaar:KVo-Ado Den haag 4-0.Trouwens wat zijn vriendematchen nu van belang?Vorig jaar heeft rsca psv gewipt id cl, en hebben ze gewonnen van real,lazio en manu thuis.De nederlandse competitie is heus ni beter dan de belgische.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 18:21
Vos
Vos is offline
Ik vind het een beetje erg triest dat die Belgen steeds over het WK beginnen..Net of het voetbal ophoudt als je niet aan het WK meedoet..Oke, ik vind het ook erg jammer dat Nederland niet doorgaat..Maar net of België zo goed speelt zeker..( )...

Wat is dat trouwens de laatste tijd?? Het lijkt wel een belgeninvasie hier...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 19:02
Bram
Bram is offline
En dan vos iets op tegen dat Belgen hier zitten?Bij mijn weten is dit een NederlandsTALIG forum geen nederlands forum.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 20:23
Vos
Vos is offline
Citaat:
Bram schreef:
En dan vos iets op tegen dat Belgen hier zitten?Bij mijn weten is dit een NederlandsTALIG forum geen nederlands forum.
Doe eens ff relax hee..zoohw...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 21:54
Verwijderd
Ja maar Koeman en Co zijn nog bekend.. Ik weet geen een belgische coach te noemen, en genoeg Engelse, Duitse, Franse, Spaanse, italiaanse.. En dan komt omdat Belgie gewoon een NOG slechtere, en NOG amateuristischere competitie heeft dan in nederland!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-12-2001, 22:02
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Ik heb niks tegen het Belgisch voetbal, daar gaat het helemaal niet om, voel je toch niet meteen aangevallen! Waar het wel om gaat is dat dit topic niets toevoegt, totaal niet interessant is en je er niet op kunt reageren! Een "stelling" zoals Sportingboy het noemt, of Anderlecht kampioen wordt of niet, dat slaat toch nergens op? Net als Zaagmans zegt, als hij een topic opent met de stelling "Feyenoord wordt landskampioen!" vind ik dat net zo goed onzin. Heeft niets te maken met het Belgisch of Nederlands voetbal, of wie er beter is.
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 22:36
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
inderdaad jullie anderlecht hebbeen psv verslagen ajax heeft aa gent vernedert
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 23:31
het is mij
het is mij is offline
Citaat:
De_Zaagmans schreef:
inderdaad jullie anderlecht hebbeen psv verslagen ajax heeft aa gent vernedert

Tjakkaaaaaaaaaaaa
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 00:13
mobie
mobie is offline
Citaat:
De_Zaagmans schreef:
aa gent ajax 0-6
ajax aa gent 3-0

uit de voorbereiding nac aa gent 6-0
nec kv mechelen1-0
nec exelsior moeskroen 4-1
rkc westerlo 3-1
sparta r genk1-0
sk lommel 0-1 fc utrecht
vitesse 3-0 lokeren
royal cappelen 0-1 rbc
en zo kan ik nog al eeuwen verder gaan

hahahaaa, ik herinner me nog heel goed een dikke maand geleden ofzo denk ik.
Toen heb ik 15 à 20 vriendenmatchen wel opt forum gezet waar bijna telkens de Belgische ploegen wonne van de Nederlandse. Uitgelachen dat ik er toen met werd door die Nederlanders, niemeer normaal. En nu zal die kleine hier eens net hetzelfde komen vertellen. manmanmanman, waar ben je toch mee bezig.

BTW hoop er maar niet op dat rsca kampioen wordt.
Club Brugge 1st
Anderlecht 2e
dan Standard en Genk

__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 00:52
walter
Avatar van walter
walter is offline
hmm maar in nederland zijn topclubs

bij voetbalspellen (computer enzo) zitten ook nooit belgische teams wel altijd ajax psv en feyenoord
dat zegt eigenlijk genoeg

het belgisch voetbal heeft ook niet echt bepaald een rijk verleden heh

maargoed verder heb ik er niks op tegen hoor, laat die topic ook maar open lul maar lekker door over anderlecht en brugge
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 08:33
Bram
Bram is offline
Ehm walter op FIFA 2002 staat de Belgische competitie en de Nederlandse niet hoor!!Dus je stelling ivm computerspellen klopt niet..
En gent was vorig seizoen maar een gemiddelde ploeg hoor, om dat nu te vergelijken met ajax, de vergelijking rsca-psv gaat meer op...
En Bliksem als je geen enkele Belgische coach bent weet je dus niks van voetbal...Bij mijn weten is de trainer vd Nederalndse kampioen PSV nl. een Belg nl.Gerets.Dus je eigen competitie volg je ook niet zo best he?En Leekens trainer van Roda??Tja jongen...
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 09:50
Sportingboy
Sportingboy is offline
Citaat:
walter schreef:
hmm maar in nederland zijn topclubs

bij voetbalspellen (computer enzo) zitten ook nooit belgische teams wel altijd ajax psv en feyenoord
dat zegt eigenlijk genoeg

het belgisch voetbal heeft ook niet echt bepaald een rijk verleden heh

maargoed verder heb ik er niks op tegen hoor, laat die topic ook maar open lul maar lekker door over anderlecht en brugge
Ok, misschien hebben de Belgen nog nooit de Champions League of Europacup voor Landskampioenen gewonnen, maar A'lecht heeft 5 Europese bekers gewonnen, KV Mechelen won de Beker voor Bekerwinnaars (finale 1-0 winst tegen Ajax!!!) en Antwerp speelde in '93 ook nog een Europese finale. Vergeten we Standard en Brugge nog die in hun verleden finale en halve finales van de Europacups hebben gehaald.


Ik moet wel toegeven dat de Belgen géén traditie hebben wat doping betreft...
__________________
Meum est propositum in taberna mori
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2001, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Sportingboy schreef:
Ok, misschien hebben de Belgen nog nooit de Champions League of Europacup voor Landskampioenen gewonnen, maar A'lecht heeft 5 Europese bekers gewonnen, KV Mechelen won de Beker voor Bekerwinnaars (finale 1-0 winst tegen Ajax!!!) en Antwerp speelde in '93 ook nog een Europese finale. Vergeten we Standard en Brugge nog die in hun verleden finale en halve finales van de Europacups hebben gehaald.
zozozo! Wat een prestaties!!

ik moet ook maar snel voor een belgische ploeg worden.. voordat ze WEER een europese beker winnen....

Zelfs AZ heeft ooit Eurocup II gewonnen, en nu zijn ze nix meer, dus echt zoiets iets?!

DACHT HET NIET..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 11:29
Bram
Bram is offline
Ehm Kv Mechelen heeft ook nog europacup gewonnen en zit nu in 2e klasse!
En Bliksem nu reageer je niet meer he op het feit dat je geen trainers kende van Belgie...Je weet er gewoon niks van jongen!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 11:38
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Ik blijf er bij dat op dit topic een slotje moet!
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 13:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ze maken nog een goeie kans jah
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 20:30
scara
scara is offline
Citaat:
Ar-Tuur schreef:
Ik blijf er bij dat op dit topic een slotje moet!

stom eens met dit forum te verneuken, als het je niet interesseert, reageer dan NIET

__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 20:59
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
Bram schreef:
Ehm Kv Mechelen heeft ook nog europacup gewonnen en zit nu in 2e klasse!
En Bliksem nu reageer je niet meer he op het feit dat je geen trainers kende van Belgie...Je weet er gewoon niks van jongen!
dat ie dat niet weet is gewoon een feit dat belgisch voetbal haast niemand interresseert
aitheunis van anderlecht vergoossen

OH WAT IK OOK ZO LOMP vind
oliveira scoort weer voor como als ie eens een doelpunt maakt in de italiaanse serie b

staat op belgie 500 gog iedereen uit z,n dak
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 21:21
scara
scara is offline
Citaat:
Sportingboy schreef:
.

stand na 17 speeldagen:
1. Club Brugge 37
2. Standard 37
3. Racing Genk 36
4. AA Gent 36
5. A'lecht 35

!!!
Vinde nie dat er eiegenlijk al 2 seizoenen competitievervalsing is ten voordele van andelecht? 2 keren de topper uitgesteld toen da club veel beter speelde dan anderlecht, en daardoor anderlecht 2maal gewonnen. En daardoor is vorig jaar club in een dal geraakt (zelfvertrouwen een beetje angetast)
Ik denk nie da standaard nog ga meespelen voor titel, genk ook niet (ze moeten spelers(verschillende) naar de africa cup sturen), kdnek dat het zal gaan tussen club en andelecht. Hopelijk halen die dikkenekken van anderlecht het niet.

__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 21:24
Bram
Bram is offline
Zaagmans aub bol het gewoon af van dit forum je werkt ferm op mijn zenuwen!Snotaap die denkt hier wat de wijze komen uithangen!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 13:38
*MOI*
*MOI* is offline
Citaat:
Bram schreef:
Zaagmans aub bol het gewoon af van dit forum je werkt ferm op mijn zenuwen!Snotaap die denkt hier wat de wijze komen uithangen!
*proest* Je kan er gewoon nie tegen dat hij van je wint...
__________________
all you need is a smile!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 13:50
Bram
Bram is offline
Jij hebt ook al veel verstand moi!In wat zou hij dan winnen van mij?Gezever ja dat komt eruit!Maar ja jij bent waarsch te dom om dat te snappen he moi!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 13:54
*MOI*
*MOI* is offline
Citaat:
Bram schreef:
Jij hebt ook al veel verstand moi!In wat zou hij dan winnen van mij?Gezever ja dat komt eruit!Maar ja jij bent waarsch te dom om dat te snappen he moi!
Oeh hij is op zijn teentjes getrapt... Nou ben ik bang

__________________
all you need is a smile!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-12-2001, 13:59
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Citaat:
Bram schreef:
Jij hebt ook al veel verstand moi!In wat zou hij dan winnen van mij?Gezever ja dat komt eruit!Maar ja jij bent waarsch te dom om dat te snappen he moi!
Bram, ik denk dat er zich meer mensen aan jou ergeren dan aan Zaagmans, en dan spreek ik ook voor mezelf, je bent echt sneu bezig. Vooral als er over het Belgisch voetbal wordt gesproken dan slaat het al gauw nergens meer op, niet voor niets is dat topic al verwijderd..
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 14:01
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Citaat:
scara schreef:
stom eens met dit forum te verneuken, als het je niet interesseert, reageer dan NIET
Dit soort topics verneuken vooral het forum.
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 14:02
*MOI*
*MOI* is offline
Citaat:
Ar-Tuur schreef:
Bram, ik denk dat er zich meer mensen aan jou ergeren dan aan Zaagmans, en dan spreek ik ook voor mezelf, je bent echt sneu bezig. Vooral als er over het Belgisch voetbal wordt gesproken dan slaat het al gauw nergens meer op, niet voor niets is dat topic al verwijderd..

Precies!
__________________
all you need is a smile!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 14:12
Bram
Bram is offline
Ik heb dat topic over het Belgisch voetbal ni gestart!En het is enkel omdat jullie,nederlanders zo neerbuigend doen over alles wat Belgisch is dat wij,belgen, zo reageren.En met alle respect Zaagmans is ne snotneus die gewoon wa zevert hoor!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:17
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
Bram schreef:
Ik heb dat topic over het Belgisch voetbal ni gestart!En het is enkel omdat jullie,nederlanders zo neerbuigend doen over alles wat Belgisch is dat wij,belgen, zo reageren.En met alle respect Zaagmans is ne snotneus die gewoon wa zevert hoor!

ik heb inderdaad een snotneus ja maar dat kan he ben namelijk verkouden

en ik heb niks tegen belgisch voetbal maar het is voor ons nederlanders ook niet leuk als jullie de hele tijd maar blijven zeggen (nederland niet naar het wk belgie wel


Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:26
bazzemans
bazzemans is offline
Citaat:
De_Zaagmans schreef:

het is voor ons nederlanders ook niet leuk als jullie de hele tijd maar blijven zeggen nederland niet naar het wk belgie wel

Niet huilen...
__________________
OTJE
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:27
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
bazzemans schreef:
Niet huilen...
wheeeeeeeeeee*huilt*
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:47
*MOI*
*MOI* is offline
Citaat:
De_Zaagmans schreef:

ik heb inderdaad een snotneus ja maar dat kan he ben namelijk verkouden

en ik heb niks tegen belgisch voetbal maar het is voor ons nederlanders ook niet leuk als jullie de hele tijd maar blijven zeggen (nederland niet naar het wk belgie wel

Doe dat nou nie, dat vind hij alleen maar leuk, die harteloze belg

__________________
all you need is a smile!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:53
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
*MOI* schreef:
Citaat:
De_Zaagmans schreef:

ik heb inderdaad een snotneus ja maar dat kan he ben namelijk verkouden

en ik heb niks tegen belgisch voetbal maar het is voor ons nederlanders ook niet leuk als jullie de hele tijd maar blijven zeggen (nederland niet naar het wk belgie wel

Doe dat nou nie, dat vind hij alleen maar leuk, die harteloze belg

ik weet het
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:55
bazzemans
bazzemans is offline
Citaat:
De_Zaagmans schreef:
ik weet het

Wij maken die Belgen toch ook bijna niet belachelijk over hun zielige landje ofwel?!
(Ze kunnen het ook niet helpen dat het wannabe-Nederlanders zijn... die wel naar het WK gaan )
__________________
OTJE
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:56
*MOI*
*MOI* is offline
Citaat:
bazzemans schreef:

(Ze kunnen het ook niet helpen dat het wannabe-Nederlanders zijn... die wel naar het WK gaan )



__________________
all you need is a smile!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 21:08
KIXd3
KIXd3 is offline
De Belgen gaan naar het WK , de belgen zijn vorig jaar verder geraakt in De cl dan de hollanders , dus kom alsjeblieft niet mekkeren dat belgisch voetbal saai is of van laag nivo is ..
__________________
iedereen is gek
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 21:27
Mars ILL
Mars ILL is offline
Belachelijke reacties van jaloerse noorderburen hier, maar om het over de topic te hebben:

Mijn mening: Anderlecht & Brugge titelstrijd

Standard & Genk zullen zwaarder lijden onderverlies afrikanen (africa cup) en misschien blessures, gent vind ik persoonlijk te zwak, het wordt iig een coole terugronde, khoop op fcp voor den titel!

slu
__________________
Le clan des 103/E+-Z-MpZZ!!/eh?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 09:28
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
Citaat:
KIXd3 schreef:
De Belgen gaan naar het WK , de belgen zijn vorig jaar verder geraakt in De cl dan de hollanders , dus kom alsjeblieft niet mekkeren dat belgisch voetbal saai is of van laag nivo is ..
belgisch voetbal is gewoon saai..
dan kunnen ze wel naar het wk gaan dankzij die naaier van een goor, kunnen ze wel verder bekeren in de Cl, omdat Manchester Utd en Dinamo K. de laatste wedstrijden niet op volle sterkte draaiden omdat Man Utd al geplaatst was en Dinamo K. al uitgeschakeld was..

en voor mijn part mag het hele belgische voetbal afgeschaft worden want dat boeit me geen ene moer

__________________
1 Koffie en 6 Bier graag
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd De Jupiler Liga
Methuselah
63 26-04-2004 19:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.