Oud 05-09-2018, 20:03
DruppelLater
Lid
DruppelLater is offline
Ey allemaal,

Sinds een tijdje is mijn school overgestapt naar iPad-onderwijs en het brengt me alleen maar problemen . Voor Frans had ik vroeger een licentie voor de site en de oefeningen maar deze keer ontving ik alleen maar een licentie voor het boek op de iPad.
Deze site was erg handig voor mij, en trust me, ik kan niet zonder, lol.
Helaas wil school ook niet meewerken aan een licentie, dus ik zit dit jaar zonder.
Iemand misschien een handige site die de stof van de methode goed behandeld (we praten over de Franconville methode, de derde editie)?

Much appreciated,
DruppelLater
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2018, 13:59
Elin3
V - Forumbaas+
Elin3 is offline
Zou je niet zelf bij de producent van deze lesmethode één licentie kunnen kopen?
Oud 06-09-2018, 16:20
DruppelLater
Lid
DruppelLater is offline
Citaat:
Zou je niet zelf bij de producent van deze lesmethode één licentie kunnen kopen?
Zeker naar gevraagd, zowel als een licentie kopen, als een aanvragen via school.
Er zijn met een snelle kijk ook een aantal aanbieders geweest, niet heel duur als je oppervlakkig kijkt, 8-9 euro dacht ik? Maar zodra je verder gaat is schoolinformatie verplicht en is er voor mijn idee geen mogelijkheid om er gewoon één te kopen, wel voor een hele klas. En dat maakt de prijzen toch wat pittiger en het is behoorlijk zonde om geld uit te geven aan 20 ervan en er maar een gebruiken. Ik denk dat een alternatief beter gepast is, en het maakt mij niet heel veel uit of ik daar voor moet betalen of niet (voor dat geld spaar ik zelf trouwens, daarom heb ik geen behoefte om 80 euro uit te geven als er misschien [goedkopere] alternatieven in de markt zijn). Tweedehands winkels verkopen deze ook, alleen wat er beschikbaar is, op dit moment niet die ik zoek, maar dat brengen zoveel vragen bij me op: De belangrijkste is hoe lang ze geldig zijn, en hoe dat in zijn werk gaat. Vooral of het mag, dat moet ik natuurlijk zelf vragen aan mijn school maar daar ben ik pas bereidt toe als er een in beschikbaarheid is. Dit is een totaal nieuw iets voor mij aangezien school vaak mijn schoollicenties koopt (deze was weggelaten).

Als iemand mij een goed alternatief zou kunnen/willen bieden en me er naar doorverwijzen, zou ik dat erg waarderen, Frans is niet mijn sterkste punt tbh,

DruppelLater

Laatst gewijzigd op 06-09-2018 om 16:22. Reden: Aantal speling fouten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten