23-05-2004, 15:30 | |
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban!
Trailer IMDB site Officiele Site Release Date 2 Juni 2004 Film budget: 130.000.000, 00 $ Jaja binnen enkele weken is het zover, het lang verwachte vervolg van de Harry Potter reeks! Deze film ziet er mij echt vet uit, weer een Special effects meesterwerk + goed acteerwerk Edit door Pebbles: prizoner = prisoner
Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 19:27. |
Advertentie | |
|
23-05-2004, 16:01 | ||
Citaat:
23-05-2004, 16:02 | ||
Citaat:
Ik ga er zekerrr naar toe
23-05-2004, 16:40 | ||
Citaat:
maja ik hoop eigelijk wel dat deze acteurs het blijven spelen....ik denk ook dat ze anders heel veel kijkers gaan verliezen (waaronder ik dus ) |
23-05-2004, 16:55 | ||
Citaat:
23-05-2004, 17:24 | ||
Citaat:
het kan dus best |
23-05-2004, 18:17 | ||
Citaat:
*zin in heeft* in de film dus
23-05-2004, 18:36 | ||
Citaat:
@ Morg: Jij. Ik. Bios. Over tien dagen
23-05-2004, 18:37 | ||
Citaat:
23-05-2004, 18:45 | ||
Citaat:
Btw; Prisssssoner [/mierenneuk-mode]
23-05-2004, 18:50 | ||
Citaat:
Maar ik moet toegeven dat het me niet alleen om Alan zelf gaat, ook om het personage van Snape zelf... Ik heb altijd veel plezier erin om over hem te lezen in de boeken, vooral boek 5. Ik heb het gevoel dat we in de volgende boeken veel meer over Snape te weten komen. JKR heeft ook iets daarvan laten doorschemeren; hij is immers het personage waar ze het graagst over schrijft.
|
23-05-2004, 18:50 | ||
Citaat:
dan mogen wij ook wel eens reserveren, zijn we dan net zo obsessed als Yola? nèèè, tis gewoon handiger...... offtopicet als ons EFF kaartje, dat mag ook wel eens
23-05-2004, 18:54 | ||
Citaat:
I'm more of a Sirius person, maar Snape kan wel cool zijn, hoe hij binnenkomt in die ene PoA trailer. In boek 5 de spanningen tussen hem en Sirius
23-05-2004, 21:12 | ||
Citaat:
En ik ga nog steeds voor Luuzebol Malfoy. Maar ja, nu die in Azkaban zit, krijgen we lekker heel veel te weten over z'n lieftallige echtgenote. Ik kan 't wijf wel schieten @ Morg: Ja, en Sirius, tuulk En het is sig, niet nick EFF kaartjes, zei je? Maaybe
23-05-2004, 21:29 | ||
Citaat:
Argh, waarom hoaal ik nou altijd sig en nick door elkaar *slaat zichzelf voor hoofd* nix maybe, zeker weten!
23-05-2004, 21:43 | ||
Citaat:
Nou, laten we dat 's gaan doen dan
23-05-2004, 21:43 | ||||
Citaat:
Citaat:
Ron vind ik trouwens ook irritant worden, die verliest ook steeds zijn kalmte en heeft vooral vaak ruzie met Hermione - hij zoekt die ruzie ook wel, hij is best kinderachtig met sommige manieren van denken (vooral in boek 4). De enige van de Golden Trio die ik helemaal te tolereren vind, is Hermione - die gebruikt haar verstand tenminste nog. Een goede meid, die goed nadenkt, aardig is, slim is, knap is en zeker niet arrogant is. Van alle vrouwelijke personages in het boek, kan ik me het beste met haar identificeren (wat betreft de mannelijke personages is dat natuurlijk Severus Snape). Citaat:
Ik heb nooit de Nederlandstalige boeken gelezen; ik had gehoord dat de personages verschrikkelijke namen hadden, zoals: Hermelien Griffel voor Hermione Granger, Severus Sneep voor Severus Snape, Ron Wezel voor Ron Weasley... En dan ook nog die belachelijke namen zoals Zweinstein voor Hogwarts, zwerkbal voor Quidditch .... het ergste is nog wel Zwadderich voor Slytherin! Een belediging! *is lid van Slytherin en zwaait met de vlag van Slytherin* Ik heb altijd gevonden dat Nederlandse vertalingen slecht waren, maar deze gingen me te ver, waren ook veel te kinderlijk. Dus toen heb ik een paar maanden geleden zelf de originele "Harry Potter" boeken uit Engeland besteld, en ze zonder moeite binnen twee weken uitgelezen. Ik ben erg goed in Engels, het is mijn beste vak op school (plus ik ben al vanaf mijn 13e intensief met de Engelse taal bezig geweest), dus ik kon het hebben. Ik ben blij dat ik ze in de originele taal heb gelezen, want in de originele taal zijn dit soort boeken op hun best. Ik kan niet wachten tot boek 6 uitkomt; dit zal volgens de geruchten waarschijnlijk rond kerstmis 2004 plaatsvinden, maar persoonlijk denk ik dat het ietsje later zal zijn. Trouwens, als jullie eens goede "Harry Potter" sites wil proberen, moet je hier zijn: The Snitch Mugglenet Vooral bij The Snitch heb je altijd veel informatie over de nieuwste interviews, plaatjes en posters! Zie bijvoorbeeld de nieuwste posters: Die nieuwe posters zijn keicool... vooral diegene waar Hermione in te zien is. Ik vind haar zeer knap, ik ben volgens mij misschien wel een beetje verliefd op haar...
23-05-2004, 21:51 | |||||
Citaat:
James moest gewoon niet doorleven, slecht voor de maatschappij. Yeah, let's Citaat:
Citaat:
Citaat:
die foto's zijn mooooooi, vooral die met Sirius <3
23-05-2004, 21:55 | ||||||
Citaat:
Helemaal mee eens. Hoewel ik Mione soms ook niet kan uitstaan... Citaat:
Nee, 't is Lucius, maar dan wel Malfidus. Maar dat klinkt stom Luuzebol is m'n koosnaampje voor 'm Citaat:
Citaat:
Citaat:
Foto-overkill
Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 21:58. |
23-05-2004, 22:10 | |||
Citaat:
Citaat:
Trouwens, veel mensen lijken te denken dat Hermione en Ron wat in de boeken gaan krijgen, omdat die twee volgens hen 'kibbelen als een lang getrouwd koppel.' Daar zit wel wat in, helaas. Ik hoop niet dat JKR (= JK Rowling) hun samen gaat brengen, want die twee passen totaal niet bij elkaar. Ze begrijpen elkaar niet en hebben ook veel te veel verschillende interesses - zo praat Ron alleen maar over Quidditch en is hij niet in staat tot een intelligent gesprek, iets dat Hermione alleen maar zou ergeren bij hem in een eventuele relatie (eigenlijk ergert haar dat nu al). Ron waardeert haar intelligentie ook niet, zelfs niet als hij en Harry dankzij haar slimheid aan gevaar hebben weten te ontsnappen of een mysterie hebben weten op te lossen (zie boek 2). Dus, kortom: ik wil die twee niet bij elkaar zien. Mocht dat toch gebeuren, dan blijft het niet lang duren (gelukkig maar). Ik heb nog liever dat ze iets met Harry krijgt, ook al ben ik daar ook niet zo'n fan van. Maar beter Harry dan Ron, vind ik. Men ziet ook veel subtext tussen Harry en Hermione, bijvoorbeeld in de eerste film (wanneer Hermione constant Harry's bril repareert), en ook in deze promofoto van "The Prisoner of Azkaban" is er veel subtext: *zucht* Ik denk dat het onvermijdelijk is dat Hermione iets met Harry óf Ron krijgt... Het liefste zie ik haar samen met Severus Snape (maar dan alleen vanaf haar eindexamenjaar op Hogwarts, waarin ze dan 17 zou zijn - niet eerder, anders is het vies en illegaal), maar dat gaat dus écht nóóit gebeuren in de boeken.... *huilt* Het is jammer, want qua intellectueel niveau zijn die twee praktisch zielsverwanten... en Hermione heeft hem altijd al verdedigd tegenover Harry en Ron, ook al kan hij soms zo'n klootzak zijn (maar dan wel een sexy klootzak). Ze zouden beiden in eerste instantie op elkaars intelligentie vallen, en daarna op de andere goede eigenschappen van de ander... Hermione zou Severus' donkere verleden begrijpen en meteen ook weten waarom hij zo'n bullebak is... etc. etc. *zucht* Maar ja, aangezien het nooit in de boeken gaat gebeuren, moet ik me maar tevreden stellen met fanfiction. Hmm, ik heb altijd vreemde voorkeuren wat koppels betreft.... Zo was ik er altijd helemaal voor dat Buffy en Giles (uit "Buffy, The Vampire Slayer") wat met elkaar zouden krijgen... *bukt om de tomaten en rotte eieren te ontwijken*
23-05-2004, 22:19 | ||
Citaat:
De "Harry Potter" DVD's had ik ook uit Engeland besteld en de films had ik pas voor het eerst gezien in februari! Dus ik ben best een nieuwe "Harry Potter" fan. Scary als je bedenkt hoe addicted ik in korte tijd geworden ben...
23-05-2004, 22:26 | ||
Citaat:
Maar in ieder geval niet op de mond, en zeker niet met tong.
23-05-2004, 22:42 | ||
Citaat:
gewoon onzin dus. |
23-05-2004, 22:45 | ||
Citaat:
|
23-05-2004, 22:49 | ||
Citaat:
*is gek op Emma/Hermione*
23-05-2004, 22:50 | ||
Citaat:
|
23-05-2004, 22:58 | ||
Citaat:
bekend van Y tu mamá también |
23-05-2004, 23:04 | ||
Citaat:
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter Fan-club Mitchiee | 19 | 18-07-2010 04:15 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #5 Severus | 500 | 13-10-2005 16:48 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range. AJMouse | 21 | 02-07-2004 17:18 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog AJMouse | 13 | 14-06-2004 23:25 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 21: The Day After Tomorrow, Bright Young Things. AJMouse | 10 | 30-05-2004 21:45 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Dr. Jekyll and Harry Potter *Floortje* | 8 | 24-11-2001 15:51 |