Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2009, 11:40
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Hee,

Ik heb een probleempje met de Nokia N95 8GB. Als ik bel of gebeld wordt hoor ik helemaal niets, terwijl er wel verbinding is. Als ik de telefoon op luidspreker zet doet ie t wel. De ander hoort mij wel, en ik kan gewoon een andere telefoon over laten gaan maar ik hoor dit dus niet. Het volume staat op max.

Eerder had ik het probleem al een keer, toen heb ik het kunnen oplossen door de telefoon uit en aan te zetten. Nu helpt dat niet. Ik heb ook al een zachte reset geprobeerd, werkt ook niet. Ik heb eigenlijk geen zin om een harde reset te proberen, dan verlies ik al mijn gegevens. Is er iemand die misschien een oplossing weet?

Alvast bedankt!
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2009, 15:36
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Het zou zo maar kunnen dat je luidspreker stuk is. Het geluid dat uit de telefoon komt als hij op luidspreker staat is als ik me niet vergis een andere luidspreker wat verklaart waarom hij het wel doet als hij op de luidspreker functie staat. Ik zou als ik jou was al mijn data back uppen en hem terug brengen naar de winkel waar je hem gehaald hebt.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 16:13
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Dankje.

Heb hem inderdaad weggebracht, maar niet echt upgebacked . Wel de foto's opgeslagen. Ik hoop dat ze de telefoonnummers laten staan, voor de rest staat er niets boeiends op. Ik ga er toch eigenlijk van uit dat ze dat zelf kunnen backuppen.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 16:56
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Dankje.

Heb hem inderdaad weggebracht, maar niet echt upgebacked . Wel de foto's opgeslagen. Ik hoop dat ze de telefoonnummers laten staan, voor de rest staat er niets boeiends op. Ik ga er toch eigenlijk van uit dat ze dat zelf kunnen backuppen.
Nee dat gebeurt niet als ze je software opnieuw installeren (wat je ook prima zelf kan trouwens). Staan je telefoonnummers op je sim kaart? Zo nee dan ben je ze hoogstwaarschijnlijk kwijt.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.