Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2002, 14:43
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd. Nou zijn mijn broer, ik en mn ouders pas geleden 5 dagen naar Barcelona geweest om dit te vieren (verder doen ze er nix aan). Dit was hartstikke gaaf en erg lief van ze.
Nu willen (moeten ) mijn broer en ik ze een cadeau geven. Mijn moeder heeft al een hint gegeven, ze wil graag samen uit eten met mn vader. OK, simpel, dan hoeven ik & mn broer ze alleen geld te geven en geen ingewikkeld cadeau uit te zoeken.
Alleen de vraag is nu hoeveel?!?! Ik dacht eerst aan 50 euro p.p. dus in totaal 100 euro. Of is dit te veel??
Btw, mijn broer zit krap bij kas en kan eigenlijk alleen 30 euro veroorloven (of ik moet weer aan hem gaan lenen...)

Hoeveel zouden jullie eraan spanderen?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2002, 14:50
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
laat een hele mooie foto door een fotograaf maken..

zoek een goed euit, niet zon standaard fotograaf~!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:54
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Neeneee, we houden het bij gewoon geld geven voor een etentje...
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
nou ja, ik zou zeggen: laat je ouders eten wat ze willen en achter betalen jullie alles, maar ja... dat gaat moeilijk als jullie krap bij kas zitten...
ik zou er geen geld voor gaan lenen, maar als je zoals je zei 100 euro samen op kunt brengen lijkt me dat een mooi bedrag. 75 euro op zich ook wel, maar 100 klinkt (en is) toch een stuk meer. dan kunnen ze echt kiezen wat ze willen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 18:23
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
mijn zus, haar vriend en ik hebben een weekendje naar Zandvoort gegeven aan mijn ouders...

vonden ze hartstikke gaaf....

maar was wel duur

maar ach ze zijn ook maar 1 keer 25 jaar getrouwd...

en 100 euro kost een etentje in een fatsoenlijk restaurant met zijn 2en al gauw
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 18:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
het ligt eraan hoe luxe het restaurant is waar jullie ze uit eten 'sturen'.

Als het een beetje chique is moet je al snel aan €50,- p.p. gaan denken ja.

of je moet van te voren een heel diner vanststellen voor hen (ook leuk als verrassingseffect), weet je ook waar je aan toe bent uiteindelijk.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 18:55
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
ik zou 100€ pp geven maar ik heb dan ook wel vast weekend baantje gahad van 125€ per maand. dus heb ik nog wel wat over!
maar gulukkig zijn mijn pa en ma nog maar 17.5 jaar getrouwd dus voorlopig heb ik geen zorgen.

Ik zou zeggen: Doe wat je wilt!
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 19:03
Verwijderd
je kunt ook een dinerbon geven

als je dan een beeeetje betaalbaar restaurant ofzo doet (vraag ff raad in de beurt) dan kan je misschien ook wel met 75/80 euro goed rondkomen...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 19:52
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Dark-Sugar schreef:
ik zou 100€ pp geven ...
Ja doeg.

Dinerbon zat ik ook al aan te denken, maar dan zijn ze zo gebonden aan een restaurant..
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 19:56
Frida
Avatar van Frida
Frida is offline
Zoek een heleboel foto's op van de 25 jaar huwelijk?
met centrale foto, een foto van het huwelijk... maaak daar wat moois van??

Of euh... hadden ze een gelofte? en staat die nog lekker ergens op papier? kan je die ook bundelen bij de foto's
__________________
Tenminste houdbaar tot: zie bovenkant
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 19:58
Frida
Avatar van Frida
Frida is offline
Citaat:
Signy schreef:
Mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd. Nou zijn mijn broer, ik en mn ouders pas geleden 5 dagen naar Barcelona geweest om dit te vieren (verder doen ze er nix aan). Dit was hartstikke gaaf en erg lief van ze.
Nu willen (moeten ) mijn broer en ik ze een cadeau geven. Mijn moeder heeft al een hint gegeven, ze wil graag samen uit eten met mn vader. OK, simpel, dan hoeven ik & mn broer ze alleen geld te geven en geen ingewikkeld cadeau uit te zoeken.
Alleen de vraag is nu hoeveel?!?! Ik dacht eerst aan 50 euro p.p. dus in totaal 100 euro. Of is dit te veel??
Btw, mijn broer zit krap bij kas en kan eigenlijk alleen 30 euro veroorloven (of ik moet weer aan hem gaan lenen...)

Hoeveel zouden jullie eraan spanderen?
laatst was het moederdag en toen ben ik met mijn mama uit eten gegaan, ik had wel 100 euro op zak denk ik, maar ik hoefde maar iets van 70 te betalen. Was wel met de hele boel erbij ...
__________________
Tenminste houdbaar tot: zie bovenkant
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 22:57
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
een goed romantisch etentje is minimaal 50 euro PP. 100-150 euro in totaal is dus acceptabel. Regel iig ook een vioolspeler ofzo. Italiaanse restaurants zijn zeer geschikt.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 08:57
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Een bos bloemen
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 09:25
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Bor schreef:
laat een hele mooie foto door een fotograaf maken..

zoek een goed euit, niet zon standaard fotograaf~!
precies! Mooi met de kids op de foto voor pa en ma.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 09:44
Socrates1984
Socrates1984 is offline
Citaat:
Hoeveel zouden jullie eraan spanderen?
het zijn mijn ouders! 25 jaar getrouwd Mijn ouders waren vorig jaar 25 jaar getrouwd en ik heb ze een etentje belooft. ik heb ze €100 meegegeven en dat was genoeg.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 10:21
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik zou ze niet alleen cash geven, beetje onpersoonlijk.

Ik zou ook voor ze reserveren in een romantish/mooi restaurant en bijvoorbeeld vast een flesje champagne voor ze bestellen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 10:58
SpeedGerard
SpeedGerard is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik zou ze niet alleen cash geven, beetje onpersoonlijk.

Ik zou ook voor ze reserveren in een romantish/mooi restaurant en bijvoorbeeld vast een flesje champagne voor ze bestellen.
Das inderdaad wel een leuk idee, alleen moet je dan van tevoren een prijs afspreken! Zodat je ook kan bekijken hoeveel jullie moeten betalen....

Groetjes!! Gerard!
__________________
Lang zullen we leven!!!! In de Gloria!!! *Wat een geweldig forum is dit!! *
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 11:56
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren heb ik een bos bloemen voor 50 piek voor ze laten maken met een kaartje eraan, waren ze erg blij mee, het gaat om het idee toch. Al kom je met een doosje bon bons aan zullen je ouders al erg blij zijn.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2002, 14:35
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
GRRR schreef:
Regel iig ook een vioolspeler ofzo. Italiaanse restaurants zijn zeer geschikt.
ben je serieus offe..?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 19:50
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Mijn ouders geven a.s. zaterdag feest om dezelfde reden. Mijn zusje en ik hebben ook niet zoveel te besteden (m'n zusje is mongooltje dus beetje moeilijk allemaal) maar we hebben foto's op het strand laten maken, die heb ik laten uitvergroten, mooie lijst gekocht en gegeven.

Het gaat niet om wat je geeft maar DAT je wat geeft! succes!
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 20:06
Yolcu
Yolcu is offline
Mensen... er wordt gevraagd hoeveel geld je zou geven voor een fatsoenlijk etentje... er wordt niet gevraagd om ideeen voor cadeautjes....

100 euro is idd een mooi bedrag... 75 euro vind ik ook erg netjes, maar 100 euro is toch een mooi rond bedrag. Er bestaat toch ook een algemene dinerbon, waarmee je bij meerdere restaurants terecht kunt?? Dan is dat misschien leuk, al vind ik het idee om te reserveren in een restaurantje ook wel leuk... idd inclusief een fles champagne. Je geeft ze dan bijvoorbeeld een dinerbon van dat restaurant met een leuk kaartje erbij ofzo, met daarop de tijd waarop ze verwacht worden...

Al heb je wel gelijk dat ze dan aan dat restaurant vastzitten, maar je weet vast wel ongeveer wat voor soort restaurant je ouders leuk vinden. Houden ze van chiq, inclusief violen (), of meer van een relaxter sfeertje? Als je een tafeltje in een restaurant besproken hebt, vinden ze het vast wel leuk, ze zeggen heus niet: 'gadverdamme maar daaaar wil ik niet heen!!'

Ik zou wel een romantisch plekje uitzoeken.. waar je ouders zich op hun gemak voelen. Ik hoef bv bij mijn ouders echt niet met een super chiq restaurant aan te komen, want daar zouden ze zich niet lekker voelen...

Succes
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 12:40
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Ik zou iig iets regelen voor dat eten, niet alleen maar standaard geld geven. Maar goed..

Ehm 50 euro lijkt me wel ok, kunenn ze wel lekker van eten. 30 euro zullen ze het ook wel net mee kunnen halen denk ik.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 13:03
Verwijderd
Ligt er inderdaad aan waar je gaat eten.
Maar e.50/e.60 p.p. is zeker genoeg. Leuk wijnarrangementje erbij. Meer dan dat zal het niet zijn.
Tenzij je bij van die elitaire ballenrestaurantjes gaat zitten, maar ik neem aan dat je ouder wel smaak hebben en dat niet uit zouden kiezen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 13:32
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
mijn ouders zijn ook 25 jaar getrouwd, wij geven ze een groot boek met daarin allemaal herinneringen van mensen die op het feest komen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 15:36
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Tenzij je bij van die elitaire ballenrestaurantjes gaat zitten, maar ik neem aan dat je ouder wel smaak hebben en dat niet uit zouden kiezen.
Don't worry.

Thnx mensen. =)
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2002, 19:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn ouders zijn dit voorjaar 25 jaar getrouwd geweest en ze hadden al jaren gezegd dat we dan naar Amerika zouden gaan en dat hebbe we dus gedaan
Maja nie iedereen kan dat betalen en dat in korte tijd zo regelen he... hmz... wat hebbe je ouders nou echt nodig? En dan bedoel ik niet iets kleins, maar iets dat veel gled kost en je met de halve familie bij elkaar legt, 1 groot cadeau dus.
Of laat foto's van de familie maken, hebbe mijn zussie, mijn opa en oma, mijn tante, mijn oom, de vriend van mijn zussie en ik ook samen laten doen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.