Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2006, 16:34
Mephisteus
Mephisteus is offline
vroeg me gewoon af of hier mensen gaan, en waarom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2006, 17:56
Morri
Morri is offline
Ik ga, omdat we met school gaan. Het is niet verplicht maar och, baadt het niet dan schaadt het niet. Misschien kom ik nog wat interessants te weten.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 17:57
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik ga niet. voor heel brede algemene orientatie wel oke, verder weinig te doen. voor te specifieke opleidingen vaak ook niet trouwens.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 18:18
Verwijderd
Ik ga dit jaar niet, vorig jaar ben ik geweest maar eigenlijk was het alleen maar gezellig, maar verder heb ik er niet zo ontzettend veel aan gehad. Het is echt voor een ontzettend algemene orientatie. Als je ook maar een beetje weet wát je wil zou ik naar de open dag van de universiteit zelf gaan .
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 19:19
Verwijderd
Ik ben er 3 jaar geleden heengeweest. De Studiebeurs kan handig zijn als je echt nog geen flauw idee hebt wat je zou willen doen; in de praktijk is het echter vooral foldertjes en pennen verzamelen, en dat terwijl je foldertjes ook wel thuis kan aanvragen. De meerwaarde van de studiebeurs is dat er studenten rondlopen waar je iets aan kan vragen (hopelijk, want die hebben het vaak waanzinnig druk) en je je breed kan oriënteren.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 19:55
Verwijderd
Je kunt er wel met studenten van veel verschillende uni's tegelijk praten. Meerdere vliegen in een klap.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 21:21
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik zou gaan, maar zit te denken om toch maar niet te gaan. Ben vorig jaar ookg eweest en toen had ik er niet veel. Nu ben ik al wel verder dus was van plan om wat vragen te gaan stellen, maar ik ga in november toch ook naar open dagen dus kan het net zo goed dan. Wil alleen wel graag gaan winkelen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 21:23
Mephisteus
Mephisteus is offline
Ook nog wel grappig, wanneer gaat iedereen? Ik sta er zaterdag bij een stand van de HRO

Je hebt dit jaar trouwens (weer) een barcode die gewoon gescand wordt. Dan krijg je een emailtje thuis met waar je alle informatie kan vinden etc.

Laatst gewijzigd op 05-10-2006 om 21:25.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 09:53
krisje88
krisje88 is offline
Ik ga wel want ik weet nog steeds niet wat ik wil gaan studeren en dat wordt nu toch wel eens tijd om te weten
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:26
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Ik ga! Ik weet al wat ik wil gaan doen, maar een paar vriendinnen van mij hebben nog totaal geen idee!
Ze vroegen of ik mee wilde, ik zei natuurlijk ja!
hahaha
Maar goed. Ik ga dus vooral voor de gezelligheid!
__________________
leave me met rust
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 15:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik moet er werken, dus ik sta woensdag bij de stand van het Erasmus...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 17:20
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik ga niet, ik ben al 2x geweest en ben daar niet veel wijzer van geworden
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:24
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik ga niet, wilde er eigenlijk voor mijn school staan maar op mijn enige vrije dag hadden ze al genoeg aanmeldingen.

Ik ben er 3 jaar en 2 jaar geleden geweest voor mijn studiekeuze en heb er veel aan gehad. Zowel voor mijn opleiding als schoolkeuze.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 23:24
Just_me_Stephie
Avatar van Just_me_Stephie
Just_me_Stephie is offline
Ik ga wel, weet niet echt wat ik me voor moet stellen. Maar aangezien ik nog niet precies weet wat ik worden wil, is het misschien toch wel een goed idee om maar te gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 01:08
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik ben er 3 keer heengeweest de eerste keer nog wat geleerd omdat ik mn ma had meegezeuld, de 2e keer met vriendinnen daar echt als een lamlendeling rondgesjokt alleen maar gratis foldertjes eten en pennen gescoord *vooral de NHTV dobbelstenen waren erg relaxed het eerste wat die studente zei was ja je kunt er ook mee mexen!*
En afgelopen jaar jah toen vond ik mn studie ut ben ik nog maar een keer gaan kijken en toen gezcht naar vergelijkbare studies enzo amar dat was ook puur prut
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 12:18
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik ga omdat ik over een aantal opleidingen wel wat meer wil weten.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 12:44
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik ga ook. School regelt alles. Het is niet verplicht, maar ben opzich wel benieuwd. Misschien dat ik een leuke opleiding tegen kom.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 13:45
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Missy schreef op 10-10-2006 @ 13:44 :
Ik ga ook. School regelt alles. Het is niet verplicht, maar ben opzich wel benieuwd. Misschien dat ik een leuke opleiding tegen kom.
Met die motivatie ging ik ook, maar dat viel flink tegen. Bij alle stands waar je komt vragen ze wat je leuk lijkt en waar je interesses liggen. Terwijl ik dat toen nog helemaal niet wist. Het enige wat ik dus heb gedaan is stapels folders meenemen, die ik nooit heb gelezen

Het was opzich wel gezellig, maar ik heb er dus niet echt wat aan gehad.
__________________
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-10-2006, 18:21
bbyn
bbyn is offline
ja ik ga.. want ik moet moet van school... k ben al geweest 2 jaar geleden op de havo maar nu vwo he.. moet je weer *zucht* k vnd het echt zinloos, k heb echt beetje rondgelopen en foldertjes gehaald.. maar je kon iet echt dingen vragen ofzo.. en je verdwaald ook echt.. in de TKMST kan ik ook nix vinden..
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 14:10
Canine 13
Canine 13 is offline
Ik weet niet of ik ga. Maar het oos duur, intree 9,-
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 14:16
Verwijderd
Ik ben een keer gegaan en toen wist niemand iets over de studies die ik misschien wilde gaan doen. Ze wisten niet eens dat hun universiteit die opleiding aanbood.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 18:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik vond het erg leuk vandaag!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 18:25
Verwijderd
Ik ga stiekem vrijdag toch .
Ik weet niet of het in het programma van de studiebeurs ergens verweven zit of dat ik in een achteraf kamertje wordt gedumpt maar Bruno Bruins en die wilde wat mensen spreken . Dus ik ga nog wel even rond kijken, zijn er nog speciale dingen dit jaar? of is het gewoon precies hetzelfde als vorig jaar?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 22:32
Verwijderd
1

Laatst gewijzigd op 22-11-2010 om 23:59.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 10:20
Verwijderd
Nee ik ga niet, afgelopen 2 jaar wel geweest en altijd weer dezelfde drukke boel. Beter bezoek je open dagen van verschillende uni's of doe je meeloopdagen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2006, 10:42
azure
azure is offline
Ik ga zaterdag. Er zijn een paar opleidingen die mij wel leuk lijken, waar ik graag wat meer over wil weten.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 14:41
Knots
Knots is offline
Ik ga niet. Vorig jaar ben ik met school geweest, dat was snel wat foldertjes van uni's meepakken die je ook via internet kan bestellen en verder troep verzamelen en lol maken. Het was veel te druk om met mensen te praten, en die vroegen idd waar je intresses lagen, wat ik totaal niet wist. Daarbij weet ik nu al voor 75% zeker wat ik wil studeren..
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 19:53
Verwijderd
Het was serieus nog nuttig ook. Ze hebben me ongeveer zo goed geinformeerd over de studie en de stad en alles wat ik daar mogelijk zou kunnen doen aan bestuurswerk dat ik bijna helemaal van Delft af zie en vertrek naar Enschede
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 20:25
Canine 13
Canine 13 is offline
Hoe duur is de entré?
Echt 9,-.
Op 1 site zie ik 7,- en een andere 9,-.
Maar dacht zelf 9,-.

Wat is het nou?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 21:00
Verwijderd
Citaat:
K9 schreef op 13-10-2006 @ 21:25 :
Hoe duur is de entré?
Echt 9,-.
Op 1 site zie ik 7,- en een andere 9,-.
Maar dacht zelf 9,-.

Wat is het nou?
Volgens mij is het 9 euro als je je niet vooraf hebt ingeschreven en iets van 8/7 euro als je jezelf vooraf inschrijft? Ik weet het niet precies, ik was gratis.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 21:02
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Citaat:
K9 schreef op 13-10-2006 @ 21:25 :
Hoe duur is de entré?
Echt 9,-.
Op 1 site zie ik 7,- en een andere 9,-.
Maar dacht zelf 9,-.

Wat is het nou?
9 euro als je bij de kassa koopt, 8 euro als je via dit
bestelt..
succes
ik ben trouwens vandaag geweest, echt heel erg rommelig. Ondanks de plattegrond moesten we zoeken naar de hogescholen...
__________________
leave me met rust
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 00:36
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik ging vandaag naar een vriendinnetje in Utrecht fietsen en dan fiets ik langs de Jaarbeurs en ik moest echt een miljoen scholieren ontwijken, kapot irritant.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 07:33
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Gisteren geweest. Was wel leuk, heb studies gezien waarvan ik niet wist dat ze bestonden
Ben nu weer helemaal een andere kant op aan het kijken, dus was nuttig. En heb veel zooi gekregen natuurlijk (weggooifototoestel, soort lichtgevende dobbelsteen, blikopener als sleutelhanger, enz enz.)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 18:10
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik ben er donderdag en vandaag geweest, als voorlichter. Erg leuk om te doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle)
Sheppard
8 01-11-2009 12:37
Algemene schoolzaken Studiebeurs Utrecht
Verwijderd
7 14-10-2004 19:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Studiebeurs Utrecht & Bereikbaarheid
ellen16
10 06-10-2003 20:51
Verhalen & Gedichten [column/verhaal] Studiebeurs
hacho
3 23-10-2002 15:43
Algemene schoolzaken Studiebeurs
icegirl.com
41 16-10-2002 09:04
Algemene schoolzaken Studiebeurs 2002 Utrecht jaarbeurs.
nouk16
1 10-10-2002 14:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.