Oud 28-10-2020, 15:37
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Kijk je ooit f1? Meer dan genoeg goede resultaten hoor.
Tip: dit is één van z'n Dingen. De categorie waarin totaal geen énkel gesprek meer mogelijk is
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Oud 28-10-2020, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Al dit soort meningkjes over dingen waar je nul interesse, kennis, of insight over hebt
:')
Oud 28-10-2020, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Tip: dit is één van z'n Dingen. De categorie waarin totaal geen énkel gesprek meer mogelijk is
En waar is de tip precies?
Oud 28-10-2020, 15:48
Verwijderd
Jij kan het een van mijn dingetjes noemen, ik heb gewoon een hekel aan dat gehang aan bekende one trick ponies of aan mensen in het algemeen.
Oud 28-10-2020, 15:48
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
De tip is vooral om jou te negeren over zaken waar je zo gierend uit de bocht vliegt. Leek me impliciet, maar ik snap dat dit misschien niet meteen duidelijk is.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-10-2020, 15:55
Verwijderd
Ja vast. In de jaren '90 werd ik verguisd over mijn observaties dat pa verstappen gewoon geen goeie F1-coureur was en destijds viel ook heel internet over me heen, ook allemaal fanboys.

De tijd zal het uitwijzen. Hij kan het vast goed, maar uiteindelijk telt er maar één ding en dat is presteren en dus winnen en dat doet hij nog steeds bar weinig. Maargoed, ik zal als de tijd daar is wel een paar rollen WC-papier hier en daar laten bezorgen zodat de korstige schijt die dan nog steeds aan de mondhoeken van de fanboys hangt eindelijk eens goed weggeveegd kan worden.
Oud 28-10-2020, 15:56
Verwijderd
Remember kids, if you're number #2 you're the first of the losers.
Oud 28-10-2020, 15:59
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Blijf vooral doorgaan met illustreren hoe weinig je van F1 weet, hoe weinig het je interesseert, en hoe volstrekt irrationeel jij je nu gedraagt.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-10-2020, 16:00
Verwijderd
"Je hebt er geen verstand van" evenveel als een ander die niet in de F1 heeft gewerkt. Flikker op met je appeal to authority, stelletje dwazen.
Oud 28-10-2020, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Blijf vooral doorgaan met illustreren hoe weinig je van F1 weet, hoe weinig het je interesseert, en hoe volstrekt irrationeel jij je nu gedraagt.
Het is echt net alsof ik door een Peterson-fanboy de les word gelezen.
Oud 28-10-2020, 16:02
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
komtgoedschatje.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-10-2020, 17:03
Verwijderd
Ik deel eenhoorns en glitters uit, wie wil?
Oud 28-10-2020, 17:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil wel een eenhoorn. Glitters mag je houden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-10-2020, 17:05
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Woei, impressive hoe snel je slick videomateriaal kunt maken met Shadowplay, Google's Text-to-Speech, en DaVinci Resolve.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-10-2020, 17:09
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik deel eenhoorns en glitters uit, wie wil?
Ik wil graag nieuwe D&D-dobbelstenen
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-10-2020, 18:01
Verwijderd
EENHOORNS EN GLITTERS JIJ SCHELE MONGOOL
Oud 28-10-2020, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel een eenhoorn. Glitters mag je houden.
Ga ik fixen!
Oud 28-10-2020, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel een eenhoorn. Glitters mag je houden.
Glitters in je kut en dan queefen.
Oud 28-10-2020, 18:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik deel eenhoorns en glitters uit, wie wil?
Ja, een hele hoop. Ook dino's op rolschaatsen als je hebt. I am a sad.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-10-2020, 18:32
Verwijderd
Maar HO, je bent op 1-2 van je buren af, is dat juist niet iets waar je heel gelukkig van wordt?
Oud 28-10-2020, 18:43
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
EENHOORNS EN GLITTERS JIJ SCHELE MONGOOL
Steek die fucking eenhoorn maar in een plaats waar de zon niet schijnt en besprenkel jezelf maar met je fucking glitters
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-10-2020, 18:51
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik krijg net een mail dat ik per 1 februari m'n huis uit moet zijn. Er was nog geen einddatum bekend, en ik had het zo snel nog niet verwacht. Fuck.
Das wel kut ;(

Waar zoek je iets?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 28-10-2020, 18:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Maar HO, je bent op 1-2 van je buren af, is dat juist niet iets waar je heel gelukkig van wordt?
Ja, maar ik heb ook wel graag een huis enzo.

Citaat:
Das wel kut ;(

Waar zoek je iets?
Het liefst regio Rotterdam.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-10-2020, 21:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ga ik fixen!
Tof!
Citaat:
Glitters in je kut en dan queefen.
Ik ben Martha fucking Stewart toch niet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-10-2020, 10:36
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
De Kansspelautoriteit (Ksa) mag FIFA-maker Electronic Arts (EA) en zijn Europese dochterbedrijf beide een boete van 250.000 euro per week opleggen, heeft rechtbank Den Haag donderdag besloten.

In de voetbalgame FIFA worden zogenoemde lootboxen aangeboden, digitale aankopen waarvan de inhoud niet op voorhand bekend is. In het geval van FIFA gaat het om pakjes met voetballers voor de spelmodus Ultimate Team, waarbij je van tevoren niet weet welke spelers je krijgt.


Nice. Opgetyft met lootboxes.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-10-2020, 11:25
Verwijderd
Zou mooi zijn als ze verplicht werden om alles terug te betalen en dan ook niet op aanvraag maar uit zichzelf maar dat kan volgens mij niet zo gemakkelijk juridisch gezien
Oud 29-10-2020, 11:34
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Nee, wat je zegt. Dit is ook weer zo'n situatie waarin wetgeving lichtjaren achter ligt op de (digitale) werkelijkheid in dat opzicht. Maar in ieder geval is er een begin.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-10-2020, 12:36
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Joost Eerdmans: "Ik wil niet met complotten geassocieerd worden!" -- Gaat vervolgens bij FvD op de kiestlijst, waar kameraad Baudetski de hofnar is Wat een kansloze oetlul is het ook.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-10-2020, 19:33
df
Avatar van df
df is offline
https://mobile.twitter.com/FootballC...33644390797313

@Ertur, heb je een alibi?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 29-10-2020, 19:36
df
Avatar van df
df is offline
N.a.v. dit incident zijn ze ook gestopt met het uitzenden van MVV-wedstrijden.
Geef dan het ene heerschap een bioscoopverbod. Gelijk helemaal stoppen.. wat kinderachtig, godverdomme!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 29-10-2020, 19:36
df
Avatar van df
df is offline
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 29-10-2020, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Nee, wat je zegt. Dit is ook weer zo'n situatie waarin wetgeving lichtjaren achter ligt op de (digitale) werkelijkheid in dat opzicht. Maar in ieder geval is er een begin.
Ik weet niet of de wetgeving daar wel zo achteraan hobbelt. Er is geen wetgeving veranderd en toch kan er nu opeens wat namelijk. Ik vind het eerder het zoveelste signaal dat 26 jaar overwegend rechtse maar vooral neoliberale kabinetten gezorgd hebben voor een uitholling van de inspectie- en controlediensten en -mogelijkheden.

Laatst gewijzigd op 29-10-2020 om 20:44.
Oud 29-10-2020, 20:17
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Lootboxes zijn een relatief nieuw verschijnsel en volstrekt anders dan de Panini-voetbalplaatjes, door "internets". Het gaat om politieke wil de definitie van "gokken" bij te werken naar mogelijkheden/problemen die vandaag de dag in principe glashelder zijn, maar zich niet één-twee-drie laten vangen door bestaande wet- en regelgeving. Die boete is leuk, maar EA heeft daar z'n reet mee af. De geest is uit de fles en dat had voorkomen kunnen worden door niet jarenlang te soebatten onder genot van lobbygroepen en boomers die het concept 'lootbox' niet snappen.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-10-2020, 20:25
Verwijderd
Lootboxes in games zijn opzich nieuw maar nogmaals; het kan onder de huidige wetgeving dus schijnbaar prima aangepakt worden, alleen dan moet dat wel gebeuren. Dat heeft te maken met onwil van de politiek om regeldruk te handhaven en daarmee slagkracht van de inspectiediensten.

Heel veel van huidige vervuilingsproblematiek is ook allemaal nieuw en gaat om nieuwe situaties, stoffen en productieprocessen, iets waar vroeger steevast niets aan gedaan kon worden omdat er geen wetgeving voor was, maar er is tegenwoordig bijna overal parapluwetgeving voor. Dan moet er alleen wel gehandhaafd worden. Zelfde met misstanden bij de grote vleesbedrijven waar een Lubach over rapporteert.
Oud 29-10-2020, 20:26
Verwijderd
Ja, heb daar al jarenlang bioscoopverbod!
Oud 29-10-2020, 20:40
df
Avatar van df
df is offline
Streaken tijdens Ice Age?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 29-10-2020, 20:41
df
Avatar van df
df is offline
Drie onterechte tot zeer discutabele penalty's tegen in één thuiswedstrijd. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 29-10-2020, 21:13
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Lootboxes in games zijn opzich nieuw maar nogmaals; het kan onder de huidige wetgeving dus schijnbaar prima aangepakt worden, alleen dan moet dat wel gebeuren. Dat heeft te maken met onwil van de politiek om regeldruk te handhaven en daarmee slagkracht van de inspectiediensten.
Behalve dan dat het mondiaal gezien járen heeft gesleept en nog steeds sleept, wat nou precies een "lootbox" is en waarom het wel of niet onder kansspelwetgeving zou moeten vallen. Fantastisch dat jij van mening bent dat het "prima aangepakt" kan worden, de werkelijkheid is bepaald anders.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 29-10-2020 om 22:49.
Oud 29-10-2020, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Behalve dan dat het mondiaal gezien járen heeft gesleept en nog steeds sleept, wat nou precies een "lootbox" is en waarom het wel of niet onder kansspelwetgeving zou moeten vallen. Fantasisch dat jij van mening bent dat het "prima aangepakt" kan worden, de werkelijkheid is bepaald anders.
Ik snap niet zo goed wat een mondiale beweging hiermee te maken heeft, aangezien er geen internationale wetten zijn op dit gebied die opgaan voor ons. Zowel in België als in Nederland is er volgens mij vrij snel een begin gemaakt met het aanvallen van de lootboxes door de kansspelautoriteiten toen de bewuste dingen voor het eerst groot ingezet werden en zijn er naar aanleiding daarvan ook direct aanpassingen doorgevoerd.

Daarna kom je echter altijd sowieso in een juridisch moeras, ook met nieuwere wet- en regelgeving, omdat er gekeken moet worden of wetten überhaupt wel steek houden laat staan kleine stukjes c.q. wijzigingen daarvan.

Snap ook niet zo waar je agressie zo vandaan komt. Je kan het met me oneens zijn, prima, maar volgens mij heb ik geen vreemde dingen gezegd en heb ik letterlijk de huidige situatie weergegeven, jij blijft hameren op regelgeving, die verder dus niet veranderd is (tenzij je me kan aangeven waar dat dan veranderd is en wat precies), de rechter heeft nu simpelweg bepaald dat het óók van toepassing is op dit soort schaduwdingen en dat is een praktisch voorbeeld van wat ik hierboven zei; toch nog moeras.
Oud 29-10-2020, 22:44
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
En zo heb je ineens een fles Century of Malts 100 single malt van Chivas, compleet met doos en boekwerkje. Ik weet niet goed wat ik er mee aan moet
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-10-2020, 22:49
Verwijderd
Verkopen? Das een fles van €200,- ongeveer toch?
Oud 29-10-2020, 22:49
Verwijderd
Tenzij je 'm gekregen heb. Dan gewoon bij speciale gelegenheden een glaasje nemen
Oud 29-10-2020, 22:50
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Minimaal. Alleen als ik 'm verkoop, vergooi ik mijn kans deze categorie te proeven voor de rest van mijn leven.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-10-2020, 22:51
Verwijderd
Zoals een vriend van me met ruim 400 flessen peperdure whiskey in z'n estate in Schotland altijd zegt "Good scotch is to be enjoyed whenever you feel like it."
Oud 29-10-2020, 22:53
Verwijderd
Ja eh, opdrinken. Verkopen, daaaag. Ik kan mw vinden in de opmerking die Deadlocks schotse vriend maakt.
Oud 29-10-2020, 22:54
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ja dat is allemaal goed en wel MEVROUW DE DUIF maar het is wel een Drempeltje.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-10-2020, 22:57
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
We hebben niet allemaal ruim 400 flessen peperdure whiskey en de gewenning die daar bij komt kijken.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-10-2020, 22:59
Verwijderd
Daarom moet je er juist extra van genieten! Als je het geld dringend nodig hebt, verkoop m dan vooral, maar als niet: lekker voor gaan zitten en je de ballen uit je broek genieten.
Oud 30-10-2020, 01:03
Verwijderd
Wat een jammere Op1 aflevering. Tering.
Oud 30-10-2020, 09:24
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Daarom moet je er juist extra van genieten! Als je het geld dringend nodig hebt, verkoop m dan vooral, maar als niet: lekker voor gaan zitten en je de ballen uit je broek genieten.
Ja dat is ook zo, maar toch ga ik intern afwegingen maken in het kader van "Ga ik hier zóveel van genieten dat het 't verschil waard is tussen een zesvoud aan [insert fles van 30-40 euro]" en da's natuurlijk.. merkwaardig en onpraktisch.

Of anders; haal ik niet meer voldoening uit deze gift van de hand doen en voor het bedrag één normale fles te halen en de persoon van wie ik hem over heb genomen (niet echt een cadeau) uit eten te nemen of zo.

</V-lid>
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.