Oud 30-03-2005, 22:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Twanos schreef op 30-03-2005 @ 19:12 :
line up al bekend ?
Nope, voor zover ik weet niet.
Vorig jaar was zowel van White als van Black de line-up rond dit tijdstip al lang bekend...
Jammer, wil weten wie er komt! Maja, wie er ook komt, ik ga toch.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2005, 22:12
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-03-2005 @ 23:06 :
Nope, voor zover ik weet niet.
Vorig jaar was zowel van White als van Black de line-up rond dit tijdstip al lang bekend...

ja idd..

Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-03-2005 @ 23:06 :

Jammer, wil weten wie er komt! Maja, wie er ook komt, ik ga toch.
Ik niet, ik ga gvd op vakantie... en dit is de laatste keer dat ik er over zeur .

kutzooi tyfus !
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 11:03
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Twanos schreef op 30-03-2005 @ 19:12 :


Niet dat ik me er echt druk om kan maken ofzo.

Als je daar nou eens mee begint.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo, kaarten zijn besteld! Vanmorgen telefonisch gedaan. Had geprobeerd via internet vannacht maar er was geen doorkomen aan op ticketonline.nl.
Aan de telefoon zeiden ze dat de White ontzettend hard liep. Zou me niet verbazen als-ie nu al is uitverkocht.

Ik wil de line-up weten...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:33
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Kuddegedrag van jewelste, kaarten kopen zonder enig benul te hebben van de line-up.

.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:51
Lolita
Avatar van Lolita
Lolita is offline
Ik heb er vannacht een uur lang over gedaan voordat ik erdoorheen was, want zowel de site als de telefoonlijn lagen plat wegens grote drukte maar het is me dan toch gelukt.
Kaarten voor zowel White als Black
__________________
Ooit kom ik hier nooit meer
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 17:47
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-04-2005 @ 17:31 :
Zo, kaarten zijn besteld! Vanmorgen telefonisch gedaan. Had geprobeerd via internet vannacht maar er was geen doorkomen aan op ticketonline.nl.
Aan de telefoon zeiden ze dat de White ontzettend hard liep. Zou me niet verbazen als-ie nu al is uitverkocht.

Ik wil de line-up weten...
White is toch niks .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 17:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 02-04-2005 @ 18:47 :
White is toch niks .
Goh, en daar weet deze 15-jarige meid alles van.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 17:48
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-04-2005 @ 18:30 :
Goh, en daar weet deze 15-jarige meid alles van.
Ik moet het anders stellen.. ik hou niet van Trance, dus White is niet aan mij besteed.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 21:55
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 09:23
sicplague
Avatar van sicplague
sicplague is offline
sorry hoor maar zonder pillen en al die k*tzooi heb je tog ook een leuke avond of zie ik dat vrkeerd.. paar pilsjes om los te komen en je heb de avond van je leven...

pillen en lijntjes daar verneuk je alleen je leven maar mee ik heb der mensen aan kapot zien gaanen ik hoop dat het jullie beter vergaat als hun
__________________
Enjoy life it's over before you know
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 09:29
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Zijn vloeibare drugs wel OK?
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 16:18
sicplague
Avatar van sicplague
sicplague is offline
alle drugs op wiet na vin ik rotzooi een jointje op een feest ok maar ga niet aan de pillen snuif coke whatever of zoals je zegt vloeibare drugs... lekker bijdehand trouwus...
__________________
Enjoy life it's over before you know
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 16:27
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
sicplague schreef op 06-04-2005 @ 17:18 :
alle drugs op wiet na vin ik rotzooi een jointje op een feest ok maar ga niet aan de pillen snuif coke whatever of zoals je zegt vloeibare drugs... lekker bijdehand trouwus...
Vloeibare drugs != bijdehand || Vloeibare drugs == gefundeerder dan te zeggen dat een pilletje je naar de kanker helpt.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 17:33
sicplague
Avatar van sicplague
sicplague is offline
Citaat:
Ulfheðin schreef op 06-04-2005 @ 17:27 :
Vloeibare drugs != bijdehand || Vloeibare drugs == gefundeerder dan te zeggen dat een pilletje je naar de kanker helpt.
riigghhttttttt
__________________
Enjoy life it's over before you know
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 17:36
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
sicplague schreef op 06-04-2005 @ 17:18 :
alle drugs op wiet na vin ik rotzooi een jointje op een feest ok maar ga niet aan de pillen snuif coke whatever of zoals je zegt vloeibare drugs... lekker bijdehand trouwus...
Dus je bent ook tegen alcohol?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 18:29
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
botulism schreef op 06-04-2005 @ 18:36 :
Dus je bent ook tegen alcohol?
sssst, hij had het nog niet door
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 18:40
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Godsamme, jullie kunnen beter met z'n allen op Drugs & Alcohol gaan zitten .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 21:12
sicplague
Avatar van sicplague
sicplague is offline
Citaat:
botulism schreef op 06-04-2005 @ 18:36 :
Dus je bent ook tegen alcohol?
wederom bijdehand.. alsk ga stappe zuip ik mezelf ook wel vol hoor.. wees maar niet bang.. maar de combi drugs alcohol vink minder rlxd hebk minder leuke ervaringen meej
__________________
Enjoy life it's over before you know
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 17:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo, en naast de "drugs-discussie" dan maar een paar berichtjes van wat meer informelere aard:

Update: Sensation White & Black tickets

Net als bij de overige events van ID&T en Q-dance zijn, 1 week nadat de verkoop via Ticketonline.nl (callcenter en internet) van start is gegaan, de tickets ook verkrijgbaar bij Ticketbox. Dit betekent dat vanaf a.s. zaterdag de tickets voor Sensation Black bij alle filialen van Ticketbox incl. Free Record shop en Primera verkrijgbaar zijn. Tickets via internet en callcenter blijven exclusief te koop bij Ticketonline.nl
A.s. donderdagavond om 18 :00 uur zullen ook nog 400 extra tickets voor Sensation White in de vekoop gaan. Deze tickets komen extra in de verkoop aangezien door medewerkers van www.ticketonline.nl was ontdekt dat bepaalde personen meer dan de toegestane 9 tickets per persoon hadden ingekocht. Met deze beperking wordt geprobeerd de zwarthandel zoveel mogelijk tegen te gaan.


SENSATION WHITE uitverkocht!

Ondanks dat dit jaar alle kaarten online verkocht werden, via het nieuwe onafhankelijke distributiekanaal www.ticketonline.nl , is Sensation White wederom uitverkocht. Dit betekent een nieuw record. Nog nooit werden er online en via een callcenter voor een evenement zo snel 40.000 kaarten verkocht.
Vrijdagnacht om 00.00 ging de verkoop van start. Meer dan 100 callcenter medewerkers en 8 internetservers hebben er tot diep in de nacht voor gezorgd dat mensen hun kaarten konden bemachtigen.
Ook de verkoop van Sensation Black is begonnen en loopt voorspoedig.


Was wel te verwachten dat het zo snel was uitverkocht. Maar goed dat ik zaterdagmorgen er snel bij was voor kaarten te kopen. Echter, donderdagavond (nu dus ) is er nog een herkansing.


Programma Sensation BLACK

Eind april wordt de line - up van Sensation Black bekend gemaakt. Tevens zal dan de nieuwe site online gaan.
Op dit moment staat de spectaculaire trailer online: sensation.id-t.com


Mooi, want ik wil het echt weten! Verwacht Luna of Dana misschien wel weer. Marcel Woods opende vorig jaar ook heel sterk, zou ook wel leuk zijn. Of misschien Outblast.


Programmering Sensation WHITE blijft verrassing

2 juli om 23.00 uur zal pas de eerste DJ van Sensation White bekend gemaakt worden. Dit is tijdens het intro van zijn / haar set op The World's Leading Dance Event. Dat de line up dit jaar niet vooraf naar buiten komt heeft niets te maken met het feit dat Sensation wederom in een recordtijd uitverkocht raakte afgelopen weekend.
De programmering zal wederom een mix zijn van artiesten uit Nederland en vanuit een aantal andere landen


Wel leuk dat ze het nog geheim blijven houden. Ben benieuwd of een bekende DJ bij zit à la Corsten of Van Buuren of Marko V die de grote commerciële massa "goed kent" of dat het zo'n line-up wordt als vorig jaar. Hoop stiekem op het laatste.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 23:48
Verwijderd
Cool dat ze die namen geheim houden..


Ik vind het altijd jammer aan dit soort feesten dat je zo vroeg al een kaartje moet kopen. Ik heb helemaal geen zin om nu al te bedenken of ik dan wel of niet wil.

Maar zowieso, vorig jaar waren bij de White nog kaarten voor Black te koop. Gaat het nu echt zoveel harder? Hoop het niet.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 11:24
sicplague
Avatar van sicplague
sicplague is offline
vnaaf gaak dana al zien!!! la vie en rose te roosendaal
__________________
Enjoy life it's over before you know
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 17:45
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 08-04-2005 @ 00:48 :
Ik vind het altijd jammer aan dit soort feesten dat je zo vroeg al een kaartje moet kopen. Ik heb helemaal geen zin om nu al te bedenken of ik dan wel of niet wil.

Maar zowieso, vorig jaar waren bij de White nog kaarten voor Black te koop. Gaat het nu echt zoveel harder? Hoop het niet.
Haha, nou ik weet nu al wel dat ik ontzettend veel zin heb. Dus voor mij is de keuze snel gemaakt. Gewoon kaartje kopen en als je er van af wilt verkoop je het weer, gewoon makkelijk.

Vorig jaar waren inderdaad nog kaarten voor Black te koop tijdens White. Een vriend van me had er toen pas heel laat eentje gekocht. Of Black nu harder gaat weet ik niet. Ze schrijven misschien "beperkt" om meer mensen te trekken omdat die dan denken dat het bijna op is terwijl misschien maar de helft is verkocht of zo. Gewoon een verkooptrucje.
Maar daarentegen was Black echt een groot succes vorig jaar: de hardste Black ooit met een zeer goede line-up. Misschien dat-ie toch wel harder loopt... je weet het niet he...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 18:07
dromenvanger
Avatar van dromenvanger
dromenvanger is offline
Hmm, volgende week is er ook Sensation (vlgs mij alleen white, maar ik weet er het fijne niet van ) in het Sportpaleis in Antwerpen. Zelf ga ik er niet naartoe ofzo (oa omdat ik dan zelf een fuif organiseer ), maar er zijn wel heel wat mensen die er hoge verwachtingen van hebben.
__________________
and all memories are sweeter 'cause they're gone
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 19:48
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Nou ik niet

Als ik af moet gaan op wat er op de site staat dat wordt dat 1 groot fiasco.

"we have set up 6 separate entrance gates. The gate you have to take to get inside Sensation will depend on where you get your ticket from." - lekker als je met vrienden gaat

"There will no wardrobe present. Visitors are advised to leave their jackets and other articles in the car or think of another solution for this. " - lekker, schuif dat probleem fijn op de bezoekers af

"if you choose not to dress according to the dresscode the organisation reserves the right to refuse entrance.

Are you still looking for a trendy white clothing...

Check out Clinic!
Clinic has a special white corner where you can buy the latest trendy white outfit " - hoe dúrven ze!!!


black in de de arena wil ik wel heen, maar ik koop mn kaartje pas als ik de lineup gezien heb. Als er dan geen meer zijn is dat jammer. Ik doe niet mee aan een hamsterhype
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 23:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
dromenvanger schreef op 08-04-2005 @ 19:07 :
Hmm, volgende week is er ook Sensation (vlgs mij alleen white, maar ik weet er het fijne niet van ) in het Sportpaleis in Antwerpen.
Inderdaad, de eerste Sensation White in België volgens mij. Stelletje na-apers.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 00:20
Verwijderd
Ik ga niet. Die kansloze poging om 40.000 mensen in een zaal samen te proppen en allemaal dezelfde - fantasieloze - kleding te laten dragen is aan mij niet besteed. Die hoerige commercie van dit soort feesten staat zo mijlenver af van de redenen waarom houseparties voor mij leuk waren, dat ik er niks meer aan vind.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 00:15
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
marco V was op trance energy echt vet! Vooral het uurtje met alleen maar eigen platen en remixes .

Armin van Buurren ook niet gehoord trouwens.

Ziet er wel leuk uit deze line up.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 13:50
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-04-2005 @ 01:20 :
Ik ga niet. Die kansloze poging om 40.000 mensen in een zaal samen te proppen en allemaal dezelfde - fantasieloze - kleding te laten dragen is aan mij niet besteed. Die hoerige commercie van dit soort feesten staat zo mijlenver af van de redenen waarom houseparties voor mij leuk waren, dat ik er niks meer aan vind.
Je kan veel zeggen, maar de music op Sensation is goed.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 13:51
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 15-04-2005 @ 14:50 :
Je kan veel zeggen, maar de music op Sensation is goed.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 17:44
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo, als op White inderdaad Armin en Marko V komen, kijk ik er wel naar uit. Zeker omdat ik niet op Trance Energy ben geweest. Wist trouwens niet dat de Anthem van Armin komt dit jaar.
Tja... en wie er op Black komen weten we over een paar weken wel! Luna en Dana zou misschien wel weer kunnen... Marcel Woods opende ook heel sterk vorig jaar.
Hm... vorig jaar waren er zowel op Black als op White 6 DJ's. Misschien komt er dus nog eentje bij, of ze draaien allemaal wat langer. Maar een leuke line-up van White (als het hem daadwerkelijk is)...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 17:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo, mijn kaartje voor Black is binnen.
Echter, de kaarten van White nog niet (zijn er 3, heb ook nog voor 2 personen besteld)... en bij een vriend van me kwamen de kaarten van White eerder dan Black.
Ticketbox blijft raar...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 18:02
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
*schop omhoog*

Alle kaartjes zijn binnen.

Van Black zou eind april de line-up bekend zijn.
Weet al iemand wie gaat draaien?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 12:33
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Niet dat het me interesseert, maar voor jullie info

Yves De Ruyter
Tom Harding
Yoji Biomehanika
Dana & Luna
Megamix
The Prophet
Deepack
Outblast
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 12:35
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Chandis schreef op 14-04-2005 @ 22:15 :
Op partyflock claimt iemand dat dit de line-up van white gaat worden:

Armin van Buuren
David Guetta
Audio Bullys
Dr. Kucho
Marco V
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 13:01
Verwijderd
betaal je 60 euro sta je om 7 uur alweer op straat
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 17:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
8 DJ's zelfs! En Luna en Dana samen of zo?

Wow hey, goede line-up, Outblast als afsluiter. Zoiets had ik zelf al in gedachten. Deepack had ik ergens ook wel verwacht... hehe en Yoji komt ook weer.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 21:27
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Schop omhoog. De line-up van Sensation White is bekend.

Citaat:
Chandis schreef op 14-04-2005 @ 22:15 :
Op partyflock claimt iemand dat dit de line-up van white gaat worden:

Armin van Buuren
David Guetta
Audio Bullys
Dr. Kucho
Marco V
Hm... dit was toch een vrij serieus gerucht, want de line-up is nu definitief bekend gemaakt en hij lijkt veel op de bovenstaande:

Sensation White 2005:
Laidback Luke
David Guetta
Audio Bullys
Megamix
Armin van Buuren
Marco V
Jean

Tja... vergeleken met vorig jaar heel anders, veel commerciëler. Had liever een soort line-up van vorig jaar gezien. Maja al met al zal het zeker gezellig worden.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 22:09
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
DJ jean dat geloof je zelf toch niet. Die kerel was ook al op TE. Te slecht voor woorden.

Marco V is mijn favoriet uit dit rijtje (eigenlijk sowieso mijn favoriet).
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 22:11
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 01-05-2005 @ 14:01 :
betaal je 60 euro sta je om 7 uur alweer op straat
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 16:55
Built to last
Built to last is offline
hahaa ik ga ook!

naar white! ik wil eigenlijk niet eens zo graag maar ja... schijnt dat met drank halen daar wel fucking lang duurt ofzo, dat is jammer
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 20:34
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-05-2005 @ 22:27 :
Schop omhoog. De line-up van Sensation White is bekend.



Hm... dit was toch een vrij serieus gerucht, want de line-up is nu definitief bekend gemaakt en hij lijkt veel op de bovenstaande:

Sensation White 2005:
Laidback Luke
David Guetta
Audio Bullys
Megamix
Armin van Buuren
Marco V
Jean

Tja... vergeleken met vorig jaar heel anders, veel commerciëler. Had liever een soort line-up van vorig jaar gezien. Maja al met al zal het zeker gezellig worden.
david guetta, dope

audio bullys zijn ook cool, ik dacht btw dat er op white alleen maar ubercheesy trance kwam enzo.

ah dat komt er ook eigenlijk, afgezien van david guetta, audio bullys en laidback luke is ookw el leuk.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 21:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Built to last schreef op 29-06-2005 @ 17:55 :
hahaa ik ga ook!

naar white! ik wil eigenlijk niet eens zo graag maar ja... schijnt dat met drank halen daar wel fucking lang duurt ofzo, dat is jammer
Mja, dat vond ik het enige minpunt eigenlijk aan Sensation vorig jaar. Van de andere kant vond ik de wachttijden best meevallen. Rotter was wel bij Black dat je daarna met je drank terugloopt naar je vrienden en dat dan veel dansende mensen per ongeluk dan de helft van je drank uit de bekertjes slaan. Maar goed, dat maakt de pret niet minder natuurlijk.

Maar ik ben vorige week bijvoorbeeld bij een feest geweest waar je een kwartier (!) op 1 biertje moest wachten. In vergelijking daarmee vallen de wachttijden op Sensation wel mee. En misschien hebben ze er dit jaar wel beter rekening mee gehouden.

Nog 3 dagen tot White... het aftellen is begonnen! Wordt superssss!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 21:34
Built to last
Built to last is offline
oe en ik als grind liefhebber vind the audiobullys nog zwaar heerschen ook!

is black niet meer kaalkoppen werk trouwens?

ik ga overigens alleen voor de gezelligheid en de geestverruimers

gratis ook nog eens
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 21:44
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
The anthem van Black is zooooooo geweldig, rillingen gewoon !!

Klik
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 04:30
Reserv
Avatar van Reserv
Reserv is offline
Nee.
__________________
Do you want me to get naked and start the revolution?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 10:01
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Veel plezier voor de mensen die gaan. Het zal spectaculair worden!!

Ik had een kaartje White overgenomen van een vriendin, maar na goed nadenken weer snel verkocht. Dit feest past totaal niet meer in het gebied wat ik onder dance versta.

Tussen het ''ik koop een kaartje zonder dat ik weet wie gaan draaien en de show is heel belangrijk'' publiek, hoef ik niet tussen te staan.

Ja, ik ben ook naar Tiesto In Concert geweest. Ook een Sensation-achtig feest, maar als trouwe luisteraar van Tiesto sinds 1999, mag ik dat niet missen. Maar ook daar was het publiek drie keer niks.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 15:04
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Built to last schreef op 30-06-2005 @ 22:34 :
is black niet meer kaalkoppen werk trouwens?

ik ga overigens alleen voor de gezelligheid en de geestverruimers
Nee, valt wel mee wat black betreft. Maar veel of weinig kaalkoppen boeit me toch niet. Zo lang iedereen zich gewoon goed gedraagt vind ik alles best, hoe je er dan uitziet maakt me nix uit.

Ik ga er heen om er een groot feest van te maken. Voorop staat de gezelligheid... verder voor de relaxede sfeer en de mzueik. En om een kolkende mensenmassa in dezelfde kleding te zien dansen is gewoon mooi om te zien.

Morgen en volgende week zaterdag is het zover!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 15:14
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-07-2005 @ 16:04 :
Nee, valt wel mee wat black betreft. Maar veel of weinig kaalkoppen boeit me toch niet. Zo lang iedereen zich gewoon goed gedraagt vind ik alles best, hoe je er dan uitziet maakt me nix uit.

Ik ga er heen om er een groot feest van te maken. Voorop staat de gezelligheid... verder voor de relaxede sfeer en de mzueik. En om een kolkende mensenmassa in dezelfde kleding te zien dansen is gewoon mooi om te zien.

Morgen en volgende week zaterdag is het zover!
Oooooooooh, was ik maar 18, het klinkt allemaal zo geweldig en ik kan gewoon nog niet gaan !!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 15:41
Built to last
Built to last is offline
dansen?

hmm ik zal er wel niet onder uit kunnen denk ik...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.