Oud 26-07-2017, 23:06
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik vind het zo zonde dat dat voor zo veel mensen geldt. Ik maak me er ook schuldig aan hoor. Ik vlieg echt in de gordijnen als ik me geclaimd voel en ik doe vaak zelf ook een beetje stoer tegen dates.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Oud 01-08-2017, 11:43
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
M'n date was heel leuk. En nu is hij een maand naar Frankrijk.

En het helpt echt heel erg dat hij de afgelopen 14 jaar niet in Nederland heeft gewoond en ik z'n eerste Tinder-date was. Hij was nog zo fijn hoffelijk en alles!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 01-08-2017, 11:50
Verwijderd
De moord op Pim heeft inderdaad veel veranderd in datingland!
Oud 01-08-2017, 11:53
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Wat je me bromt!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 01-08-2017, 12:17
Verwijderd
Je kan op Tinder ook nog niet genderneutraal zoeken, waarom is daar nog geen ophef over??
Oud 01-08-2017, 13:43
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Je kan op Tinder ook nog niet genderneutraal zoeken, waarom is daar nog geen ophef over??
Hoe is het met jouw laatste Tinder-date eigenlijk?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 01-08-2017, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Je kan op Tinder ook nog niet genderneutraal zoeken, waarom is daar nog geen ophef over??
*ophef*
Oud 01-08-2017, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Hoe is het met jouw laatste Tinder-date eigenlijk?
Ja dat kreeg wel een vervolg met wat
Ik was even bang dat hij er meteen teveel van zou maken n.a.v. wat heftige uitspraken dus dat heb ik wel duidelijk uitgesproken maar nu is de consensus 'zo lang het leuk is is het leuk en verder duidelijk blijven communiceren wat we willen' dus dat is prima denk ik. Alhoewel ik hem nu misschien een beetje teveel heb bang gemaakt want nu heeft hij sinds een paar dagen niets gestuurd
Oud 01-08-2017, 20:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja het is ook nooit goed he!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-08-2017, 20:42
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja dat kreeg wel een vervolg met wat
Ik was even bang dat hij er meteen teveel van zou maken n.a.v. wat heftige uitspraken dus dat heb ik wel duidelijk uitgesproken maar nu is de consensus 'zo lang het leuk is is het leuk en verder duidelijk blijven communiceren wat we willen' dus dat is prima denk ik. Alhoewel ik hem nu misschien een beetje teveel heb bang gemaakt want nu heeft hij sinds een paar dagen niets gestuurd
Maar zou hij eventueel wel leuk genoeg zijn om na te denken over meer dan seks?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 01-08-2017, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Maar zou hij eventueel wel leuk genoeg zijn om na te denken over meer dan seks?
Hmm nee denk het niet, wel voor een leuke tijd maar ik denk niet dat ik een serieuze relatie met hem zou kunnen hebben.
Oud 01-08-2017, 21:43
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hmm nee denk het niet, wel voor een leuke tijd maar ik denk niet dat ik een serieuze relatie met hem zou kunnen hebben.
En gelukkig hoeft dat ook niet altijd het doel te zijn!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 01-08-2017, 22:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Idd. Als hij het ook zo ziet en ook wil blijven communiceren zou ik gewoon 'lol' hebben met elkaar.
Niks mis met lol.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-08-2017, 23:31
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hier is het best intens en overweldigend allemaal Maar net voor we elkaar ontmoetten was ze eigenlijk bezig met voorbereiden om naar heel ver weg te verhuizen, apartement al opgezegd en bezig met inpakken. Nu is dat voorlopig uitgesteld maar niet afgesteld en uhm.. ingewikkeld allemaal.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 05-08-2017, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Hier is het best intens en overweldigend allemaal Maar net voor we elkaar ontmoetten was ze eigenlijk bezig met voorbereiden om naar heel ver weg te verhuizen, apartement al opgezegd en bezig met inpakken. Nu is dat voorlopig uitgesteld maar niet afgesteld en uhm.. ingewikkeld allemaal.
Aaahw!! Wel Superleuk!!
Oud 05-08-2017, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo zonde dat dat voor zo veel mensen geldt. Ik maak me er ook schuldig aan hoor. Ik vlieg echt in de gordijnen als ik me geclaimd voel en ik doe vaak zelf ook een beetje stoer tegen dates.
Haha dit ja. Ik had laatst een date met een Syriër die heel grappig was en al direct een ticket voor me wilde boeken naar Berlijn voor zijn verjaardag maar dat heb ik maar even afgewimpeld.
Oud 05-08-2017, 13:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb vannacht een uitnodiging van m'n scharrel niet aangenomen, omdat ik de leuke date van vorige week die een vervolg krijgt in september niet wilde jinxen. WTF is wrong with me??
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-08-2017, 01:06
df
Avatar van df
df is offline
Waarom pas in september dan?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 06-08-2017, 01:07
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Hij ging een dag na onze date voor een maand op vakantie.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 07-08-2017, 11:25
df
Avatar van df
df is offline
Ah
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 09-08-2017, 15:13
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Op bierdate gevraagd door een meid, let's see!
__________________
Rodent of unusual size
Oud 10-08-2017, 02:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb een plek in m'n nek. En ik moest vandaag werken.
Maandag pak ik 'm terug.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-08-2017, 04:30
Verwijderd
Oud 10-08-2017, 06:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hebben jullie wel eens dat je iemand leert kennen die significant jonger is dan jij, en waarbij je denkt: "mijn jongere ik zou echt als een blok voor jou gevallen zijn!"?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-08-2017, 07:07
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Yeah maar dat is geen goed teken
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 10-08-2017, 07:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Yeah maar dat is geen goed teken
Haha, waarom niet?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-08-2017, 07:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Haha, waarom niet?
Ik denk dat hij bedoelt dat je toch behoorlijk verandert in de loop der jaren en dat het niet altijd goed is om weer te zijn zoals vroeger

Terwijl jij volgens mij bedoelt dat wanneer je zo bent als nu, maar een x aantal jaar jonger, je volledig voor diegene gevallen zou (kunnen) zijn.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-08-2017, 08:11
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Beetje wat Wolter zegt! Maar ook dat ik vroeger vaak op "mysterieus" viel, met de impliciete aanname dat geslotenheid wijst op verborgen diepgang ofzo. Inmiddels ben ik daar flink op teruggekomen, geef mij maar openheid.

Maar hoezo de vraag?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 10-08-2017, 08:29
Verwijderd
Maar je kan toch ook gewoon denken, oh wat een cutie, jammer dat hij 8 jaar jonger is dan ik
Oud 10-08-2017, 09:02
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Of je kan er gewoon schijt aan hebben dat hij 8 jaar jonger is?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-08-2017, 09:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar je kan toch ook gewoon denken, oh wat een cutie, jammer dat hij 8 jaar jonger is dan ik
Dat een beetje ja. Hier op kamp is een jongen waar mijn 14 of 15-jarige ik best wel vlinders van in haar buik zou hebben gekregen bijvoorbeeld. 21-jarige ik niet, overigens
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-08-2017, 09:46
Verwijderd
Opa vertelt: Dit is niet wat jullie bedoelen maar ik heb op mijn 26e een klein jaar een relatie gehad met iemand van 18. Niet gepland uiteraard maar toen we na 4 dates achter elkaars leeftijd kwamen bleek het verschil toch wel heel wat groter dan ingeschat (ik had geschat dat zij 22 of zo was en zij dat ík 22 of zo was). Was natuurlijk al tot over mijn oren verliefd dus toch geprobeerd, schijt er aan inderdaad. Een maand of vijf prima gegaan, zat ook zomervakantie tussen dus zij had alle tijd. Daarna liepen onze levens gewoon te veel uit elkaar en dat vond ik ook heel begrijpelijk, maar het was echt niet te doen. Helaas veel te lang proberen vol te houden, had het eigenlijk na zes maanden af moeten kappen, maar ja.
Oud 10-08-2017, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Of je kan er gewoon schijt aan hebben dat hij 8 jaar jonger is?
Ja, dat kan, maar ik denk dat ik er in de meeste gevallen toch vrij snel achter zou komen dat dat echt niet werkt
Oud 10-08-2017, 09:59
Verwijderd
Ik kom echt wel mensen tegen op wie ik hartstikke verliefd zou zijn geworden als ik nog steeds zestien was. Heeft te maken met hele slechte smaak en dan moet ik altijd om mezelf lachen want man man man....

Overigens is Jos elf jaar ouder dan ik en gaat dat al ruim acht jaar prima
Oud 10-08-2017, 10:25
Verwijderd
Ja, maar op een gegeven moment maakt leeftijdsverschil (of beter gezegd fase van leven-verschil of iets dergelijks) natuurlijk veel minder uit.
Oud 10-08-2017, 10:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Maar je kan toch ook gewoon denken, oh wat een cutie, jammer dat hij 8 jaar jonger is dan ik
De laatste keer liet ik me daardoor niet tegenhouden
En dat gaat ook al bijna 3½ jaar goed
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-08-2017, 10:39
Verwijderd
Nou ja, we gingen samenwonen toen ik aan een hbo opleiding begon en hij een vaste baan had op de.universiteit. Dus we hadden net zo goed uit elkaar kunnen groeien, dat had me niet verbaasd.
Oud 10-08-2017, 11:00
Verwijderd
Citaat:
De laatste keer liet ik me daardoor niet tegenhouden
En dat gaat ook al bijna 3½ jaar goed
Ik zeg ook niet dat het voor iedereen niet werkt, ik denk alleen dat het voor mij niet werkt. Ik heb heel erg genoten van mijn studentenjaren maar ik zou daar nu niet meer ingetrokken hoeven worden
Oud 10-08-2017, 11:06
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hebben jullie wel eens dat je iemand leert kennen die significant jonger is dan jij, en waarbij je denkt: "mijn jongere ik zou echt als een blok voor jou gevallen zijn!"?
All the time! Ook mijn oudere zelf! Niet 14/15 overigens, maar vanaf een jaar of 20 heb ik dat wel eens hoor.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-08-2017, 11:07
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja, dat kan, maar ik denk dat ik er in de meeste gevallen toch vrij snel achter zou komen dat dat echt niet werkt
Dat werkte voor mij prima, de 4,5 jaar die ik met Mephisto heb doorgebracht.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-08-2017, 11:08
Verwijderd
Ik val überhaupt niet meer echt voor mensen heb ik het idee, niet als een blok en ook niet een beetje. Dat is wel jammer.
Oud 10-08-2017, 11:15
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik val überhaupt niet meer echt voor mensen heb ik het idee, niet als een blok en ook niet een beetje. Dat is wel jammer.
Dat herken ik wel. Heb een hele fijne relatie nu, maar het is niet zoals mijn eind tienerjaren, begin twintigerjaren. Vrees ook dat dat niet meer gaat gebeuren, dat als je ouder wordt je een ander soort verliefdheid ervaart (wat ook hemels is, maar anders dan vroeger!)

God, wat voel ik me oud na deze post
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-08-2017, 11:16
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ook lekker bovenaan de pagina, fijn
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-08-2017, 11:18
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik val überhaupt niet meer echt voor mensen heb ik het idee, niet als een blok en ook niet een beetje. Dat is wel jammer.
Totdat het wel gebeurt! Ik heb dat gevoel namelijk ook een beetje. Ik laat me niet meer zo gemakkelijk van mijn sokken blazen. Maar ik geloof wel heilig in het moment van knetterend vuurwerk als je de juiste ineens voor je hebt staan.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-08-2017, 11:19
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:

God, wat voel ik me oud na deze post
Daarom post ik er direct even achteraan.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-08-2017, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Dat herken ik wel. Heb een hele fijne relatie nu, maar het is niet zoals mijn eind tienerjaren, begin twintigerjaren. Vrees ook dat dat niet meer gaat gebeuren, dat als je ouder wordt je een ander soort verliefdheid ervaart (wat ook hemels is, maar anders dan vroeger!)

God, wat voel ik me oud na deze post
Maarja als je al in een relatie zit is het maar goed ook dat je niet als een blok voor anderen valt
Oud 10-08-2017, 11:20
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb trouwens bij die laatste date wel het gevoel dat ik nu geen contact met hem hoef te hebben nu hij een maand weg is, om over een paar weken op date 2 verder te kijken hoe leuk we elkaar vinden. Geeft wel een lekker gevoel dat ik het voor nu even kan laten.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-08-2017, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Ik val überhaupt niet meer echt voor mensen heb ik het idee, niet als een blok en ook niet een beetje. Dat is wel jammer.
Dit dacht ik ook een hele tijd lang tot ik opeens tot over mijn oren verliefd was als een puber, inclusief de nare onzekerheid en alles. Het gebeurt misschien wat minder snel maar het kan wel nog
Oud 10-08-2017, 11:23
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Dit dacht ik ook een hele tijd lang tot ik opeens tot over mijn oren verliefd was als een puber, inclusief de nare onzekerheid en alles. Het gebeurt misschien wat minder snel maar het kan wel nog
Jullie zijn daar ook wel echt een leuk voorbeeld van! Alhoewel ik me nu niet voor kan stellen dat ik mijn toekomstige lief al heel lang ken. Wie dan??
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-08-2017, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Jullie zijn daar ook wel echt een leuk voorbeeld van! Alhoewel ik me nu niet voor kan stellen dat ik mijn toekomstige lief al heel lang ken. Wie dan??
Ja dat vraag ik me ook wel eens af! Blijkt uit onderzoek inderdaad dat heel veel van de mensen die rond onze leeftijd een langdurige relatie krijgt die persoon al lang kent maar ehh de meesten die interessant waren heb ik al geprobeerd voor mijn gevoel of zijn onmogelijke liefdes
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.