Oud 12-03-2018, 10:46
Girlygirl19
Girlygirl19 is offline
Hallo!

Ik zit nu in mijn 1e jaar van mijn studie theoretische natuurkunde. Nu is het zo dat ik thuis ook een hele hoop moet gaan doen voor deze studie. Ik ben nu thuis een soort van 'werkplekje' aan het maken waar ik dan makkelijk aan kan werken. Nu ben ik alleen nog op zoek naar een ergonomisch bureaustoeltje waar ik een lange tijd op kan werken. Heeft iemand leuke ideeën? Budget maakt op zich niet veel uit, zolang hij maar van goede kwaliteit is.

Groetjes!
Advertentie
Oud 12-03-2018, 14:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als ik jou was zou ik dan even naar een goede woonwinkel of kantoormeubel-zaak gaan, om je daar te laten adviseren, en even proef te zitten. Bedenk je wel dat je veel kan uitgeven aan een dure stoel, maar dat het er uiteindelijk vooral aan ligt hoe jij in de stoel zit. Als jij iemand bent die graag op één van haar benen zit bijvoorbeeld, dan werkt dat hele "ergonomische" eigenlijk al niet meer. Een zit-bal (of een wiebelkussen op een kruk) schijnen erg goed te zijn als je een goede zithouding wil aannemen tijdens het werken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-03-2018, 09:32
Girlygirl19
Girlygirl19 is offline
Citaat:
Als ik jou was zou ik dan even naar een goede woonwinkel of kantoormeubel-zaak gaan, om je daar te laten adviseren, en even proef te zitten. Bedenk je wel dat je veel kan uitgeven aan een dure stoel, maar dat het er uiteindelijk vooral aan ligt hoe jij in de stoel zit. Als jij iemand bent die graag op één van haar benen zit bijvoorbeeld, dan werkt dat hele "ergonomische" eigenlijk al niet meer. Een zit-bal (of een wiebelkussen op een kruk) schijnen erg goed te zijn als je een goede zithouding wil aannemen tijdens het werken.
Bedankt voor je reactie Eline! Dat ergonomische is inderdaad maar onzin als je gek op je stoel gaat zitten haha! Ik heb even op internet wat rondgekeken maar schrok bost wel wat van de prijzen. Ben uiteindelijk gaan kijken naar tweedehands bureaustoelen en heb er uiteindelijk eentje gekocht bij [url]*knip*. De eigenaar heeft me vriendelijk geholpen aan de juiste die past bij je lengte etc en ik heb er nu een heerlijke stoel bij

Laatst gewijzigd op 30-03-2018 om 07:22.
Oud 30-03-2018, 07:22
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Toch jammer dat je dan bij een reclamebureau blijkt te werken. Linkje weg en slotje dus!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Hulp voor zwervers.
hawleri_diva
57 02-11-2008 20:06
Studeren Duale studie mwd
Verwijderd
2 21-03-2008 17:17
Algemene schoolzaken Kunstacademie Info (VRAAG MAAR RAAK)
aquafemme
67 13-02-2007 06:24
Studeren Duaal?
Miracle
7 09-06-2005 19:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Meeroken schadelijker dan gedacht
Gatara
125 20-11-2003 11:32
Liefde & Relatie Vraagje
Fliss
8 02-10-2002 22:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.