Oud 21-06-2017, 23:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Moet kunnen is wat anders dan "Ja, lijkt me gezellig!", wil je zelf nog contact met haar houden, of is het wel oké als het doodbloedt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Oud 21-06-2017, 23:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het is ok als het doodbloedt
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-06-2017, 23:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is ok als het doodbloedt
Dan zou ik t laten zitten en die tijd in andere dingen steken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-06-2017, 00:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Dan zou ik t laten zitten en die tijd in andere dingen steken
Niet alleen tijd.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-06-2017, 00:54
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dan zou ik t laten zitten en die tijd in andere dingen steken
Dit

Citaat:
Niet alleen tijd.
En
Oud 22-06-2017, 01:10
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Niet alleen tijd.
Oud 22-06-2017, 01:12
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Niet alleen tijd.
🍆
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-06-2017, 05:00
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Niet alleen tijd.
Wat dan? Een Turkse pizza?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 22-06-2017, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Date tip. Iemand die dit niet vet of indrukwekkend vindt, daar moet je NOOIT mee daten: http://www.dumpert.nl/mediabase/7168...ht_gezien.html
Ik las dus 'die je niet vet..' en verwachte bij het klikken op de link iets totaal anders maar woooooooow megazot!
Oud 26-06-2017, 18:33
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 27-06-2017, 12:46
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik denk toch in de pan. En dan van te voren wat boter zacht maken en daar de buitenkant van de boterhammen mee insmeren. Oh en voor Tigerly.
Dit is het enige juiste antwoord!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 28-06-2017, 22:27
Verwijderd
Een vriendin van mij is vrijgezel en ze komt altijd in de meest bizarre dingen terecht met ontzettend bijzondere mensen en weetikwat en ik geniet daar zo van zo gaaf
Oud 28-06-2017, 22:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En het is niet Miekepieke?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-06-2017, 22:49
Verwijderd
Citaat:
En het is niet Miekepieke?
Oud 29-06-2017, 00:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Een exvriendje vroeg of ik vrijdag wel afspreken ter ere van ons tweejarig uit elkaar zijn. Aan de ene kant vind ik het een soort van grappig, maar ik vind het ook wel een beetje gek en twijfel of ik dat ga doen
Oud 29-06-2017, 07:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Een exvriendje vroeg of ik vrijdag wel afspreken ter ere van ons tweejarig uit elkaar zijn. Aan de ene kant vind ik het een soort van grappig, maar ik vind het ook wel een beetje gek en twijfel of ik dat ga doen
Bijzonder. Daar zou ik zelf echt niet op zitten wachten, maar mijn ex en ik zien elkaar al regelmatig en wij zijn ook niet zo fijn uit elkaar gegaan
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-06-2017, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Een exvriendje vroeg of ik vrijdag wel afspreken ter ere van ons tweejarig uit elkaar zijn. Aan de ene kant vind ik het een soort van grappig, maar ik vind het ook wel een beetje gek en twijfel of ik dat ga doen
de mannen van tegenwoordig..
Oud 29-06-2017, 18:19
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ach lijkt me afhankelijk van hoe je uit elkaar gaat. Hoeveel je elkaar nog wilt zien. Kan best leuk zijn denk ik.
Oud 29-06-2017, 19:05
RemcoRJ
RemcoRJ is offline
Hallo leuke meide.
Ik ben hier sinds vandaag nieuw. Weet nog niet precies hoe alles werkt. Maar dat komt ook wel goed.

En wat er nog meer goed moet komen.
E
Is een leuk meid vinde
Hoeft niet perce gelijk een realtie te worden
Een leuk contact zou ik nu liever willen.
Samen leuke dingen doen zoals naar de sauna gaan bios uit eten zwemmen noem et maar op ik sta voor veel open:$. En mis bloeit er vanzelf wel iets tussen ons

Dus damens stuur me ėėn brichtje als je meer van me wilt weten?
Oud 29-06-2017, 19:06
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oh my :'D
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-06-2017, 19:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hallo leuke meide.
Ik ben hier sinds vandaag nieuw. Weet nog niet precies hoe alles werkt. Maar dat komt ook wel goed.

En wat er nog meer goed moet komen.
E
Is een leuk meid vinde
Hoeft niet perce gelijk een realtie te worden
Een leuk contact zou ik nu liever willen.
Samen leuke dingen doen zoals naar de sauna gaan bios uit eten zwemmen noem et maar op ik sta voor veel open:$. En mis bloeit er vanzelf wel iets tussen ons

Dus damens stuur me ėėn brichtje als je meer van me wilt weten?
Dit is niet het "Ik zoek een relatie-topic", als je contact zoekt kan je dat beter op Contact Gezocht proberen. Werken aan je taalvaardigheid, en iets leuks over jezelf vertellen (zoals je leeftijd bijvoorbeeld ) helpen ook vast bij het vinden van een leuke vriendin.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-06-2017, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Oh my :'D
Oud 29-06-2017, 19:14
Verwijderd
Citaat:
En het is niet Miekepieke?
haha ahw
Oud 29-06-2017, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Dit is niet het "Ik zoek een relatie-topic", als je contact zoekt kan je dat beter op Contact Gezocht proberen. Werken aan je taalvaardigheid, en iets leuks over jezelf vertellen (zoals je leeftijd bijvoorbeeld ) helpen ook vast bij het vinden van een leuke vriendin.
Nee nee nee nee we kunnen wel wat leven in de brouwerij gebruiken.
Oud 29-06-2017, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Nee nee nee nee we kunnen wel wat leven in de brouwerij gebruiken.


Beste Remco, Deadlock is eigenlijk een meisje. Maar ze durft zelf niet echt stappen te ondernemen. Ik weet zeker dat ze het hartstikke leuk vindt als jij haar een lief berichtje stuurt! Deadlock is ook dol op sauna's en de bioscoop enzo.
Oud 29-06-2017, 20:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Yaaaasss!

@Remco: Ik ben meer van de fakies dan van de realties. En sauna's zijn nasty en als je wilt dat het iets wordt met een meisje zou ik dat niet als date voorstellen.
__________________
Who's this jabroni?

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:35. Reden: Op verzoek
Oud 29-06-2017, 21:26
Verwijderd
De jongen die ik mee uitgevraagd had zit ineens op tinder. En we hebben wel een match maar hij is nog steeds niet erg talkative.
Oud 29-06-2017, 21:36
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Heh! Ben je met mijn vriendje aan het daten

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:35. Reden: Op verzoek
Oud 30-06-2017, 02:14
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:


Beste Remco, Deadlock is eigenlijk een meisje. Maar ze durft zelf niet echt stappen te ondernemen. Ik weet zeker dat ze het hartstikke leuk vindt als jij haar een lief berichtje stuurt! Deadlock is ook dol op sauna's en de bioscoop enzo.
Oud 30-06-2017, 02:20
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ach lijkt me afhankelijk van hoe je uit elkaar gaat. Hoeveel je elkaar nog wilt zien. Kan best leuk zijn denk ik.
Ja ergens lijkt het me ook best leuk om even bij te kletsen, gewoon omdat ik hem ook zo ongeveer 2 jaar niet gesproken heb en werkelijk geen idee heb wat hij met zijn leven doet enzo. Ik ga morgen gewoon en kijk wel waar het schip strand. Als het echt te akward ofzo wordt stap ik gewoon lekker weer de auto in en is er nog geen man over boord. Ben eigenlijk wel benieuwd wat hij te zeggen heeft
Oud 02-07-2017, 00:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja ergens lijkt het me ook best leuk om even bij te kletsen, gewoon omdat ik hem ook zo ongeveer 2 jaar niet gesproken heb en werkelijk geen idee heb wat hij met zijn leven doet enzo. Ik ga morgen gewoon en kijk wel waar het schip strand. Als het echt te akward ofzo wordt stap ik gewoon lekker weer de auto in en is er nog geen man over boord. Ben eigenlijk wel benieuwd wat hij te zeggen heeft
Ennn?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-07-2017, 00:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Het gaat hier trouwens nog steeds steeds beter. Gisteren heb ik 'm aan Rick & Morty geďntroduceerd en dat was echt hella fun. Mss ook extra omdat we kneiterstoned waren, maar het was echt huilen van t lachen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-07-2017, 00:53
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Rick and morty samen met je schattiepattatie kijken is ook gewoon super fijn
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 02-07-2017, 01:36
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Sowieso is series kijken met je schattiepattatie super fijn. Wijn zuipon, lachon en kroelon.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-07-2017, 08:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Het gaat hier trouwens nog steeds steeds beter. Gisteren heb ik 'm aan Rick & Morty geďntroduceerd en dat was echt hella fun. Mss ook extra omdat we kneiterstoned waren, maar het was echt huilen van t lachen.
Ik was gisteren bij een Rick & Morty-thema vrijgezellenfeest
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-07-2017, 12:49
Verwijderd
Ik heb gisteren ook met iemand gekust die met een vrijgezellenfeest mee was. Toch wel grappig dat van zo'n groep soms een net iets te wanhopige drang om het leuk te hebben afstraalt Maar het waren toffe gasten verder.
Alleen hij zei echt de hele tijd "Jij bent echt leuk" en ging dat zelfs al naar me appen op de avond zelf toen we nummers hadden uitgewisseld. Maar ik was vrij dronken dus ik weet niet of ik verder nog een keer met hem wil afspreken of niet. Ik weet uberhaupt nog steeds niet wat ik met het hele datinggedoe wil
Oud 02-07-2017, 16:40
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Rick and morty samen met je schattiepattatie kijken is ook gewoon super fijn
Omg ja
Oud 03-07-2017, 01:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ennn?
In het begin was het echt ongemakkelijk, maar we hebben uiteindelijk ruim 2 uur zitten kletsen waarna we samen ergens wat zijn gaan eten omdat het regende. Hij was echt weer heel lief en grappig
Oud 03-07-2017, 11:19
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik had in Kaapstad een Braziliaans liefje. Hij was zo slim en geďnteresseerd en fijn gezelschap en hij was zo'n groot fan van m'n billen dat ik er bijna verlegen van werd. :') Heerlijk!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 03-07-2017, 13:29
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Wanneer een Braziliaan van je billen houdt, moeten ze wel goed zijn.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-07-2017, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Wanneer een Braziliaan van je billen houdt, moeten ze wel goed zijn.
ja ik wil inmiddels ook de billen van tigerly zien, had al een vermoeden dat ze heel lekker waren
Oud 06-07-2017, 12:23
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Hij is plannen aan 't maken om van Kaapstad naar Port Alfred te komen. Waarom ontmoet ik hier altijd mannen die zo leuk zijn?? De vorige keer eindige het in een langeafstandsrelatie en drie vakanties met een Amerikaan!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-07-2017, 17:03
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Waarom ontmoet ik hier altijd mannen die zo leuk zijn??
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 06-07-2017, 17:17
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik denk dat zuid Afrika je graag wil houden!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-07-2017, 17:52
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik denk dat zuid Afrika je graag wil houden!
Mjah, hij studeert nog tot maart aan de Universiteit van Kaapstad. Hij heeft in Brazilië Journalistiek en Rechten gedaan, maar wilde hier z'n Engels zo ver bijspijkeren zodat hij in Europa Rechten kan doen en dat wilde hij in.... Utrecht gaan doen. Geen grap.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 26-07-2017, 20:49
Verwijderd
Ik had maandag een soort spontane date en het was echt heel leuk Heel anders dan normaal, alle schilden waren meteen weg of zo. Maar ik geloof wel dat deze gast een beetje intens is, hij wilde meteen gisteren alweer langs komen fietsen
Oud 26-07-2017, 20:57
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik had maandag een soort spontane date en het was echt heel leuk Heel anders dan normaal, alle schilden waren meteen weg of zo. Maar ik geloof wel dat deze gast een beetje intens is, hij wilde meteen gisteren alweer langs komen fietsen
Lekker laten gebeuren joh!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 26-07-2017, 20:58
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb maandag ook weer een date. Altijd een beetje raar als er tussen 'ontmoeten' op Tinder en de actual date een kleine week zit. Een beetje een soort niemandsland.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 26-07-2017, 21:50
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Wat is er nou weer mis met intens?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 26-07-2017, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Wat is er nou weer mis met intens?
Dat schrikt af, soms. Hij versprak zich ook al en had het over een relatie Na 1 avond vind ik dat toch een beetje vlug.

Maar goed, het is in ieder geval het omgekeerde van de meeste mannen tot nu toe, die elke vorm van zekerheid uit de weg willen gaan.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.