Oud 16-11-2002, 21:44
DarkCat
DarkCat is offline
Dat vroeg ik me ff af.. zijn er mensen die op 14 of 15jarige leeftijd al dingen als speed of coke gebruikt hebben? Zo ja, hoe kwam je eraan..? En had je daarvoor al andere dingen gebruikt?
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2002, 23:39
-=*~!lja~*=-
-=*~!lja~*=- is offline
nee alleen geblowd.
ik ken wel iemand die op zijn 15/16 al regelmatig coke gebruikte en pillen ensow.
weet niet hoe die er aan kwam van zijn vrienden ofsow geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 10:42
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
neuh, 16/17 was ik
(wel een keer ergens een meisje van hooguit 13 gezien die zo waus als een deur was, en die had t van haar broer geloof ik)
niet echt heel best ofzo
ken er wel zat die het wel hebben gedaan trouwens, ook gewoon van via vrienden of een grote broer.
niemand lijkt zich wat dat betreft aan bepaalde normen,principes of verantwoordelijkheden ofzo te houden als je daar op doelde.

Laatst gewijzigd op 17-11-2002 om 13:45.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 13:21
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Paddo's op m'n 14e
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 14:11
Locke
Locke is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Paddo's op m'n 14e
Dat heeft bijna iedereen bij ons gedaan vriendin van me slikte en snuift pep toen ze 15 was verder ken ik er wel genoeg die wel eens xtc geslikt hebben op hun 15e ..
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 15:04
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ja, ik zal het u vertellen.
op mijn 15e had ik GHB(1x), paddo's(1x), poppers(1x) en XTC(3x) gebruikt.
en ik had het van... uhmm vrienden ofzow.
vanaf mijn 16e niks meer van die gedoetjes jeah
en voor ik dat had gebruikt blowde ik regelmatig en alkoholde ik ook wel ab und zu.
ja dat was het, echter nu doe ik nix meer van die dingetjes... nee ik heb mijn tijd wel gehad daarmee
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 19:40
Needle_damage
Avatar van Needle_damage
Needle_damage is offline
Ik was 8 toen ik begon te roken, 10 toenm ik blowde, 12 padoo's, 14 heroine, 14 ook lsd

Je zou zeggen dt ik me er voor sgaam dat ik in me tijd 12/14 alels heb gepakt dat me verdoofde, valium, enz..

Maar ik gebruik nu niks, en ik voel dat i ker alleen beter van bengeworden, alleen maar mezelf beter heb leren kennen...

Ook loop ik nu in een net pak
enne..

toch jonge mensen die heroine willen proberen, probeer us een lolly te teten
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 22:18
Griller
Griller is offline
hahahaa tuurlijk jongen zet ons kleine scholiertjes maaar aan de drug!
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 12:30
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
12 padoo's

HMM bij je leeftijd staat 23-12=11 jaar geleden.
paddo's 11 jaar geleden ik weet t niet maar 11 jaar geleden kon je dat spul alleen maar in Mexico uit de tuinen halen.
Waarschijnelijk heb je leeftijd verkeert getypt dan geloof ik je wel.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 12:42
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Je kan paddos ook gewoon in de Hollandse tuinen vinden.
Het kaalkopje:
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/psilocybe.htm

Toen ontdekten psychonauten in de jaren zeventig dat ook de Europese variant van de overal ter wereld voorkomende paddestoelenfamilie psilocybe (psilo betekent ‘kaal’, cybe betekent ‘hoofd’), het in Europa algemeen voorkomende kaalkopje, een voortreffelijk entheogeen middel is. Wie het wil zoeken, kan op de meest uiteenlopende plekken terecht; voor het puntig kaalkopje (Psilocybe semilanceata) in plantsoenen, tuinen en parken, langs sportvelden en wegranden; voor het mestkaalkopje (Psilocybe coprophila) op mest of sterk bemeste grond; voor het zandkaalkopje (Psilocybe montana) tussen korst- en bladmossen op zandige bos- en heidegrond. Ze zijn klein, tussen de twee en drie centimeter hoog en niet gemakkelijk te vinden. Bovendien zijn er nogal wat andere kleine paddestoelen die voor het ongeoefende oog op kaalkopjes lijken. Wie voor het eerst op pad gaat, moet goed weten hoe psilo eruitziet.

Overal in het land zijn er kenners die in voor- en najaar de velden in trekken en hun oogst verkopen aan een kleine schare van trouwe gebruikers. Vers is psilo het lekkerst. De dosis kun je variëren van vijf tot twintig stuks. De laatste dosis geeft een behoorlijk sterke trip, vergelijkbaar met Mexicaanse, Cubaanse, Nepalese of Balinese psilo. Zoals bij vrijwel alle middelen is een lege maag aan te bevelen. Psilo’s kunnen in het eerste half uur een lichte misselijkheid veroorzaken. Als je dan iets heel lichts eet, bijvoorbeeld een beschuitje, gaat dat meestal over. De trip kan vier tot acht uur duren.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 14:21
drama
Avatar van drama
drama is offline
een vriendin van mij was op haar twaalfde verslaafd aan heroine. Voor haar 16e had ze de meeste soorten drugs wel gehad. Hoe ze er aan kwam? Moederlief was verslaafd.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 14:36
Copeland
Avatar van Copeland
Copeland is offline
Citaat:
drama schreef:
een vriendin van mij was op haar twaalfde verslaafd aan heroine. Voor haar 16e had ze de meeste soorten drugs wel gehad. Hoe ze er aan kwam? Moederlief was verslaafd.
Hmm, dat is echt een zeer ernstige situatie.
__________________
'Eet nooit gele sneeuw.'
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 16:44
Verwijderd
ik heb alleen alcohol en blowen maar ga wel paddo's doen, en ik zou makkelijk aan speed, coke of pillen enz kunnen komen, coke wil ik misschien wel is doen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 19:52
DarkCat
DarkCat is offline
Valt me op dat iedereen jong aan paddo's begint.. is ook makkelijk te krijgen. Ik deed op mn 14e/15e ongeveer alles wat ik tegenkwam, maar niks ernstigs op zich (euh, op een uitzondering na).. eigenlijk voor tranquillizers en peppilletjes door elkaar heen (mijn ouders slikken veel 'psychische' medicijnen, dus das makkelijk, bovendien kende ik genoeg mensen).. ik hield niet van tripmiddelen..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 01:42
Copeland
Avatar van Copeland
Copeland is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Valt me op dat iedereen jong aan paddo's begint.. is ook makkelijk te krijgen. Ik deed op mn 14e/15e ongeveer alles wat ik tegenkwam, maar niks ernstigs op zich (euh, op een uitzondering na).. eigenlijk voor tranquillizers en peppilletjes door elkaar heen (mijn ouders slikken veel 'psychische' medicijnen, dus das makkelijk, bovendien kende ik genoeg mensen).. ik hield niet van tripmiddelen..
Ik vind trippen juist onwijs vet, het kan alleen af en toe een "beetje" hevig zijn, maar dat is met alles zo...
__________________
'Eet nooit gele sneeuw.'
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 12:02
weedgirl16
weedgirl16 is offline
ik gebruik alleen pillen en wiet

2 jaar geleden mee begonnen

en het bevalt me prima
__________________
stooooooooooooooooooooned
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:00
Needle_damage
Avatar van Needle_damage
Needle_damage is offline
sorrie mijn lievelingsgetal is 23 vandaar


ben nu 16
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Needle_damage schreef:
sorrie mijn lievelingsgetal is 23 vandaar


ben nu 16
en in net pak?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-11-2002, 18:26
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Needle_damage schreef:
sorrie mijn lievelingsgetal is 23 vandaar


ben nu 16
en waarom ben je dan neit op 23 Januari 'jarig'
...hier zit een luchje an,.,
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:33
Verwijderd
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
en waarom ben je dan neit op 23 Januari 'jarig'
...hier zit een luchje an,.,
*sniff* hmmz... het ruikt niet naar wiet
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:42
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
*sniff* hmmz... het ruikt niet naar wiet
hier wel
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 21:13
punk mae
Avatar van punk mae
punk mae is offline
op mijn elfde begonnen met blowen en een beetje zuipen, veel geblowd, poppers en nu veel zuipen en weinig blowen. ook probeerde ik wel eens wat huis tuin en keuken middeltjes toen ik nog wat jonger was.
__________________
+i don't care that i am the killer, i care about you+
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 19:18
muziekfreaky
muziekfreaky is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Paddo's op m'n 14e
__________________
ey mense ik wil meer wete over drugs welk effect da geeft wie weet rade jullie mij het aan ook is te probere xxx...:D
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 19:26
muziekfreaky
muziekfreaky is offline
ey ik wil graag eens weten hoe drugs voelt en is wa denk je dan eigelijk xxxjoke stuur je terug?jokeelst399@hotmail.com
__________________
ey mense ik wil meer wete over drugs welk effect da geeft wie weet rade jullie mij het aan ook is te probere xxx...:D
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 23:27
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Op mn 16e, paddos en lsa
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2002, 21:02
Timmy
Avatar van Timmy
Timmy is offline
ik ben 15 en heb nog nooit geblowt en heb alleen nog maar ephedra geslikt
__________________
Keep Holland Beautifull, Get Tattooed!!!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 14:07
g-susgurl
g-susgurl is offline
jaa ik heb het al op jongere leeftijd gedaan.
en ik kreeg het van me vriendje toen..
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 14:36
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
g-susgurl schreef:
jaa ik heb het al op jongere leeftijd gedaan.
en ik kreeg het van me vriendje toen..
Hoe jong en wat deed je?
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 19:04
Timmy
Avatar van Timmy
Timmy is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Hoe jong en wat deed je?
en ze is nu nog zo jong 16 jaar (ik ben ook pas 15 daar niet van )
__________________
Keep Holland Beautifull, Get Tattooed!!!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 06:15
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Nee, niet op jonge leeftijd. Absoluut niet. Heb bijna alles wel een keer uitgeprobeerd, en sommige dingen gebruik ik nog steeds, maar is allemaal toch wel pas na mijn 18e/19e gekomen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 12:19
Spanker
Spanker is offline
[Ja ik ik gebruik helaas speed
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 12:25
Mir-idiotA
Ik denk dat het er het meest mee samen hangt dat deze jongere kinderen oudere vrienden of kennissen hebben die het spul gebruiken en/of dealen.
Zelf kwam ik er op die leeftijd nog helemaal niet mee in aanraking. De oudere vrienden die ik toen had gebruiken niets naast hasj of wiet en wat evedra.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 16:11
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Locke schreef:
verder ken ik er wel genoeg die wel eens xtc geslikt hebben op hun 15e ..
of coke of speed, zelf heb ik het nooit gehad... Ik heb wel een vriend van 15 die laatst smorgens uit zijn bed is getild door de waute voor het verhandelen van coke en/of pillen
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:45
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
die mensen die echt vroeg met drugs bezig waren, hebben jullie een bijzondere thuissituatie ? ouders gescheiden oid?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:41
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
birthmark schreef:
die mensen die echt vroeg met drugs bezig waren, hebben jullie een bijzondere thuissituatie ? ouders gescheiden oid?
Die jongen die ik ken had (zover ik weet) geen problemen thuis, hij wilde graag uitproberen.... net zoals ie een jaar ervoor met ons ging blowen om het uit te proberen, alleen werd het een verslaving en moest ie die betalen.... en hoe kom je aan zoveel geld op zo'n jonge leeftijd....
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 14:35
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
12: Weed
13: Alcohol
14: Paddo's, Hasj
15: XTC
16: Ephedra, Speed
17: Coke

Situatie thuis is gewoon goed, geen problemen enzo prima. Gewoon uitproberen wil ik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-03-2003, 09:11
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
12: Weed
13: Alcohol
14: Paddo's, Hasj
15: XTC
16: Ephedra, Speed
17: Coke
18: GHB
19: LSD
20: Crack
21: Smack
22: RIP

__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 09:56
Verwijderd
Citaat:
harrie the 5th schreef:
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:29
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef:

12: Weed
13: Alcohol
14: Paddo's, Hasj
15: XTC
16: Ephedra, Speed
17: Coke
18: GHB
19: LSD
20: Crack
21: Smack
22: RIP
nee dat denk ik niet, ik ga er echt heel zorgvuldig mee om en heb echt een hoop kennis over drugs en ik weet precies waar ik mee bezig was, coke was eenmalig, speed wil ik ook grotendeels vermijden want dat is ook grote rommel en wil ik niet vaker meer doen. GHB wil ik ook eenmalig een keer proberen gewoon thuis want doseren is zo belachelijk moeilijk maar die zou ik wel een keer proberen, crack is nou niet iets wat me aantrekt dus dat zie ik me ook voorlopig ook niet doen, en wat is smack eigelijk?
maar zo zal het niet gaan denk ik hoor zoals je het daar beschrijft
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:34
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
birthmark schreef op 08-03-2003 @ 19:45:
die mensen die echt vroeg met drugs bezig waren, hebben jullie een bijzondere thuissituatie ? ouders gescheiden oid?
Ik vind het eerder bijzonder als mensen ouders hebben die nog bij elkaar zijn..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:53
Hooligirl
Avatar van Hooligirl
Hooligirl is offline
Uhh toen ik 13 was weed..
Toen ik 14 was xtc speed en paddo's..
En nu alleen weed en hasj..

__________________
Jaja wat maakt dat nou uit.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 19:28
misteriousgirly
misteriousgirly is offline
uhh op me 15e begon ik met xtc en cocaine en weed en dat is alles wat ik tot nu toe heb gedaan

(kben nu nog steeds 15)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 23:01
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
Citaat:
Hooligirl schreef op 12-03-2003 @ 16:53:
Uhh toen ik 13 was weed..
Toen ik 14 was xtc speed en paddo's..
En nu alleen weed en hasj..

slecht voor je
Ik doe geen weed meer, ben eigelijk zo beetje helemaal gestopt met drugs.. natuurlijk niet helemaal gewoon echt heel af en toe een p'tje ofsow..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 15:58
AngelInDisguise
Avatar van AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
ja...en ik heb er echt veel spijt van ..ik en me beste vriendin waren 13 en hadden allebei een vriend die van haar was 21 en die van mij 18 ...nou ja hun blowden veel dus begonnen we langzaam aan mee te doen dus rookten we sowiezo elke dag 2 joints...toen begonnen met paddo's 1 a 2x in de maand...poppers snuiven en toen dachten we dan willen we alles proberen ook, toen hebben we allebei een pilletje geslikt ...wel elkaar beloof dat dit de 1e en laatste keer zou zijn gewoon om te zien hoe dat nou was..omdat die jongens waar we verkering mee hadden elk weekend slikten en veel vrienden ook...ik heb me er aan gehouden..zij heeft later nog een keer geslikt...nu blowen we alleen nog...heb er aan de ene kant geen spijt van want nu weet ik hoe het is maar aan de andere kant schaam ik me er echt voor, zijn ook maar weinig mensen die het van me weten..

xxx
__________________
Mogelijk antwoord deze gebruiker niet om dat zijn/haar status is ingesteld op Stuiterballen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:53
xCoyotex
Avatar van xCoyotex
xCoyotex is offline
Ik ben nu 16, ik heb gerookt, wiet, efedra, xtc, speed, spul wat in xtc zit en begint met een a?, alcohol dit op mijn 15e behalve de speed.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:25
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
Citaat:
AngelInDisguise schreef op 13-03-2003 @ 15:58:
ja...en ik heb er echt veel spijt van ..ik en me beste vriendin waren 13 en hadden allebei een vriend die van haar was 21 en die van mij 18 ...nou ja hun blowden veel dus begonnen we langzaam aan mee te doen dus rookten we sowiezo elke dag 2 joints...toen begonnen met paddo's 1 a 2x in de maand...poppers snuiven en toen dachten we dan willen we alles proberen ook, toen hebben we allebei een pilletje geslikt ...wel elkaar beloof dat dit de 1e en laatste keer zou zijn gewoon om te zien hoe dat nou was..omdat die jongens waar we verkering mee hadden elk weekend slikten en veel vrienden ook...ik heb me er aan gehouden..zij heeft later nog een keer geslikt...nu blowen we alleen nog...heb er aan de ene kant geen spijt van want nu weet ik hoe het is maar aan de andere kant schaam ik me er echt voor, zijn ook maar weinig mensen die het van me weten..

xxx
Aha kan begrijpen dat je mee wilt, maar hun zijn 18 en 21 jullie 13 kom op je snapt toch ook wel dat dat niet goed gaat, hun zit in een heel andere levenspositie maar goed. Je bent er nog goed uit gekomen zie ik.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 16:40
AngelInDisguise
Avatar van AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
Citaat:
-ZoNe- schreef op 16-03-2003 @ 15:25:
Aha kan begrijpen dat je mee wilt, maar hun zijn 18 en 21 jullie 13 kom op je snapt toch ook wel dat dat niet goed gaat, hun zit in een heel andere levenspositie maar goed. Je bent er nog goed uit gekomen zie ik.
ja ben er wel goed uitgekomen hoor is ook nix fout gegaan, maar we vonden ons net zo "volwassen" als hun...nah jah goed, t'is gebeurt doe er nix meer aan...anders liep ik misschien nu nog met de gedachte rond dat ik het wou proberen..liever niet
__________________
Mogelijk antwoord deze gebruiker niet om dat zijn/haar status is ingesteld op Stuiterballen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 19:15
O-Overdrive
O-Overdrive is offline
Ben op me 12e begonnen met roken, 13e wiet en alcohol, 15e met pillen en speed, 16e coke....

vanaf me 16 deed is alles vrij weinig nog maar, want ik kwam er achter dat ik 13 kilo onder gewicht was... ben nu gestopt

Met wiet al anderhalf jaar gestopt, speed 1 jaar, en met xtc 2 maanden...

VErder ergens daarin ook een paar keer paddo's gehad, maar die psychedelische gedoe daar houd ik niet van, dat is meer voor een avondje thuis en niet echt feest-stemming opwekkend...


----------------------------------------------------------------------------------

Ik heb behalve paddo's ook wel andere dingen van de smartshop gehad, maar dat was niet echt heftig ofzo... Ephedra met drank is wel goed te doen trouwens
__________________
!!! Endless love 4 Techno !!!

Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 16:55
Tryptamine
Avatar van Tryptamine
Tryptamine is offline
1x XTC op mn 8e (klein ongelukje ik wist niet wat t was, lag op tafel, een 8-jarige wil dan weten hoe dat proeft...)

Verder paddo's/lsd op mn 15e, dat was t wel (wat de wat hardere drugs betreft).
__________________
2 ogen geraakt, 1 Guust gezonken.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 17:44
Griller
Griller is offline
Citaat:
Tryptamine schreef op 18-03-2003 @ 16:55:
1x XTC op mn 8e (klein ongelukje ik wist niet wat t was, lag op tafel, een 8-jarige wil dan weten hoe dat proeft...)

Verder paddo's/lsd op mn 15e, dat was t wel (wat de wat hardere drugs betreft).
Op de tafel???? Wat deed het daar dan?
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Interview alcohol!!!
svdzee
32 15-11-2009 00:16
Drugs & Alcohol Het grote izsadc topic #77 - Hallo¿
Wammus
500 23-03-2008 21:16
Drugs & Alcohol soft- harddrugs
stickie
76 07-03-2006 11:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Legalisatie van drugs
Mr. Pignati
81 23-12-2005 20:53
Drugs & Alcohol interviews over drugs
verkeersbord
13 07-06-2004 11:19
Lifestyle Jongeren met piercings en tattoos
Black Sugar
68 07-05-2003 02:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.