Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2004, 21:36
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Need for Speed: Underground 2





UNCOVER THE UNDERGROUND

Discover the living, breathing world of tuner culture in Need for Speed™ Underground 2, the sequel to the best-selling racing game of 2003, and the latest blockbuster installment in the legendary Need for Speed franchise.

Taking place in a massive, free-roaming city featuring five distinct interconnected neighborhoods, Need for Speed Underground 2 delivers an immersive game world where the streets are your menus. As players explore the city, they’ll encounter rival racers who will school them in the ways of the underground and tip them off to the hottest racing spots in town.

Deep new performance tuning allows gamers to fine-tune every aspect of their ride’s handling and performance, while hundreds of new visual customizations guarantee players can create their own personalized, totally unique car.

All-new game modes join Circuit, Drift, and Drag events to add depth and variety, pushing car and driver to the limit, while more than a dozen new cars and hundreds of aftermarket parts from the biggest names in the business make Need for Speed Underground 2 the deepest, most authentic tuner experience ever.

Key Features

-Free-Roaming City: Explore a massive city divided into five distinct, interconnected neighborhoods, ranging from serpentine suburban hills to an intense downtown grid. A complex series of drivable freeways connect the neighborhoods together.

-Emergent Gameplay: Want to make a name for yourself in the underground? You’ll need to find it first. Races can happen anywhere and at any time and as players encounter rivals on the street they’ll be clued into where they can buy the hottest upgrades or enter the most elite events.

-New Gameplay Modes: Three new gameplay modes are added to last year’s circuit, drift and drag competitions, challenging gamers to hone their skills in a number of driving disciplines.

-Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.

-The Hottest Cars: More than thirty of the most sought-after tuner cars are available from the hottest manufacturers--from Mitsubishi Motors, Nissan, and Toyota to Ford and Volkswagen, if they’re hot on the street, they’re in the game.

-Visual Customization: With more than twice the visual customizations of last year’s game, there are literally billions of car combinations available to gamers. Featuring audio upgrades, scissor doors, spoilers, headlights, side skirts, roof scoops, hoods, rims, wide body kits, neon and more, if you can trick it out in real life, you can trick it out in Need for Speed Underground 2.

-Environmental Variety: Each of the five distinct neighborhoods in Need for Speed Underground 2 feature a unique look and feel, including varied driving conditions and track types. Road surfaces, real-time weather effects, and environmental hazards will keep gamers on their toes as they race from dusk till dawn.

-Online: Gamers can put their reputation on the line, challenging the world’s best racers online for the PlayStation®2 computer entertainment system.*.


http://www.eagames.com/official/nfs/...d2/us/home.jsp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2004, 21:42
Verwijderd
Even lelijk als deel 1
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 19:11
rockin
Avatar van rockin
rockin is offline
deel 1 was een donker klotespel
__________________
Heroine godverdomme
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 21:48
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
dat is niet waar, deel 1 was tof!

alleen sommige dingen zijn wat té b.v. een weg die blinkt?
en allemaal dezelfde tracks, en elke track kun je reverse spelen.
Niet echt orgineel

bovendien zaten er niet echt leuke auto's bij
hopelijk veranderd dat in het 2e deel.

screenshots lijken trouwens wel van deel 1
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 22:37
Verwijderd
Beetje gedateerde graphics.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 23:30
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Waarom wordt toch alles steeds helemaal uitgemolken. 1 deel is toch genoeg. Neem nu de sims hoeveel uitbereidingen zijn daarwel niet voor. Het is toch ook wat zeg. Bij sommige spellen en films kan je wel een deel 2 en een deel 3 maken. Maar bij veel spellen waar het gebeurt, dan is het spel al veel minder leuk.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 02:11
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
, deel 1 was leuk, maar als ik die graphics zien wordt het er niet veel beter op. Het idee achter het spel is nu al gebruikt. Ik zie niet hoe het spel beter kan worden, of ze moeten van de arcade style af stappen, en soort gran turismo achtig ervan maken. (ik heb de openings tekst niet gelezen, daar ben ik nu even te lui voor)
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 08:34
Verwijderd
Dit word gewoon een uitbreidingspakket.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 09:52
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
Citaat:
Waarom wordt toch alles steeds helemaal uitgemolken. 1 deel is toch genoeg. Neem nu de sims hoeveel uitbereidingen zijn daarwel niet voor. Het is toch ook wat zeg. Bij sommige spellen en films kan je wel een deel 2 en een deel 3 maken. Maar bij veel spellen waar het gebeurt, dan is het spel al veel minder leuk.
niet waar! BIJ de matrix werd het verhaal en coolheid een stuk minder per deel
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 14:39
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Justjoop schreef op 23-06-2004 @ 10:52 :
niet waar! BIJ de matrix werd het verhaal en coolheid een stuk minder per deel
Dat zegt die toch
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 14:58
Verwijderd
Ik ga liever voor Juiced
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 15:02
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Reverend schreef op 18-06-2004 @ 22:42 :
Even lelijk als deel 1
idd.

Allemaal veel te nep,donker en glimmend.
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 15:03
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
NFS HP2 ownd NFS Underground
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 21:50
Verwijderd
Een spel hoort nep te zijn.

Maar ik zie het grote verschil met deel 1 niet.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 12:05
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Pff. Deel een was echt wel n dope spel..Alles viel wel in de herhaling, maar het zag er echt wel dope uit.. Ik hoop dat er in 2 wat meer afwisseling zit, dat je bijvoorbeeld ook kapot kan, en dat er soms politie achter je aankomt ed..
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 13:15
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Waarom krijg ik 't gevoel dat de meeste mensen in dit topic alleen naar de screenshots kijken en de tekst die erbij staat met de nieuwe functionaliteiten niet eens doorlezen en dan gewoon maar blindelings commentaar gaan leveren.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 15:54
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
uh..geen id?
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 16:22
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-06-2004 @ 14:15 :
Waarom krijg ik 't gevoel dat de meeste mensen in dit topic alleen naar de screenshots kijken en de tekst die erbij staat met de nieuwe functionaliteiten niet eens doorlezen en dan gewoon maar blindelings commentaar gaan leveren.
als ik die nieuwe dingen bekijk, samen met de screenshots die ik al reeds gezien heb is ie best het downloaden weer waard
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-11-2004, 17:21
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 25-06-2004 @ 17:22 :
als ik die nieuwe dingen bekijk, samen met de screenshots die ik al reeds gezien heb is ie best het downloaden weer waard
Dan kun je nu al beginnen

Maar goed mensen.. even serieus..

Wie gaat hem kopen en wat is je mening over dit spel wat inmiddels al een poosje de gold-status heeft bereikt ?
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 17:58
Odin
Avatar van Odin
Odin is offline
OMG

Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 18:49
Verwijderd
mooi dat je meer uitbouwmogelijkheden hebt en als ie 10 ballen gaat kosten koop ik m wel
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 20:27
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Foegel schreef op 10-11-2004 @ 18:58 :
OMG

[afbeelding]
De meeste daarvan doen het niet helaas

Nog 14 uur though zal wel eerder zijn
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 20:29
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Tja ..

Dat kan gebeuren.
Meer users dan bij Doom III, ben benieuw hoeveel ze erbij Half Life 2 of Halo 2 krijgen . De meeste geoverhypte games van dit jaar
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 10-11-2004 @ 21:27 :
De meeste daarvan doen het niet helaas

Nog 14 uur though zal wel eerder zijn
Slurpen met ong 200 kb/s, niet voor mezelf maar ken genoeg liefhebbers. Is meestal raak zodra een gold status word afgekondigd.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 21:11
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
vond 1 wel ok. maar het tunen van je wagen waar ze het constant over hadden was deels bullshit. onder tunen versta ik ook versnellingsverhoudingen en rembalans afstellen en dat heb ik helaas nergens kunnen vinden. iemand enig idee of dat in 2 wel kan?
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2004, 21:22
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Ik heb er al wat uurtjes inzitten en ik moet zeggen het overtreft zeker deel 2.
De hele opzet is anders geworden van het spel. Je rijdt rond in de stad en voert missies uit om zo hoger te komen. Dus je kunt ook gewoon rond rijden in de stad zonder missies te doen.

2 nieuwe dingen ben ik tegen gekomen.
- Als je door de stad rijdt en je ziet nog een getunede auto kun je ernaast gaan rijden en dan kun je tegen elkaar racen. De bedoeling is dan dat je die andere "zoek" rijdt. Er moet een gat tussen jullie onstaan van 300 meter. En daar verdien je dan een bedrag mee als dat lukt.
- Er is een nieuwe modus toegevoegd en daarbij moet je elkaar van de baan drukken om zo snel mogelijk bij de finish te komen. In het begin een beetje hectisch maar als je het onder de knie hebt een hele leuke toevoeging.

Ik vind deze game stukken beter dan 1 omdat je nu meer vrijheid hebt. ALs je goed bent in dragracing kun je een contract afsluiten met een sponsor die daarin geïnteresseerd is en zo meer geld verdienen. Ik kan hem iedereen aanraden
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 21:23
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 10-11-2004 @ 22:11 :
vond 1 wel ok. maar het tunen van je wagen waar ze het constant over hadden was deels bullshit. onder tunen versta ik ook versnellingsverhoudingen en rembalans afstellen en dat heb ik helaas nergens kunnen vinden. iemand enig idee of dat in 2 wel kan?
je dat nu ook tunen daar is speciaal een testcircuit voor aangelegd om dat soort dingen uit te proberen. Dus remmen, versnelling etcetera
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 21:40
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Dat was in midnight town ook al met dat naast elkaar rijden, etc.

Beetje genept, en de graphics, dat vind ik zo zonde.

NFSU was niet bepaald mooi.
Is de achteruitkijk spiegel btw gefixed?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 21:45
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Ik speel altijd van buitenaf maar ik heb net even gekeken en hij deed het gewoon.
Ik kon mijn achterliggers gewoon zien enzo. (als datis wat je bedoeld?)
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 21:45
Verwijderd
Ik moet toch eens keer een stuur aanschaffen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 21:47
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Bartje schreef op 10-11-2004 @ 22:45 :
Ik speel altijd van buitenaf maar ik heb net even gekeken en hij deed het gewoon.
Ik kon mijn achterliggers gewoon zien enzo. (als datis wat je bedoeld?)
bij 1 was dat soms dat je alleen een witte vlak ziet, beetje gaar, vooral bij het draggen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Boozle schreef op 20-06-2004 @ 00:30 :
Waarom wordt toch alles steeds helemaal uitgemolken.
Omdat de uitmelkingen worden verkocht. Standaard EA plan: Bedenk iets, en melk het uit tot je failliet bent. (Nooit dus, als iedereen blijft kopen)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 23:42
Verwijderd
Ach, ik vermaak me wel met spelletjes als fifa enzo. Het is geen hoogstaand spul maar voor af en toe een half uurtje is het best leuk. En in multiplayer zijn ze helemaal geweldig.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 05:02
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Foegel schreef op 10-11-2004 @ 18:58 :
OMG

[afbeelding]
Haha, je kunt toch beter lid zijn van een goeie private tracker. Ik had em gisterochtend rond deze tijd bijna binnen Ik ga nu wat slaap pakken, deze game pikt veel uren in van mij.

Kvinnet een heerlijke game, keb er niet veel aan op te merken.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 05:43
Verwijderd
Dit is echt vet hoor!

De eerste auto die ik heb gekozen is toch weer de 206 (nostalgie )


En zoals je ziet is er nogal wat aan veranderd

Ik heb ook al een Hummer H2 maar daar heb ik nog verder niks aan versleuteld ofzo.


Laatst gewijzigd op 11-11-2004 om 05:47.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 08:44
PogoSticK
PogoSticK is offline
mnja misschien moet ik m toch ook maar eens gaan downloaden, ziet er toch wel weer verleidelijk uit

en AJmouse, watvoor private tracker heb je t over?
Newsgroups/usenet werkt ook goed btw
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-11-2004, 09:30
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
PogoSticK schreef op 11-11-2004 @ 09:44 :
mnja misschien moet ik m toch ook maar eens gaan downloaden, ziet er toch wel weer verleidelijk uit

en AJmouse, watvoor private tracker heb je t over?
Newsgroups/usenet werkt ook goed btw
zoals die van torrentbits.org , bewijs dat et nieuwste daar als 1 van de eerste plekken verschijnt is dus dan wel nfsu. Ze hebben een 100.000 users limiet zodat iedereen actief blijft enzo, en 100 vrije accounts zijn meestal in no-time weg. Wordt ook meerdere malen per dag schoongemaakt van inactieve accounts of accounts die niet genoeg bijdragen aan de community zegmaar.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:45
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Tis wel weer ff wennen hoe alles in elkaar zit maar deel 2 is zeker beter dan 1
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 20:36
SuperS
SuperS is offline
deel 2 is echt weer geweldig, maar 'k wil hem toch op de xbox, op pc vind 'k het niet zo lekker, en mijn pc trekt niet hoger dan gemiddeld detail level
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 11-11-2004 @ 06:43 :
Dit is echt vet hoor!

De eerste auto die ik heb gekozen is toch weer de 206 (nostalgie )
[afbeelding]

En zoals je ziet is er nogal wat aan veranderd

Ik heb ook al een Hummer H2 maar daar heb ik nog verder niks aan versleuteld ofzo.

[afbeelding]
hoe fucking gaaf
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 09:36
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
ik vind em echt vet Ik vind het ook gaaf dat je die winkels moet opzoeken can't wait untill 18th of November Zeker wel dat ik hem ga kopen (samen met iemand anders)
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:14
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
ik heb um nou ook
wel beter dat je nou in het begin al meerdere dingen kunt kopen om er op te zetten, dat jeit alles 1 voor 1 hoeft te unlocken

maar als je stilstaat is de weg echt lelijk, echt snes pixels
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:19
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
DioS schreef op 12-11-2004 @ 13:14 :
ik heb um nou ook
wel beter dat je nou in het begin al meerdere dingen kunt kopen om er op te zetten, dat jeit alles 1 voor 1 hoeft te unlocken

maar als je stilstaat is de weg echt lelijk, echt snes pixels
Ja idd daar zat ik ook al naar te kijken
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:12
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 12-11-2004 @ 13:19 :
Ja idd daar zat ik ook al naar te kijken
gelukkig, dacht even dat het aan mijn pc lag

ik kon een pimpin' escalade krijgen/kopen
maar niet gedaan, handling was niet al te hoog enzo
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 16:04
Verwijderd
Stond ik vandaag op bij de GAMEXPO op de HCC bij een promotie team van EA games waarbij reclame voor nfsu2 volop aanwezig was. Zegt zo'n marketing gast "Hij is hier nog niet uit, maar wij hebben hem alvast".

Ze moesten is weten

Lang leve internet
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:21
Iceracer
Iceracer is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 19-06-2004 @ 22:48 :
dat is niet waar, deel 1 was tof!

alleen sommige dingen zijn wat té b.v. een weg die blinkt?
en allemaal dezelfde tracks, en elke track kun je reverse spelen.
Niet echt orgineel

bovendien zaten er niet echt leuke auto's bij
hopelijk veranderd dat in het 2e deel.

screenshots lijken trouwens wel van deel 1
Ik heb het spel (1 en 2) nog niet gespeeld maar het lijkt me echt vet.
De arcade actie van de NFS serie gecombineerd met zwaar opgevoerde wagens en een enorme stad
__________________
Holland is the place where you can ask the police to light your joint of the street
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:24
Iceracer
Iceracer is offline
Citaat:
JCG schreef op 23-06-2004 @ 03:11 :
, deel 1 was leuk, maar als ik die graphics zien wordt het er niet veel beter op. Het idee achter het spel is nu al gebruikt. Ik zie niet hoe het spel beter kan worden, of ze moeten van de arcade style af stappen, en soort gran turismo achtig ervan maken. (ik heb de openings tekst niet gelezen, daar ben ik nu even te lui voor)
Ja , het tunen en fijnafstellen van de GT-serie en dan door de stad heen racen.(Ik hoop dat het in de satd net zoiets als de Driver of GTAserie wordt)
__________________
Holland is the place where you can ask the police to light your joint of the street
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 16:10
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
VANAVOND
Heb ik em ook!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 16:37
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Oh? Ik dacht dat het spel pas wat later uit zou komen? Of geld dit alleen weer voor de Gamecube?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 17:30
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 13-11-2004 @ 17:37 :
Oh? Ik dacht dat het spel pas wat later uit zou komen? Of geld dit alleen weer voor de Gamecube?
Laten we het anders zeggen.. Het geldt in ieder geval voor de gamecube..
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games need for speed most wanted (black edition)
Benteknol
145 12-04-2006 16:32
Games Welke games heb je allemaal?
Muzzle
40 27-09-2005 16:26
Games NFS Underground 2 complete savegames
DG
10 25-07-2005 15:09
Games Sony PSP vs. Nintendo DS
MadEye
189 16-02-2005 18:37
Software & Hardware [Systeem] Testen snelheid systeem
Kez
14 02-01-2005 21:02
Lifestyle Wat zou jij nog graag willen hebben?
Teun
500 28-12-2004 23:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.