Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2004, 00:25
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 29-12-2004 @ 01:21 :
beetje respect voor debuitenlanders
Ik heb geen respect voor idioten.

(En nee, dat hoeven niet alleen "buitenlanders" te zijn.)
Advertentie
Oud 29-12-2004, 00:26
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 29-12-2004 @ 01:22 :
Nee joh, geen respect voor 'buitenlanders' die hun hielen niet willen likken. Buitenlanders met een andere mening zijn eng!
Nee, buitenlanders met een eigen mening is niks mis.
Buitenlanders die dom, bekrompen, naief en geen zelfkritiek kennen (een beetje zoals Bush en Bin Laden, ken je vast wel) die zijn pas eng!
Oud 29-12-2004, 00:32
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
RanC schreef op 29-12-2004 @ 01:24 :
Natuurlijk doen jullie niets fout. Natuurlijk hoeven jullie twee geen zelfkritiek te tonen, geef de schuld maar weer aan de maatschappij.

Wat ouwehoer je man? Zelfkritiek? Wat zou er fout zijn dan?
Vind je het stout van die 'buitenlanders' als hun normen & waarden niet stroken met de Hollandse ze hun eigen aanhouden?

dom en bekrompen?

Citaat:
Sodemieter toch op naar je eigen land als je het hier niet leuk vindt.
hehe nee jij bent lekker ruimdenkend. Je moet niet van iedereen verwachten dat ze/we hier alles moeten maar moeten gaan slikken, want dan heb je het mis.
__________________
Yeh dil he.
Oud 29-12-2004, 00:36
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Op 1 punt heb je wel gelijk, dat ik generaliseerde. Maar dat is meer voor het gemak dan dat ik echt iedereen bedoel. Er zijn zeker wel toffe Hollanders waarmee ik het goed van vinden
__________________
Yeh dil he.

Laatst gewijzigd op 29-12-2004 om 00:40.
Oud 29-12-2004, 00:50
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 29-12-2004 @ 01:36 :
Op 1 punt heb je wel gelijk, dat ik generaliseerde. Maar dat is meer voor het gemak dan dat ik echt iedereen bedoel. Er zijn zeker wel toffe Hollanders waarmee ik het goed van vinden
Jah dat vond ik wel dom van hem dat hij dat dan weer niet snapte.
Oud 29-12-2004, 00:51
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 29-12-2004 @ 00:33 :
Ja ik zit ff hard na te denken wat je nou kan doen tegen dit soort volkshypes...moeilijk
doodmaken
dat is in tegenwoordig, als je leeft als racistische-zogenaamd-eigen-mening-politicus dan hoor je er gewoon neit meer bij

pm me, mag je me semi automattie lenen
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 29-12-2004, 09:32
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 29-12-2004 @ 01:51 :
doodmaken
dat is in tegenwoordig, als je leeft als racistische-zogenaamd-eigen-mening-politicus dan hoor je er gewoon neit meer bij

pm me, mag je me semi automattie lenen
'Buitenlanders' kunnen ook pacifist zijn, ook nieuw voor je zeker
__________________
Yeh dil he.
Oud 29-12-2004, 10:15
Verwijderd
Citaat:
AsianDF schreef op 29-12-2004 @ 01:09 :
Niet grappig, de realiteit die jullie altijd proberen te ontkennen.
Ik kom van zo'n 'bijzondere' school, Hindustaans en geloof me hehe ik spreek beter Nederlands dan menig autochtoontje in mijn kring.
Net of Nederlands spreken de enige factor van belang is. 90% van de Nederlanders spreekt geen fatsoenlijk Nederlands.

Het bijzonder onderwijs indoctrineert kinderen met een wij-zij-attitude. Goh, we zitten allemaal op een verschillende school, dus zullen we wel anders zijn. Een dubieus onderzoek met een nog dubieuzere conclusie uitgevoerd door een paar gefrustreerde CDA'ers doet daar niets aan af.
Oud 29-12-2004, 13:34
Verwijderd
Citaat:
AsianDF schreef op 29-12-2004 @ 01:36 :
Op 1 punt heb je wel gelijk, dat ik generaliseerde. Maar dat is meer voor het gemak dan dat ik echt iedereen bedoel. Er zijn zeker wel toffe Hollanders waarmee ik het goed van vinden
Je bedoelt zeker Nederlanders?
Oud 29-12-2004, 13:48
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
FuSe schreef op 29-12-2004 @ 14:34 :
Je bedoelt zeker Nederlanders?
Zeikerd.
Oud 29-12-2004, 14:59
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-12-2004 @ 00:55 :
Geloof jij werkelijk dat het bijzonder onderwijs de integratie niet belemmert? Grappig.

Het afschaffen van het bijzonder onderwijs heeft natuurlijk geen ene fuck te maken met 'elkaar respecteren'. Bovendien acht ik geïnstitutionaliseerde religie in het algemeen verwerpelijk en vind ik dat de staat deze instellingen niet moet ondersteunen. Religie is een zaak van het individu.
Wat versta jij onder integratie dan?
Oud 29-12-2004, 15:02
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
RanC schreef op 29-12-2004 @ 01:10 :
Door die laatste opmerkingen ben je zojuist in mijn lijst van Domme Gefrustreerde En Vervelende Buitenlanders beland. En dat al na één topic! Dat is zelfs Mujahideen nog niet gelukt.
Wat een eer!
Oud 29-12-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 29-12-2004 @ 15:59 :
Wat versta jij onder integratie dan?
Dat er geen overheidsinstellingen zijn die hun clientèle selecteren op afkomst of levensovertuiging. Dat er geen politieke partijen zijn die kiezers bedriegen door hun levensovertuiging te benadrukken.
Oud 29-12-2004, 15:43
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Natuurlijk ben ik superieur maar dat heeft niet zo heel veel te maken met mijn kleurtje.
Oud 29-12-2004, 16:00
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
RanC schreef op 29-12-2004 @ 01:10 :
Door die laatste opmerkingen ben je zojuist in mijn lijst van Domme Gefrustreerde En Vervelende Buitenlanders beland. En dat al na één topic! Dat is zelfs Mujahideen nog niet gelukt.
En wie zitten er in je lijst van Domme Gefrustreerde en Vervelende Hollanders?
Oud 29-12-2004, 16:02
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 29-12-2004 @ 17:00 :
En wie zitten er in je lijst van Domme Gefrustreerde en Vervelende Hollanders?
De gemiddelde LONSDALE-kneus.
Oud 29-12-2004, 16:48
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-12-2004 @ 00:26 :
Genoeg enge CDA-, VVD- en LPF-jeugd te vinden op universiteiten.
we worden tegenwoordig bang voor rechts . dat maak ik niet veel mee. zullen we eens ruilen, ik wil ook wel eens uit dit lompe linkse wereldje stappen.
Oud 29-12-2004, 17:28
Hydrogen
Hydrogen is offline
Willen jullie het over de stelling hebben? Wat een gezeik hier....
Trouwnes Ranc? Wie zitten in je lijste van irritante allochtonen?
Oud 29-12-2004, 19:08
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Kortom Uitermate Teleurstellende-thread.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-12-2004, 19:50
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Tsjah.. Tjsah.. Tsjah.. Wat ben ik blij dat ik binnekort de Amerikaanse Nationaliteit krijg.. (KUTLAND KUTLAND KUTLAND denken jullie lieve linkse rukkers nu natuurlijk) Inderdaad.. hebben jullie helemaal gelijk in.. Maar ik ken maar heel weinig landen die minder kut zijn dan de VS. Die gasten voelen zichzelf superieur.. en zolang je bij de mensen hoort die zich superieur voelen.. What's the problem? Liever dom en gelukkig, dan alwetend en depressief.. maar dat is mijn domme kijk op dit leven..
Oud 29-12-2004, 19:53
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
appie2003 schreef op 29-12-2004 @ 18:28 :
Willen jullie het over de stelling hebben? Wat een gezeik hier....
Trouwnes Ranc? Wie zitten in je lijste van irritante allochtonen?
Mijn lijst :

Meest irritante :
Mohammed B


Minst irritante :
Maxwell
Trabelsi
Ayaan
Oud 29-12-2004, 20:07
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 29-12-2004 @ 00:13 :
Ik hoorde het Dewinter (Wilders zal wel eenzelfde gedachte aanhangen) een tijdje terug zeggen..

*KNIP*

Toen ik het bovenstaande stukje had gelezen en je naam zag wist ik al weer meteen dat het een sneer naar rechts-nederland zou zijn. Waarschijnlijk weer iets dat "buitenlanders" niet slecht zijn en dat rechtse mensen (Wilders-stemmers in jouw ogen) dom zijn en een 2de hitler willen o.i.d. (om maar weer die oude vergelijking uit de kast te halen)

Waarschijnlijk zoek je of aanhang om je frustratie kwijt te raken of probeer je de enkele kaalkop uit te lokken die op dit forum hangt, ik denk het eerste aangezien het 2de al moeite heeft met een desbetreffende "Verstuur Reply" knop te vinden.

Buitenlanders mogen hun cultuur en geloof best praktiseren in Nederland, zolang het mijn cultuur en levenswijze maar niet belemmerd. Punt. Als dat je niet bevalt weet je de grens te vinden
__________________
Bevecht vuur met vuur en je zal om niets meer dan het as vechten...
Oud 29-12-2004, 20:13
Tricks'
Avatar van Tricks'
Tricks' is offline
DeWinter is weliswaar een enorme aars, maar je moet z'n quote ook niet verkeerd begrijpen. Een dominante cultuur is de cultuur die het meest aanwezig is. Dat heeft verder niets te maken met superieur-zijn. Ik kan je verklappen dat een van de argumenten die hij gebruikt is, dat als je in een andere cultuur bent, je je aan zult moeten passen. Dat heeft niets te maken met rangorde.
__________________
[myspace: mrsokmusic]
Oud 29-12-2004, 20:25
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 29-12-2004 @ 00:30 :
Dat heb ik ook altijd gedacht, en toen schoot ineens Wilders omhoog in de peilingen, en dat met uitspraken als 'geen burgerrechten voor moslims'.. sick.
Dat bleek niet waar te zijn.
Oud 29-12-2004, 20:28
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-12-2004 @ 00:26 :
Een opvallend deel van de unistudenten is ook dom, dat merk ik in mijn omgeving ook. Genoeg enge CDA-, VVD- en LPF-jeugd te vinden op universiteiten.
Wat ben jij een arrogante kwal zeg. Je stelt dat iedereen die CDA, VVD of LPF stemt per definitie dom is.

Ik vind je ideeën buitengewoon eng.
Oud 29-12-2004, 20:50
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Yeah AzianPride ugh ugh oh shizz ik reageerde op n ander bericht beetje nutteloos nu. sorry.
extremisme is goed, zorgt ervoor dat men wat hogere doelen stelt die ze eigenlijk in principe niet kunnen bereiken.

Laatst gewijzigd op 29-12-2004 om 20:54.
Oud 29-12-2004, 21:14
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Blanke superieuriteit? Wat heeft dat er nou weer mee te maken...?

Nederlandse cultuur is in mijn ogen wel degelijk superieur, anders zou ik hier niet blijven wonen. En dan heb ik het niet over boerenkool met worst .

De Nederlandse (westerse) normen en waarden bevallen mij zeer goed in vergelijking met de overheersende normen en waarden in Arabische landen. Zou jij nu in een Islamitisch land willen wonen? Denk het niet.

Met andere culturen is er verder trouwens niks mis... Ik heb het dan ook over de algemene normen en waarden die bij een bepaalde cultuur horen, niet over eetgewoonten of rituelen (tenzij ze in tegenstelling zijn met de Nederlandse wetten).
__________________
Three be the things I shall have till I die: Laughter and hope and a sock in the eye.
Oud 29-12-2004, 21:32
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-12-2004 @ 00:26 :
Een opvallend deel van de unistudenten is ook dom, dat merk ik in mijn omgeving ook. Genoeg enge CDA-, VVD- en LPF-jeugd te vinden op universiteiten.
Dus omdat ze rechts zijn zijn ze dom?

.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 29-12-2004, 21:38
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Citaat:
~Hadiya~ schreef op 29-12-2004 @ 22:32 :
Dus omdat ze rechts zijn zijn ze dom?

.
Ja, ik vind het ook een rare opmerking..
__________________
Three be the things I shall have till I die: Laughter and hope and a sock in the eye.
Oud 29-12-2004, 21:41
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
DaisyDeadPetals schreef op 29-12-2004 @ 22:38 :
Ja, ik vind het ook een rare opmerking..
Maar Nare Man is de Wijsheyd Zelve, Zijn Mening is de Enige Waarheyd. Hij is een Geleerd Man, de Enige die echt kan Nuanceren, de Enige Die Weet wat De Waarheyd is.

Natuurlijk.

__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 29-12-2004, 21:44
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Hij bedoelt het niet zo tis alleen dat sommige niet zo snugger zijn met wat hij eigenlijk wil opmerken.
Oud 29-12-2004, 21:49
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
~Hadiya~ schreef op 29-12-2004 @ 22:41 :
Maar Nare Man is de Wijsheyd Zelve, Zijn Mening is de Enige Waarheyd. Hij is een Geleerd Man, de Enige die echt kan Nuanceren, de Enige Die Weet wat De Waarheyd is.

Natuurlijk.

Hij heeft vaker gelijk dan menig ander op dit forum.
Oud 29-12-2004, 21:49
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 29-12-2004 @ 22:44 :
Hij bedoelt het niet zo tis alleen dat sommige niet zo snugger zijn met wat hij eigenlijk wil opmerken.
Maar dat heeft niets te maken met politieke voorkeur , mensen met het IQ van een baksteen die blindelings achter een stroming aanhobbelen, daargelaten (*kuch* dat zit ook veel in de linkse hoek).
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 29-12-2004, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 29-12-2004 @ 20:53 :
Mijn lijst :

Meest irritante :
Mohammed B


Minst irritante :
Maxwell
Trabelsi
Ayaan
euhm..

ja, dat zijn ook echt forummers
Oud 29-12-2004, 21:53
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
S. schreef op 29-12-2004 @ 22:52 :
euhm..

ja, dat zijn ook echt forummers
Ssttttttttt













__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 29-12-2004, 22:36
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 29-12-2004 @ 21:07 :

Buitenlanders mogen hun cultuur en geloof best praktiseren in Nederland, zolang het mijn cultuur en levenswijze maar niet belemmerd. Punt. Als dat je niet bevalt weet je de grens te vinden
o nee, we zijn het sowieso eens.

Citaat:
Als dat je niet bevalt weet je de grens te vinden
Helaas voor jou heeft deze buitenlander net zoveel rechten en plichten als jij dus is dit simpelweg dom gelul. punt.
__________________
Yeh dil he.

Laatst gewijzigd op 29-12-2004 om 22:53.
Oud 29-12-2004, 22:43
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 29-12-2004 @ 21:13 :
Ik kan je verklappen dat een van de argumenten die hij gebruikt is, dat als je in een andere cultuur bent, je je aan zult moeten passen. Dat heeft niets te maken met rangorde.
Dat is toch per definitie een rangorde, als je stelt dat de minderheid zich moet aanpassen aan de meerderheid?
edit- Zonder rangorde zouden ze allebei evenveel bestaansrecht hebben en dát is niet wat Dewinter wilt.
__________________
Yeh dil he.
Oud 29-12-2004, 22:45
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
PGWR schreef op 29-12-2004 @ 21:25 :
Dat bleek niet waar te zijn.
joh?
__________________
Yeh dil he.
Oud 29-12-2004, 22:51
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
DaisyDeadPetals schreef op 29-12-2004 @ 22:14 :
Blanke superieuriteit? Wat heeft dat er nou weer mee te maken...?

Nederlandse cultuur is in mijn ogen wel degelijk superieur, anders zou ik hier niet blijven wonen. En dan heb ik het niet over boerenkool met worst .

De Nederlandse (westerse) normen en waarden bevallen mij zeer goed in vergelijking met de overheersende normen en waarden in Arabische landen. Zou jij nu in een Islamitisch land willen wonen? Denk het niet.

Met andere culturen is er verder trouwens niks mis... Ik heb het dan ook over de algemene normen en waarden die bij een bepaalde cultuur horen, niet over eetgewoonten of rituelen (tenzij ze in tegenstelling zijn met de Nederlandse wetten).
Noem eens wat algemene normen & waarden?

Dat is voor jou heel makkelijk om te roepen ja, maar dat heeft alles te maken met perceptie. Een taliban-aanhanger zal zijn cultuur weer superieur vinden and so on.
Jouw goed recht om dat te vinden maar de grens is jouw zogenaamde culturele superieuriteit proberen op te leggen aan anderen. Dat geldt natuurlijk ook voor meneer taliban.
Ik heb het al eerder gezegd, imo is het enige wat je een ander op mag leggen de wet.
__________________
Yeh dil he.
Oud 29-12-2004, 22:58
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
FuSe schreef op 29-12-2004 @ 14:34 :
Je bedoelt zeker Nederlanders?
'Hollander' klinkt wat authentieker
__________________
Yeh dil he.
Oud 29-12-2004, 23:02
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 29-12-2004 @ 23:51 :
Noem eens wat algemene normen & waarden?

Dat is voor jou heel makkelijk om te roepen ja, maar dat heeft alles te maken met perceptie. Een taliban-aanhanger zal zijn cultuur weer superieur vinden and so on.
Jouw goed recht om dat te vinden maar de grens is jouw zogenaamde culturele superieuriteit proberen op te leggen aan anderen. Dat geldt natuurlijk ook voor meneer taliban.
Ik heb het al eerder gezegd, imo is het enige wat je een ander op mag leggen de wet.

Jup, meneer taliban heeft zeker goed recht om zijn cultuur superieur te vinden. Meneer taliban heeft ook het recht mij zijn cultuur op te leggen als ik besluit daar te gaan wonen. Als mij dat niet bevalt dan heb ik daar niets te zoeken.

Als ik een moskee bezoek bedek ik netjes mijn schouders en eventueel mijn haar als mij dat gevraagd wordt. Als ik een kerk binnenstap ga ik niet lopen vloeken. In Italie ga ik niet topless zonnen als ik merk dat de plaatselijke bevolking dat niet op prijs stelt. Aanpassen of oprotten.

Met algemene normen en waarden bedoel ik bijvoorbeeld het gebrek aan respect voor vrouwen door veel Islamitische mannen (heb ik dagelijks mee te maken.. erg vervelend) intolerantie t.o.v. homoseksuelen en gebrek aan zelfspot (dat gezeik om die submission film moet nou maar eens afgelopen zijn... het christendom wordt ook al jaren belachelijk gemaakt. satire en kritiek is in mijn ogen een belangrijk deel van de Nederlandse cultuur)
__________________
Three be the things I shall have till I die: Laughter and hope and a sock in the eye.
Oud 29-12-2004, 23:25
Verwijderd
Citaat:
~Hadiya~ schreef op 29-12-2004 @ 22:32 :
Dus omdat ze rechts zijn zijn ze dom?

.
Nee, omdat ze rechts zijn, zijn ze immoreel en/of hebben ze geen verstand van politiek en economie.
Oud 29-12-2004, 23:41
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
DaisyDeadPetals schreef op 30-12-2004 @ 00:02 :
[B]Jup, meneer taliban heeft zeker goed recht om zijn cultuur superieur te vinden. Meneer taliban heeft ook het recht mij zijn cultuur op te leggen als ik besluit daar te gaan wonen. Als mij dat niet bevalt dan heb ik daar niets te zoeken.

Als ik een moskee bezoek bedek ik netjes mijn schouders en eventueel mijn haar als mij dat gevraagd wordt. Als ik een kerk binnenstap ga ik niet lopen vloeken. In Italie ga ik niet topless zonnen als ik merk dat de plaatselijke bevolking dat niet op prijs stelt. Aanpassen of oprotten.
Vind ik niet. Sowieso wel rare vergelijkingen, op vakantie en ff een moskeebezoekje is wel ietsjepietsje anders dan hier definitief leven.

Overigens hadden de Hollanders in bijv Suriname zich voor geen centimenter ingeburgerd en hebben ze er hun eigen taal (Nederlands) aan de rest van het volk opgelegd. Dus ook zij hebben het goede voorbeeld niet kunnen geven laten we eerlijk zijn.

hehe dat oprotten zit er wel hardnekkig bij jullie ingebakken he? Helaas niet zo reeel als jullie misschien zouden willen

Citaat:
Met algemene normen en waarden bedoel ik bijvoorbeeld het gebrek aan respect voor vrouwen door veel Islamitische mannen (heb ik dagelijks mee te maken.. erg vervelend) intolerantie t.o.v. homoseksuelen
Jep, tegen de wet dus moet zeker tegen worden opgetreden.

Citaat:
n gebrek aan zelfspot (dat gezeik om die submission film moet nou maar eens afgelopen zijn... het christendom wordt ook al jaren belachelijk gemaakt. satire en kritiek is in mijn ogen een belangrijk deel van de Nederlandse cultuur)
Onzin, was het niet JP die herrie schopte over satire van kopspijkers?
Dat gezeik mag je terecht vinden of niet, ze hebben er wel alle recht op om te zeiken.
__________________
Yeh dil he.
Oud 30-12-2004, 02:38
Verwijderd
Citaat:
AsianDF schreef op 29-12-2004 @ 00:13 :
Ik hoorde het Dewinter (Wilders zal wel eenzelfde gedachte aanhangen) een tijdje terug zeggen, immigranten moeten zich volledig aanpassen aan de dominante cultuur. Wel een coole gedachte voor 'de blanken' die zich nog steeds als de overheersers zien, de inferieure buitenlanders met hun achterlijke cultuurtjes hebben zich maar aan te passen aan 'onze' superieure cultuur. Is dat iets goeds om naar te streven, 1 gemeenschap bestaande uit verschillende etniciteiten, diversiteitsloos (kan er even geen ander woord voor bedenken) geworden, hun identiteit verloochend omdat ze anders niet geaccepteerd zouden worden?



Integreren is ok, de taal leren, participeren en je aan de wetten houden. Daar houdt het toch op?
Inderdaad! Daar houd het op!

En ik vind onze cultuur en alles wat daar rond hangt echt allesbehalve superieur!
Oud 30-12-2004, 02:39
Verwijderd
Ohja, De Winter is een aap!
(woont enkele km'ers van mij )
Oud 30-12-2004, 09:46
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-12-2004 @ 00:25 :
Nee, omdat ze rechts zijn, zijn ze immoreel en/of hebben ze geen verstand van politiek en economie.
Dit is werkelijk waar de limiet. Waarom is rechts immoreel? Waarom zou rechtse stemmers geen verstand van politiek en economie hebben?

Het zijn juist eerder de linkse types die geen verstand van economie hebben, aangezien de socialistische heilstaat niet werkt.
Oud 30-12-2004, 10:08
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 30-12-2004 @ 10:46 :
(...)

Het zijn juist eerder de linkse types die geen verstand van economie hebben, aangezien de socialistische heilstaat niet werkt.
Ja, want alle linkse denkers staan een socialistische heilstaat voor.
Oud 30-12-2004, 10:11
Verwijderd
Citaat:
~Hadiya~ schreef op 29-12-2004 @ 22:41 :
Maar Nare Man is de Wijsheyd Zelve, Zijn Mening is de Enige Waarheyd. Hij is een Geleerd Man, de Enige die echt kan Nuanceren, de Enige Die Weet wat De Waarheyd is.

Natuurlijk.

Nou, als ik de meeste mensen die de 'rechtse zaak' bepleiten hier op het forum bezig zie, dan denk ik dat inderdaad wel.
Oud 30-12-2004, 10:23
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
RanC schreef op 29-12-2004 @ 01:13 :
Er zijn maar drie mensen op dit forum die mij kunnen uitlullen.
Nare Man, Machiavelli en Meph. Daar hoor jij nog zeker niet bij.
Maar inderdaad, dat roep ik altijd naar bekrompen mensen.

Sodemieter toch op naar je eigen land als je het hier niet leuk vindt. Oh, wacht eens, daar hebben ze zeker geen internet. Kun je zeker geen nummers voor je nieuwe IPod downen. Nederland is tóch net iets te welvarend om te verlaten zeker?

Gefrustreed buitenlandertje...

Ik heb niks met Wilders op, maar mensen zoals jij zijn te zielig.
beste mede-nederlander, je taalgebruik is niet echt geweldig.

t probleem met veel allochtonen is dat het die lui zijn die hun eigen land verlaten hebben. (hier krijg ik problemen mee...). de sterksten uit een land verlaten hun land niet, maar verdedigen het, of proberen de situatie te veranderen. de zwaksten - en daarmee de vervelendste - vluchtten, en de hebberigsten komen in nederland, nog steeds een van de rijkste landen ter wereld.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 30-12-2004, 10:33
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 30-12-2004 @ 11:23 :
beste mede-nederlander, je taalgebruik is niet echt geweldig.

t probleem met veel allochtonen is dat het die lui zijn die hun eigen land verlaten hebben. (hier krijg ik problemen mee...). de sterksten uit een land verlaten hun land niet, maar verdedigen het, of proberen de situatie te veranderen. de zwaksten - en daarmee de vervelendste - vluchtten, en de hebberigsten komen in nederland, nog steeds een van de rijkste landen ter wereld.
Sowieso is het grootste gedeelte van de immigratie die nu problemen heeft opgeleverd ingegeven door puur economische motieven, maar dat is ook allang bekend. Die paar honderd humanitaire vluchtelingen die jaarlijks binnenkomen en hulpeloos in een uitzetcentrum terechtkomen dankzij onze bureaucratie zorgen niet voor problemen.

Het probleem hier is dat je niet zomaar alle hoogopgeleiden uit een land hiernaartoe kunt slepen. Dat wordt brain drain genoemd. Een land waar alle hoogopgeleiden wegtrekken is gedoemd om in armoede en chaos te storten, terwijl een land waar veel laagopgeleide immigranten binnenkomen daar ook niet zoveel profijt van heeft.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap wat ga jij stemmen in November
remy476
500 20-08-2006 21:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Blanke superieuriteit deel 2
AsianDF
204 11-01-2005 19:15
Levensbeschouwing & Filosofie De haat tegen de islam
Verwijderd
481 09-10-2004 17:22
Levensbeschouwing & Filosofie Rassen zijn helemaal niet gelijk.
Isa
247 28-12-2003 14:06
Levensbeschouwing & Filosofie Welke religieuze feiten gebruiken Moslims om van Jeruzalem hun hoofdstad te maken?
Sweet_Hadar
88 14-09-2003 09:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat geeft ons het recht om "ons" systeem bij de irakezen op te dringen?
JJzD
85 03-04-2003 09:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.