Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2005, 16:33
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Miracle schreef op 06-03-2005 @ 15:52 :
Ik heb weer een nieuwe gemaakt die ik jullie wel wil laten zien. M'n upload doet het niet, maar ik kan ze een andere keer wel laten zien.
Advertentie
Oud 06-03-2005, 16:46
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-03-2005 @ 16:50 :
M'n prullenbak is ineens weg
De prullenbak voor het huis, waarin ze hun zooi doen wanneer de prullenbak ín het huis vol is. Weg!
Nu gooien ze dus alles op de grond...
Haha das wel lastig
Ik plaats die meestal gewoon in het huis, hoeven de amre sims niet zo veel te lopen.
Hoop niet dat ie weg is voor je. Je hebt gelukkig wel kavels zat. Kan je het huis nog verplaatsen. Als je bij de sims 1 de brievenbus verwijderd had, zat je toch met een probleempje
__________________
I love dr Phil :D
Oud 06-03-2005, 18:56
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 06-03-2005 @ 17:46 :
Haha das wel lastig
Ik plaats die meestal gewoon in het huis, hoeven de amre sims niet zo veel te lopen.
Hoop niet dat ie weg is voor je. Je hebt gelukkig wel kavels zat. Kan je het huis nog verplaatsen. Als je bij de sims 1 de brievenbus verwijderd had, zat je toch met een probleempje
Je kan die grote prullenbak die buiten staat in je huis plaatsen?
Oud 06-03-2005, 19:05
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
En dan MSN je met sandra over haar nieuwe sims foto's en krijg je dit soort dingen te horen ..

Sandra says:
ik had per ongeluk een vrouwelijke sim met een donkere laten neuken
Sandra says:
en toen werd die opa dus geboren...


.. kon ik mijn lach niet inhouden eigenlijk.
Oud 06-03-2005, 19:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Zo, hier dan mijn huisje. Het was eerst een hutje en ik heb het met zelf verdient geld verbouwd.



Er zitten een paar schoonheidsfoutjes in, maar kijk daar meer even omheen.

Mede mogelijk gemaakt door Marcade!
__________________
Oud 06-03-2005, 19:09
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 06-03-2005 @ 20:05 :
En dan MSN je met sandra over haar nieuwe sims foto's en krijg je dit soort dingen te horen ..

Sandra says:
ik had per ongeluk een vrouwelijke sim met een donkere laten neuken
Sandra says:
en toen werd die opa dus geboren...


.. kon ik mijn lach niet inhouden eigenlijk.
MARK!

Maar het was wel waar.
__________________
Oud 07-03-2005, 11:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 06-03-2005 @ 17:19 :


Ff herstarten, helpt dat?
Nee
Als je met je scherm op de buurt staat, dan zie je ook bij elk huis een brievenbus + prullenbak, behalve bij dit huis. Daar staat alleen een brievenbus.
En ik baal wel, want het huisje is net zo leuk en ik heb d'r ook een carričrebeloning bij staan. Dus als ik nou ga verhuizen met m'n sims moeten ze in een nieuw huis en ben ik ook die carričrebeloning kwijt (ja, ik heb wat met die dingen )

Citaat:
Marcade schreef:Sandra says:
ik had per ongeluk een vrouwelijke sim met een donkere laten neuken
Sandra says:
en toen werd die opa dus geboren...
Sandra
Had ik niet achter jou gezocht
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-03-2005, 18:17
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik wil mijn puppie uit Unleashed weer terug *jank*

En ik wil weer filmster kunnen worden....

(en daar zullen vast wel weer nieuwe enorm dure uitbreidingen voor gaan komen )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 11-03-2005, 18:20
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb al heel veel uren gesimst en nog geen cent betaald. Maar goed, dat mag ik hier niet promoten natuurlijk. Ik vind het wel belachelijk duur idd.

Mijn sim is heel vaak ziek, heeft iemand dat al eens gehad? Is ze net een dag beter, wordt ze weer ziek. Echt zielig, ze heeft steeds buipijn.
__________________
Oud 11-03-2005, 18:47
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Miracle schreef op 11-03-2005 @ 19:20 :
Ik heb al heel veel uren gesimst en nog geen cent betaald. Maar goed, dat mag ik hier niet promoten natuurlijk. Ik vind het wel belachelijk duur idd.

Mijn sim is heel vaak ziek, heeft iemand dat al eens gehad? Is ze net een dag beter, wordt ze weer ziek. Echt zielig, ze heeft steeds buipijn.
Ik had ontdekt dat over datum eten wel btje hielp bij mensen weer btje op de rit krijgen



zoals je hier kunt zien werkTE (crash etc) ik het liefst met grote gezinnen. Mijn 'man' was dus daar gevoelig voor en was regelmatig ziek (kotsen en alles) en een ander was veel verkouden of longontsteking ofzo. Teveel in ondergoed rondgelopen denk Ik denk dat sommige mensen ook gezondheid zwakker hebben dan de ander. Denk maar na de ene sim is super moeilijk als ze zwanger is, de andere heel makkelijk
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 11-03-2005, 19:57
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Mooi meisje die geselecteerd is. Alleen zit ze tussen dat deurtje van die hek.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 11-03-2005, 20:30
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Vice schreef op 11-03-2005 @ 20:57 :
Mooi meisje die geselecteerd is. Alleen zit ze tussen dat deurtje van die hek.
Ja dat shot had ik gemaakt omdat ze zo raar in dat hekje zat idd..
Vond t ook een mooi meisje als tiener, maar ze kijkt nooit blij als ze gewoon staart Haar dochter is 10000x mooier (ze heeft inmiddels 11 kids met haar man)

Haar gezin (hier was haar dochter nog een tiener):



Haar dochter:



Dansen met (zwangere) dochter:



Inmiddels dus comp gecrasht.....en k mis dit gezin heel erg, kheb namelijk nog 9 kids bij familieleden ondergebracht (ze kwam immers uit een gezin met 8 mensen=handig om die kids ff mee te laten nemen) En k had die kinderen graag willen opvoeden, kijken of er nog meer zulke prachtige sims tussen zitten...want zo kan k ze zelf niet maken Dat donkere meisje is lelijk he maja dies wel grappig om te zien
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 12-03-2005, 00:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ruim je de rotzooi wel goed op, als ze zo vaak ziek worden? Ik heb namelijk het idee dat ze ziek worden als er teveel rotzooi (= omgevallen prullenbak, lang niet-opgeruimde borden/zakken chips etc.) in en nabij het huis ligt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-03-2005, 10:10
Freestyler*
Freestyler* is offline
bij mij heeft 1 man dus ook constant voedselvergiftiging
maar soms wordt dat voedsel ook groen als ze al aan het eten zijn
hoor ik opeens weer van die kokhals geluiden

ik wil ook eens een familie starten enzo
maar ik heb maar 1 vrouw in de buurt en 20 mannen

trouwens wel 30000 verdiend met een dilemma
__________________
I love dr Phil :D
Oud 12-03-2005, 10:20
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 12-03-2005 @ 11:10 :
bij mij heeft 1 man dus ook constant voedselvergiftiging
maar soms wordt dat voedsel ook groen als ze al aan het eten zijn
hoor ik opeens weer van die kokhals geluiden

ik wil ook eens een familie starten enzo
maar ik heb maar 1 vrouw in de buurt en 20 mannen

trouwens wel 30000 verdiend met een dilemma
Ik eet nooit voedsel wat niet meer goed is, daar worden ze sowieso bijna altijd ziek van geloof ik.

Ik zorg altijd wel goed voor m'n sims. Ruim goed op enzo (of de schoonmaakster doet het). Geen idee waarom ze steeds ziek is...
__________________
Oud 12-03-2005, 10:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 12-03-2005 @ 11:10 :
bij mij heeft 1 man dus ook constant voedselvergiftiging
maar soms wordt dat voedsel ook groen als ze al aan het eten zijn
hoor ik opeens weer van die kokhals geluiden

ik wil ook eens een familie starten enzo
maar ik heb maar 1 vrouw in de buurt en 20 mannen

trouwens wel 30000 verdiend met een dilemma
gadver
ik kan daar zelf echt niet tegen om daar naar te moeten kijken. krijg ik zelf bijna kokhalsneigingen van het idee alleen al

mijn sims worden eigenlijk alleen maar ziek als ze ongedierten hebben.

En met 20 mannen en 1 vrouw is toch wel een familie te starten? Ga met die vrouw spelen en ze heeft de mannen voor het uitkiezen!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-03-2005, 11:41
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-03-2005 @ 11:52 :

En met 20 mannen en 1 vrouw is toch wel een familie te starten? Ga met die vrouw spelen en ze heeft de mannen voor het uitkiezen!
wat denk jij dat ik doe
maar het is zo moeilijk kiezen tussen al die mannen

over dat ziek zijn
de betreffende kavel is nogal vies jah
Maar het is niet voor niks een expeditie robinson simluatie
__________________
I love dr Phil :D
Oud 12-03-2005, 12:30
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 12-03-2005 @ 11:10 :
bij mij heeft 1 man dus ook constant voedselvergiftiging
maar soms wordt dat voedsel ook groen als ze al aan het eten zijn
hoor ik opeens weer van die kokhals geluiden

ik wil ook eens een familie starten enzo
maar ik heb maar 1 vrouw in de buurt en 20 mannen

trouwens wel 30000 verdiend met een dilemma
Ik kreeg als burgemeester ineens 50.000, ik wist nie wat ik mee maakte. (Meteen zwembad enzo gebouwd )
Oud 12-03-2005, 12:40
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Q schreef op 12-03-2005 @ 13:30 :
Ik kreeg als burgemeester ineens 50.000, ik wist nie wat ik mee maakte. (Meteen zwembad enzo gebouwd )
Ik wist niet dat je burgermeester kon worden.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 12-03-2005, 12:53
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Vice schreef op 12-03-2005 @ 13:40 :
Ik wist niet dat je burgermeester kon worden.
Mijn sim is ook burgemeester. Hij wordt elke dag met de helicopter opgehaald.
Ik had laatst met beide sims bijna tegelijk een carriere vraag, maar ik wist het echt niet en ze waren al zo ver met hun carriere dat ik niet wilde dat ze hun baan zouden verliezen.
__________________
Oud 12-03-2005, 12:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Q schreef op 12-03-2005 @ 13:30 :
Ik kreeg als burgemeester ineens 50.000, ik wist nie wat ik mee maakte. (Meteen zwembad enzo gebouwd )
heb ik ook een keer gehad ja. maar volgens mij was ik geen burgemeester. Wel cool dat er ook zulke plotselinge beloningen bij zaten.

bij Sims 1 kon je ook wel eens gebeld worden dat je de loterij gewonnen had ofzo.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-03-2005, 12:55
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-03-2005 @ 13:54 :
heb ik ook een keer gehad ja. maar volgens mij was ik geen burgemeester. Wel cool dat er ook zulke plotselinge beloningen bij zaten.

bij Sims 1 kon je ook wel eens gebeld worden dat je de loterij gewonnen had ofzo.
Ja, wel handig. Vooral als je zonder cheats doet.

Idd, daarom nam ik zo vaak mogelijk de telefoon op.
__________________
Oud 12-03-2005, 12:57
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-03-2005 @ 13:54 :

bij Sims 1 kon je ook wel eens gebeld worden dat je de loterij gewonnen had ofzo.
oja, geweldig
__________________
I love dr Phil :D
Oud 12-03-2005, 13:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik krijg van dit topic altijd zin om weer te gaan spelen

Nu wil ik een burgemeester gaan maken...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-03-2005, 13:16
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-03-2005 @ 14:15 :
Ik krijg van dit topic altijd zin om weer te gaan spelen

Nu wil ik een burgemeester gaan maken...
Same here. Mijn sim-vrouw is zwanger en dat is altijd leuk.
__________________
Oud 12-03-2005, 16:11
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-03-2005 @ 14:15 :
Ik krijg van dit topic altijd zin om weer te gaan spelen

Nu wil ik een burgemeester gaan maken...
ik ook
alleen vereisen de tentamens ook enige aandacht

ik zit ook altijd gelijk uren in het spel

het liefst ga ik eerst mensen maken in bodyshop
die moeten kleren (downloaden dus)
die moeten een huis, met aangepast vloerbedekking enzo
en dan ben je al 10 uur verder zonder dat er echt is gespeeld
__________________
I love dr Phil :D
Oud 12-03-2005, 16:52
Q
Avatar van Q
Q is offline
Net dus ondekt dat wanneer een kind (die dus al volwassen is) het huis verlaat niet meer terug kan Dan vraag ik me toch af hoe het zit met de erfenis als dadelijk de ouders er niet meer zijn. Ze zijn nu bejaard maar hebben toch een groot huis en 60.000, gelukkig woont er nog een kind thuis Eens proberen om kok te worden denk ik.
Oud 12-03-2005, 18:01
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Heeft iemand (behalve ikzelf nu vanmiddag heel even) nu al studentenleven gespeeld?

Oud 12-03-2005, 18:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-03-2005 @ 19:01 :
Heeft iemand (behalve ikzelf nu vanmiddag heel even) nu al studentenleven gespeeld?

Ikwilook!

Vanmiddag had ik een niet zo charmante situatie. M'n sims hadden net O Jaa! gedaan en toen stond vrouw-sim ineens op omdat haar buik dikker ging worden. Toen stond ze in haar ondergoed en ineens begon haar buik te flubberen. En ik heb al zo'n hekel aan zwangere buiken. Bah.
__________________
Oud 12-03-2005, 18:29
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Miracle schreef op 12-03-2005 @ 19:28 :
Ikwilook!

Vanmiddag had ik een niet zo charmante situatie. M'n sims hadden net O Jaa! gedaan en toen stond vrouw-sim ineens op omdat haar buik dikker ging worden. Toen stond ze in haar ondergoed en ineens begon haar buik te flubberen. En ik heb al zo'n hekel aan zwangere buiken. Bah.
Bij mij was mn hele gezin te dik omdat ik geen zin had om te trainen
Oud 12-03-2005, 20:46
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline



Vanmiddag gedingest; mijn criminal brain batgirl achtig mens dat de basgitaar speelt.

University addon heeft wel wat aardige dingen (maar om daarvoor de uitbreiding te kopen) zoals dus (bas)gitaar.

Functioneel is er iets toegevoegd waardoor je ook beinvloedingspunten kan verdienen; als je er genoeg hebt kan je iemand anders iets laten doen.

Ik weet niet of 't in de originele sims zat, maar hier als je je carriere afgemaakt hebt, kan je ook een heel speciaal object krijgen; wat bij elke carriere anders is .. (of zat dat ook al in de originele sims? ) .. Een van die dingen is geloof ik iets waardoor je met veel geld sims terug van de dood kan brengen ofzo.

En een ander ding is een koeplant.

Spoiler
Oud 12-03-2005, 23:05
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Q schreef op 12-03-2005 @ 17:52 :
Net dus ondekt dat wanneer een kind (die dus al volwassen is) het huis verlaat niet meer terug kan Dan vraag ik me toch af hoe het zit met de erfenis als dadelijk de ouders er niet meer zijn. Ze zijn nu bejaard maar hebben toch een groot huis en 60.000, gelukkig woont er nog een kind thuis Eens proberen om kok te worden denk ik.
Ik zorg er altijd voor dat een van de kinderen in dat huis blijft wonen.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 13-03-2005, 00:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 12-03-2005 @ 17:11 :
ik zit ook altijd gelijk uren in het spel
ik ben vanmiddag rond 15.00 gaan spelen en ben zojuist gestopt

@marcade: is het studentenleven verder leuk?
Je hebt in de gewone sims ook wenspunten en carričrebeloningen, maar die jij opnoemt ken ik niet, dus misschien zijn het wel nieuwe

Spoiler
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-03-2005, 09:32
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-03-2005 @ 01:02 :
@marcade: is het studentenleven verder leuk?
Je hebt in de gewone sims ook wenspunten en carričrebeloningen, maar die jij opnoemt ken ik niet, dus misschien zijn het wel nieuwe

Spoiler
Ik heb nog niet echt uitgebreid studentenleven bekeken .. als in .. als je in je buurt zit, kan je overspringen naar een studentenstad en dan kan je daar spelen .. Ik heb 't heel even gedaan. In studentenstad word je niet ouder (geloof ik). In plaats van hoe oud je bent, staat er bij de meter hoe veel uur je nog hebt voordat je een tentamen oid hebt. Om de zoveel uur moeten studenten 1 of 2 uurtjes college volgen.

beinvloedingspunten (of hoe 't ook heet) is idd nieuw.

Ik heb nu hoofdzakelijk nog gewoon in mijn buurt gespeeld en gebruik gemaakt van de enkele nieuwe dingen (zoals de basgitaar).

Spoiler

Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 10:41.
Oud 13-03-2005, 12:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bedankt Marcade (en zie verder pm )

Ik heb gister een nieuw gezinnetje gemaakt met 2 hele mooie dames en een knappe meneer. Alleen ze hadden wel een hoop pech zeg. De keuken is een keer of 6 in de brand gevlogen, eentje werd ontslagen terwijl ze al Chef was!! (vanwege een verkeerde keus uit die carričrevragen), een ander werd een aantal keren gedegradeerd en zo nog een hele horde andere dingen met pech.

Ik heb ze nu wel allemaal in een hoge positie, behalve die Chef, omdat ze dus degradeerde Het zijn nu allemaal oudjes geworden.

Weet iemand trouwens of je ook nog kan promoveren als je al een oudje bent?

En waarom vliegt de keuken in brand? Doe je dan iets verkeerd ofzo? Ik dacht dat het aan het aantal kookpunten lag dat iemand heeft, maar zelfs die Chef had het een paar keer...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-03-2005, 13:52
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Mij is er altijd brand als er iemand wat in de oven doet en daarna bijvoorbeeld begint met lezen (dus niet meer op het eten letten). Het eten verbrand dan in de oven en er onstaat brand.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 13-03-2005, 15:15
Q
Avatar van Q
Q is offline
Geen illigale software downloaden he.



De dood van dr ouders kwam toch best hard aan voor mn sim.



En de dokter kwam ook ff op bezoek

Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 15:17.
Oud 13-03-2005, 15:21
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-03-2005 @ 13:36 :
Bedankt Marcade (en zie verder pm )

Ik heb gister een nieuw gezinnetje gemaakt met 2 hele mooie dames en een knappe meneer. Alleen ze hadden wel een hoop pech zeg. De keuken is een keer of 6 in de brand gevlogen, eentje werd ontslagen terwijl ze al Chef was!! (vanwege een verkeerde keus uit die carričrevragen), een ander werd een aantal keren gedegradeerd en zo nog een hele horde andere dingen met pech.

Ik heb ze nu wel allemaal in een hoge positie, behalve die Chef, omdat ze dus degradeerde Het zijn nu allemaal oudjes geworden.

Weet iemand trouwens of je ook nog kan promoveren als je al een oudje bent?

En waarom vliegt de keuken in brand? Doe je dan iets verkeerd ofzo? Ik dacht dat het aan het aantal kookpunten lag dat iemand heeft, maar zelfs die Chef had het een paar keer...
Heb je brandbare dingen in de buurt van het vuur? Zoals een gordijn ofzo? Ik heb bijna nooit brand, en dan heb ik altijd nog een rookmelder hangen
Oud 13-03-2005, 16:16
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
*vraagt zich ineens af wat er gebeurd als er brand uitbreekt terwijl je ligt te 'woohoo'en' met de brandweerman*
Oud 13-03-2005, 16:17
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-03-2005 @ 17:16 :
*vraagt zich ineens af wat er gebeurd als er brand uitbreekt terwijl je ligt te 'woohoo'en' met de brandweerman*
Dan komt er een andere brandweer man Uitgetest met de schoonmaakster namelijk
Oud 13-03-2005, 17:46
FreeZzze
FreeZzze is offline
Hoe zorg je er nou voor dat een andere sim op JOU verliefd wordt Mijn Sim heeft nogal last van luddevudu
Oud 13-03-2005, 18:16
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
FreeZzze schreef op 13-03-2005 @ 18:46 :
Hoe zorg je er nou voor dat een andere sim op JOU verliefd wordt Mijn Sim heeft nogal last van luddevudu
Veel mee praten en leuke dingen mee doen, het lukt vaak niet in een keer. Onderaan kun je zien hoe de lange term relatie is (2 smilies). Als die wat hoger is dan heb je meer kans dat de andere sim ook verliefd op jou wordt. En dan natuurlijk flirten enzo he.
Oud 13-03-2005, 18:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
FreeZzze schreef op 13-03-2005 @ 18:46 :
Hoe zorg je er nou voor dat een andere sim op JOU verliefd wordt Mijn Sim heeft nogal last van luddevudu
geen flirt-acties ed. beginnen als je nog geen goede band hebt. Dat schrikt sims af. Dus pas als je het icoontje 'vrienden' ziet (na heel veel praten) dan pas beginnen met flirten.

En nee, ik heb bij mijn keuken nooit brandbare spullen. Ze gaan ook geen dingen tegelijk doen: ze staan dus gewoon bij het fornuis. Ook heb ik het duurste fornuis, dus het ligt niet aan het wel of niet goedkoop zijn. Ik snap er niks van

En die dokter kwam bij mij ook langs toen ik ontslagen was. Het is een denkbeeldige dokter, want als je op een ander klikt (die niet depressief is) dan zie je de dokter niet!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-03-2005, 18:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik weet niet waarom het in de fik vliegt. Soms gebeurt het gewoon, miss had je idd gewoon pech.

Als je aanpapt met de tuinier en je gaat samenwonen krijg je ook een andere tuinier, dus ik denk dat het altijd wel zo gaat.
__________________
Oud 13-03-2005, 18:49
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Mijn famillie (bestaat uit mij en 7 vrienden) hebben nu allemaal hun top bereikt.
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Oud 13-03-2005, 19:40
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-03-2005 @ 17:16 :
*vraagt zich ineens af wat er gebeurd als er brand uitbreekt terwijl je ligt te 'woohoo'en' met de brandweerman*
hoe krijg je een relatie met de brandweerman?
die gaan altijd gelijk weer weg
een sim van mij wil het nl doen met 5 dienstmensen

en ik doe altijd 2x praten
mop vertellen
bewonderen
nog een mop ofzo
weer bewonderen
en dan flirten
__________________
I love dr Phil :D
Oud 13-03-2005, 20:40
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 13-03-2005 @ 20:40 :
hoe krijg je een relatie met de brandweerman?
die gaan altijd gelijk weer weg
De mijne niet .. die wilde maar wat graag aanpappen met mijn sexy vrouwelijke sim.
Oud 13-03-2005, 20:50
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-03-2005 @ 21:40 :
De mijne niet .. die wilde maar wat graag aanpappen met mijn sexy vrouwelijke sim.


Ik heb nu ook de nieuwe aanvulling. The sims studentenleven. Erg leuk. Alleen was deze alleen in het engels en de 'standaart' studentenhuizen leken me niet echt wat en waren slecht ingericht. Dus eerst ga ik een nieuwe maken en inrichten zoals ik het wil.
Alleen moet ik nu eerst wat schoolwerk doen.
__________________
Oud 13-03-2005, 21:14
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Miracle schreef op 13-03-2005 @ 21:50 :
Alleen was deze alleen in het engels [/SIZE]
Kan je je engels ook is opkrikken
Oud 13-03-2005, 21:35
M-Leentje
Avatar van M-Leentje
M-Leentje is offline
Ik werk altijd veel met de cheat voor leeftijd...
Gebruiken jullie die ook?
__________________
...gone with the wind...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.