Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2005, 14:05
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Wie gaan er nog meer morgen guild wars spelen.

Heb het net gekocht en geinstalleerd.
Alles ziet er beter uit en de game play is net zo als ryl.

Het leuke is dat je niet maandelijks hoeft te dokken.

Ik heb er erg zin in.

Mensen die het gaan spelen weten die al wat voor char ze gaan maken.

Ik zit te denken aan een elemtal en mesmer.

Groetjes Silver
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Advertentie
Oud 27-04-2005, 14:17
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
?Je moest toch wel maandelijks betalen?
Weet wel dat de makers van Diablo 2 eraan hebben mee geholpen, meeste zeggen dat het een Diablo 3 is.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 27-04-2005, 14:19
Verwijderd
Zit erover te denken. T lijkt me wel grappig voor zo af en toe. Vermoed alleen dat er elke 3 tot 4 maanden een expansion pack komt á 30 euro die je natuurlijk "moet" hebben om bij te blijven en dus alsnog in feite elke maand betaald.

Maar ach, mischien dat ik het maar ga bestellen, heb ik het over een week wel binnen. Ik ga het natuurlijk niet in Nederland kopen á 45-50 euro als ik het ook bij play.com kan halen voor 29 euro.
Oud 27-04-2005, 14:56
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Ik heb em gisteren ook al gekocht en ook de Beta al gespeeld. Ik verheug me erg op morgen
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Oud 27-04-2005, 14:57
Naz
Naz is offline
Tis eigenlijk een mmorpg waar je niet maandelijks voor hoeft te betalen. Graphics zijn enorm goed (ookal doet dat er natuurlijk niet toe ) en qua gameplay zit het erg goed in elkaar.

Meer een focus op tactische kwaliteiten dan "wie het meeste tijd besteed" . Een diablo 3 inderdaad, iets waar ik op zat te wachten. Ga hem zeker halen.
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 27-04-2005, 15:10
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Zoals Naz al zegt het is niet per maand dokken.

Zoals ryl wat ik trouwens ook wel wou hebben kost het mij te veel als je per maand moet betalen.

Daarom bied deze game mij meer vanwege 1 malige betaling.

Omdat je nu kunt kiezen tussen 2 verschillende krachten en die in 1 charachter te stoppen is dit een leuke nieuwe ervaring voor de mensen die al meerdere online games gespeeld hebben.

Je kunt je armers ook je eigen kleur geven wat ook nieuw is.

Dus je kunt je eigen character in je eigen stijl aankleden (meiden en kleding gaan zeer goed samen)

Wat voor mij dus ook iets extra's was om dit spel dus te kopen.

Nu heb ik al aardig wat online spelletjes versleten.
Maar wat ik met dit spel dus lees en de extra opties wat dit spel kent zoals kleding kleuren 2 charchters in 1 is dit toch een spel wat mijn aandacht trekt.

SilverBlue
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Oud 27-04-2005, 15:55
Verwijderd
Armors kleuren is niet nieuw hoor. Dat kon al in ultima online 10 jaar geleden.
Oud 27-04-2005, 16:00
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Jolt schreef op 27-04-2005 @ 15:17 :
?Je moest toch wel maandelijks betalen?
Weet wel dat de makers van Diablo 2 eraan hebben mee geholpen, meeste zeggen dat het een Diablo 3 is.
Diablo 3 zeg je? Nou, dan ga ik het maar eens serieus overwegen denk ik.
Oud 27-04-2005, 16:09
Verwijderd
Laat ik je iig zeggen dat het handje van diablo nog niet mag vasthouden.

Maargoed, ik ben negatief over heel guildwars dus stoor je niet aan mij.
Oud 27-04-2005, 16:17
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Reverend schreef op 27-04-2005 @ 17:09 :
Laat ik je iig zeggen dat het handje van diablo nog niet mag vasthouden.

Maargoed, ik ben negatief over heel guildwars dus stoor je niet aan mij.
^^ Ik probeer het wel eerst uit bij een vriend.

Ik heb een paar screenclips bekeken, en de graphics zijn to te zien heel behoorlijk, maar die gevechten zien er eigenlijk wel heel saai en langzaam uit.

Laatst gewijzigd op 27-04-2005 om 17:00.
Oud 27-04-2005, 16:18
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
als ik geld heb ga ik em denk ik wel aanschaffen
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 27-04-2005, 16:19
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
beeble schreef op 27-04-2005 @ 17:18 :
als ik geld heb ga ik em denk ik wel aanschaffen
Laat me weten hoe het bevalt ^^
Oud 27-04-2005, 16:36
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Interview
Wel interessant, en het klinkt wel heel leuk dat het er niet om gaat hoe lang je speelt en welk level je zit, maar hoe goed je echt bent. Benieuwd hoe dat gaat werken.

Citaat:
Question: Well, right out of the bag, how can you afford to offer this game without a monthly subscription fee?

Gaile: We can offer Guild Wars without charging a monthly subscription fee because our on-demand streaming technology allows us to adopt an expansion model. This gives gamers what they want: choice. We certainly intend that each chapter in the evolving Guild Wars universe will offer enough cool new stuff that you will want to buy every one of them, but the choice is yours. You can always play with the content from the chapters you have purchased, and more importantly, you can always play with your friends, regardless of which chapters they have purchased. It's a win for our customers, because they never have to feel like they are paying the cable bill, and it's a win for us, because we hope to have a much larger online community!
Hier heb ik wel wat bedenkingen bij. Afwachten maar.
Oud 27-04-2005, 19:09
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Sketch schreef op 27-04-2005 @ 17:19 :
Laat me weten hoe het bevalt ^^
ALS ik geld heb
het gaat een beetje op aan rijlessen
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 27-04-2005, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 27-04-2005 @ 17:36 :
Interview
Wel interessant, en het klinkt wel heel leuk dat het er niet om gaat hoe lang je speelt en welk level je zit, maar hoe goed je echt bent. Benieuwd hoe dat gaat werken.


Hier heb ik wel wat bedenkingen bij. Afwachten maar.
Dat is wel minder vind ik, een beetje zo'n kleine lettertjes geval.
Je hoeft niet maandelijks te betalen,
maar dan heb je ook niet het volledige spel.
Oud 27-04-2005, 19:30
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
beeble schreef op 27-04-2005 @ 20:09 :
ALS ik geld heb
het gaat een beetje op aan rijlessen
Spoedcusus bij de ANWB, vast bedrag, als je niet in 1 keer slaagt ga je gewoon door met lessen tot je wel slaagt. En die vijftig euro voor een spelletje kun je altijd nog wel ergens vandaan plukken. (jouw mening, als Diablo-speler, is best belangrijk)
Oud 27-04-2005, 20:05
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Sketch schreef op 27-04-2005 @ 20:30 :
Spoedcusus bij de ANWB, vast bedrag, als je niet in 1 keer slaagt ga je gewoon door met lessen tot je wel slaagt. En die vijftig euro voor een spelletje kun je altijd nog wel ergens vandaan plukken. (jouw mening, als Diablo-speler, is best belangrijk)
ik doe al lessen bij een goede rijschool
haha
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 28-04-2005, 07:55
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Vanmiddag om twaalf uur is het zover! Dan kan ik eindelijk Guild Wars Spelen
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Ads door Google
Oud 28-04-2005, 10:46
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Maxic schreef op 28-04-2005 @ 08:55 :
Vanmiddag om twaalf uur is het zover! Dan kan ik eindelijk Guild Wars Spelen
En, hoe bevalt het?

Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 16:35.
Oud 28-04-2005, 19:34
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Veeet, ik ben de hele tijd vanaf dat ik uit school kwam zitten spelen en ik ben nu lvl 6
echt TE cool spel man zeker de 40 eurie waard
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Oud 28-04-2005, 20:22
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Maxic schreef op 28-04-2005 @ 20:34 :
Veeet, ik ben de hele tijd vanaf dat ik uit school kwam zitten spelen en ik ben nu lvl 6
echt TE cool spel man zeker de 40 eurie waard
Je hebt 8 uur zitten gamen?!

Klinkt goed. Ik wacht even het eerste nieuwe 'chapter' af, kijken of dat een beetje goed wordt ontvangen.
Oud 28-04-2005, 21:59
Verwijderd
Eerste tijd is elk spel gaaf. Vond ik (en ieder ander mens) ook van WoW. Maar na een maand kwamen de eerste kritieken al. Ik wacht nog wel even af.
Oud 29-04-2005, 12:40
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
ik ben nog blij
ik zit nog steeds in de "Demowereld" en het blijft vet cool... eigenlijk ben ik dus nog nieteens met het "echte" spel begonnen
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Oud 02-05-2005, 00:40
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Echt gratis zal het niet zijn...

onderhouden van servers etc kost veel te veel geld...

Dus ze zullen je wel indirect dwingen om toch per 1-2 maanden te gaan betalen
Oud 02-05-2005, 20:58
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 02-05-2005 @ 01:40 :
Echt gratis zal het niet zijn...

onderhouden van servers etc kost veel te veel geld...

Dus ze zullen je wel indirect dwingen om toch per 1-2 maanden te gaan betalen
Dwingen is een groot woord
Ze laten je de keus of je een extra chapter er bij koopt of niet
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Advertentie
Oud 02-05-2005, 22:56
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 02-05-2005 @ 21:58 :
Dwingen is een groot woord
Ze laten je de keus of je een extra chapter er bij koopt of niet
Ja.

Ik denk dat je na een paar chapters eigenlijk wel moet gaan kopen, omdat je anders heel veel extra dingen mist, of dat iedereen alleen maar de nieuwe chapters speelt.
Oud 10-05-2005, 17:10
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Ben nu Monk lvl 12 en heb net ressurect gekregen

Mijn naam is trouwens M A X I C, zoals bij iedereen in de guild
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Oud 11-05-2005, 11:44
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Ik ben nu level 16 Warrior Monk.

Het speelt erg leuk en vooral de missions zijn grappig.

De filmpjes die je tussen door krijgt zijn erg mooi gemaakt.

SilverBlue
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Oud 11-05-2005, 12:36
Verwijderd
ik heb t even bij een vriendin gespeeld, t oogt mooi, en die zat nog in de demo wereld, alsje daarna zegmaar 2 jaar de toekomst in gaat benje dan in de realworld? zoiets zei ze.
en hoe zit dat nou precies met die skills, ze zeggen dat t niet afhangt van hoe lang je speelt, maar van hoe je met je skills omgaat ofzo? ik ben opzich wel geintereseert, maar ik wacht nog sowiso tot na me examens.
Oud 14-05-2005, 19:21
Verwijderd
Dat van het draait om skills en neit hours played haal ik alleen uit het feit dat je DP ( Death Penalty ) krijgt als je sterft tijdens een missie. Dan gaat er een x aantal percentages van je leven en enegery (mana) af. Hier kom je weer vanaf door monster te slayen. En wanneer je mosnter van boven je niveau afmaakt, krijg je High Morale. Het tegenover gestelde van DP.
Verder heb je telkens een aantal skill reset points. Met deze punten kan je punten die je verkeerd heb besteed aan je skills, weer terug halen en opnieuw ergens anders in stoppen.
Verder ziet eht er dik uit, is het verhaal cool, de gameplay goed en is de community ook vaak aardig. Wat belangrijk is aangezien missies niet in je eentje te doen zijn. Of je huurt door de computer gestuurde henchman in.
Oud 15-05-2005, 12:18
Verwijderd
Het feit dat het om skills draait en niet om hours played komt omdat je ten eerste maar 8 skills mee mag nemen, dus je moet van te voren goed nadenken welke skills je wilt, en er zijn geen uber-items waarvoor je uren moet farmen zoals in andere mmorpg's.
Oud 16-05-2005, 20:43
Verwijderd
Ik zit nog steeds te twijfelen. ga ik voor GW of WoW. Ik heb over 4 weken vakantie(dan zijn tenminste me tentamens geweest), dus heb ik mooi tijd om te spelen. maar ik weet niet hoe druk het gaat zijn in me normale studie.
Maar ach, zelfs als ik dan nog mar 12 dagen in de maand zou spelen (vrijdag-zondag is dat maar 1 euro per dag. Vind ik best te doen. Die prijs doe ik dus niet al te moeilijk over. Maar ik heb met Diablo2 ook veel lol gehad, dus als GW daar een mooie voortzetting van is is dat ook aanlokkelijk. (Beta van WoW is me overigens geweldig bevallen) Maar wat ik dan weers iets minder vindt is dat als je missies in je eentje doet je dus ook helemaal niemand op die plekken ziet (althans dat heb ik gehoord). Bij WoW kun je nog iemand in zo'n grot tegenkomen. Is wel leuk of voor de complemenatry buff spell (als ze dat tegenwoordig nog wel eens doen, in de beta iig wel). Maar in de zomervakantie zit ik sowieso achter me thuispc. Dat is een amd 1200 mhz, met 512 mb ram en een radeon 9000. Van WoW weet ik dat die het daarop doet, maar bij GW vraag ik me dat nog af hoe soepel dat zal gaan.

Oh well, ik heb nog ff
Oud 16-05-2005, 21:27
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 16-05-2005 @ 21:43 :
Ik zit nog steeds te twijfelen. ga ik voor GW of WoW. Ik heb over 4 weken vakantie(dan zijn tenminste me tentamens geweest), dus heb ik mooi tijd om te spelen. maar ik weet niet hoe druk het gaat zijn in me normale studie.
Maar ach, zelfs als ik dan nog mar 12 dagen in de maand zou spelen (vrijdag-zondag is dat maar 1 euro per dag. Vind ik best te doen. Die prijs doe ik dus niet al te moeilijk over. Maar ik heb met Diablo2 ook veel lol gehad, dus als GW daar een mooie voortzetting van is is dat ook aanlokkelijk. (Beta van WoW is me overigens geweldig bevallen) Maar wat ik dan weers iets minder vindt is dat als je missies in je eentje doet je dus ook helemaal niemand op die plekken ziet (althans dat heb ik gehoord). Bij WoW kun je nog iemand in zo'n grot tegenkomen. Is wel leuk of voor de complemenatry buff spell (als ze dat tegenwoordig nog wel eens doen, in de beta iig wel). Maar in de zomervakantie zit ik sowieso achter me thuispc. Dat is een amd 1200 mhz, met 512 mb ram en een radeon 9000. Van WoW weet ik dat die het daarop doet, maar bij GW vraag ik me dat nog af hoe soepel dat zal gaan.

Oh well, ik heb nog ff
Als je een redelijk server uitzoekt kun je geen mage/Druid/Priest/Paladin tegenkomen zonder dat je helemaal suf gebufft wordt in WoW
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 16-05-2005, 22:19
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Nadeel van WoW is zijn community. Dat is iig1 van de redenen dat ik het niet meer speel.

En bij GW is het afentoe wel jammer dat je buiten de steden/dorpen niemand tegenkomt
Behalve als je dan in een groep zit
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 16-05-2005, 22:39
Verwijderd
Hoe erg is de community dan? Nog ergere "pis-kak-hoer-pubers"dan in de channels van D2?
Oud 17-05-2005, 09:10
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 16-05-2005 @ 23:39 :
Hoe erg is de community dan? Nog ergere "pis-kak-hoer-pubers"dan in de channels van D2?
Dat hangt er vanaf. Ik persoonlijk pleur gewoon iedereen die me niet aanstaat onmiddelijk op /ignore en voila. Geen probleem meer. Er zitten meer dan genoeg prima spelers op de servers (en op de RP servers zoek je gewoon een goede guild)
Zorg gewoon dat je lvl30 bereikt en ga dan op jacht naar een beetje grote guild. Bladefist STIKT van de 'NL only' guilds
(Union is een van de grootste guilds op de server. Je hebt ook nog De Vliegende Hollanders, Nightmares Army (Kan ik je zo binnen lullen als het moet. Gemoedelijk sfeertje en close connections met Union dus als je ze uiteindelijk te klein vind...), Double Dutch (dacht ik) en nog een paar)
Plus als je jezelf echt irriteert haal je eventjes een UI-mod die chatlogs maakt (inclusief timestamps) en dan report je iedere motherfokker die dingen zegt die niet mogen. Duurt lang voordat je tickets aan GM's gelezen worden maar ik heb al enkele mensen een ban bezorgd op die manier
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Ads door Google
Oud 17-05-2005, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 16-05-2005 @ 23:39 :
Hoe erg is de community dan? Nog ergere "pis-kak-hoer-pubers"dan in de channels van D2?
Niet erger dan bij WoW wat ik tot nu toe heb meegemaakt. Een keer had ik een kutgroep, maar die hadden snel door dat het laatste wat je moet doen als het slecht gaat schelden op de healer is want dan leef je niet lang.
Oud 17-05-2005, 19:00
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Ik bedoel eigenlijk dat de meeste mensen niet echt behulpzaam zijn.
Als iemand ziet dat jij in de problemen zit zullen ze niet echt komen helpen. Dan blijven ze kijken tot je dood bent.
Op een gegeven moment werd dat voor mij redelijk frustrerend. Vooral als een priest kijkt hoe jij in de pan wordt gehakt
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 17-05-2005, 20:16
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Jolt schreef op 27-04-2005 @ 15:17 :
?Je moest toch wel maandelijks betalen?
Weet wel dat de makers van Diablo 2 eraan hebben mee geholpen, meeste zeggen dat het een Diablo 3 is.
nee dat is alleen met WoW (world of warcraft)

ontopic: ik denk dat ik het ook ga kopen, maar ik weet niet of het wel op de pc kan en ik ben ook aant sparen voor een nieuwe pc, dus ik twijfel nog
__________________
www.mastermovies.nl
Oud 17-05-2005, 20:17
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Morridin schreef op 16-05-2005 @ 23:39 :
Hoe erg is de community dan? Nog ergere "pis-kak-hoer-pubers"dan in de channels van D2?
dat is wel heel erg
__________________
www.mastermovies.nl
Oud 17-05-2005, 20:29
Verwijderd
Mwah, het wil soms best nog wel erg zijn ja. Vooral omdat veel lui het nou eenmaal stoer vinden om hoer in hun naam te zetten. Of om rond te gooien met kanker.
Oud 17-05-2005, 20:56
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Post eens wat screenies mensen .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 17-05-2005, 21:04
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Jolt schreef op 17-05-2005 @ 21:56 :
Post eens wat screenies mensen .
Goed idee!
Oud 17-05-2005, 21:25
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Morridin schreef op 17-05-2005 @ 21:29 :
Mwah, het wil soms best nog wel erg zijn ja. Vooral omdat veel lui het nou eenmaal stoer vinden om hoer in hun naam te zetten. Of om rond te gooien met kanker.
hopeloze gasten gelukkig zijn sommigen tog nog wel aardig, ik heb toendertijd best wat vrienden gemaakt op D2:LOD

over screens: ik ben te lui om D2:LOD te reinstalle en dat is een beetje offtopic
__________________
www.mastermovies.nl
Oud 17-05-2005, 21:26
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
namnatulco schreef op 17-05-2005 @ 22:25 :
over screens: ik ben te lui om D2:LOD te reinstalle en dat is een beetje offtopic
screens van Guild Wars

Laatst gewijzigd op 17-05-2005 om 21:33.
Oud 17-05-2005, 21:28
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Sketch schreef op 17-05-2005 @ 22:26 :
screens van Guild Wars
in dat geval kan ik er nog wel ff wat van een dvd rippen die bij mijn blad zit, die zijn dan alleen niet over community
__________________
www.mastermovies.nl
Oud 17-05-2005, 22:10
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 17-05-2005 @ 20:00 :
Ik bedoel eigenlijk dat de meeste mensen niet echt behulpzaam zijn.
Als iemand ziet dat jij in de problemen zit zullen ze niet echt komen helpen. Dan blijven ze kijken tot je dood bent.
Op een gegeven moment werd dat voor mij redelijk frustrerend. Vooral als een priest kijkt hoe jij in de pan wordt gehakt
Mwa, mij is opgevallen dat die hulp toch nog meer wel dan niet gegeven wordt
Niet altijd maar dat kun je ook niet verwachten.

EDIT:
En als iemand al de hele godganse tijd alleen maar irritant toe gaat staan te kijken hoe ik mobs kill en als ik ze dan geloot heb ze gaat skinnen kan hij ook de pot op als hij ineens zelf aangevallen wordt...
(nu gaven die mobs niet veel interessants maar omdat ik qitems zocht moest ik wel looten. Tot ik die qitems had en mezelf terug moest knokken. Werd ie pissed omdat ik de boel niet meer lootte zodat hij niet meer kon skinnen....)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!

Laatst gewijzigd op 17-05-2005 om 22:12.
Oud 18-05-2005, 11:29
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 17-05-2005 @ 23:10 :
Mwa, mij is opgevallen dat die hulp toch nog meer wel dan niet gegeven wordt
Niet altijd maar dat kun je ook niet verwachten.

EDIT:
En als iemand al de hele godganse tijd alleen maar irritant toe gaat staan te kijken hoe ik mobs kill en als ik ze dan geloot heb ze gaat skinnen kan hij ook de pot op als hij ineens zelf aangevallen wordt...
(nu gaven die mobs niet veel interessants maar omdat ik qitems zocht moest ik wel looten. Tot ik die qitems had en mezelf terug moest knokken. Werd ie pissed omdat ik de boel niet meer lootte zodat hij niet meer kon skinnen....)
gast dit is een guildwars topic.
Oud 18-05-2005, 11:35
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
PLAATJES!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 18-05-2005, 21:52
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline






Allemaal zelf gemaakte screenshots .

Die bovenste is Lions arch
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?

Laatst gewijzigd op 18-05-2005 om 22:00.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Guild wars ?
Boeitjouwwat
11 10-11-2012 11:22
Games Guild Wars
Sherlock
11 10-07-2009 15:39
Games Guild Wars #2
D@mien
500 31-10-2006 21:06
Games Guild Wars VS. World of warcraft
EvilSmiley
53 17-08-2005 10:21
Games Guild Wars : Collector's Edition??
RoosjeKahlan
0 30-06-2005 10:04
Games Guild wars
MonkeyBeer
15 27-07-2004 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.