Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2005, 16:52
Project 50
Project 50 is offline
Dan ff een andere vraag... Hoe dump je een gecharmde pet?

edit: laat maar, al gevonden.

Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 21:40.
Advertentie
Oud 13-06-2005, 18:00
w00t00t
w00t00t is offline
Sorry kan iemand me even uitleggen wat al die afkortingen zijn(PvP etc.),
heb niet veel diablo2 gespeeld enzo
Oud 13-06-2005, 18:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
w00t00t schreef op 13-06-2005 @ 19:00 :
Sorry kan iemand me even uitleggen wat al die afkortingen zijn(PvP etc.),
heb niet veel diablo2 gespeeld enzo
PvP is player versus player.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-06-2005, 18:34
Verwijderd
Citaat:
IdioLogic schreef op 13-06-2005 @ 15:43 :
Robo, welke skills vind jij het beste? Ik zat zelf te denken om Fire Magic een beetje te boosten voor Fire Storm of hoe dat dan ook heet ( die meteor regen ) en verder Expertise en Marksmanship + beetje Beast voor pet heals. jij bent ondertussen lvl 20 en het ziet er uit dat het wel goed werkt. Als jij bijv. ff een skill lijst geeft dan weet ik beetje wat goed is en wat niet.
Dis Robo:Maar ik heb nu ff geen tijd, maar zal me skillors vanavond posten.


<edit> fishy was een dikke twaabs aan t draaien
Oud 13-06-2005, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-06-2005 @ 15:55 :
Same here, maar goed, ik kan me weinig voorstellen dat in de komende tijd uit zou kunnen komen en echt veel beter zal zijn. Realtime zal het bijvoorbeeld toch nooit worden.
Enige die me wel interessant lijkt is Pirates of the burning sea. Kan je piraat worden.

Auto Assault ziet er ook wel geinig uit, maar hoe lang zo'n soort free for all carmageddon achtig iets leuk blijft valt te betwijfelen.


Oh, om even ontopic te zijn, op bittorrent kwam ik de Strategy guide tegen, 40 mb groot.
Oud 13-06-2005, 21:11
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Tabula rasa lijkt me pas een gaaf spel. Daar verheug ik me op dit moment echt op
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 13-06-2005, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-06-2005 @ 19:44 :
Enige die me wel interessant lijkt is Pirates of the burning sea. Kan je piraat worden.

Auto Assault ziet er ook wel geinig uit, maar hoe lang zo'n soort free for all carmageddon achtig iets leuk blijft valt te betwijfelen.


Oh, om even ontopic te zijn, op bittorrent kwam ik de Strategy guide tegen, 40 mb groot.
Ja, Acrobat met heel veel full colour pics? Zal wel groot zijn lijkt me.
Oud 13-06-2005, 22:55
Verwijderd
Jup, 225 pagina's full color. Behoorlijk uitgebreid ding is het wel.
Oud 14-06-2005, 06:49
Project 50
Project 50 is offline
Lvl 9 ondertussen. Ben nu massaal op zoek naar een Melundra's Stalker in post-searing maar kan er echt geen vinden
Oud 14-06-2005, 12:09
Verwijderd
Citaat:
IdioLogic schreef op 14-06-2005 @ 07:49 :
Lvl 9 ondertussen. Ben nu massaal op zoek naar een Melundra's Stalker in post-searing maar kan er echt geen vinden
Dat staat gewoon uitgelegd in die Q waar je die kan vinden tog? Als je de animal tamer's Q nog niet hebt moet je die eerst zoeken.
Verder over je skills vraag:
Ik gebruik momenteel de volgende set-up, maar zit constant te verbeteren en nieuwe te proberen:

1. Power Shot - Puur voor een shot met lekker veel damage, verder snelle reload en weinig energy
2. Troll Unguent - Weinig energy en je moet natuurlijk altijd een healing spell hebben voor als je monk weer is niet oplet, duurt alleen lang om te casten
3. ( Elite ) Poison Arrow - Snel schieten, lange poison, weinig energy, supersnelle reload, wat wil je nog meer?
4. Throw Dirt - Targets blinden voor 11 seconden, heel handig bij bosses enzo, je moet alleen helemaal voor je target staan en das als ranger vervelend, gaat binnenkort wel vervangen worden
5. Fire Storm - Puur om een grote groep wat damage te doen terwijl ik ze ondertussen allemaal poison zodat de tanks (W/Mo) in je party minder te doen hebben
6. Meteor - Puur voor de damage en knock-down op een grote groep
7. Distracting Shot - Altijd heel handig bij het disrupten van healing skills enzo. Let maar op, deze ga je in sommige situaties heel handig vinden. Alleen lage damage, wel weingi energy en snelle reload
8. Capture Signet / Resurrect Signet - Voor het vangen van elite skills of het resurrecten van peepz. Hangt van de missie af.

Verder heb ik natuurlijk nog heel veel skills. Ik gebruik van mijn E skills alleen de Fire Magic skills. Af en toe neem ik meteor shower voor zwaar dikke knock-down en damage op een groep mee, maar hij kost teveel energy en duurt lang om te casten.
Van mijn ranger skills gebruik ik helemaal geen beast mastery dingen meer.
Verder zijn de skills als ignite arrowsn handig voor damage. Healing Spring kan goed te pas komen om te healen, de penetrating achtige shots voor de enemy's met armor enzo. Je moet zelf gewoon goed kijken wat je handig lijkt.


Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-06-2005 @ 19:44 :

Oh, om even ontopic te zijn, op bittorrent kwam ik de Strategy guide tegen, 40 mb groot.
Waar precies dan?
*edit* Found it ^^

Laatst gewijzigd op 14-06-2005 om 12:16.
Oud 14-06-2005, 12:16
Project 50
Project 50 is offline
Robo, ik doe die stalker quest Post-Searing dus dan wordt er niets uitgelegd. Ze zegt bij die quest dat ze eens talrijk zijn maar nu niet meer iig.
Oud 14-06-2005, 12:33
Verwijderd
Citaat:
IdioLogic schreef op 14-06-2005 @ 13:16 :
Robo, ik doe die stalker quest Post-Searing dus dan wordt er niets uitgelegd. Ze zegt bij die quest dat ze eens talrijk zijn maar nu niet meer iig.
Ohw die Q. Die heb ik gedaan door gewoon met mijn melandru's stalker vanuit pre-searing asca naar haar toe te gaan.
Je kan op i-net gewoon zoeken naar de locaties van de pets.
Oud 14-06-2005, 14:47
Project 50
Project 50 is offline
op internet staat "Old Ascalon" hehe. beetje groot gebied, zat meer te denken aan specifieke locaties
Oud 14-06-2005, 17:09
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
26 Euro bij www.cd-wow.nl

incl. verzend
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Oud 15-06-2005, 14:21
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 14-06-2005 @ 18:09 :
26 Euro bij www.cd-wow.nl

incl. verzend
Zwaar lullig.
Oud 15-06-2005, 14:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-06-2005, 19:07
Naz
Naz is offline
Robo, waarom kies je R/E als je geen conjure fire gebruikt? Of heb je geen elemental bow strings?
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 15-06-2005, 21:12
Verwijderd
he r0b0 hoe doeje nou precies die skill dan?
Oud 15-06-2005, 22:36
3gg!3*4ng3rf!5t
Avatar van 3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
Citaat:
Nipun schreef op 12-06-2005 @ 22:51 :
Als iedereen zn charnames nou ff post

Egan Culiachion


<3
__________________
で起動すればを 英語で起動すれば
Oud 16-06-2005, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 15-06-2005 @ 20:07 :
Robo, waarom kies je R/E als je geen conjure fire gebruikt? Of heb je geen elemental bow strings?
Heb (nog) geen elemental bow strings. Sowieso valt de +7 fire damage wel mee.
Barrage met zijn mogelijkheid om 7 schoten tegelijk te lossen en +12 damage te doen is veel geiler . Maar ik zoek wel een stringetje zodat ik die conjure fire kan gebruiken.

Citaat:
Fishy schreef op 15-06-2005 @ 22:12 :
he r0b0 hoe doeje nou precies die skill dan?
Welke skillor geezer?
Oud 17-06-2005, 14:00
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
ik zit te twijfelen of ik em ook zal kopen...maar ik vraag me een paar dingen af:
- Hoe is et combat systeem? heb je een beetje controle over je moves, of is et van: vijand aanklikken en afwachten?
- Als je het spel hebt uitgespeeld, zijn er dan nog aparte quests ofsow of is et dan alleen maar je character sterker maken voor de PvP?
- Ik heb begrepen dat je losse chapters kan kopen als aanvulling op het spel...wat is dit precies? gewoon een soort expension pack? en wat gaat dat ongeveer kosten??
- Moet je per se bij een guild, of kan je ook gewoon met een stel vrienden de wereld gaan verkennen?

Ik heb nog nooit een 'echte' MMORPG gespeeld (alleen een tijdje Gurps ofsow..dat had dezelfde grafics als Zelda voor de SNES en speelde ook zo...met een paar extra functies..) dus ik heb nerges ervaring mee....aangezein GW geen monthly fee heeft lijkt dit me wel een leuk spel om mee te beginnen...maar ik vind et zonde van mn geld als ik et na 3 weken alweer laat liggen omdat ik alles heb gedaan wat mogelijk is...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 17-06-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 16-06-2005 @ 21:32 :


Welke skillor geezer?
ja gast die ene met die ene ding. JWZ!
Oud 17-06-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 17-06-2005 @ 16:38 :
ja gast die ene met die ene ding. JWZ!
Ohw die, gewoon door op 3 te drukken.



Citaat:
D@mien schreef op 17-06-2005 @ 15:00 :
ik zit te twijfelen of ik em ook zal kopen...maar ik vraag me een paar dingen af:
- Hoe is et combat systeem? heb je een beetje controle over je moves, of is et van: vijand aanklikken en afwachten?
Vijand aanklikken en wachten. ALthans, als je zo dom bent om geen skills te gebruiken. Je klikt gewoon een vijand aan en gebruikt daarna een van je 8 ge-equipte skills. Dit gaat door of erop te klikken met de muis, of het corresponderende nummer in te tikken op je toetsenbord. Dan gebruikt je mannetje die skill.
Verder kan er iemand in de party "callen". Door dubbel te klikken op een monster + control in te druken, roept zijn of haar char dat ie een bepaalde enemy aanvalt. Als de rest van de party dan op T drukt vallen ook zij die aan.

Citaat:
- Als je het spel hebt uitgespeeld, zijn er dan nog aparte quests ofsow of is et dan alleen maar je character sterker maken voor de PvP?
Sterker maken voor PvP, nieuwe char maken, missies overnieuw doen ( Q's kan niet, maar missies zijn kewler ), newbs pwnen of helpen, elite skills zoeken, map verkennen ( want je komt lang niet overal emt de Q's en missies ), etc. etc. Of wachten op de volgende chapter.
Ook komen er af en toe nieuwe Q's uit via updates en nieuwe stukken maps om te verkennen.

Citaat:
- Ik heb begrepen dat je losse chapters kan kopen als aanvulling op het spel...wat is dit precies? gewoon een soort expension pack? en wat gaat dat ongeveer kosten??


Die expansion packs zullen nieuwe missies en Q's bevatten en een nieuwe map/wereld om in rond te banjeren. Ook veel nieuwe skills ( en maybe) zelfs wel armor en wapens.
Verder zullen de chapters volgens mr. GW even groot worden als dat GW nu ongeveer is en dus zal de prijs denk ik ook ongeveer hetzelfde zijn ( denk wat goedkoper wel, gok tussen de 30 en 40 eypo ).

Citaat:
- Moet je per se bij een guild, of kan je ook gewoon met een stel vrienden de wereld gaan verkennen?


Niks moet, alles mag. Guilds geven je alleen een Guild Cape, de kans om GvG battles te doen en een Guild Hall te kopen waar je privé kan chillen.

Citaat:
Ik heb nog nooit een 'echte' MMORPG gespeeld (alleen een tijdje Gurps ofsow..dat had dezelfde grafics als Zelda voor de SNES en speelde ook zo...met een paar extra functies..) dus ik heb nerges ervaring mee....aangezein GW geen monthly fee heeft lijkt dit me wel een leuk spel om mee te beginnen...maar ik vind et zonde van mn geld als ik et na 3 weken alweer laat liggen omdat ik alles heb gedaan wat mogelijk is...
Als je hem in 3 weken compleet uitspeelt doe je dat best goed. Verder kan je altijd na ut uitspelen nieuwe chars maken met nieuwe classes. Nieuwe skills en fighting styles ontdekken. Hiermee unlock je ook meteen weer skills voor je PvP characters.
Oud 19-06-2005, 12:23
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline
hoe moet ge craften, ik heb wat zooi gesalvaged maar wat nu?
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)
Oud 19-06-2005, 12:56
Verwijderd
Je kan je armor laten craften bij de armor merchant. En dat is volgens mij wel ut enige waar je materials voor nodig hebt. Ja of om te verkopen.
Oud 20-06-2005, 11:00
Naz
Naz is offline
Citaat:
Robo schreef op 16-06-2005 @ 21:32 :
Heb (nog) geen elemental bow strings. Sowieso valt de +7 fire damage wel mee.
Barrage met zijn mogelijkheid om 7 schoten tegelijk te lossen en +12 damage te doen is veel geiler . Maar ik zoek wel een stringetje zodat ik die conjure fire kan gebruiken.
het is wel +7 op elk van de schoten van barrage... dus +49 damage.

En als je een boog hebt met +15% when enchanted (ascalon bow withmans folly) een permanente +15% erbij.
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 20-06-2005, 11:24
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik heb em besteld....komt van de week binnen
Kep de collectors Edition genomen...aangezien daar ook een Logitech headset bijzit..en die headset kan ik dan ook gebruiken voor Battlefield 2

iemand btw enig idee wat het item 'Divine Aura' doet? De beschrijving van de collectors edition zegt dat je dat item als bonus erbij krijgt...

Hoe verzinnen jullie btw een naar voor je character?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 20-06-2005, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 20-06-2005 @ 12:00 :
het is wel +7 op elk van de schoten van barrage... dus +49 damage.

En als je een boog hebt met +15% when enchanted (ascalon bow withmans folly) een permanente +15% erbij.
Momenteel heb ik enchantments last 10% longer. IK ben sowieso nog niet egt op item hunt gegaan. Komt later wel als ik ut spel eenmaal heb uitgespeeld ^^.

Citaat:
D@mien schreef op 20-06-2005 @ 12:24 :
Ik heb em besteld....komt van de week binnen
Kep de collectors Edition genomen...aangezien daar ook een Logitech headset bijzit..en die headset kan ik dan ook gebruiken voor Battlefield 2

iemand btw enig idee wat het item 'Divine Aura' doet? De beschrijving van de collectors edition zegt dat je dat item als bonus erbij krijgt...

Hoe verzinnen jullie btw een naar voor je character?
Ik weet iig dat die mensen met colelctors edition van die rare lichtdingetjes om hun handen heen hebben als ze dansen. Denk dat dat ut is.

En de naam, tja, Robo is IRL ook me nickname, en Hawkeye is gewoon heel afgezaagd.
Oud 20-06-2005, 13:57
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
D@mien schreef op 20-06-2005 @ 12:24 :
Hoe verzinnen jullie btw een naam voor je character?
Veel naar Chinese films kijken. Ik heb nu een monk/warrior, Yu Jen maar ik zit nogal vast in het 2 weken later ascalon, erg vervelende wereld. Vind er weinig aan zo, maar het zal wel beter worden denk/hoop ik.
Oud 20-06-2005, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 20-06-2005 @ 14:57 :
Veel naar Chinese films kijken. Ik heb nu een monk/warrior, Yu Jen maar ik zit nogal vast in het 2 weken later ascalon, erg vervelende wereld. Vind er weinig aan zo, maar het zal wel beter worden denk/hoop ik.
2 weken later asca? 2 jaar bedoel je? Maar waarom zit je vast dan? Je moet great northern wall zien te vinden. Daar een party vinden en de missie beginnen, dan begint de shit ^^.
Oud 25-06-2005, 23:52
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
kzit nu ook in het 2-jaar-later deel...en met al die sweete dingen te koop ben ik eigelijk constant in geldgebrek....kben nog maar pas in die 'nieuwe wereld' dus erg ver kan ik niet komen...iemand tips om geld te verdienen? (ik heb al lijpo's zien staan die gaan strippen/dansen voor geld )
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 26-06-2005, 02:11
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Robo schreef op 20-06-2005 @ 22:49 :
2 weken later asca? 2 jaar bedoel je? Maar waarom zit je vast dan? Je moet great northern wall zien te vinden. Daar een party vinden en de missie beginnen, dan begint de shit ^^.
Ja ik bedoel 2 jaar idd maar goed zo gaat het verhaal dus gewoon, erg vervelend vind ik die missies dat je door een doolhof loopt en daar word ik erg gek van. Ben je wel een half uur bezig met lopen en de weg zoeken
Oud 27-06-2005, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 26-06-2005 @ 03:11 :
Ja ik bedoel 2 jaar idd maar goed zo gaat het verhaal dus gewoon, erg vervelend vind ik die missies dat je door een doolhof loopt en daar word ik erg gek van. Ben je wel een half uur bezig met lopen en de weg zoeken
Dat het een doolhof was vond ik de eerste keer ook. Maar dat kwam voornamelijk omdat ik in pre-searing alleen Asca zelf en Ashfor Abbey had gezien. Wanneer je in pre-searing al een beetje rondreisd enzo naar Fort Ranik en alles dan vind ik Ascalon erna best duidelijk om alles te vinden.
Oud 29-06-2005, 18:21
reddragon
reddragon is offline
welke pet is eigenlijk het beste? (vraagt zich af) en waar kun je ze halen
__________________
jij bent de liefste die ik ken Ik heb het je alleen nooit durven zeggen omdat ik zo verlegen ben
Oud 29-06-2005, 18:24
Verwijderd
Citaat:
reddragon schreef op 29-06-2005 @ 19:21 :
welke pet is eigenlijk het beste? (vraagt zich af) en waar kun je ze halen
Er is geen beste.
Je hebt pets die relatief meer aanvallen, maar minder damage doen.
Je hebt pets die meer health/defense hebben.
Je hebt pets die veel meer damage doen maar minder snel.


etc.
Oud 29-06-2005, 18:30
reddragon
reddragon is offline
ut valt me wel op dat veel mensen zo'n tijger hebben
__________________
jij bent de liefste die ik ken Ik heb het je alleen nooit durven zeggen omdat ik zo verlegen ben
Oud 29-06-2005, 19:05
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
is er een manier om vaker Dyes te vinden? ze kopen is behoorlijk prijzig
Wat is eigelijk het beste wapen voor een Monk? ik zit nu de hele tijd met een boog te kloten, maar die doet niet zoveel damage meer...

Wanneer kan je een Guild Hall kopen?? en hoeduur is ie?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 29-06-2005, 22:10
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Dyes moet je gewoon vinden.. het helpt volgens mij wel als je in de server zit die de favor of the gods heeft.

Mijn Monk lvl 17 heeft een fire staff maar is als 2e proffession ook elementalist...

en voor een guild hall heb je iets nodig wat op het moment iets van 12 miljoen kost ofzo.. en de prijs blijft maar stijgen.. =\
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Oud 29-06-2005, 22:44
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Maxic schreef op 29-06-2005 @ 23:10 :
Dyes moet je gewoon vinden.. het helpt volgens mij wel als je in de server zit die de favor of the gods heeft.

Mijn Monk lvl 17 heeft een fire staff maar is als 2e proffession ook elementalist...

en voor een guild hall heb je iets nodig wat op het moment iets van 12 miljoen kost ofzo.. en de prijs blijft maar stijgen.. =\
ik hoorde van mijn guild leader iets van 70.000 / 100.000
Oud 29-06-2005, 23:23
Verwijderd
Er is geen moneydrain in het spel dus de inflatie is gigantisch.
Oud 30-06-2005, 15:42
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
En ik weet echt niet zeker of die nou 12 miljoen ofzo was hoor.... ik heb te lang niet meer gespeeld
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Oud 30-06-2005, 16:35
Naz
Naz is offline
even wat pics hoor


Dit is me babe, ze was nog jong hier. Aant uitrusten na een zware missie


Eindelijk in de woestijn!!! Ze is blij, zoals je ziet

[/url]
Nieuwe outfit aan het showen


vakantie kiekje uit hell's preciple
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 30-06-2005, 18:12
Q
Avatar van Q
Q is offline
Zo maar eens even m'n eigen guild gemaakt Best verslavend spelletje. Wat zijn nou zo'n beetje de beste skills voor een warrior eigenlijk?
Oud 02-07-2005, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 30-06-2005 @ 19:12 :
Zo maar eens even m'n eigen guild gemaakt Best verslavend spelletje. Wat zijn nou zo'n beetje de beste skills voor een warrior eigenlijk?
Dat hangt er vanaf wat voor W je bent en wat je tweede class is.
Oud 02-07-2005, 19:17
RoosjeKahlan
RoosjeKahlan is offline
Heey, ik heb het spel net gekocht en nog maar enkele uurtjes gespeeld, maar wat bedoelen jullie met "De Nieuwe Wereld"/beginwereld/ 2 jaar later ?
Oud 02-07-2005, 20:17
Verwijderd
Citaat:
RoosjeKahlan schreef op 02-07-2005 @ 20:17 :
Heey, ik heb het spel net gekocht en nog maar enkele uurtjes gespeeld, maar wat bedoelen jullie met "De Nieuwe Wereld"/beginwereld/ 2 jaar later ?
Zal je wel merken als je iets verder komt.
Oud 03-07-2005, 14:31
Project 50
Project 50 is offline
ik ben nu bij abaddon's mouth, lvl 20. Ranger/Mesmer nu trouwens, heb het ff verandert ( dit werkt uber )
Oud 03-07-2005, 16:02
Verwijderd
Guild Hall kost momenteel 100 platinum. Oftewel 100.000. Valt best mee vind ik.
Oud 03-07-2005, 16:02
Verwijderd
Hmm, toch GW maar weer eens proberen. Zo'n ranger ziet er wel gaaf uit.
Oud 03-07-2005, 17:06
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Robo schreef op 03-07-2005 @ 17:02 :
Guild Hall kost momenteel 100 platinum. Oftewel 100.000. Valt best mee vind ik.
van de week was ie 50platinum

kben nu bezig met de missies om te ascenden....
als je ge-ascend bent, ben je dan ook sterker?? want die hydra's in de desert doen wel belachelijk veel schade nl....meteor doet zo'n 200+dmg....en ik heb nog wel de beste armor die je tot nu toe kan halen...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Guild wars ?
Boeitjouwwat
11 10-11-2012 11:22
Games Guild Wars
Sherlock
11 10-07-2009 15:39
Games Guild Wars #2
D@mien
500 31-10-2006 21:06
Games Guild Wars VS. World of warcraft
EvilSmiley
53 17-08-2005 10:21
Games Guild Wars : Collector's Edition??
RoosjeKahlan
0 30-06-2005 10:04
Games Guild wars
MonkeyBeer
15 27-07-2004 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.